je moet je voet vast hooghouden! meenemenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:16 schreef Reinhilde het volgende:Sinds vandaag woont Linnie bij mij!
![]()
Maar aangezien ik zo naar het ziekenhuis moet voor een operatie aan mn voet, zal een actiefoto nog even moeten wachten. Ik heb het net al wel even snel geprobeert met een heel moeie Thomas, en Linnie is fijn! En een heel stuk zachter dan ik had verwacht!![]()
Jep ik piste naast de boot voor deze afgelopen zondagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ] Deze is wel heel gaaf trouwens
Maar no way dat ik het geld daarvoor over heb
Ik ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef mrien het volgende:
Haha, ik dacht al dat je er ook eentje gekocht had
Wel gaaf inderdaad
Klopt, dat heet je moeder en een oud lakenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef Macka66 het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen: pas een mei-tai eerst voor je er een schep geld aan uit geeft! En als je geen schep geld uit wilt geven pas dan vooral geen Kleinsmekker![]()
en er zijn voordeliger alternatieven in de buurt
Dat is weer net iets te alternatiefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, dat heet je moeder en een oud laken
Maar dat laken was ook wel retroquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat is weer net iets te alternatief![]()
en ik mag niet spammen. maar ik denk meer aan een zeker iemand en een retro gordijn oid![]()
Ah Ticoo die bovenste vind ik echt heel liefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Ticootje het volgende:
even spammen:
[ afbeelding ]
kijken naar het bowlen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
Er stonden ook weer nieuwe doeken op didymos
Die vind ik wel leuk!quote:Ü-Eier
Überraschungs-Tücher in Größe 2 oder 4:
Sie wählen die Größe und die Stoffart, wir suchen eine Farbe aus.
Die Tücher können kleine Fehler haben,
die aber weder die Funktion noch die Optik beeinträchtigen.
jaja en dan krijg je als 1aprilgrap een aan flarden gescheurde doekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef owlet het volgende:
Hebben jullie de paasactie van didymos gezien?
[..]
Die vind ik wel leuk!
Sorry, foutje van mij. Wellen mint dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:46 schreef Webkim het volgende:
Ellipsen Mint?
*klikt snel door naar Didy, want die heb ik geneens voorbij zien komen. Wel een wellen. Dadanweerwel.*
ik twijfel nu ook want ik wil best graag een indio..en dan krijg ik vast strepenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat ik eens een gr. 4 jacquard gokje ga wagen
Dan bestel je een 2 jacquard. Als 'ie niet bevalt kun je er een no sew ringsling van maken of doorverkopen of ruilen met iemand.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:12 schreef Ticootje het volgende:
ik haat rucksack knopen. Dat is niet mijn ding. Ik heb net wel een hele relaxte heupknoop geoefend. Maar mijn doeken zijn flink te lang voor een heupknoop.
Ik meen dat ik die heb gedaan, maar ik hou zeker een meter over.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Webkim het volgende:
Moet je even youtuben op Poppins Hipcarry.
Das een fijne. Ook voor met lange doeken.
Dan moet je daarvoor ook een 4 er bij hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik meen dat ik die heb gedaan, maar ik hou zeker een meter over.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:45 schreef Reinhilde het volgende:
ja daar zat ik ook al aan te denken.
Maar eerlijk gezegd twijfel ik een beetje; sommige vind ik echt helemaal niet mooi...
Ik ga er nog een nachtje over slapen!
Ja dat is wel weer zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
je kan altijd ruilen, hier of op dat andere forum, of gewoon weer doorverkopen joh
Ik doe meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef Reinhilde het volgende:
d'oh.
Ik weet het niet..... wel/niet/wel/niet/wel/niet
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef Reinhilde het volgende:
ja die zijn leuk koot. maar ik vind ellipsen bv niet zo mooi... is gewoon mijn ding niet.
En ik vraag me af of je die dan wel kan ruilen/verkopen...
Zelfs voor de beertjesdoeken is er een publiekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:04 schreef owlet het volgende:
[..]
je moest eens weten wat voor rare smaken sommige mensen hebben. Zeker op TBW
(en zéker als het gaat om ellipsen, die raak je echt wel kwijt)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zelfs voor de beertjesdoeken is er een publiek
ik zag wel foeilelijke meitai's met hondjes enzo voor 80 eurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zelfs voor de beertjesdoeken is er een publiek
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef p_iglet het volgende:
ik vind ellipsen wel mooi
Zo maar eens even met t_igger overleggen.
Zijn calin blue linen is binnen. Alleen die is zo ruim (5+m) dat hij 3x rond kan na een FWCC
Dus uiteindelijk achter knopen met een volledig extra rondje![]()
HIj draagt wel fijn blijkbaar, nou ik ga donderdag eens proberen. Hij is gelukkig wel duidelijk anders van stof dan de medley satin. Ook compact, maar veel ruwer. Niet dat gladde en grlimmende wat satin heeft.
Ik hou wel van wolken! Lijkt me geweldig als ringslingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
je zal beertjes of wolken in je pakketje aantreffen
Ik denk dat je wel aan kunt geven dat je geen indio wilt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef p_iglet het volgende:
waarom nou trouwens geen 3 categorieen? strepen of indio ipv die in 1 categorie.
Ik vind indio's echt afgrijselijk, maar de strepen wel leuk![]()
Maar dat is een iets te groot percentage niet leuk om erop te gokken.
Het percentage jaquards wat ik verschrikkelijk vind is een stuk kleiner.
the horror"!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
je zal beertjes of wolken in je pakketje aantreffen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef p_iglet het volgende:
waarom nou trouwens geen 3 categorieen? strepen of indio ipv die in 1 categorie.
Ik vind indio's echt afgrijselijk, maar de strepen wel leuk![]()
Maar dat is een iets te groot percentage niet leuk om erop te gokken.
Het percentage jaquards wat ik verschrikkelijk vind is een stuk kleiner.
mooi..dan ben ik die alvast kwijt. Hypothetisch gezien danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:13 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik hou wel van wolken! Lijkt me geweldig als ringsling
ik wacht tot er meer strepen/indio bestellers zijnquote:
Dankjewel, ik ben niet te koopquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:38 schreef Reinhilde het volgende:
Ik doe het niet. Ik heb even gesnuffeld wat ik voor ongeveer hetzelfde geld kan kopen, en ik ga voor een kopje koffie bij Macka, denk ik! Die vind ik tenminste echt mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |