Zelf chips maken klinkt als iets leuks.quote:
Hula hoops salt and vinegar?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef casper019 het volgende:
net voor t eerst hula hoops salt &vinegar geprobeerd.. zijn ook erg lekker moet ik zeggen!!
die zijn echt lekker voor ''tussendoor'' smaakt blijft niet te erg hangen..
maar zou het eerder light salty potato smaak geven (dus alleen de naam klopt niet) de smaak is meer aardappel ligt zouterig
maar wel een lekkere chippie
bij een brits winkeltje op de overtoom in amsterdam, ze hbeben ze ook in bbq beef smaakquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hula hoops salt and vinegar?
Waar heb je dat gekocht?
Iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Ok niet van den aardappel maar van een cassave
wat voor smaak isdat kan het niet zien? en waar heb je dat gegeten dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:24 schreef s3n het volgende:
[ afbeelding ]
Jum! Echt lekker, maar nog niet in nld gespot.
idd!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:34 schreef Pacmaniac het volgende:
Mijne zijn de Croky bolognese en Lays Superchips Heinz![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit in die grootverpakking met kleine zakjes van laysquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:24 schreef s3n het volgende:
[ afbeelding ]
Jum! Echt lekker, maar nog niet in nld gespot.
Nee nee. Je vergist je met Barbecue ham maar dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zit in die grootverpakking met kleine zakjes van lays
Met Kettle Rosemary & Garlic heb ik dat ook ja!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil Kettle lekker vinden () maar ik heb na een handje alweer genoeg en dan mag de zak weer weg..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |