Dat is wel een goed idee!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:03 schreef sigme het volgende:
Vrijdag visdag.
Bakje brinta Bakje noedelsoep Drie kwartier fietsen 4 x Roggebrood pindakaas Bakje kibbeling met saus Avondeten: spagetti, spekjes, ui & knoflook, paprika, ei Glaasje frambozenbessenwijn
O u heeft de verkeerde gekocht. Het is: wasa original crisp. Die van jou lijken op cracottes of wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee!
O: verse ananas magere yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: half uur hardlopen, 2 cappuccino
T: volkorenboterham filet americain
L: veel tomaten met olie, mandarijnen, 2 crackers filet americain
T: cracker paardenrookvlees
D: ovenschotel knolselderijpuree met spruitjes en bacon met korstje van oude kaas
T: magere kwark met vanilleyoghurt
En Co, ik heb die low-carbcrackers gekocht (Wasa crisp & light), klopt het dat het eigenlijk een soort cracottes zijn? Ze smaken wel een beetje als meelbommetjes, het voelt eigenlijk minder gezond dan een bruine boterham. Maar wel een derde van de kcals, dat is ook wat waard
GESTAPO VROUWquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
FP, als er IEMAND hier zoiets zou weten zou het idd Loveli zijn!
En tevens tvp!
PSSSSSHHJT!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
En Vivi en ColdFeet, weten jullie wat ik vandaag op de markt van die leuke Turkse jongen bij de olijvenkraam kreeg? Twee gedroogde pruimen!!!![]()
En als nu niemand reageert ga je zeker smalen dat men jouw gedroogde pruim negeert. Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
En Vivi en ColdFeet, weten jullie wat ik vandaag op de markt van die leuke Turkse jongen bij de olijvenkraam kreeg? Twee gedroogde pruimen!!!![]()
Ja, klopt! Koop ik van de week nog wel een pak van die andere, voer ik deze op aan de mini. Ze zijn wel maar 24 kcal per dingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:08 schreef conleche het volgende:
[..]
O u heeft de verkeerde gekocht. Het is: wasa original crisp. Die van jou lijken op cracottes of wat?
Eigenlijk kreeg ik er één en mijn meneer één. Dus die jongen dacht vast: Goh, wat een leuk stel! Maar... er ontbreekt hen duidelijk nog iets in het leven, laat ik dat even regelen voor zequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Of je dáár nu blij mee moet zijn???
Was ff weg, mezelf een blauwe nagel aan 't bezorgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:00 schreef P.F het volgende:
Loveli, heb je geen tips hoe ik zelf die lampjes er in kan frotten?
quote:
Hihiiiiiiiiiihihihi!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
[..]
GESTAPO VROUWJij Eva Braun
Don't you PSSSCHT me
Je had liever gezien dat de persoon in kwestie de verjaardag niet gehaald had?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helleuh!
Even een teeveepeeee, nu douchen en dan naar eenverjaardag
Ik zou mijn ogen gaan spoelen met bleek als ik jou was!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:39 schreef P.F het volgende:
Ik krijg visioenen van Vivi en haar zoute pruim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eerst de oefeningen goed doorlezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
dank je!
Heb net even het boek erbij gepakt en ga er even wat post-its tussen vrotten
Doe je oefeningen voor een bepaalde tijd? Of een aantal keren?
maar, het is allemaal zo 'kort' zeg maar. Als in: doe je het in een serie, en dan de serie nog een keer (zoals je in de fitnesszaal ook setjes doet bij de apparaten?) Of is 't gewoon hup, dit 5 keer, dat 4 keer, dat 100 tellen en dan klaar?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet eerst de oefeningen goed doorlezenEr staat bij hoe vaak je ze moet doen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi
Lijst:
4 x waldkornboterham met mager beleg
3 x cracker met halvajam
2 x appel
1 x krentenbrood
reep chocola
D: rode kool, boerkool, tartaar...
Beetje emo dag vandaag en daar ga ik van vreten ja.
En dan ook nog inspiratieloos eten uit pot en dan zijn ze weer lekker aan het eten... pfff.
En de avond moet nog duren met x factor en allerlei chipjes. Moet wel op tafel voor de kiddies
Ne, gewoon een keer. Ik denk dat het aangepaste programma je een minuutje of 10,15 moet kosten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar, het is allemaal zo 'kort' zeg maar. Als in: doe je het in een serie, en dan de serie nog een keer (zoals je in de fitnesszaal ook setjes doet bij de apparaten? Of is 't gewoon hup, dit 5 keer, dat 4 keer, dat 100 tellen en dan klaar?
Die Turkse vrouwen hebben ook een soort techniek om bij een kraam in een groepje van 3 zo om je heen te dringen met die enorme konten, dat je helemaal vanzelf langs hun lijven naar achteren roltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
LaurelineCharming! Die ene kraam waar half Turkije altijd staat te dringen, die moet je hebben
*poit*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
hendig, zo'n laptop
ben nu een Enchiladas saus aan het maken, alvast voor morgen![]()
ik ook! oioioi, nu wordt het weer leuk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Muis, ik heb GA al gekeken, de nieuwste!
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Heb je je eten binnengehouden?
Bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Was ff weg, mezelf een blauwe nagel aan 't bezorgen.
Meestal zijn de lampjes vrij simpel te vervangen, maar bij sommige auto's is het een drama.
Motorkap openen (als 'ie een stukje open is, moet je iets naast het midden zoeken naar een haak en die losmaken, dan gaat 'ie helemaal open).
edit Voor je begint even de accu lodmaken, zodat je niet per ongeluk ge-electrocuteerd wordt.
Vaak moet je eerst de stekker uit de lamp-unit trekken. Soms zit dat in rubber, soms is het gewoon "klik". Dan een kunststof kap van de achterkant van de koplamp halen. Vaak moet je die een kwartslag draaien en dan komt 'ie er makkelijk af. Het lampje zelf zit meestal met een verend beugeltje vast. Dat moet je loshaken en goed kijken hoe het lampje erin zit. Hij past er maar op 1 manier goed in, scheelt gedoe achteraf.
Het nieuwe lampje pak je niet bij het glas, want dan gaat 'ie eerder stuk. Op goede manier op z'n plek zetten (hij heeft 3 uitsteeksels dus drie mogelijkheden, alleen bij de juiste positie zitten alle uitsteeksels goed en schijnt het licht de goede kant op), beugeltje vasthaken, kap erop, stekker erop.
En er was licht.
Met gezond verstand en een klein beetje ruimtelijk inzicht moet het lukken. Zo niet, dan doe je als een vriend van me en vraag je na een uur aankloten eerst aan mij of ik met lampje 1 wil helpen om daarna lampje 2 zelf te doen toch maar ook door mij te laten vervangen.
Maar je auto start niet en de lamp is kapot. Heeft het met elkaar te maken? Succes.
Lekker bezigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:46 schreef cyclechick het volgende:
Een nachtelijke TVP, waar ik me knaldronken voel hoewel ik maar twee glaasjes rode wijn opheb.... hmmm...
Ik ben al naar Ciske geweest en Danny de Munk doet niet meer mee geloof ik, dus laat maarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien Vik?
met d'r Danny de Munk-fetish
Bougiesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitlegMaar ik bedoelde de gloeilampjes/boutjes
Om voor te gloeien zeg maar..
hier ookquote:
hmmz...volgens buienradar ben je er dan de komende paar uur ook nog niet vanaf...quote:
Ga je nog naar 't zwembad/sauna met je date CC?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:21 schreef cyclechick het volgende:
Geeft niets, ik moet nog
1. Douchen (lange sessie met haren wassen, oliesmeren etc(
2, badkamer soppen
3. stofzuigen en dweilen
4. bed verschonen
5. naar de markt, dus dan moet het wel graag droog zijn.
En om 13.00 krijg ik bezoek, dus dan moet het klaar zijn.
Ik ga maar eens beginnen
Oh Kaasje!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:22 schreef kaasplankje het volgende:
Hier idem kloteweerbinnen trainen dan maar
Nee ik durf niet meerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga je nog naar 't zwembad/sauna met je date CC?
Oké ik hoor 't wel, rij je niet mee met 't Ledig Erf?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh Kaasje!
Ik ga morgen ook vanaf 13.00 fietsen, maar geen idee waarheen en hoe lang, dus weet nog niet precies hoe laat ik op ledig erf ben, maar als het niet rond half 4/4u is dan sms ik je wel even
Waarom niet? Gaat de date niet door?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee ik durf niet meer(en nijmegen was een beetje lang reizen)
rij ik niet ACHTER ledig erf bedoel jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oké ik hoor 't wel, rij je niet mee met 't Ledig Erf?
Ik ben niet fanatiek hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat rustig hier en wat zijn jullie allemaal fanatiek.
Oké succes dan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
rij ik niet ACHTER ledig erf bedoel jeIk ken de weg niet, dus dan verdwaal ik na de eerste bocht als ik jullie kwijt ben
![]()
Nee, ga met de meiden met wie ik de AGR ga fietsen!
En date gaat wel door, we gaan eten bij Leen vanavond, want C'est Ca was al vol...
Ah balenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben niet fanatiek hoor
kan het niet eens....hardlopen moet ik voorlopig even laten, dus dat komt pas na m'n vakantie weer...kennelijk een lichte ontsteking bij m'n knie
dus maar stukken wandelen en fietsen de komende tijd, denk ik...
Enne ga dan ook niet met de A's mee maar met de B of de C's die gaan ietsie eerder weg geloof ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
rij ik niet ACHTER ledig erf bedoel jeIk ken de weg niet, dus dan verdwaal ik na de eerste bocht als ik jullie kwijt ben
![]()
Dat was niet helemaal duidelijk vorige keer. In mijn eentje ben ik een mietje, iemand moet mn handje vasthouden en me in die groep zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Enne ga dan ook niet met de A's mee maar met de B of de C's die gaan ietsie eerder weg geloof ik
Lekker! Waarom biologisch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:05 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Zo een uurtje bodyshapen, maar eerst ontbijt. De meneer haalt biologische notenbroodjes
Omdat er een bio-bakker om de hoek zit die zulk verrukkelijk brood bakt! Zuurdesem, lekker stevig, met een knapperige korstquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Muis, ik heb GA al gekeken, de nieuwste!
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Heb je je eten binnengehouden?
Ik was het eerst hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goeiemorgen! Iets later dan sigme..
Wat een ongezellig bossie zo in de zwarte aarde!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:38 schreef sigme het volgende:
Ok, het is geen weer vandaag.
Maar het is wel lente, over staan narcissen.
[ afbeelding ]
Kop op
Dat is juist het vrolijkequote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een ongezellig bossie zo in de zwarte aarde!!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is juist het vrolijke.
Het suckt big time allemaal maaarrrrrrrrrrr daar dwars doorheen zijn overal van die onverstoorbaar opgewekte narcissen. Dus.
a. Jij werd vannacht gesmst door iemand die zomaar spontaan aan jou dacht
b. Je was mooi vroeg op vanochtend
b2. Het spul dat moest worden opgehaald is weg
c. De galerie lijkt extra warm en gezellig nu het buiten guur & koud is
d. Tussen de middag ga je iets lekkers halen
e. Je kan de hele ochtend ontspannen in de warme en gezellige galerie bedenken wat dat lekkers precies gaat worden.
Zet een bos narcissen in de galerie.
Welk deel van je imperium bevatte een groentetuin en wat had je er zoal in?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:06 schreef conleche het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik nu geen groententuin meer heb!! Ik denk dat ik een deel van m'n stadstuintje ga omtoveren tot een groentenperkje!!! Leuk!!
Ben jij gek, niks hoor. Morgen is er weer een dag, ik ga niet ploeteren in de regenquote:En hoppatsjakkawhatevah Sigme; poten die hap!!
Ik zie bij Sigme altijd een stoere chick voor me in een kort afgeknipte spijkerbroekje en een strak onder de navel dichtgeknoopt houthakkersbloesje met een kloofbijl in haar handenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Gut Sigme, ik weet niet hoe je eruit ziet, maar ik zie nu zo'n Drentse boerin met een jurk en een kat voor me
Dat komt door d'r foto's met het korte spijkerbroekje, denk je ook niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zie bij Sigme altijd een stoere chick voor me in een kort afgeknipte spijkerbroekje en een strak onder de navel dichtgeknoopt houthakkersbloesje met een kloofbijl in haar handen
Da's dan wel een boerin met een lekkere kont!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Gut Sigme, ik weet niet hoe je eruit ziet, maar ik zie nu zo'n Drentse boerin met een jurk en een kat voor me
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb net in het zonnetje (!!!!!) met de kat in de tuin aan een riempje gewandeld
Zometeen eens kijken waarom mijn auto KGGGGGGT deed gisterochtend. Tenminste, dat gaat Heer G bekijken uiteraard en ik ga er naast staan, wijselijk mijn mond houdend deze keer...
Daarna boodschapjes doen en dan nog wat serieuzigheid en dan is het alweer avond
We kunnen een uur korter slapen aankomende nacht, houden jullie daar even rekening mee met de planning van morgen enzo?
O gadver nee hčquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb net in het zonnetje (!!!!!) met de kat in de tuin aan een riempje gewandeld
Zometeen eens kijken waarom mijn auto KGGGGGGT deed gisterochtend. Tenminste, dat gaat Heer G bekijken uiteraard en ik ga er naast staan, wijselijk mijn mond houdend deze keer...
Daarna boodschapjes doen en dan nog wat serieuzigheid en dan is het alweer avond
We kunnen een uur korter slapen aankomende nacht, houden jullie daar even rekening mee met de planning van morgen enzo?
Geen problemen hierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:45 schreef Greys het volgende:
Je foto laadt hier niet Sig, heeft de rest dat ook?
Welke niet? De foto van de katten staat op photobucket, de andere twee komen uit het fok-fotoboek.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:45 schreef Greys het volgende:
Je foto laadt hier niet Sig, heeft de rest dat ook?
Leuk! Heb je heel weinig ruimte? Je kan ook nog wat met potten proberen.. Aardbeien? Als je een muur heb waar wat tegenaan kan, zou ik je de Japanse wijnbes wel willen aanraden: groeit snel, hele lekkere, mooie en vrolijk stemmende vruchten, is een struik maar kan tegen een muur.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's dan wel een boerin met een lekkere kont!![]()
Mijn ex-imperium in Belgie had/heeft een moestuin en daar stond in:
aardappelen
allerlei soorten sla
doperwten
peultjes
courgettes
framboos
braam
sperziebonen
boterbonen
snijbiet
snijbonen
boerenkool
kruiden
In mijn toekomstige perkje doe ik wat rucola en snijsla, wat sperziebonen en kruiden Denk ik.
Potten was ik nog vergeten te melden, die had ik al, idd met aardbeien en cherrytomaatjes. En courgette wil ik ook nog wel in de tuin, die worden zo leuk groot en die gele bloemen zijn ook nog eens mooi.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk! Heb je heel weinig ruimte? Je kan ook nog wat met potten proberen.. Aardbeien? Als je een muur heb waar wat tegenaan kan, zou ik je de Japanse wijnbes wel willen aanraden: groeit snel, hele lekkere, mooie en vrolijk stemmende vruchten, is een struik maar kan tegen een muur.
Paksoi vind ik ook leuk voor kleine ruimtes. Groeit heel snel, heeft niet veel ruimte nodig.
M'n eigen huisje ja. Dat heb ik gelukkig altijd aangehouden. En dat is niet het appartement in het grachtenpand dus!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, hou jij nu het huisje in Amsterdam?
O er zijn twee huizen in Amsterdam?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:15 schreef conleche het volgende:
[..]
M'n eigen huisje ja. Dat heb ik gelukkig altijd aangehouden. En dat is niet het appartement in het grachtenpand dus!
Ah OK, ik dacht dat er maar een huis was. Fijn dat je eigen plekje gewoon van jou is, danquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:15 schreef conleche het volgende:
[..]
M'n eigen huisje ja. Dat heb ik gelukkig altijd aangehouden. En dat is niet het appartement in het grachtenpand dus!
Huurhuizen. Die in A'dam. De rest is wel koop.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O er zijn twee huizen in Amsterdam?.
Twee huizen in A'dam, één in België, één in Frankrijk...![]()
.
Ik ga eens boodschappen doen, want ik heb helemaal niks meer in huis en ik heb zo'n zin in jus d'orange.
Ik ga ook kunstenares worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Huurhuizen. Die in A'dam. De rest is wel koop.
En je vergeet het huis in Tiel.
Wat een goed nieuws!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Hoihoihoi ik ben aan de beterende hand
En ik heb een aardbeienmilkshake op. En vanavond eet ik, net zoals gisteravond, friet. Want dat is het enige wat binnen blijft als ik misselijk ben
OuweJonge pocherd dat je er bent!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Huurhuizen. Die in A'dam. De rest is wel koop.
En je vergeet het huis in Tiel.
Pochen met andermans huizen!! Jawel, ook dat is Co!!quote:
Ja ik kan het hebben want ik weeg 59 kilo nuquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws!
En die friet... je kunt het hebben!
Heb je die-ene-scene ook al drie keer teruggekeken?
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Pochen met andermans huizen!! Jawel, ook dat is Co!!![]()
En ik zag heus wel dat er eerst alleen ouwe stond!![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef conleche het volgende:
Ik heb oude crackers (van collega) met pindakaas en sambal gegeten. Als je vergeet dat crackers horen te krekken, dan is het best niet vies.
Friet'n!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:38 schreef Greys het volgende:
Heer G is nog driftig de Smart aan het fixen.
Ben net even wezen kijken maar wat een koude wind!
Ik ga hem zo nog wel even aanmoedigen, maar dan wel met jas aan...
Moet nog boodschappen doen. Wat gaan jullie eten vanavond?
Wat is die S, soms? 'S middags?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:41 schreef Muis006 het volgende:
Ohja ontopic, lijstje van gisteren:
O: 1 cream cracker, 5 melba toastjes
L: 2 cream crackers met jam
S: overgeven
D: friet met mayo
T: festini sinaasappel
Dat is balen, Greysquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
Dammit, we dachten (nou ja, wé... Heer G dacht...) dat het alleen een vastzittende remklauw zou zijn.
Nu blijkt dat er een stuk van de voorveer (!) is afgebroken en tussen de rem is geschoten. Dammit, gaat weer veel centjes kosten om dat te laten maken, die veer. Da's niet iets dat je even thuis zelf kunt doen
Dan heb ik duidelijk een vitaminetekort, want m'n nagels zijn heel slap en scheuren steedsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
Viking: vitamine B voor sterke nagels en haren.
ooh, ik ook!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:27 schreef Laureline het volgende:
Co! Je kan gewoon sushi bestellen toch vanuit de galerie? Of iets anders lekkers, wat was die site ook alweer van de bezorgtoestanden?
Ik word altijd strontchagerijnig van honger, tot het niet aanspreekbare ongeveer, dat iedereen dood moet als ik niet snel eten krijg, maar misschien ben jij meer die-hard
Bij mijn supermarkt hadden ze alleen nog maar de reguliere varianten en de citroenkwarkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
XM, hoezo is die appelkaneelkwark niet meer te verkrijgen???????
Gaat die uit de handel? Die vond ik net zo goddelijk! Het ideale toetje!
Neem ook even een bakje voor mij mee?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga zometeen kijken of ze hem hier nog wel hebben!
Daarom ga ik ook nog een bak appelkaneelkwark voor haar zoekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
Dat is toch best wel heel weinig..?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb citroenkwark, want ik ben zielig en ik voel me uitgemergeld. Ik heb ook rosé bier om dezelfde reden.
En ik heb de dvd van Leonard Cohen die ik nu ga bekijken.
O so long Marianne! (zo mooi hč, Co!![]()
).
Zeiknummer!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb citroenkwark, want ik ben zielig en ik voel me uitgemergeld. Ik heb ook rosé bier om dezelfde reden.
En ik heb de dvd van Leonard Cohen die ik nu ga bekijken.
O so long Marianne! (zo mooi hč, Co!![]()
).
Je hebt al eens verteld dat je het een zeiknummer vond idd. En het hielp ook al niet toen ik voorstelde een 'So long, Colette'-versie voor jou te zingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik het zou moeten weten. Maar huh? Ik vind het een zeiknummer.
Of hebben we het hier al eens over gehad en is dat de hele clou? En laat mijn fameuze geheugen me in de steek. Dan is het vast verdringing.
Niet teveel door je knieen dan hč!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:44 schreef Abbadon het volgende:
zo...batterijen in de oplader! als ik niet kan hardlopen, dan maar Wii-tennis
ik was niet eens van plan erbij op te staan hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet teveel door je knieen dan hč!!
a. nee die iemand moest gewoon aan je denken. en die iemand was een beetje van de kaart dus die iemand had niet het idee dat het al zo laat was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoewel ik om je moet grinniken, wat op zich natuurlijk iets goeds is:
a. Tja, ik denk dat diegene zich verveelde. (sorry Bolletje)
b. Ik ben een avondmens
b2. Door het hele huis liggen moddersporen van ongeveegde Poolse stappers. Maar hee, inderdaad de rotzooi is weg.
c. De deur staat open. De kou is alom aanwezig.
d. Ik kan nergens heen, ben alleen.
e. Zie c en d
Dus dan zit je een beetje met je pols te zwiepen??? Je fijne motoriek te oefenen??quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik was niet eens van plan erbij op te staan hoor
Een dagje kan wel, maar volgens mij is dit al best vaak aangekaart, of ik haal mensen door elkaar..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
1000 cal op een dag??
Okee, jojo kom er maar in
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
a. nee die iemand moest gewoon aan je denken. en die iemand was een beetje van de kaart dus die iemand had niet het idee dat het al zo laat was.
Ik had m'n buurjongen onder de tafel gedronkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent een schatje! (en bovendien, ik ben vaak ook nog wel wakker om die tijd.)
Ik mag naar huis!!![]()
![]()
En van de kaart?? Waarom?
het was een grapje, beebquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus dan zit je een beetje met je pols te zwiepen??? Je fijne motoriek te oefenen??
Mij klinkt het ook niet best, maar voor iemand die echt heel weinig beweging krijgt / kan nemen zouden gemiddelde waarden wel eens nķg verder van de individuele waarheid kunnen liggen dan gezond klinkt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
1000 cal op een dag??
Okee, jojo kom er maar in
Ja, natuurlijk kan dat wel, net zoals een dagje 3000 ook wel kan maar constant zo laag zitten dat is gewoon niet goed en je weet hoe SB dieet werkt, te weinig Kcal..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Een dagje kan wel, maar volgens mij is dit al best vaak aangekaart, of ik haal mensen door elkaar..
Hier, zie je wel dat er wat te juichen valt?quote:
Hoiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij klinkt het ook niet best, maar voor iemand die echt heel weinig beweging krijgt / kan nemen zouden gemiddelde waarden wel eens nķg verder van de individuele waarheid kunnen liggen dan gezond klinkt.
Heb je ze wel meteen allemaal meegenomen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
XM, in de C1000 hier stonden nog zat appelkaneel Optimel kwarken!
Haiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi
Nou datte dusMaar je lichaam went eraan, je kan nooit meer 'normaal' eten. Dan liever heel langzaam elke dag 1800 kcal.
Maar dat is mijn boerenverstand
Dat zeg ik,mijn boerenverstand.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hai
Toch is het niet zo zwartwit natuurlijk, wel eens gezien waarop oude mummelmensjes in leven blijven? Als er echt geen gang in het lijf zit, wijkt het benodigde ver af van het gemiddelde.
Ik ben ook geen fan van SB, maar: je lijf went ook wel weer aan meer eten. En als sporten geen optie is, moet je gewoon minder gaan eten om af te vallen. Volgens mij was XM's plan om eerst een paar weken streng te doen en dan weer wat meer eten in te gaan bouwen - je stofwisseling raakt echt niet levenslang van slag van 3 weken streng lijnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi
Nou datte dusMaar je lichaam went eraan, je kan nooit meer 'normaal' eten. Dan liever heel langzaam elke dag 1800 kcal.
Maar dat is mijn boerenverstand
Wat heb jij zoal gekocht? Ik heb een mooie Waterman-vulpen gekochtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Heeerlijke dag gehad. Lekker naar de stad geweest, dingetjes gekocht/geregeld, hoef er voorlopig niet meer langs.
Fijn hč, vulpennen!! Ik heb er een met een brede punt, dan is je handschrift bijna calligrafisch mooi.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heb jij zoal gekocht? Ik heb een mooie Waterman-vulpen gekochten deo en facial soap
Ik heb nieuwe schoenen (was hard nodig), een set halters (grmbl 18 kg dat pakket, geen handvat oid, moest er de halve stad mee door), zomerjas, een kadootje en veters voor mn nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heb jij zoal gekocht? Ik heb een mooie Waterman-vulpen gekochten deo en facial soap
Jah! Ik heb er van die blauwzwarte vullingen bijgekocht, dat vind ik echt een sjieke vulpenkleurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Fijn hč, vulpennen!! Ik heb er een met een brede punt, dan is je handschrift bijna calligrafisch mooi.
Da's idd een mooie kleur! Ik heb ook weleens turquoise. Niet zozeer chique als wel vrolijk!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jah! Ik heb er van die blauwzwarte vullingen bijgekocht, dat vind ik echt een sjieke vulpenkleur
En dat was bij 'de beste vega-tent van België' ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
L: wrap met falafel, salade (mehhh, mijn zelfgemaakte falafels zijn lekkerder)
Ja! Meneers very special beste broodje was wel erg goed. Ach, het was sowieso echt heel erg OK, maar ik vind mijn eigen falafels gewoon verreweg de lekkerstequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat was bij 'de beste vega-tent van België' ?
Oh, je hebt PM
Hee, die zijn idd leuk! En helemaal niet woest duur!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:35 schreef AKnynke het volgende:
ik kan echt niet schrijven met vulpennen. Met gewone pennen trouwens ook niet, ik heb een belabberd handschrift.
Ik heb dit hele vrolijke notebook gekocht vandaag, van www.thebananapapercompany.com. Hebben echt tof spul!
[ afbeelding ]
Gewoon experimenteren dus! Hč, als ik over dat recept en falafeltentjes na zit te denken krijg ik ook trek in bara's. Met op iedere bara een liter van die geelrode mango-uiensausquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:11 schreef ColdFeet het volgende:
Die in de Vlamingstraat ken ik nog wel, ja! In Madrid zit een of andere prijswinnende falafelbar, daar waren ze echt beter dan thuis zowat
Ik heb geen vastomlijnd recept; ik week kikkererwten een nacht en maal ze dan, met veel verse peterselie en koriander, komijnzaad, korianderzaad, chilivlokken, een beetje citroensap, veel knoflook... Zout&peper en een theelepeltje bakpoeder erbij, geloof ik. En ik vergeet vast vanalles. Het gaat een beetje op smaak
Zijn ze nou NOG niet op?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:16 schreef Laureline het volgende:
T: festini peerijsje (nepvariant van AH)
Nee, ik heb ze wekenlang genegeerd, de mini zit tegenwoordig aan de carameltoetjes met slagroom, dus trekt ook het frele neusje ervoor op, en ik heb eigenlijk zin in chocola, cake en chemisch gesuikerd snoep. Dan hoop ik dat zo'n ijsje me toch kan redden van een tocht naar de AHquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je een muur heb waar wat tegenaan kan, zou ik je de Japanse wijnbes wel willen aanraden: groeit snel, hele lekkere, mooie en vrolijk stemmende vruchten, is een struik maar kan tegen een muur.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
Wel interessant!! Optimel chocomelk!! Dat ga ik zeker eens proberen!!
Goed zo! Al is de voedingswaarde nihiel, 't is goed dat je weer flink eetlust hebt muisquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb heerlijk een enorm bord friet, vergezeld door een frikandel speciaal, weggewerkt
Ja preciesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed zo! Al is de voedingswaarde nihiel, 't is goed dat je weer flink eetlust hebt muis
Mooi!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja preciesmijn maag is nu weer aan eten gewend, dus ik kan het weer gaan opbouwen
Denk erom, woekeraar. Gooit bovengronds de takken naar de grond, en die wortelen rap (op de wijze van kornoelje).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed idee! Die ga ik aanschaffen
Oké dus hij maakt wortelopslag en bloeit op tweejarig hout, wat doe jij met die vruchten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Denk erom, woekeraar. Gooit bovengronds de takken naar de grond, en die wortelen rap (op de wijze van kornoelje).
En vruchten alleen op de takken van vorig jaar, dus een tak die gedragen heeft in z'n geheel weghalen (sterft in de loop van het derde jaar ook vanzelf af, maar dat is niet handig en niet fraai).
Oh ja, en bijgevolg dus erg makkelijk te vermeerderen.
Goed zo Muissiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb heerlijk een enorm bord friet, vergezeld door een frikandel speciaal, weggewerkt
Nee, onze buurtAH vervangt de laatste tijd alles voor het eigen merkspul en gooit de andere merken uit het assortiment. Helaas hebben die producten vaak wel nagenoeg dezelfde verpakking, maar een hele andere smaakquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Laureline, bij mijn AH hadden ze nog wel festini peer ijsjes!Misschien waren ze gewoon toevallig op toen jij er was en hadden ze 't maar gevuld met de ah variant? Hope so for you!
PM!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
4 mannen zitten hier voetbal te kijken
Ik heb zonet lekker gedoucht, gescrubd enzo... Onder het motto, tijd voor jezelf
Na de koffie maar weer eens lekkere hapjes maken... Altijd leuk om te doen!
Kijk jij WK baan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef Muis006 het volgende:
Zomg ik dacht dat Pendleton fo' sho' van Kanis ging winnen in de 2e rit
Is dat zo'n mini AH dan? Wij hebben ook geen XL hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, onze buurtAH vervangt de laatste tijd alles voor het eigen merkspul en gooit de andere merken uit het assortiment. Helaas hebben die producten vaak wel nagenoeg dezelfde verpakking, maar een hele andere smaakMoet je bijvoorbeeld eens de nep-Tai Chilichips proberen. Smaken naar kippenbouillonblokjes
![]()
Dat vind ik van de Lays oven roasted chicken ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, onze buurtAH vervangt de laatste tijd alles voor het eigen merkspul en gooit de andere merken uit het assortiment. Helaas hebben die producten vaak wel nagenoeg dezelfde verpakking, maar een hele andere smaakMoet je bijvoorbeeld eens de nep-Tai Chilichips proberen. Smaken naar kippenbouillonblokjes
![]()
Ja!quote:
Voor na de chocoladetaartquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat zo'n mini AH dan? Wij hebben ook geen XL hoor.
Maar wel belachelijkMaargoed, als ik tai chili chips eet neem ik wel die van lays hoor, die is echt té goddelijk
Als de meet door zou gaan had ik een pak festini peer ijsje in koeltas voor je meegenomen
En daarna tai sweet chili chipsquote:
Nee Mulder was geen succesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja!vrouwen die wielrennen kijken
![]()
Heb 't een beetje gemist btw, waarom doet die Chris Hoy niet mee eigenlijk? Enne Teun Mulder ook niet zo goed hé?
Ojee, dat klinkt verdacht veel als een standaard tv-avondje hier vroegerquote:
Daar krijg je wel een fabulous lijfje voor terugquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ojee, dat klinkt verdacht veel als een standaard tv-avondje hier vroeger![]()
Nu zit ik braaf aan een boterham pindakaas en een bak kwark. Zo maar eens naar bed, dan krijg ik geen jetlag morgen van het uur slaap dat ik mis
Eet jij nog een paar nootjes?quote:
quote:
Ja, is ook... er zijn veel mindere eetlijstjesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, jongens: easy on XM. Het is maar voor een week of drie en daarna gaat ze meer eten. Toch?
Ja maar dit is dan wel erg lekker!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:02 schreef Muis006 het volgende:
Oh ik zeg niks hoor, mijn lijstje namelijk:
O/L: 2 cream crackers met viervruchten jam
T: medium aardbeien milkshake
T: paar naturel pringles
D: friet en een frikandel speciaal
Dus
En liedjes zingen over je edelmoedigheid!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef Muis006 het volgende:
Oh JONGENS ik heb het!
Volgend jaar met carnaval ga ik als Brave Sir Robin, en dan moet mijn mr. de hele tijd achter me aan lopen en klapperen met kokosnoten terwijl ik voort galoppeer
Ja precies!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
En liedjes zingen over je edelmoedigheid!
De Republiek Vanuatu!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand of er ook een land is dat nog nooit in oorlog is geweest?
Daar hadden we het van de week over en ik blijf er maar mee bezig..
Mjah, maar wel veel burgerconflicten. We zoeken echt een land waar het áltijd vrede is geweest. Thanks though.quote:
Utopiaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, maar wel veel burgerconflicten. We zoeken echt een land waar het áltijd vrede is geweest. Thanks though..
so out of the top of my head: nee. Tenminste, hangt er natuurlijk vanaf vanaf wanneer je nooit rekent. Normaal zou denk ik zijn vanaf het verdrag van Westfalia...en dan kan ik het me eigenlijk niet voorstellen. En het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je met oorlog bedoeld. Hier op mijn opleiding wordt 'iets' als een 'minor armed conflict' beschouwd als er minstens 25 'battle-related deaths' zijn. 24 doden telt dus niet.....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand of er ook een land is dat nog nooit in oorlog is geweest?
Daar hadden we het van de week over en ik blijf er maar mee bezig..
Tut tut, Nynke tochquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
so out of the top of my head: nee. Tenminste, hangt er natuurlijk vanaf vanaf wanneer je nooit rekent. Normaal zou denk ik zijn vanaf het verdrag van Westfalia...en dan kan ik het me eigenlijk niet voorstellen. En het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je met oorlog bedoeld. Hier op mijn opleiding wordt 'iets' als een 'minor armed conflict' beschouwd als er minstens 25 'battle-related deaths' zijn. 24 doden telt dus niet.....
Maar, nee. Als je het weet, let me know!
al m'n talen gaan naar de kloten hier. tis echt ongeloofelijk. m'n nederlands is kut, m'n engels is kut, m'n duits is nog kuitter...quote:
Hoe is je Zweedsquote:Op zondag 29 maart 2009 00:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
al m'n talen gaan naar de kloten hier. tis echt ongeloofelijk. m'n nederlands is kut, m'n engels is kut, m'n duits is nog kuitter...
Maar, off the top of my head, ik schaam me!
hedde bra...quote:
Je bent niet de enige die het opmerktquote:Op zondag 29 maart 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
Volgens mij voel jij je beter Muizekeutel!
Lijstje:
O: 1 cracker met een eitje en eentje met 30+ kaas
L: 3 crackers met pindakaas/sambal
T: wodka, light chips
D: zacht volkoren bolletje met 2 kroketten, mosterdmayo en krulsla
T: glas coolbest light
En nu heb ik trek en ik denk dat ik een milkshake ga maken. Met ijs en aardbeien en limoensap.
Sov gott!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:06 schreef AKnynke het volgende:
anyways, ik kruip m'n bedje in. Nog even lezen voordat m'n ogen het opgeven....
Weltrusten allemaal!
Zo'n dag had ik gisteren dus.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:10 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Waardeloos geslapen vannacht, misselijk en nu moe. Duik zo misschien maar weer mn bed in.
Ik vind het vooral kut dat ik vandaag kon uitslapen en dat nu, net als gister, in het water valtquote:Op zondag 29 maart 2009 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n dag had ik gisteren dus.
Kut hč.
hier nu niet meerquote:
Ja, slim zijn ze hč!quote:Op zondag 29 maart 2009 10:04 schreef Vivi het volgende:
Oh, mijn puppeltop heeft zich automatisch aangepast dan.
Goeiesmorgens Cootje & Co!
Sonja is niet goed bij d'r hoofd. denk dat ze nooit heeft leren tellen op schoolquote:Op zondag 29 maart 2009 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
Lijstje voor vandaag:
O: 1 beschuitje met een halve plak 30+ käse
T: versierde eierkoek (moest eigenlijk zijn: 1 evergreen)
L: 1 kom kippensoep met een pistoletje
T: 1 appel
D: spinazieomelet
T: ?
De spinazieomelet bestaat uit een 1/2 pak bladspinazie, 1 grote aardappel, 50 gr achterham 1 ui, 1 knoflook, 4 eieren. Sonja zegt dat dit genoeg is voor 4 personen. Maar vriendlief en ik eten zo'n ding samen op.
Kcal als ik me strikt aan Sonja zou houden: 619
Daadwerkelijke kcal: 829
Ja ja, Rub it in.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:25 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen!!
Zomertijd en wakker worden met de zon tussen de gordijnen door!
'Summertime.....and the livin' is easy....'
Huh, na de 2e date gaat het daar al over????quote:Op zondag 29 maart 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
Ja, was leuk. De hele middag en avond waren gezellig, Hij is leuk, bezit ook heel veel eigenschappen die ik tof vind en sport zelfs op nationaal niveau. En laat ook merken dat hij mij heel leuk vindt.. En daar gaat het fout geloof ik
Hm, kan het niet precies onder woorden brengen, ik weet nog niet of ik bereid ben om mijn vrijheid op te geven.. En ik geloof wel dat hij dat zou willen. Maar misschien moet ik er niet teveel over nadenken en zien waar het schip strandt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |