Dat is wel een goed idee!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:03 schreef sigme het volgende:
Vrijdag visdag.
Bakje brinta Bakje noedelsoep Drie kwartier fietsen 4 x Roggebrood pindakaas Bakje kibbeling met saus Avondeten: spagetti, spekjes, ui & knoflook, paprika, ei Glaasje frambozenbessenwijn
O u heeft de verkeerde gekocht. Het is: wasa original crisp. Die van jou lijken op cracottes of wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee!
O: verse ananas magere yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: half uur hardlopen, 2 cappuccino
T: volkorenboterham filet americain
L: veel tomaten met olie, mandarijnen, 2 crackers filet americain
T: cracker paardenrookvlees
D: ovenschotel knolselderijpuree met spruitjes en bacon met korstje van oude kaas
T: magere kwark met vanilleyoghurt
En Co, ik heb die low-carbcrackers gekocht (Wasa crisp & light), klopt het dat het eigenlijk een soort cracottes zijn? Ze smaken wel een beetje als meelbommetjes, het voelt eigenlijk minder gezond dan een bruine boterham. Maar wel een derde van de kcals, dat is ook wat waard
GESTAPO VROUWquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
FP, als er IEMAND hier zoiets zou weten zou het idd Loveli zijn!
En tevens tvp!
PSSSSSHHJT!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
En Vivi en ColdFeet, weten jullie wat ik vandaag op de markt van die leuke Turkse jongen bij de olijvenkraam kreeg? Twee gedroogde pruimen!!!![]()
En als nu niemand reageert ga je zeker smalen dat men jouw gedroogde pruim negeert. Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
En Vivi en ColdFeet, weten jullie wat ik vandaag op de markt van die leuke Turkse jongen bij de olijvenkraam kreeg? Twee gedroogde pruimen!!!![]()
Ja, klopt! Koop ik van de week nog wel een pak van die andere, voer ik deze op aan de mini. Ze zijn wel maar 24 kcal per dingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:08 schreef conleche het volgende:
[..]
O u heeft de verkeerde gekocht. Het is: wasa original crisp. Die van jou lijken op cracottes of wat?
Eigenlijk kreeg ik er één en mijn meneer één. Dus die jongen dacht vast: Goh, wat een leuk stel! Maar... er ontbreekt hen duidelijk nog iets in het leven, laat ik dat even regelen voor zequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Of je dáár nu blij mee moet zijn???
Was ff weg, mezelf een blauwe nagel aan 't bezorgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:00 schreef P.F het volgende:
Loveli, heb je geen tips hoe ik zelf die lampjes er in kan frotten?
quote:
Hihiiiiiiiiiihihihi!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
[..]
GESTAPO VROUWJij Eva Braun
Don't you PSSSCHT me
Je had liever gezien dat de persoon in kwestie de verjaardag niet gehaald had?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helleuh!
Even een teeveepeeee, nu douchen en dan naar eenverjaardag
Ik zou mijn ogen gaan spoelen met bleek als ik jou was!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:39 schreef P.F het volgende:
Ik krijg visioenen van Vivi en haar zoute pruim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eerst de oefeningen goed doorlezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
dank je!
Heb net even het boek erbij gepakt en ga er even wat post-its tussen vrotten
Doe je oefeningen voor een bepaalde tijd? Of een aantal keren?
maar, het is allemaal zo 'kort' zeg maar. Als in: doe je het in een serie, en dan de serie nog een keer (zoals je in de fitnesszaal ook setjes doet bij de apparaten?) Of is 't gewoon hup, dit 5 keer, dat 4 keer, dat 100 tellen en dan klaar?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet eerst de oefeningen goed doorlezenEr staat bij hoe vaak je ze moet doen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi
Lijst:
4 x waldkornboterham met mager beleg
3 x cracker met halvajam
2 x appel
1 x krentenbrood
reep chocola
D: rode kool, boerkool, tartaar...
Beetje emo dag vandaag en daar ga ik van vreten ja.
En dan ook nog inspiratieloos eten uit pot en dan zijn ze weer lekker aan het eten... pfff.
En de avond moet nog duren met x factor en allerlei chipjes. Moet wel op tafel voor de kiddies
Ne, gewoon een keer. Ik denk dat het aangepaste programma je een minuutje of 10,15 moet kosten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar, het is allemaal zo 'kort' zeg maar. Als in: doe je het in een serie, en dan de serie nog een keer (zoals je in de fitnesszaal ook setjes doet bij de apparaten? Of is 't gewoon hup, dit 5 keer, dat 4 keer, dat 100 tellen en dan klaar?
Die Turkse vrouwen hebben ook een soort techniek om bij een kraam in een groepje van 3 zo om je heen te dringen met die enorme konten, dat je helemaal vanzelf langs hun lijven naar achteren roltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
LaurelineCharming! Die ene kraam waar half Turkije altijd staat te dringen, die moet je hebben
*poit*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
hendig, zo'n laptop
ben nu een Enchiladas saus aan het maken, alvast voor morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |