ik ook! oioioi, nu wordt het weer leuk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Muis, ik heb GA al gekeken, de nieuwste!
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Heb je je eten binnengehouden?
Bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Was ff weg, mezelf een blauwe nagel aan 't bezorgen.
Meestal zijn de lampjes vrij simpel te vervangen, maar bij sommige auto's is het een drama.
Motorkap openen (als 'ie een stukje open is, moet je iets naast het midden zoeken naar een haak en die losmaken, dan gaat 'ie helemaal open).
edit Voor je begint even de accu lodmaken, zodat je niet per ongeluk ge-electrocuteerd wordt.
Vaak moet je eerst de stekker uit de lamp-unit trekken. Soms zit dat in rubber, soms is het gewoon "klik". Dan een kunststof kap van de achterkant van de koplamp halen. Vaak moet je die een kwartslag draaien en dan komt 'ie er makkelijk af. Het lampje zelf zit meestal met een verend beugeltje vast. Dat moet je loshaken en goed kijken hoe het lampje erin zit. Hij past er maar op 1 manier goed in, scheelt gedoe achteraf.
Het nieuwe lampje pak je niet bij het glas, want dan gaat 'ie eerder stuk. Op goede manier op z'n plek zetten (hij heeft 3 uitsteeksels dus drie mogelijkheden, alleen bij de juiste positie zitten alle uitsteeksels goed en schijnt het licht de goede kant op), beugeltje vasthaken, kap erop, stekker erop.
En er was licht.
Met gezond verstand en een klein beetje ruimtelijk inzicht moet het lukken. Zo niet, dan doe je als een vriend van me en vraag je na een uur aankloten eerst aan mij of ik met lampje 1 wil helpen om daarna lampje 2 zelf te doen toch maar ook door mij te laten vervangen.
Maar je auto start niet en de lamp is kapot. Heeft het met elkaar te maken? Succes.
Lekker bezigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:46 schreef cyclechick het volgende:
Een nachtelijke TVP, waar ik me knaldronken voel hoewel ik maar twee glaasjes rode wijn opheb.... hmmm...
Ik ben al naar Ciske geweest en Danny de Munk doet niet meer mee geloof ik, dus laat maarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien Vik?
met d'r Danny de Munk-fetish
Bougiesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitlegMaar ik bedoelde de gloeilampjes/boutjes
Om voor te gloeien zeg maar..
hier ookquote:
hmmz...volgens buienradar ben je er dan de komende paar uur ook nog niet vanaf...quote:
Ga je nog naar 't zwembad/sauna met je date CC?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:21 schreef cyclechick het volgende:
Geeft niets, ik moet nog
1. Douchen (lange sessie met haren wassen, oliesmeren etc(
2, badkamer soppen
3. stofzuigen en dweilen
4. bed verschonen
5. naar de markt, dus dan moet het wel graag droog zijn.
En om 13.00 krijg ik bezoek, dus dan moet het klaar zijn.
Ik ga maar eens beginnen
Oh Kaasje!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:22 schreef kaasplankje het volgende:
Hier idem kloteweerbinnen trainen dan maar
Nee ik durf niet meerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga je nog naar 't zwembad/sauna met je date CC?
Oké ik hoor 't wel, rij je niet mee met 't Ledig Erf?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh Kaasje!
Ik ga morgen ook vanaf 13.00 fietsen, maar geen idee waarheen en hoe lang, dus weet nog niet precies hoe laat ik op ledig erf ben, maar als het niet rond half 4/4u is dan sms ik je wel even
Waarom niet? Gaat de date niet door?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee ik durf niet meer(en nijmegen was een beetje lang reizen)
rij ik niet ACHTER ledig erf bedoel jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oké ik hoor 't wel, rij je niet mee met 't Ledig Erf?
Ik ben niet fanatiek hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat rustig hier en wat zijn jullie allemaal fanatiek.
Oké succes dan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
rij ik niet ACHTER ledig erf bedoel jeIk ken de weg niet, dus dan verdwaal ik na de eerste bocht als ik jullie kwijt ben
![]()
Nee, ga met de meiden met wie ik de AGR ga fietsen!
En date gaat wel door, we gaan eten bij Leen vanavond, want C'est Ca was al vol...
Ah balenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben niet fanatiek hoor
kan het niet eens....hardlopen moet ik voorlopig even laten, dus dat komt pas na m'n vakantie weer...kennelijk een lichte ontsteking bij m'n knie
dus maar stukken wandelen en fietsen de komende tijd, denk ik...
Enne ga dan ook niet met de A's mee maar met de B of de C's die gaan ietsie eerder weg geloof ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
rij ik niet ACHTER ledig erf bedoel jeIk ken de weg niet, dus dan verdwaal ik na de eerste bocht als ik jullie kwijt ben
![]()
Dat was niet helemaal duidelijk vorige keer. In mijn eentje ben ik een mietje, iemand moet mn handje vasthouden en me in die groep zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Enne ga dan ook niet met de A's mee maar met de B of de C's die gaan ietsie eerder weg geloof ik
Lekker! Waarom biologisch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:05 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Zo een uurtje bodyshapen, maar eerst ontbijt. De meneer haalt biologische notenbroodjes
Omdat er een bio-bakker om de hoek zit die zulk verrukkelijk brood bakt! Zuurdesem, lekker stevig, met een knapperige korstquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Muis, ik heb GA al gekeken, de nieuwste!
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Heb je je eten binnengehouden?
Ik was het eerst hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goeiemorgen! Iets later dan sigme..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |