SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
Beefcake heeft een rode tulp.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:09 schreef YPPY het volgende:
Ja maar, ja maar, het is wel een lieve Bambi macka. Zo'n soort gordijn had ik vroeger.
Sorry, kan niet, moet rood zijn, anders klopt het rijtje niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:15 schreef cattie het volgende:
Nee, helaas, Cattie koopt een linnen indio Kiesel! Rood is er niet.![]()
Je vergeet mijn Tulpequote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
En Ticootje ging een rode en een groene doek kopen.
Cattie koopt een limited edition met rood.
Macka's dochters zijn prachtig rood, kleurt goed bij de doeken.
Owlet heeft een Ulli met rood.
Vandaaaaaaaaaaaaaag is dus roooooooooooood.
Een koopje voor zo'n mooie doekquote:
Wellen Lind?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:21 schreef Ticootje het volgende:
ik denk aan de didymos standaard met groen. Iemand anders een suggestie voor groen, appelgroen.
Didymos Irisquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:21 schreef Ticootje het volgende:
ik denk aan de didymos standaard met groen. Iemand anders een suggestie voor groen, appelgroen.
Ik beken. Maar ineens bleek de meitai gereserveerd (terwijl ik de hoogste bieder was). Ik heb er een mail over gestuurd naar de verkoper en niets meer gehoordquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef Macka66 het volgende:
Als je op Marktplaats op mei tai zoekt kom je nog eens wat bekenden tegen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:59 schreef cattie het volgende:
Iemand zocht hier toch de didymos Red Tom? Davinia?
Als ik van YPPY ene rode doek moet kopen, moet ik dan de indio zijde apricot/rubin kopen?Nee, toch maar niet, teveel geld. Ik zou wel eens een doek met zijde willen proberen, kijken of het iets voor mij is. Eerst maar eens genieten van mijn Kiesel!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Grijs het volgende:
Heeft er nog iemand belangstelling voor mijn Didymos Red Tom (4,2m)? Ik heb hem pasgeleden overgenomen van P-iglet voor 50 euro, maar de maat bevalt me (nog steeds) niet.
Voor als je tweedehands gaat zoeken: doeken die dicht bij de Bebina Rainbow komen zijn Easycare 01 en de (helaas niet meer geproduceerde) Lana Solara.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]Wrom? Heppie er 1 in de aanbieding?
Al is een rainbow dinges ook een goede optie inmiddels
doek is onderweg...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef Troel het volgende:
p_iglet, heb je trouwens nog wat gehoord uit Engeland?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:23 schreef Webkim het volgende:
Er loopt morgen een Lana Solara af op eBay en later deze week nog een.
Ik kan alleen wat zeggen over de zijden vogels. En die dragen heerlijk. Het is een wat dunnere jaquard maar wel stevig, mooi strak en glad te binden met een slanke knoop die goed vast blijft zitten. Een keer knopen en klaar, ik hoef niet onderweg te herschikken of bij te hupsen ofzo.quote:
Ja hoor. Kun je meteen kennis maken met Albert en Nino en Katjaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:53 schreef Ticootje het volgende:
heb jij zijden vogels? Mag ik komen voelen?
Die is me te kort. Ik wil ook over mn jas kunnen dragen en dat kan niet met een 4.2m vandaarquote:
Dat klinkt spannend! Welke kleurencombi heb je genomen?quote:Op zondag 29 maart 2009 10:51 schreef mrien het volgende:
Gisteren het geld overgemaakt voor m'n Mei Tai
Levertijd is ongeveer 2 weken na ontvangst betaling, ben benieuwd!!!!
Deze toch maarquote:Op zondag 29 maart 2009 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend! Welke kleurencombi heb je genomen?
Ik weet het nog niet 100% zekerquote:Op zondag 29 maart 2009 11:22 schreef mrien het volgende:
[..]
Deze toch maar
Twijfelde wel heel erg tussen de kleuren, maar denk toch dat ik deze het mooiste vind
Ga je nog meedoen met de KS ronde vandaag?
mijn bijna 21 maanden oude ergens tussen de 9 en 10 kilo wegende dreumes gaat hier ook nog gewoon op de buik hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:31 schreef Guuzewuus het volgende:
Draagt niemand van jullie een 9,4 kilo-zware-bijna-dreumes nog op de buik? Iedereen stapt over op opderug?
Kijk dan eens of je ze in Engeland of Duitsland kunt vinden. Of zoek een leuke uit bij een Nederlandse of Belgische mei tai maakster.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:34 schreef Dakota het volgende:
ik ben al de hele dag op mei tai jacht
ik heb een paar mooie gevonden..maar die verzendkosten hallelujah
Mijn flinke peuter (2 j 3 mnd) weegt niet veel meer dan dat!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:31 schreef Guuzewuus het volgende:
Draagt niemand van jullie een 9,4 kilo-zware-bijna-dreumes nog op de buik? Iedereen stapt over op opderug?
Hier!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef Dakota het volgende:
waar vind je leuke mei tai's (duitsland en belgie) dan?
te laat! deze wordt de meikoteiquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Fuente het volgende:
mrien, oeh dat lijkt me wel heel erg leuk! Kan ik 'm even testen
Nee nog geen nieuws over de girasolIk heb laatst gemaild en het kon wel april worden, nou, ik ga komende week nog maar eens mailen.
B. heeft Merel nog niet in de doek gehad, hij wil het wel proberen binnenkort, ben benieuwd wat hij ervan vindt![]()
Dakota, ik heb er nog geen gezien die ik perse wil hebben, maar hier staan er ook een aantal:
http://www.slingomama.nl/index.php?cPath=29&osCsid=u9qtes7ipssfo3h9i7m5nn9be3
http://www.blozekriekske.nl/index.php/cPath/21
Zelf vind ik deze wel erg leuk trouwens!
In België MisterMirko, waar mrien haar mei-tai besteld heeft.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef Dakota het volgende:
waar vind je leuke mei tai's (duitsland en belgie) dan?
Oh ja! Gefeliciteerd met Lauraquote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef Macka66 het volgende:
Hoewel ik het eigenlijk echt niet zou doen gebeurde het toch. Want als iemand een Laura zo ontzettend niet kwijt kan dat ze 'm uiteindelijk op Marktplaats zet dan breekt mijn draagmoederhart (en het alleraatste restje intern verzet). Dus binnenkort kunnen Maneki en ik een draagdoekzusjesmeet doen
]Ik wilde juist heel graag een Laura! Maar ik vond dat ik daar niet aan toe moest geven omdat de financiële situatie hier niet zo uitbundig is, en omdat ik natuurlijk net de zijden rode vogels heb gekocht en het nou niet bepaald zo is dat ik geen fijne doeken heb. Dus heb ik al wel wat Laura's laten gaan op Ebay.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:04 schreef mrien het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop
Je wilde hem niet vanwege de kleur?
Ja ja! Ze is vast net zo fijn als Noraquote:
Hee dat ben ik!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef Macka66 het volgende:
Hoewel ik het eigenlijk echt niet zou doen gebeurde het toch. Want als iemand een Laura zo ontzettend niet kwijt kan dat ze 'm uiteindelijk op Marktplaats zet dan breekt mijn draagmoederhart (en het alleraatste restje intern verzet). Dus binnenkort kunnen Maneki en ik een draagdoekzusjesmeet doen
Je bent prachtigquote:Op maandag 30 maart 2009 21:35 schreef Fuente het volgende:
Hee wat ben ik mooi
Maar serieus, mooi hoor! Ben benieuwd naar de foto met Maja erin straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |