je moet je voet vast hooghouden! meenemenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef Reinhilde het volgende:Sinds vandaag woont Linnie bij mij!
![]()
Maar aangezien ik zo naar het ziekenhuis moet voor een operatie aan mn voet, zal een actiefoto nog even moeten wachten. Ik heb het net al wel even snel geprobeert met een heel moeie Thomas, en Linnie is fijn! En een heel stuk zachter dan ik had verwacht!![]()
Jep ik piste naast de boot voor deze afgelopen zondagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ] Deze is wel heel gaaf trouwens
Maar no way dat ik het geld daarvoor over heb
Ik ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef mrien het volgende:
Haha, ik dacht al dat je er ook eentje gekocht had
Wel gaaf inderdaad
Klopt, dat heet je moeder en een oud lakenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef Macka66 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen: pas een mei-tai eerst voor je er een schep geld aan uit geeft! En als je geen schep geld uit wilt geven pas dan vooral geen Kleinsmekker![]()
en er zijn voordeliger alternatieven in de buurt
Dat is weer net iets te alternatiefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, dat heet je moeder en een oud laken
Maar dat laken was ook wel retroquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat is weer net iets te alternatief![]()
en ik mag niet spammen. maar ik denk meer aan een zeker iemand en een retro gordijn oid![]()
Ah Ticoo die bovenste vind ik echt heel liefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Ticootje het volgende:
even spammen:
[ afbeelding ]
kijken naar het bowlen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Er stonden ook weer nieuwe doeken op didymos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |