Zelf chips maken klinkt als iets leuks.quote:
Hula hoops salt and vinegar?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef casper019 het volgende:
net voor t eerst hula hoops salt &vinegar geprobeerd.. zijn ook erg lekker moet ik zeggen!!
die zijn echt lekker voor ''tussendoor'' smaakt blijft niet te erg hangen..
maar zou het eerder light salty potato smaak geven (dus alleen de naam klopt niet) de smaak is meer aardappel ligt zouterig
maar wel een lekkere chippie
bij een brits winkeltje op de overtoom in amsterdam, ze hbeben ze ook in bbq beef smaakquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hula hoops salt and vinegar?
Waar heb je dat gekocht?
Iddquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Ok niet van den aardappel maar van een cassave
wat voor smaak isdat kan het niet zien? en waar heb je dat gegeten dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:24 schreef s3n het volgende:
[ afbeelding ]
Jum! Echt lekker, maar nog niet in nld gespot.
idd!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:34 schreef Pacmaniac het volgende:
Mijne zijn de Croky bolognese en Lays Superchips Heinz![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit in die grootverpakking met kleine zakjes van laysquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:24 schreef s3n het volgende:
[ afbeelding ]
Jum! Echt lekker, maar nog niet in nld gespot.
Nee nee. Je vergist je met Barbecue ham maar dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zit in die grootverpakking met kleine zakjes van lays
Met Kettle Rosemary & Garlic heb ik dat ook ja!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil Kettle lekker vinden () maar ik heb na een handje alweer genoeg en dan mag de zak weer weg..
De Jumbo schijnt ook Kettle Salt en Vinegar te verkopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef kawotski het volgende:
Kettle Black Pepper & Sea Salt
(en niet van de AH, die kwamen er weer eens later mee toen andere supermarkten de kolen al uit het vuur hadden gehaald, de lafaards)
Van kettle de sweet&piquant pepper, die is zooooo lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met Kettle Rosemary & Garlic heb ik dat ook ja!
Met de gewone zoute dan weer niet, die vind ik echt goddelijk.
Ooh, nu moet ik die gaan zoeken bij AH...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van kettle de sweet&piquant pepper, die is zooooo lekker![]()
Het is maar goed dat ik die in NL nog nooit heb gevonden; moddervet, en ik at rustig de hele zak leeg
Echt hequote:Op zaterdag 25 april 2009 16:26 schreef troellie het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, zo'n zakje paprikafrietjes helemaal voor jezelfEcht mijn lievelingschips.
quote:Op zondag 12 april 2009 @ 17:34 schreef TbD het volgende:
[afbeelding]
Toegegeven, je gaat er heel erg van uit je bek stinken, en je raakt er zo snel van verzadigd.. MAAR, het is zooooo lekker!
Mijn verhemelte doet weer pijn als ik aan die kleine harde stekende friet-chips dingen denkquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:26 schreef troellie het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, zo'n zakje paprikafrietjes helemaal voor jezelfEcht mijn lievelingschips.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 05:44 schreef Pacmaniac het volgende:
Voor de liefhebbers van HOT zou ik deze willen aanraden.
[ afbeelding ]
Sowieso allerlei heerlijke smaken waaronder BBQ
http://www.taquitos.net/snacks.php?snack_code=415
men neme een aardappel, snijd deze heel erg dun,, en goot hem in de frituur op 180 graden,, kruiden erover ( bijvoorbeeld cajun) en opetenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zelf chips maken klinkt als iets leuks.
Heb je een recept of een linkje naar een recept voor ons?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |