ik ook!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Troel het volgende:
Ik wacht op een Saartje in een Nora-actiefoto
quote:
IN het geval van de Mojito zou ik zeggen bij twijfel doenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef mrien het volgende:
Ik twijfel over de Mojito van het andere forum
Hij staat jullie goed Macka!
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het is bloedende oogballen dag vandaag
Ik had ook pakketpost!
[ afbeelding ]
Maja ziek, mama brak, Laura in prima conditie
Vind hem wel erg mooi, maar gok dat manlief er niet zo blij mee zal zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
IN het geval van de Mojito zou ik zeggen bij twijfel doen
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Troel het volgende:
[..]
IN het geval van de Mojito zou ik zeggen bij twijfel doen
Ik denk qua dikte dat het niet scheelt maar qua weving natuurlijk wel, en een hopp is wel erg warm voor de zomer, maar ze zijn zo ontzettend stevig en draagkrachtig. Ik ben zo blij met mijn hopp en de mijne is zooo botertje zacht.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Reinhilde het volgende:
zijn hopp's qua stof net zo dik als een indio eigenlijk?
hmmmmm. Op echt warme dagen ga ik denk ik niet zo snel dragen. Ik denk dat Thomas en ik dan in de schaduw op het strand vertoeven. Ik twijfel nog rustig even doorquote:Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef owlet het volgende:
Wat heb je ook alweer voor didy, ticootje? ze verschillen allemaal nogal qua materiaal en weving en ook de mate van nieuwheid doet een hoop![]()
ik vind een hopp redelijk niet-luchtig maar niet perse warmer dan andere doeken. Althans, op de echt warme dagen vind ik alles warm en anders pas ik draagmethode en kleding aan.
Als je op zoek bent naar een zo dun en luchtig mogelijke doek dan zou ik geen hopp nemen. Als je op zoek bent naar een allround doek dan denk ik dat er eigenlijk dat de meeste kruiskeperdoeken (hopps, gestreepte storchs, een aantal didy's, girasol, etc.) redelijk dicht bij elkaar liggen en dat het ook aan jezelf ligt in hoeverre je het sowieso snel warm hebt met een kind tegen je aan![]()
Ik denk dat jouw nieuwgekochte waves in het begin net zo aanvoelt als mijn nieuwgekochte millefiori indertijd. Beetje knisperig, en misschien zelfs wel een tikje hard. Dat verandert met dragen.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:34 schreef Ticootje het volgende:
ligt het aan mij als ik mij didymos niet zoveel vind toevoegen?
Of heb ik m dan geen eerlijke kans gegeven... Ik had emer verwacht van een zo'n dure doek. Ik had verwacht dat het meteen mijn lieveling was...maar dat is helemaal niet zo.
Bära Barns zijn idd licht. Ellarooachtig maar dan veel soepeler. Ik vind het zelf fijne zomerdoeken.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:55 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
hmmmmm. Op echt warme dagen ga ik denk ik niet zo snel dragen. Ik denk dat Thomas en ik dan in de schaduw op het strand vertoeven. Ik twijfel nog rustig even door.
Macka, zijn de bara barn doeken dik? die zien er best wel licht uit namelijk.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef mrien het volgende:
Ik doe het toch maar niet, manlief ziet me aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |