Ik krijg trek en ik heb geen geld meerquote:
in wat voor verpakkingen hebben ze die? hebben ze die ook in portiepacks?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:45 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn zo lekker
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:08 schreef Mylene het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat Sensations Paprika nog lekkerder zijn als de zak een dag open is geweest,
Leuk plaatje heb je er bij staan dan met die verbrande randen van die Hoeksche troep. Dat heb ik bij Kettle nooit.quote:Alles behalve die overpriced oudbakken aangebrande Kettle chips
Die heb ik dus vanochtend ook even bij de Jumbo gehaald, proberen vanavond. Heb ook nog een zak Lay's Sensations: Thai Sweet Chili liggen. Blijven toch de lekkerste chips voor mij. Had in de States ook Kettle chips gegeven: troep was niet te vreten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef casper019 het volgende:
ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan de pringles extreme flamin chilli sauce
lekkere hete chips!!
hoe vinden jullie die chips??
[ afbeelding ]
Ik kan, zoals gezegt, heel slecht tegen pittig eten maar deze chips is geen enkel probleem. Echt heet is ie niet te noemen...ik ga er niet eens van snotterenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef casper019 het volgende:
ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan de pringles extreme flamin chilli sauce
lekkere hete chips!!
hoe vinden jullie die chips??
[ afbeelding ]
Wat vind je dan van de Thai Sweet Chili van Lay's Sensations? Zo'n gast liep erover te janken in een ander topic. Ik ben van huis uit heet (niet pittig) eten gewend, maar dit vind ik heel mild en goed te eten zonder dat het overheerst..quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik kan, zoals gezegt, heel slecht tegen pittig eten maar deze chips is geen enkel probleem. Echt heet is ie niet te noemen...ik ga er niet eens van snotterenEn geloof me, dat doe ik echt heel snel.
Die is totaal niet pittig. Tenminste, ik kan em goed hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Wat vind je dan van de Thai Sweet Chili van Lay's Sensations? Zo'n gast liep erover te janken in een ander topic. Ik ben van huis uit heet (niet pittig) eten gewend, maar dit vind ik heel mild en goed te eten zonder dat het overheerst..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |