Da's idd een mooie kleur! Ik heb ook weleens turquoise. Niet zozeer chique als wel vrolijk!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jah! Ik heb er van die blauwzwarte vullingen bijgekocht, dat vind ik echt een sjieke vulpenkleur
En dat was bij 'de beste vega-tent van België' ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
L: wrap met falafel, salade (mehhh, mijn zelfgemaakte falafels zijn lekkerder)
Ja! Meneers very special beste broodje was wel erg goed. Ach, het was sowieso echt heel erg OK, maar ik vind mijn eigen falafels gewoon verreweg de lekkerstequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat was bij 'de beste vega-tent van België' ?
Oh, je hebt PM
Hee, die zijn idd leuk! En helemaal niet woest duur!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:35 schreef AKnynke het volgende:
ik kan echt niet schrijven met vulpennen. Met gewone pennen trouwens ook niet, ik heb een belabberd handschrift.
Ik heb dit hele vrolijke notebook gekocht vandaag, van www.thebananapapercompany.com. Hebben echt tof spul!
[ afbeelding ]
Gewoon experimenteren dus! Hè, als ik over dat recept en falafeltentjes na zit te denken krijg ik ook trek in bara's. Met op iedere bara een liter van die geelrode mango-uiensausquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:11 schreef ColdFeet het volgende:
Die in de Vlamingstraat ken ik nog wel, ja! In Madrid zit een of andere prijswinnende falafelbar, daar waren ze echt beter dan thuis zowat
Ik heb geen vastomlijnd recept; ik week kikkererwten een nacht en maal ze dan, met veel verse peterselie en koriander, komijnzaad, korianderzaad, chilivlokken, een beetje citroensap, veel knoflook... Zout&peper en een theelepeltje bakpoeder erbij, geloof ik. En ik vergeet vast vanalles. Het gaat een beetje op smaak
Zijn ze nou NOG niet op?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:16 schreef Laureline het volgende:
T: festini peerijsje (nepvariant van AH)
Nee, ik heb ze wekenlang genegeerd, de mini zit tegenwoordig aan de carameltoetjes met slagroom, dus trekt ook het frele neusje ervoor op, en ik heb eigenlijk zin in chocola, cake en chemisch gesuikerd snoep. Dan hoop ik dat zo'n ijsje me toch kan redden van een tocht naar de AHquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je een muur heb waar wat tegenaan kan, zou ik je de Japanse wijnbes wel willen aanraden: groeit snel, hele lekkere, mooie en vrolijk stemmende vruchten, is een struik maar kan tegen een muur.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:27 schreef conleche het volgende:
Wel interessant!! Optimel chocomelk!! Dat ga ik zeker eens proberen!!
Goed zo! Al is de voedingswaarde nihiel, 't is goed dat je weer flink eetlust hebt muisquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb heerlijk een enorm bord friet, vergezeld door een frikandel speciaal, weggewerkt
Ja preciesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed zo! Al is de voedingswaarde nihiel, 't is goed dat je weer flink eetlust hebt muis
Mooi!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja preciesmijn maag is nu weer aan eten gewend, dus ik kan het weer gaan opbouwen
Denk erom, woekeraar. Gooit bovengronds de takken naar de grond, en die wortelen rap (op de wijze van kornoelje).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed idee! Die ga ik aanschaffen
Oké dus hij maakt wortelopslag en bloeit op tweejarig hout, wat doe jij met die vruchten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Denk erom, woekeraar. Gooit bovengronds de takken naar de grond, en die wortelen rap (op de wijze van kornoelje).
En vruchten alleen op de takken van vorig jaar, dus een tak die gedragen heeft in z'n geheel weghalen (sterft in de loop van het derde jaar ook vanzelf af, maar dat is niet handig en niet fraai).
Oh ja, en bijgevolg dus erg makkelijk te vermeerderen.
Goed zo Muissiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb heerlijk een enorm bord friet, vergezeld door een frikandel speciaal, weggewerkt
Nee, onze buurtAH vervangt de laatste tijd alles voor het eigen merkspul en gooit de andere merken uit het assortiment. Helaas hebben die producten vaak wel nagenoeg dezelfde verpakking, maar een hele andere smaakquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
Laureline, bij mijn AH hadden ze nog wel festini peer ijsjes!Misschien waren ze gewoon toevallig op toen jij er was en hadden ze 't maar gevuld met de ah variant? Hope so for you!
PM!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
4 mannen zitten hier voetbal te kijken
Ik heb zonet lekker gedoucht, gescrubd enzo... Onder het motto, tijd voor jezelf
Na de koffie maar weer eens lekkere hapjes maken... Altijd leuk om te doen!
Kijk jij WK baan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef Muis006 het volgende:
Zomg ik dacht dat Pendleton fo' sho' van Kanis ging winnen in de 2e rit
Is dat zo'n mini AH dan? Wij hebben ook geen XL hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, onze buurtAH vervangt de laatste tijd alles voor het eigen merkspul en gooit de andere merken uit het assortiment. Helaas hebben die producten vaak wel nagenoeg dezelfde verpakking, maar een hele andere smaakMoet je bijvoorbeeld eens de nep-Tai Chilichips proberen. Smaken naar kippenbouillonblokjes
![]()
Dat vind ik van de Lays oven roasted chicken ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, onze buurtAH vervangt de laatste tijd alles voor het eigen merkspul en gooit de andere merken uit het assortiment. Helaas hebben die producten vaak wel nagenoeg dezelfde verpakking, maar een hele andere smaakMoet je bijvoorbeeld eens de nep-Tai Chilichips proberen. Smaken naar kippenbouillonblokjes
![]()
Ja!quote:
Voor na de chocoladetaartquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat zo'n mini AH dan? Wij hebben ook geen XL hoor.
Maar wel belachelijkMaargoed, als ik tai chili chips eet neem ik wel die van lays hoor, die is echt té goddelijk
Als de meet door zou gaan had ik een pak festini peer ijsje in koeltas voor je meegenomen
En daarna tai sweet chili chipsquote:
Nee Mulder was geen succesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja!vrouwen die wielrennen kijken
![]()
Heb 't een beetje gemist btw, waarom doet die Chris Hoy niet mee eigenlijk? Enne Teun Mulder ook niet zo goed hé?
Ojee, dat klinkt verdacht veel als een standaard tv-avondje hier vroegerquote:
Daar krijg je wel een fabulous lijfje voor terugquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ojee, dat klinkt verdacht veel als een standaard tv-avondje hier vroeger![]()
Nu zit ik braaf aan een boterham pindakaas en een bak kwark. Zo maar eens naar bed, dan krijg ik geen jetlag morgen van het uur slaap dat ik mis
Eet jij nog een paar nootjes?quote:
quote:
Ja, is ook... er zijn veel mindere eetlijstjesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Jongens, jongens: easy on XM. Het is maar voor een week of drie en daarna gaat ze meer eten. Toch?
Ja maar dit is dan wel erg lekker!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:02 schreef Muis006 het volgende:
Oh ik zeg niks hoor, mijn lijstje namelijk:
O/L: 2 cream crackers met viervruchten jam
T: medium aardbeien milkshake
T: paar naturel pringles
D: friet en een frikandel speciaal
Dus
En liedjes zingen over je edelmoedigheid!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef Muis006 het volgende:
Oh JONGENS ik heb het!
Volgend jaar met carnaval ga ik als Brave Sir Robin, en dan moet mijn mr. de hele tijd achter me aan lopen en klapperen met kokosnoten terwijl ik voort galoppeer
Ja precies!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
En liedjes zingen over je edelmoedigheid!
De Republiek Vanuatu!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand of er ook een land is dat nog nooit in oorlog is geweest?
Daar hadden we het van de week over en ik blijf er maar mee bezig..
Mjah, maar wel veel burgerconflicten. We zoeken echt een land waar het áltijd vrede is geweest. Thanks though.quote:
Utopiaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, maar wel veel burgerconflicten. We zoeken echt een land waar het áltijd vrede is geweest. Thanks though..
so out of the top of my head: nee. Tenminste, hangt er natuurlijk vanaf vanaf wanneer je nooit rekent. Normaal zou denk ik zijn vanaf het verdrag van Westfalia...en dan kan ik het me eigenlijk niet voorstellen. En het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je met oorlog bedoeld. Hier op mijn opleiding wordt 'iets' als een 'minor armed conflict' beschouwd als er minstens 25 'battle-related deaths' zijn. 24 doden telt dus niet.....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand of er ook een land is dat nog nooit in oorlog is geweest?
Daar hadden we het van de week over en ik blijf er maar mee bezig..
Tut tut, Nynke tochquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
so out of the top of my head: nee. Tenminste, hangt er natuurlijk vanaf vanaf wanneer je nooit rekent. Normaal zou denk ik zijn vanaf het verdrag van Westfalia...en dan kan ik het me eigenlijk niet voorstellen. En het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je met oorlog bedoeld. Hier op mijn opleiding wordt 'iets' als een 'minor armed conflict' beschouwd als er minstens 25 'battle-related deaths' zijn. 24 doden telt dus niet.....
Maar, nee. Als je het weet, let me know!
al m'n talen gaan naar de kloten hier. tis echt ongeloofelijk. m'n nederlands is kut, m'n engels is kut, m'n duits is nog kuitter...quote:
Hoe is je Zweedsquote:Op zondag 29 maart 2009 00:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
al m'n talen gaan naar de kloten hier. tis echt ongeloofelijk. m'n nederlands is kut, m'n engels is kut, m'n duits is nog kuitter...
Maar, off the top of my head, ik schaam me!
hedde bra...quote:
Je bent niet de enige die het opmerktquote:Op zondag 29 maart 2009 00:03 schreef conleche het volgende:
Volgens mij voel jij je beter Muizekeutel!
Lijstje:
O: 1 cracker met een eitje en eentje met 30+ kaas
L: 3 crackers met pindakaas/sambal
T: wodka, light chips
D: zacht volkoren bolletje met 2 kroketten, mosterdmayo en krulsla
T: glas coolbest light
En nu heb ik trek en ik denk dat ik een milkshake ga maken. Met ijs en aardbeien en limoensap.
Sov gott!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:06 schreef AKnynke het volgende:
anyways, ik kruip m'n bedje in. Nog even lezen voordat m'n ogen het opgeven....
Weltrusten allemaal!
Zo'n dag had ik gisteren dus.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:10 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Waardeloos geslapen vannacht, misselijk en nu moe. Duik zo misschien maar weer mn bed in.
Ik vind het vooral kut dat ik vandaag kon uitslapen en dat nu, net als gister, in het water valtquote:Op zondag 29 maart 2009 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n dag had ik gisteren dus.
Kut hè.
hier nu niet meerquote:
Ja, slim zijn ze hè!quote:Op zondag 29 maart 2009 10:04 schreef Vivi het volgende:
Oh, mijn puppeltop heeft zich automatisch aangepast dan.
Goeiesmorgens Cootje & Co!
Sonja is niet goed bij d'r hoofd. denk dat ze nooit heeft leren tellen op schoolquote:Op zondag 29 maart 2009 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
Lijstje voor vandaag:
O: 1 beschuitje met een halve plak 30+ käse
T: versierde eierkoek (moest eigenlijk zijn: 1 evergreen)
L: 1 kom kippensoep met een pistoletje
T: 1 appel
D: spinazieomelet
T: ?
De spinazieomelet bestaat uit een 1/2 pak bladspinazie, 1 grote aardappel, 50 gr achterham 1 ui, 1 knoflook, 4 eieren. Sonja zegt dat dit genoeg is voor 4 personen. Maar vriendlief en ik eten zo'n ding samen op.
Kcal als ik me strikt aan Sonja zou houden: 619
Daadwerkelijke kcal: 829
Ja ja, Rub it in.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:25 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen!!
Zomertijd en wakker worden met de zon tussen de gordijnen door!
'Summertime.....and the livin' is easy....'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |