abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67644096
Lekker P_iglet!
Nora
pi_67644292
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Troel het volgende:
Ik wacht op een Saartje in een Nora-actiefoto
ik ook!

Davinia, mooie kleur, maar niet mijn kleur
Wel leuke actiefoto's!

Ik zit echt op mn handen om niet een hopp te bestellen.
pi_67644341
Welke hopp zou het dan worden, Reinhilde?
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 14:02:17 #279
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_67644530
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kijk wat ik heb
[ afbeelding ]
Het is bloedende oogballen dag vandaag Ik had ook pakketpost!

Maja ziek, mama brak, Laura in prima conditie
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_67644552
Ik twijfel over de Mojito van het andere forum

Hij staat jullie goed Macka!
pi_67644571
Aah mooi Macka
En beterschap voor Maja
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 2 april 2009 @ 14:06:17 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_67644651
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef mrien het volgende:
Ik twijfel over de Mojito van het andere forum

Hij staat jullie goed Macka!
IN het geval van de Mojito zou ik zeggen bij twijfel doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67644713
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Het is bloedende oogballen dag vandaag Ik had ook pakketpost!

[ afbeelding ]
Maja ziek, mama brak, Laura in prima conditie

Mooi
Zal geweldig zijn als mijn verrassingsjaquard straks een laura blijkt te zijn
Saartje
pi_67644763
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Vind hem wel erg mooi, maar gok dat manlief er niet zo blij mee zal zijn
En m'n Mei Tai komt ook binnenkort binnen
pi_67644787
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Wat zij zegt!
Laura is ook zo mooi
pi_67645041
Cairo. nixxx is echt mega anti-roze, dus een roze hopp is niet zo'n goed idee.

Ik vind de cheesecake van Bara Barn ook echt supermooi, en daar zit een beetje roze in, , dus dan wordt het dat denk ik qua roze doek. En een mooie rode, daar loop ik vast nog een keer tegen aan...
pi_67645065
Ik zou eigenlijk nog wel meer fluffypost willen vandaag Zag dat m`n betaling aan Didymos al vrijwel meteen gedaan was
Saartje
pi_67645072
zijn hopp's qua stof net zo dik als een indio eigenlijk?
pi_67645132
ik draag mn kind nog geen 2 maanden en heb net op t CB al een demonstratie gegeven

1 voor een moeder met een jochie van 4 mnd en een 7 weken oud (prematuur) jochie.
De dames vonden t wel interessant en heb dus de doeken bij ze omgeknoopt de jochies vielen gelijk in slaap

die van 4 mnd heb ik doorverwezen naar didymos en de ander mag zodra ik een geweven doek heb en mn mei tai..mijn tricot overnemen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67645306
Goeie deal Dakota
pi_67645472
Heb nog maar eens gemaild voor de lilia, en waarschijnlijk/misschien komen ze volgende week binnen! Oeh nog heeeul eventjes wachten
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67645476
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef Reinhilde het volgende:
zijn hopp's qua stof net zo dik als een indio eigenlijk?
Ik denk qua dikte dat het niet scheelt maar qua weving natuurlijk wel, en een hopp is wel erg warm voor de zomer, maar ze zijn zo ontzettend stevig en draagkrachtig. Ik ben zo blij met mijn hopp en de mijne is zooo botertje zacht.

Goed bezig Dakota

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2009 14:31:56 ]
pi_67645520
hmmm, warm voor de zomer? En Cairo heeft zulke mooie zomerkleuren!
Wel een goed argument om op mn handen te blijven zitten, thanks LL!
pi_67645579
ligt het aan mij als ik mij didymos niet zoveel vind toevoegen?

Of heb ik m dan geen eerlijke kans gegeven... Ik had emer verwacht van een zo'n dure doek. Ik had verwacht dat het meteen mijn lieveling was...maar dat is helemaal niet zo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_67645695
Ik doe het toch maar niet, manlief ziet me aankomen
pi_67645745
Wat heb je ook alweer voor didy, ticootje? ze verschillen allemaal nogal qua materiaal en weving en ook de mate van nieuwheid doet een hoop

ik vind een hopp redelijk niet-luchtig maar niet perse warmer dan andere doeken. Althans, op de echt warme dagen vind ik alles warm en anders pas ik draagmethode en kleding aan.

Als je op zoek bent naar een zo dun en luchtig mogelijke doek dan zou ik geen hopp nemen. Als je op zoek bent naar een allround doek dan denk ik dat er eigenlijk dat de meeste kruiskeperdoeken (hopps, gestreepte storchs, een aantal didy's, girasol, etc.) redelijk dicht bij elkaar liggen en dat het ook aan jezelf ligt in hoeverre je het sowieso snel warm hebt met een kind tegen je aan
pi_67646163
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:40 schreef owlet het volgende:
Wat heb je ook alweer voor didy, ticootje? ze verschillen allemaal nogal qua materiaal en weving en ook de mate van nieuwheid doet een hoop

ik vind een hopp redelijk niet-luchtig maar niet perse warmer dan andere doeken. Althans, op de echt warme dagen vind ik alles warm en anders pas ik draagmethode en kleding aan.

Als je op zoek bent naar een zo dun en luchtig mogelijke doek dan zou ik geen hopp nemen. Als je op zoek bent naar een allround doek dan denk ik dat er eigenlijk dat de meeste kruiskeperdoeken (hopps, gestreepte storchs, een aantal didy's, girasol, etc.) redelijk dicht bij elkaar liggen en dat het ook aan jezelf ligt in hoeverre je het sowieso snel warm hebt met een kind tegen je aan
hmmmmm. Op echt warme dagen ga ik denk ik niet zo snel dragen. Ik denk dat Thomas en ik dan in de schaduw op het strand vertoeven. Ik twijfel nog rustig even door .

Macka, zijn de bara barn doeken dik? die zien er best wel licht uit namelijk.
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 15:02:02 #298
141844 Macka66
pi_67646330
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:34 schreef Ticootje het volgende:
ligt het aan mij als ik mij didymos niet zoveel vind toevoegen?

Of heb ik m dan geen eerlijke kans gegeven... Ik had emer verwacht van een zo'n dure doek. Ik had verwacht dat het meteen mijn lieveling was...maar dat is helemaal niet zo.
Ik denk dat jouw nieuwgekochte waves in het begin net zo aanvoelt als mijn nieuwgekochte millefiori indertijd. Beetje knisperig, en misschien zelfs wel een tikje hard. Dat verandert met dragen.

Naarmate je een doek meer gebruikt leer je 'm beter kennen, merk je hoe hij ondersteunt en hoe soepel en misschien ook wel zacht hij gaat worden. Na een tijdje gebruiken kan je pas echt zeggen of de doek z'n geld waard was (tenzij je enorme ervaring hebt met veel verschillende doeken, dan kun je het sneller inschatten).

En een tip: was je waves niet te vaak! Draag 'm eerst eens lekker in en poets vlekjes weg met een vochtige doek. Stop 'm alleen in de wasmachine als 'ie totaal ondergekotst/gepiest/overgoten met een of andere substantie is.

Didymossen zijn erg mooi (daarom koop je ze ook), en de prijs is vooral zo hoog omdat er biologisch geteelde materialen worden gebruikt en omdat de productie in Duitsland gebeurt en niet in een lage lonen land.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 2 april 2009 @ 15:05:10 #299
141844 Macka66
pi_67646416
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:55 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

hmmmmm. Op echt warme dagen ga ik denk ik niet zo snel dragen. Ik denk dat Thomas en ik dan in de schaduw op het strand vertoeven. Ik twijfel nog rustig even door .

Macka, zijn de bara barn doeken dik? die zien er best wel licht uit namelijk.
Bära Barns zijn idd licht. Ellarooachtig maar dan veel soepeler. Ik vind het zelf fijne zomerdoeken.

[ Bericht 54% gewijzigd door Macka66 op 02-04-2009 15:11:45 ]
pi_67646604
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef mrien het volgende:
Ik doe het toch maar niet, manlief ziet me aankomen
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')