abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67469417
Scones!

Pilates!

Slank!

Het vorige deel: Slank #638 Waar Vivi verdedigd moet!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 89% gewijzigd door motorbloempje op 27-03-2009 18:03:37 ]
Ja doei.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:55:27 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67469426
tvp

en fipo

dus...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67469432
Teeveepee!
pi_67469500
Jay pilates
Afijn, ik ga op huis aan. En Daph, ik krijg zondag Nederlandse visite, zal vragen of die je tight mee willen nemen. PM je je adres?
pi_67469514
Wat ik nog wilde zeggen in het vorige topic maar niet meer bleek te mogen:

Is het geen idee om juist oefeningen te doen om je rug sterker te maken, mo? Zoals swimming? Of zeg ik nu iets stoms? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67469532
TVP middels een lijstje!
O: pistoletje, half met ei, half met mayo/sambal/komkommer
L: pistoletje filet americain
T: cracker pindakaas/sambal/komkommer
T: wodka
later:
D: kibbeling, aspergetips en sla. met limoenmayo. Toe: kwark met een koekje erin gekruimeld en aardbeien.
pi_67469562
Loveli, heb je geen tips hoe ik zelf die lampjes er in kan frotten ?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:03:20 #8
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67469625
tvp
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_67469635
Vrijdag visdag .

• Bakje brinta
  • Bakje noedelsoep
  • Drie kwartier fietsen
  • 4 x Roggebrood pindakaas
  • Bakje kibbeling met saus
  • Avondeten: spagetti, spekjes, ui & knoflook, paprika, ei
  • Glaasje frambozenbessenwijn
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 maart 2009 @ 18:06:38 #10
    163650 Greys
    pi_67469709
    FP, als er IEMAND hier zoiets zou weten zou het idd Loveli zijn!

En tevens tvp!

PSSSSSHHJT!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_67469721
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:00 schreef conleche het volgende:
    TVP middels een lijstje!
    ...
    Dat is wel een goed idee!

O: verse ananas magere yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
    T: half uur hardlopen, 2 cappuccino
    T: volkorenboterham filet americain
    L: veel tomaten met olie, mandarijnen, 2 crackers filet americain
    T: cracker paardenrookvlees
    D: ovenschotel knolselderijpuree met spruitjes en bacon met korstje van oude kaas
    T: magere kwark met vanilleyoghurt

En Co, ik heb die low-carbcrackers gekocht (Wasa crisp & light), klopt het dat het eigenlijk een soort cracottes zijn? Ze smaken wel een beetje als meelbommetjes, het voelt eigenlijk minder gezond dan een bruine boterham. Maar wel een derde van de kcals, dat is ook wat waard
    pi_67469724
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:03 schreef sigme het volgende:
    Vrijdag visdag .

• Bakje brinta
  • Bakje noedelsoep
  • Drie kwartier fietsen
  • 4 x Roggebrood pindakaas
  • Bakje kibbeling met saus
  • Avondeten: spagetti, spekjes, ui & knoflook, paprika, ei
  • Glaasje frambozenbessenwijn
  • pi_67469750
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat is wel een goed idee!

O: verse ananas magere yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
    T: half uur hardlopen, 2 cappuccino
    T: volkorenboterham filet americain
    L: veel tomaten met olie, mandarijnen, 2 crackers filet americain
    T: cracker paardenrookvlees
    D: ovenschotel knolselderijpuree met spruitjes en bacon met korstje van oude kaas
    T: magere kwark met vanilleyoghurt

En Co, ik heb die low-carbcrackers gekocht (Wasa crisp & light), klopt het dat het eigenlijk een soort cracottes zijn? Ze smaken wel een beetje als meelbommetjes, het voelt eigenlijk minder gezond dan een bruine boterham. Maar wel een derde van de kcals, dat is ook wat waard
    O u heeft de verkeerde gekocht. Het is: wasa original crisp. Die van jou lijken op cracottes of wat?
    pi_67469765
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
    PSSSSSHHJT!
    Don't you pssssssssssshhjt me

Ja doei.
    pi_67469777
    En Vivi en ColdFeet, weten jullie wat ik vandaag op de markt van die leuke Turkse jongen bij de olijvenkraam kreeg? Twee gedroogde pruimen!!!
    pi_67469802
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
    FP, als er IEMAND hier zoiets zou weten zou het idd Loveli zijn!

En tevens tvp!

PSSSSSHHJT!
    GESTAPO VROUW Jij Eva Braun Don't you PSSSCHT me
    pi_67469823
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
    En Vivi en ColdFeet, weten jullie wat ik vandaag op de markt van die leuke Turkse jongen bij de olijvenkraam kreeg? Twee gedroogde pruimen!!!

Of je dáár nu blij mee moet zijn???
    pi_67469863
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
    En als nu niemand reageert ga je zeker smalen dat men jouw gedroogde pruim negeert. Het is ook nooit goed .
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_67469869
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:08 schreef conleche het volgende:

[..]

O u heeft de verkeerde gekocht. Het is: wasa original crisp. Die van jou lijken op cracottes of wat?
    Ja, klopt! Koop ik van de week nog wel een pak van die andere, voer ik deze op aan de mini. Ze zijn wel maar 24 kcal per ding
    pi_67470028
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Of je dáár nu blij mee moet zijn???
    Eigenlijk kreeg ik er één en mijn meneer één. Dus die jongen dacht vast: Goh, wat een leuk stel! Maar... er ontbreekt hen duidelijk nog iets in het leven, laat ik dat even regelen voor ze
    Het was wel een hele lekkere pruim
      vrijdag 27 maart 2009 @ 18:21:18 #21
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_67470038
    lijstje:

O: 2 tosti's van bruin brood, zonder boter..
    T: handje noten
    D: spinazie/ricotta/gorgonzola lasagne.
    T: iets fruitigs ofzo?
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_67470443
    De lucht is geel, het onweert en de hemelsluizen zijn vol open gezet. En over 10 min zou ik naar mijn training fietsen . Ik wil het niet missen, maar ik wil ook niet natregenen ...
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_67470542
    Ik krijg visioenen van Vivi en haar zoute pruim
      Vis een optie? vrijdag 27 maart 2009 @ 18:40:06 #24
    70532 loveli
    N
    pi_67470567
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:00 schreef P.F het volgende:
    Loveli, heb je geen tips hoe ik zelf die lampjes er in kan frotten ?
    Was ff weg, mezelf een blauwe nagel aan 't bezorgen.

Meestal zijn de lampjes vrij simpel te vervangen, maar bij sommige auto's is het een drama.

Motorkap openen (als 'ie een stukje open is, moet je iets naast het midden zoeken naar een haak en die losmaken, dan gaat 'ie helemaal open).

edit Voor je begint even de accu lodmaken, zodat je niet per ongeluk ge-electrocuteerd wordt.

Vaak moet je eerst de stekker uit de lamp-unit trekken. Soms zit dat in rubber, soms is het gewoon "klik". Dan een kunststof kap van de achterkant van de koplamp halen. Vaak moet je die een kwartslag draaien en dan komt 'ie er makkelijk af. Het lampje zelf zit meestal met een verend beugeltje vast. Dat moet je loshaken en goed kijken hoe het lampje erin zit. Hij past er maar op 1 manier goed in, scheelt gedoe achteraf.

Het nieuwe lampje pak je niet bij het glas, want dan gaat 'ie eerder stuk. Op goede manier op z'n plek zetten (hij heeft 3 uitsteeksels dus drie mogelijkheden, alleen bij de juiste positie zitten alle uitsteeksels goed en schijnt het licht de goede kant op), beugeltje vasthaken, kap erop, stekker erop.

En er was licht.

Met gezond verstand en een klein beetje ruimtelijk inzicht moet het lukken. Zo niet, dan doe je als een vriend van me en vraag je na een uur aankloten eerst aan mij of ik met lampje 1 wil helpen om daarna lampje 2 zelf te doen toch maar ook door mij te laten vervangen.

Maar je auto start niet en de lamp is kapot. Heeft het met elkaar te maken? Succes.

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 27-03-2009 19:26:01 ]
    crap in = crap out
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 maart 2009 @ 18:44:25 #25
    163650 Greys
    pi_67470711
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Don't you pssssssssssshhjt me

quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:11 schreef P.F het volgende:

[..]