Nee, onze buurtAH vervangt de laatste tijd alles voor het eigen merkspul en gooit de andere merken uit het assortiment. Helaas hebben die producten vaak wel nagenoeg dezelfde verpakking, maar een hele andere smaakquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Laureline, bij mijn AH hadden ze nog wel festini peer ijsjes!Misschien waren ze gewoon toevallig op toen jij er was en hadden ze 't maar gevuld met de ah variant? Hope so for you!
PM!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
4 mannen zitten hier voetbal te kijken
Ik heb zonet lekker gedoucht, gescrubd enzo... Onder het motto, tijd voor jezelf
Na de koffie maar weer eens lekkere hapjes maken... Altijd leuk om te doen!
Kijk jij WK baan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef Muis006 het volgende:
Zomg ik dacht dat Pendleton fo' sho' van Kanis ging winnen in de 2e rit
Is dat zo'n mini AH dan? Wij hebben ook geen XL hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, onze buurtAH vervangt de laatste tijd alles voor het eigen merkspul en gooit de andere merken uit het assortiment. Helaas hebben die producten vaak wel nagenoeg dezelfde verpakking, maar een hele andere smaakMoet je bijvoorbeeld eens de nep-Tai Chilichips proberen. Smaken naar kippenbouillonblokjes
![]()
Dat vind ik van de Lays oven roasted chicken ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, onze buurtAH vervangt de laatste tijd alles voor het eigen merkspul en gooit de andere merken uit het assortiment. Helaas hebben die producten vaak wel nagenoeg dezelfde verpakking, maar een hele andere smaakMoet je bijvoorbeeld eens de nep-Tai Chilichips proberen. Smaken naar kippenbouillonblokjes
![]()
Ja!quote:
Voor na de chocoladetaartquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat zo'n mini AH dan? Wij hebben ook geen XL hoor.
Maar wel belachelijkMaargoed, als ik tai chili chips eet neem ik wel die van lays hoor, die is echt té goddelijk
Als de meet door zou gaan had ik een pak festini peer ijsje in koeltas voor je meegenomen
En daarna tai sweet chili chipsquote:
Nee Mulder was geen succesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja!vrouwen die wielrennen kijken
![]()
Heb 't een beetje gemist btw, waarom doet die Chris Hoy niet mee eigenlijk? Enne Teun Mulder ook niet zo goed hé?
Ojee, dat klinkt verdacht veel als een standaard tv-avondje hier vroegerquote:
Daar krijg je wel een fabulous lijfje voor terugquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ojee, dat klinkt verdacht veel als een standaard tv-avondje hier vroeger![]()
Nu zit ik braaf aan een boterham pindakaas en een bak kwark. Zo maar eens naar bed, dan krijg ik geen jetlag morgen van het uur slaap dat ik mis
Eet jij nog een paar nootjes?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |