No shit Sherlockquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:47 schreef golfer het volgende:![]()
Wat een origineel topic:
Welke chips vind jij het lekkerst??
Wat zijn de lekkerste chips?
Wat zijn de lekkerste chips? #2
Croky of Lays paprika chips
en zo zijn er nog een stuk of 10 geweest
Topics over de chipsvoorkeur van andere, onbekende mensen openen is wel een nuttige tijdsbesteding wilde je zeggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:03 schreef Pacmaniac het volgende:
Verveel je je ofzo dat je dat allemaal op gaat zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit van gehoord. Waar kun je die kopen?quote:
zo'n dikke trol die met een peuk in haar bek de aardappelschijfjes in een bak met ranzig frituurvet doopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Hand fried? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Zo hard dat aardappelschijfje in je handen wrijven dat door de frictie dat ding gebakken wordt?
Heerlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zo'n dikke trol die met een peuk in haar bek de aardappelschijfjes in een bak met ranzig frituurvet doopt.
Bij de Albert Heijn , iig wel hier in Amsterdamquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Waar kun je die kopen?
Zal wel eens kijken bij de XL dan. Lijkt me best puike chipsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn , iig wel hier in Amsterdam
quote:
* littledrummergirl sluit zich hierbij aanquote:
Hij is ook erg lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zal wel eens kijken bij de XL dan. Lijkt me best puike chips
in de irish pubsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:25 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
waar kan je die walkers krijgen in NL?
hier in rotterdam zit ook zon engels zaakje, bij schouwburgplein, die verkopen het vast ook wel denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Karina het volgende:
Van die Engelse chips met azijn, zoals die Walker's bijvoorbeeld, vroeger kocht ik die bij Mark's en Spencer's maar helaas is die winkel weg nu.
oh, die heb ik gezien toen ik in laos was!! Vientiane, straatnaam weet ik niet meerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Waar kun je die kopen?
Als ik me niet vergis komt Kettle oorspronkelijk uit de UK... Tegenwoordig is 't in Nederland ook wel te vinden, though. In de Albert Heijn XL winkels is het als het goed is te koop, en anders o.a. bij de Jumbo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:12 schreef sieske het volgende:
[..]
oh, die heb ik gezien toen ik in laos was!! Vientiane, straatnaam weet ik niet meer
Om nou helemaal naar Rotterdam te rijden voor een zakje chips... en trouwens Rotterdamquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier in rotterdam zit ook zon engels zaakje, bij schouwburgplein, die verkopen het vast ook wel denk ik
Praktische infoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:12 schreef sieske het volgende:
[..]
oh, die heb ik gezien toen ik in laos was!! Vientiane, straatnaam weet ik niet meer
Ja wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Om nou helemaal naar Rotterdam te rijden voor een zakje chips... en trouwens Rotterdam
Klap voor je gat , heb je wat!quote:
Ja balen is dat héquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:43 schreef vosss het volgende:
De mijnes waren Croky Catalaans gekruid. Een tijd uit de handel geweest en later nog even teruggekomen als Spaans gekruid.
Helaas al weer minstens 10 jaar niet meer te koop
Dat waren gewoon de lekkerste chips ever!![]()
In Utrecht in de Steenstraat op zo'n hoekje, naast de Schoenenreus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:25 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
waar kan je die walkers krijgen in NL?
ja die salt en vinegar van walkers is verdomde lekker!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:20 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef casper019 het volgende:
[..]
ja die salt en vinegar van walkers is verdomde lekker!!
toevallig heb ik die vanmiddag net op die monster pickled onion]gekocht bij het engels food zaakje]]quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:31 schreef ASSpirine het volgende:
Salt & Vinegar zijn idd overheerlijk
[ afbeelding ]
Als je Salt & Vinegar lust zal je deze ook waarschijnlijk lusten.
Raar maar waar, maar de Balsamico en de prawn chips van walker zijn ook zeer goed te doen. Wat zurig, ik hou van zure chips
Waarom heb je deze niet in Nederland of België
Wanneer mijn ouders naar Engeland gaan nemen ze altijd een paar pakken mee van Salt & Vinergar en laatst ook Pickled onion. Maar jammer genoeg zaten er ander smaken bij, Roast beef en spicy no wat. Die zijn wel smerig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef casper019 het volgende:
[..]
toevallig heb ik die vanmiddag net op die monster pickled onion]gekocht bij het engels food zaakje]]
wel duur 1.5 euro voor 22gram]
SUPER lekker idd
Doe ik ook. Van die Java kroepoek enzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:39 schreef The_Hives het volgende:
ik eet ook regelmatig kroepoek als chips
Oehhh die was lekker , Lays heeft een grote fout gemaakt toen ze dit vervangde met mexican salsa ( dit shit is niet te vretenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:47 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja balen is dat héHeb je een soort chips die je echt lekker vind gaat die weer uit de schappen. De diversiteit is ook niet echt geweldig. Ik bedoel je hebt in een beetje supermarkt minstens 8 soorten paprika chips
![]()
Deze vond ik persoonlijk af en toe ook lekker:
[ afbeelding ]
Zie je hier nergens meer
Hmm, ik weet vrij zeker dat ik die Lay's Sour Cream & Onion laatst nog wel in de winkel heb zien liggen eigenlijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:26 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Oehhh die was lekker , Lays heeft een grote fout gemaakt toen ze dit vervangde met mexican salsa ( dit shit is niet te vreten)
Jumboquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:12 schreef Bulletdodger het volgende:
Ik zie die croky bolognese nergens meer in de winkel
bovengenoemde dorito's zijn wel lekker pittigquote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef Fastmatti het volgende:
Deze is ook wel aardig. Helaas totaal niet spicy dus weet iemand een beter alternatief.
Ik ken geen enkele chips die echt spicy is, hooguit sweet chili ofzo. Vind zelf die sweet chili van AH erg lekker!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:39 schreef Fastmatti het volgende:
Deze is ook wel aardig. Helaas totaal niet spicy dus weet iemand een beter alternatief.
ik zit nu aan de pindasmaakquote:Op zondag 29 maart 2009 01:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Doe ik ook. Van die Java kroepoek enzo.
[ afbeelding ]
Maar ja, of dat nou echt onder chips valt...Weet niet eens of het überhaupt wel als snack bedoeld is, maar who cares.
precies mijn chips soortenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:07 schreef Janpietklaas het volgende:
HeartbreakersZOOO Lekker , alleen hebben ze ze op veel plekken niet, super de boer en Hoogvliet iig wel..
![]()
http://ditishettop.punt.nl/upload/heartbreakers2.jpg
En natuurlijk Nibbits
http://www.vander-wal.nl/(...)20Stick%206x95gr.jpg
Hoewel Buggles ook heel lekker zijn
http://www.vander-wal.nl/(...)Cheese%2024x30gr.jpg
Met een tube Danish Chef alpenkruidenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:07 schreef Janpietklaas het volgende:
Hoewel Buggles ook heel lekker zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:37 schreef casper019 het volgende:
walkers salt & venegar!!!!!!!!!!!!
Ook erg lekker ja. Ikea heeft er goed spul uit een tube voor, een flink grote ook. Ligt in dat winkeltje na de hoofdkassa's.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met een tube Danish Chef alpenkruiden
[ afbeelding ]
En dan die Buggels vullen
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:10 schreef Mylene het volgende:
Toch bizar dat Lays niet gewoon met salt & venegar komt als je leest hoe populair deze smaak is.
quote:Op zondag 12 april 2009 19:29 schreef casper019 het volgende:
De beste chips everrr >>
jonathan crisp janapeno pepper <<< is ook erg lekker, kennen jullie die?
Bestaat dat echt of ben je de boel in de zeik aan het nemen ? Heb ze namelijk nog nergens gezien en ook via google kom ik geen enkel plaatje tegenquote:
bestaat inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 05:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Bestaat dat echt of ben je de boel in de zeik aan het nemen ? Heb ze namelijk nog nergens gezien en ook via google kom ik geen enkel plaatje tegen
zekerquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:39 schreef The_Hives het volgende:
ik eet ook regelmatig kroepoek als chips
Die vond ik vrij vies... Enorm vet, aangebrand en zout.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:29 schreef Mylene het volgende:
Voor de mensen die Kettle Chips lekker vinden. Ik zag bij de C1000 ook Burts chips liggen.
[ afbeelding ]
Chipito's. Die met pindasmaak, daar zit poeder in van hele oude tot beschimmelde pinda's. In zo'n geringe hoeveelheid dat je er niks van merkt of ziek van word. Toch zijn ze uit het assortiment gehaald, en hoe zou dat komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die vond ik vrij vies... Enorm vet, aangebrand en zout.
Wokkels, nibb-it en "hoe heten ze ook alweer' die kaaszoutjes in vorm van een banaantje... je hebt ze ook in pindasmaak... zucht! Nou die!
Zelf chips maken klinkt als iets leuks.quote:
Hula hoops salt and vinegar?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef casper019 het volgende:
net voor t eerst hula hoops salt &vinegar geprobeerd.. zijn ook erg lekker moet ik zeggen!!
die zijn echt lekker voor ''tussendoor'' smaakt blijft niet te erg hangen..
maar zou het eerder light salty potato smaak geven (dus alleen de naam klopt niet) de smaak is meer aardappel ligt zouterig
maar wel een lekkere chippie
bij een brits winkeltje op de overtoom in amsterdam, ze hbeben ze ook in bbq beef smaakquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hula hoops salt and vinegar?
Waar heb je dat gekocht?
Iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Ok niet van den aardappel maar van een cassave
wat voor smaak isdat kan het niet zien? en waar heb je dat gegeten dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:24 schreef s3n het volgende:
[ afbeelding ]
Jum! Echt lekker, maar nog niet in nld gespot.
idd!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:34 schreef Pacmaniac het volgende:
Mijne zijn de Croky bolognese en Lays Superchips Heinz![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit in die grootverpakking met kleine zakjes van laysquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:24 schreef s3n het volgende:
[ afbeelding ]
Jum! Echt lekker, maar nog niet in nld gespot.
Nee nee. Je vergist je met Barbecue ham maar dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zit in die grootverpakking met kleine zakjes van lays
Met Kettle Rosemary & Garlic heb ik dat ook ja!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil Kettle lekker vinden () maar ik heb na een handje alweer genoeg en dan mag de zak weer weg..
De Jumbo schijnt ook Kettle Salt en Vinegar te verkopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef kawotski het volgende:
Kettle Black Pepper & Sea Salt
(en niet van de AH, die kwamen er weer eens later mee toen andere supermarkten de kolen al uit het vuur hadden gehaald, de lafaards)
Van kettle de sweet&piquant pepper, die is zooooo lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met Kettle Rosemary & Garlic heb ik dat ook ja!
Met de gewone zoute dan weer niet, die vind ik echt goddelijk.
Ooh, nu moet ik die gaan zoeken bij AH...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van kettle de sweet&piquant pepper, die is zooooo lekker![]()
Het is maar goed dat ik die in NL nog nooit heb gevonden; moddervet, en ik at rustig de hele zak leeg
Echt hequote:Op zaterdag 25 april 2009 16:26 schreef troellie het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, zo'n zakje paprikafrietjes helemaal voor jezelfEcht mijn lievelingschips.
quote:Op zondag 12 april 2009 @ 17:34 schreef TbD het volgende:
[afbeelding]
Toegegeven, je gaat er heel erg van uit je bek stinken, en je raakt er zo snel van verzadigd.. MAAR, het is zooooo lekker!
Mijn verhemelte doet weer pijn als ik aan die kleine harde stekende friet-chips dingen denkquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:26 schreef troellie het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, zo'n zakje paprikafrietjes helemaal voor jezelfEcht mijn lievelingschips.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:44 schreef Pacmaniac het volgende:
Voor de liefhebbers van HOT zou ik deze willen aanraden.
[ afbeelding ]
Sowieso allerlei heerlijke smaken waaronder BBQ
http://www.taquitos.net/snacks.php?snack_code=415
men neme een aardappel, snijd deze heel erg dun,, en goot hem in de frituur op 180 graden,, kruiden erover ( bijvoorbeeld cajun) en opetenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zelf chips maken klinkt als iets leuks.
Heb je een recept of een linkje naar een recept voor ons?
Ik krijg trek en ik heb geen geld meerquote:
in wat voor verpakkingen hebben ze die? hebben ze die ook in portiepacks?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:45 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn zo lekker
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:08 schreef Mylene het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat Sensations Paprika nog lekkerder zijn als de zak een dag open is geweest,
Leuk plaatje heb je er bij staan dan met die verbrande randen van die Hoeksche troep. Dat heb ik bij Kettle nooit.quote:Alles behalve die overpriced oudbakken aangebrande Kettle chips
Die heb ik dus vanochtend ook even bij de Jumbo gehaald, proberen vanavond. Heb ook nog een zak Lay's Sensations: Thai Sweet Chili liggen. Blijven toch de lekkerste chips voor mij. Had in de States ook Kettle chips gegeven: troep was niet te vreten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef casper019 het volgende:
ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan de pringles extreme flamin chilli sauce
lekkere hete chips!!
hoe vinden jullie die chips??
[ afbeelding ]
Ik kan, zoals gezegt, heel slecht tegen pittig eten maar deze chips is geen enkel probleem. Echt heet is ie niet te noemen...ik ga er niet eens van snotterenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef casper019 het volgende:
ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan de pringles extreme flamin chilli sauce
lekkere hete chips!!
hoe vinden jullie die chips??
[ afbeelding ]
Wat vind je dan van de Thai Sweet Chili van Lay's Sensations? Zo'n gast liep erover te janken in een ander topic. Ik ben van huis uit heet (niet pittig) eten gewend, maar dit vind ik heel mild en goed te eten zonder dat het overheerst..quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik kan, zoals gezegt, heel slecht tegen pittig eten maar deze chips is geen enkel probleem. Echt heet is ie niet te noemen...ik ga er niet eens van snotterenEn geloof me, dat doe ik echt heel snel.
Die is totaal niet pittig. Tenminste, ik kan em goed hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Wat vind je dan van de Thai Sweet Chili van Lay's Sensations? Zo'n gast liep erover te janken in een ander topic. Ik ben van huis uit heet (niet pittig) eten gewend, maar dit vind ik heel mild en goed te eten zonder dat het overheerst..
Die van de Plus smaken ook net zoals Croky Bolognese. Is dat hetzelfde met de Bolognese chips van de C1000?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:31 schreef Omniej het volgende:
Thai Sweet Chili is niet pittig nee. Moet zeggen dat ik er de laatste tijd wel een beetje op uitgekeken ben...
Tegenwoordig komt hier vooral weer heel veel AH Bolognese of Croky Bolognese in huis.(die zijn voor zover ik heb kunnen ontdekken het zelfde, i.t.t. de Lays Bolognese die echt onbeschrijfelijk ranzig is)
Ja c1000 Bolognaise smaakt hetzelfde als croky Bolognaise! Ik heb het gevoel dat croky steeds minder wordt verkocht!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:34 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Die van de Plus smaken ook net zoals Croky Bolognese. Is dat hetzelfde met de Bolognese chips van de C1000?
Ik vind Lays Bolognaise best lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:50 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja c1000 Bolognaise smaakt hetzelfde als croky Bolognaise! Ik heb het gevoel dat croky steeds minder wordt verkocht!
En inderdaad Lays Bolognaise is echt ranzig!
In middelburg wellicht, hier in Den Haag eigenlijk in erg veel winkels verkijgbaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef Ben. het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas moeilijk in NL te krijgen.
Dat is niet verbrand hoor. Volgens mij zijn ze gewoon in de schil gebakken....quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Leuk plaatje heb je er bij staan dan met die verbrande randen van die Hoeksche troep. Dat heb ik bij Kettle nooit.
inderdaad, ik had wel wat pittiger verwachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik kan, zoals gezegt, heel slecht tegen pittig eten maar deze chips is geen enkel probleem. Echt heet is ie niet te noemen...ik ga er niet eens van snotterenEn geloof me, dat doe ik echt heel snel.
Weinig vraag, dus voorstelbaar. In Amerika ook geen paprika chips kunnen vinden, vond ik dan weer onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Vasilevski het volgende:
Onvoorstelbaar dat die hier niet overal te vinden zijn.
In deze draad is er veel vraag naar, en Fok is toch een beetje de barometer van de samenleving natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:23 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Weinig vraag, dus voorstelbaar. In Amerika ook geen paprika chips kunnen vinden, vond ik dan weer onvoorstelbaar. Wat ik in Amerika wel lekker/leuk vond, is het grote aanbod bbq-flavored chips: van zoet tot spicy, allen bbq. Ook Doritos hebben ze daar in veel (vooral spicy) smaken, wat ik dan ook wel weer hier in NL mis..
Bolognese vond ik ook altijd lekker. Is al zooooo lang geleden dat ik die hadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:34 schreef Pacmaniac het volgende:
Mijne zijn de Croky bolognese en Lays Superchips Heinz![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Jumbo hebben ze croky pickles ! Die is heerlijk !quote:Op vrijdag 29 januari 2010 04:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Lays Bolognese (absolute nummer 1)
Lays Honey Mustard
Hamka's
In België hebben ze Lays Pickels
Die is overheerlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef Ben. het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas moeilijk in NL te krijgen.
Wat een leuke chipsquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef casper019 het volgende:
mega monster munch chips!!!!!!
(alleen 1 nadeel, het kleeft aan je tanden van hier tot tokio!?!!?!)
[ afbeelding ]
in winkeltjes waar ze britse etenswaar verkopen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een leuke chipsWaar koop je die?
in zwolle bij de jumbo verkopen ze ook chips met pickels smaakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 04:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Lays Bolognese (absolute nummer 1)
Lays Honey Mustard
Hamka's
In België hebben ze Lays Pickels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |