Ja nou gelijk hebben zequote:Op donderdag 26 maart 2009 21:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Werken is voor paupers die te lui zijn om een uitkering aan te vragen
Dit is eigenlijk best een hele goeie stellingquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Werken is voor paupers die te lui zijn om een uitkering aan te vragen
Sommigen doen hun bestquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
@ Klonk, soms doen jullie je best? ALleen niet door de weeks en in het weekend zeker?
De uitzonderingen die de regel bevestigenquote:
ik doe altijd mijn best, maar het lukt niet altijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
@ Klonk, soms doen jullie je best? ALleen niet door de weeks en in het weekend zeker?
Wat is echt? Is het niet allemaal een droom?quote:
Ja, je kan het welquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik doe altijd mijn best, maar het lukt niet altijd
iets met ventieltjes neuken volgens mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
Ik ben gestopt met caffeïne... dus waar gaat het over?.
Mja, ...quote:
Zo'n vet oud schip uit 1700quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, je hebt geld teveel. Dus je gaat een bekende boot exact nabouwen. Welke kies je dan?
Foutquote:
quote:Finse zakenman wil exacte kopie Titanic bouwen
Om meer toeristen naar Noord-Finland te lokken, wil een excentrieke Finse zakenman de Titanic op originele grootte nabouwen.
Het plan is afkomstig van zakenman Toivo Sukari. De Fin bezit al een meubelketen en een winkelcentrum. De volgende stap van de uitbreiding van zijn imperium is een winkelcentrum in het noorden van Finland.
Omdat die regio naar zijn mening te weinig toeristen trekt, is hij van plan om zelf een attractie te bouwen: een levensgrote kopie van rampschip Titanic.
Het schip zou, net als het origineel, 269 meter lang zijn en mogelijk als hotel kunnen dienen. De bouw kost tussen de 30 en 40 miljoen euro, volgens Sukari.
De originele Titanic zonk in april 1912 na botsing met een ijsberg. De kopie zal zo'n ramp bespaard blijven: Sukari wil het schip op land plaatsen.
koffie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
Ik ben gestopt met caffeïne... dus waar gaat het over?.
De Groene Draeckquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, je hebt geld teveel. Dus je gaat een bekende boot exact nabouwen. Welke kies je dan?
gewoon die bekende boot kopenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
hey leanne?quote:
ik weet van niksquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey leanne?
krijg ik nog die massage?Het is donderdag mn wekelijkse massage
.
Krijg je van mij een voeten massage
Helemaal niet fout! Je vroeg naar mijn meningquote:
Ik zou de Titanic nemen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Klonk het volgende:
drie, drie, drie
Jammerquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Klonk het volgende:
ik ga slapen, jullie blij, geen slap geouwehoer meer
Ach, die heeft wel een grote schoorsteen he... past hij nog ergens inquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
lijkt me pijnlijk, de titanic nemen...
roestige pijpquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, die heeft wel een grote schoorsteen he... past hij nog ergens in.
tmiquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, die heeft wel een grote schoorsteen he... past hij nog ergens in.
Ik zoek even een verhaaltje op!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:24 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mij in bed stoppen en voorlezenDaar heb ik echt even zin in
![]()
Pas op als DM met een boot aan komt. Je weet niet waar die ingezeten heeftquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:24 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mij in bed stoppen en voorlezenDaar heb ik echt even zin in
![]()
He bah, wie doet dat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klaar zijn met werken en lekker op bed liggen is voor bazen
Maar alleen op bed liggen is dat weer wat minder
Sex met de Titanic?
In een afwasteil op balkon... rondjes varen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op als DM met een boot aan komt. Je weet niet waar die ingezeten heeft
Neequote:
een beetje ziekjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NeeKan mn oude mail niet meer vinden
![]()
En daar?
tss.... tis geen datequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik weet van niks![]()
bovendien jij wilde niet met me daten omdat je een vriendin had
Ja, ik kan ook niks zeggen hier, of men ziet er wel een dubbelzinnigheid in die ik er niet in heb gestoptquote:
Hahahahhahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op als DM met een boot aan komt. Je weet niet waar die ingezeten heeft
Nee, jij stopt een boot ergens in of iets in een bootquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niks zeggen hier, of men ziet er wel een dubbelzinnigheid in die ik er niet in heb gestopt.
Vitamine D opzoeken, dan voel je je vast wel beter! Of is het weer daar niet meer zo geweldig?quote:
Ja, ik stop een miniatuurtitanic in een afwasteilquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij stopt een boot ergens in of iets in een boot
quote:Wees eerlijk, ben kwaad, durf te huilen. Het leven is niet eerlijk, eerlijkheid komt van ons. Iedereen heeft de ergste pijn al ervaren. Laat de gedachte dat iedere nieuwe pijn wederom de ergste zal zijn, je niet weerhouden. Durf te kiezen, voor anderen, maar vooral voor jezelf. Want om van anderen te houden, zul je ook je eigen persoonlijkheid moeten beminnen. En dat verdien je meer dan je ooit kunt bevatten.
1 2 3 4 5 6 7 8 | { Random randomGenerator; randomGenerator = new Random(); int index = randomGenerator.nextInt(1000000); System.out.println(index); return index; } |
Pas je op dat die niet zinkt door een stuk zeep ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik stop een miniatuurtitanic in een afwasteil.
't is een beetje donker hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vitamine D opzoeken, dan voel je je vast wel beter! Of is het weer daar niet meer zo geweldig?
geeft niksquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sorry Pha, geen verhaaltje van mij
Ik had de teil volgegooid met ijsklontjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op dat die niet zinkt door een stuk zeep ofzo
Laat anders de make-up en de seksspeeltjes thuis, de rest kun je vast wel in je handtas kwijtquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
Ok. Weekendje weg, van vrijdagavond tot zondagavond. En ik neem mee:
1 volle weekendtas
1 vol koffertje
4 losse tassen...
Wat doe ik toch verkeerd? Waarom kan ik niet net als iedereen 1 tas inpakken, en klaar?
Ik laat de make-up al expres thuis! En sexspeeltjes. die heb ik heul niequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat anders de make-up en de seksspeeltjes thuis, de rest kun je vast wel in je handtas kwijt.
Merciquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Echinacea Tabletten kreeg een flesje van mn moeder![]()
*paast een pilletje*
morgen ook een weekendtas inpakt voor een weekendje wegquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
1 volle weekendtas
1 vol koffertje
4 losse tassen...
Wat doe ik toch verkeerd? Waarom kan ik niet net als iedereen 1 tas inpakken, en klaar?
Nou, kijk... als je geen seksspeeltjes hebt, scheelt dat dus toch al een reistas die je nu niet hoeft mee te nemen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik laat de make-up al expres thuis! En sexspeeltjes. die heb ik heul nie
Als ze er maar niet nog een film van maken danquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had de teil volgegooid met ijsklontjes.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik laat de make-up al expres thuis! En sexspeeltjes. die heb ik heul nie
Stel je voor.. dan had ik een vrachtwagen kunnen huren!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, kijk... als je geen seksspeeltjes hebt, scheelt dat dus toch al een reistas die je nu niet hoeft mee te nemen!
Niet voor ieder uur schone kleren meenemen, 23 paar schoenen is overdreven. En je kan best even zonder je tvquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
1 volle weekendtas
1 vol koffertje
4 losse tassen...
Zacht slapen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaalEn veel plezier Droom!
Truste Fhaquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaalEn veel plezier Droom!
Er stond wel iemand op het balkonhek te schreeuwen dat hij koning van de wereld was of zo... die heb ik maar een zetje gegeven... irritante schreeuwlelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze er maar niet nog een film van maken dan
Maar wat neem je allemaal wél mee dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Stel je voor.. dan had ik een vrachtwagen kunnen huren!
Last van ongedierte ja?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond wel iemand op het balkonhek te schreeuwen dat hij koning van de wereld was of zo... die heb ik maar een zetje gegeven... irritante schreeuwlelijk.
Soms snap je het ineens welquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond wel iemand op het balkonhek te schreeuwen dat hij koning van de wereld was of zo... die heb ik maar een zetje gegeven... irritante schreeuwlelijk.
voor mezelf:quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wat neem je allemaal wél mee dan?
ROFLquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
6 flessen wijn ................ huh?
En daar kom je nu pas achterquote:
Serieuze reactie of Semi -Serieuze reactie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter
Ben wel benieuwd waar jij die conclusie nu op gebaseerd hebt
Allebei!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieuze reactie of Semi -Serieuze reactie?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R moest even kijken wie TS was
quote:
Serieuze:quote:
Mijn zusje heeft haar vriend! En mijn mama mijn papa.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieuze:
Nou wie neemt er nou 4 tassen mee als je een weekend weg bent!
je hebt niet eens make up bij je en je hebt een vracht wagen nodig om je speeltjes te vervoeren!
je komt egoistisch over want je hebt een vrachtwagen ruimte vol met speeltjes! en leent ze niet uit!.
Ik sta na 2 glazen al op mijn dak. Bovendien neemt mijn moeder ook baileysquote:Semi-Serieuze reactie:
6 flessen wijn maarkom op zeg! voor 5 man das maar 6/5 fles wijn per persoon! en dan gaan er al een paar op voor je ouders komen niet erg aardig een feestje vieren zonder ouders. komen ze aan in een stinkboel en niemand ruimt natuurlijk op. neeee daar is vakantie namelijk niet voor, en de ouders de boel maar opzwansen.
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:55 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu
Ik zoek de trein maar op, het is 8 uur hier, dus bijna middag!
beta versiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:24 schreef Pheno het volgende:
Jij stond duidelijk vooraan toen hersenen werden uitgedeeld.
Ja, `s ochtends.
quote:
Op de 3e pagina een tvpquote:
oeh, tof!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ik zat bij Tarzan vanavond, kon ff niet eerder
[Musical] Tarzan
Daaromquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:49 schreef DaMart het volgende:
En waarom beginnen rookmelders waarvan de batterij tegen zijn einde loopt altijd 's nachts te piepen en nooit overdag.
Omdat de rookmelders dan merken dat de batterij bijna op is. En ze geen rekening houden met tijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:49 schreef DaMart het volgende:
En waarom beginnen rookmelders waarvan de batterij tegen zijn einde loopt altijd 's nachts te piepen en nooit overdag.
Stomme dingen... let dan overdag wat beter opquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat de rookmelders dan merken dat de batterij bijna op is. En ze geen rekening houden met tijden.
omdat je er snachts meer op gaat letten.Mogelijk ben je minder overdag thuis. dan je dat snachts bent.Mogelijk zou hij al overdag kunnen beginnen met piepen maar, je zou er niet op letten omdat je bezig bent met iets anders.quote:
Was er dan ook geen lampje die gaat branden/knipperen oid als de batterij bijna op is? Zoiets kon ik mij herinneren toen bij mij de rookmelder-batterij bijna op was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stomme dingen... let dan overdag wat beter op.
Dat kutding begon echt om twee uur 's nachts of zo. Een enkele piep, maar ik werd er wel wakker van. Om 4 uur nog een keer. En omdat ik niet wist welke van de twee piepte, heb ik uit allebei de batterij maar gehaald... nu piepen ze tenminste niet meerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat je er snachts meer op gaat letten.Mogelijk ben je minder overdag thuis. dan je dat snachts bent.Mogelijk zou hij al overdag kunnen beginnen met piepen maar, je zou er niet op letten omdat je bezig bent met iets anders.
stel 10-6 is snachts dan heb je ongv. 1/3 kans dat hij snachts gaat beginnen met piepen.
Nee, die van mij beginnen alleen te piepen. Eerst om de paar uur, maar na verloop van tijd volgen de piepjes elkaar steeds sneller op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was er dan ook geen lampje die gaat branden/knipperen oid als de batterij bijna op is? Zoiets kon ik mij herinneren toen bij mij de rookmelder-batterij bijna op was.
het is kermis in rijswijk. en er word over me geroddeld op de zaak dat ik met een collega uit eten ben geweest terwijl dat heul niet waar is. ik heb gisteren gezwommen. de zon schijnt. ik ga vanavond naar de bios. ik moet morgen werken. morgenavond ga ik eten bij vrienden. ik heb hobbies. ik ben blijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Morgen Leanne
vertel eens iets leuks![]()
omdat je een meisje bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:30 schreef Leanne het volgende:
EN WAAROM BRENGT EEN COLLEGA MIJ THEE ALS IK KOFFIE WIL
quote:Top 100 van donderdag 26 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
75. 067 Frutsel
80. 064 DR34M3R
85. 061 Papierversnipperaar
Ik heb al 8 weken weekend!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat je een meisje benten ik stiekem al weekend heb
![]()
Leanne!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
het is kermis in rijswijk. en er word over me geroddeld op de zaak dat ik met een collega uit eten ben geweest terwijl dat heul niet waar is. ik heb gisteren gezwommen. de zon schijnt. ik ga vanavond naar de bios. ik moet morgen werken. morgenavond ga ik eten bij vrienden. ik heb hobbies. ik ben blij
God god, wat weer een paniek. Zijn je benen er al afgevallen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:30 schreef Leanne het volgende:
EN WAAROM BRENGT EEN COLLEGA MIJ THEE ALS IK KOFFIE WIL
Tof, dat zijn leuke dingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
het is kermis in rijswijk. en er word over me geroddeld op de zaak dat ik met een collega uit eten ben geweest terwijl dat heul niet waar is. ik heb gisteren gezwommen. de zon schijnt. ik ga vanavond naar de bios. ik moet morgen werken. morgenavond ga ik eten bij vrienden. ik heb hobbies. ik ben blij
Die zin volg ik even nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ze heeft proefwerk week gehad dus even de iets minder moe dan haar persoon uithangen thee halen.
Proefwerkweken zijn vermoeiend, dus is ze blij als ik thee haal en zulkquote:
Ah, je typte dus iets te snel, en wilde dit zeggen:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Proefwerkweken zijn vermoeiend, dus is ze blij als ik thee haal en zulk.
2 trappen naar beneden en daarna thee maken en naar boven brengen.
quote:Ze heeft proefwerkweek gehad dus ga ik even de iets-minder-moe-dan-haar-persoon uithangen en thee halen.
jupquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je typte dus iets te snel, en wilde dit zeggen:
[..].
ik ben ook naar de kapper geweest gisteren, ze kunnen een hele pruik van mn haar makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:46 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
al gefietst en naar de kapper geweest
ik heb weer een botsing gehad met de tondeusequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben ook naar de kapper geweest gisteren, ze kunnen een hele pruik van mn haar maken![]()
het idee dat mensen met mijn haar rondlopen
als jij betaalt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Lees iets over film, zou het wel leuk vinden om weer eens naar de bios te gaan.
Dan uiteten.Gezellig avondje.
Ik mag volgende week weer werken. Halve dagen, 4 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als je weer mag werken van de dokter ga je 8 weekenden door?.
waarom zoveel overwerk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik mag volgende week weer werken. Halve dagen, 4 om precies te zijn.
39558 (gemiddeld 46 per dag)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:15 schreef cablegunmaster het volgende:
10516 (gemiddeld 15 per dag)
was eerst 11
Overwerk? 16 uur in een week...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom zoveel overwerk?
betaalt het?
Wijn haal je toch zeker op locatiequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft haar vriend! En mijn mama mijn papa.
Mijn zusje neemt mijn spulletjes mee, ik rijd met haar vriend en de hond na, als we afgewerkt zijn. En ik kan er niks mee doen dat ik zoveel zooi mee moet nemen voor de kids!
[..]
Ik sta na 2 glazen al op mijn dak. Bovendien neemt mijn moeder ook baileysmee, en advocaat
En als ze het niet redden, halen ze maar bij. Ik heb gevraagd of ik er meer mee moest nemen, maar dit was meer dan genoeg zeiden ze
Nu staan er hier nog 6, voor mij alleen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Overwerk? 16 uur in een week...En het betaalt als een fulltime baan.
Zeker! Sinds ik bij de FP zit.quote:
Die week daarna werk ik 28 uur en daarna weer fulltime proberen.quote:
Omdat ze overbodig zijn als je niet rooktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:49 schreef DaMart het volgende:
Hoi bOAsquote:
Niet vermeldquote:
Je lijkt dus niet meer op de foto die ik in het foto-archief vondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:46 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
al gefietst en naar de kapper geweest
Gooi er eens wat naar Eindhoven!quote:
Das gunstig. Werk je ochtenden of middagen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik mag volgende week weer werken. Halve dagen, 4 om precies te zijn.
Netjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Die week daarna werk ik 28 uur en daarna weer fulltime proberen.
Ochtenden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Das gunstig. Werk je ochtenden of middagen?
Dan kan ik je telefonisch bereiken indien nodig.
Met de nadruk op proberen. Als het niet gaat, trek ik aan de bel (of remquote:[..]
Netjes.
Enorm. Vraag maar aan MPG!quote:
Enorm. Vraag maar aan OA!quote:
Gezien mijn grote hekel aan bellen zal zich dat beperken tot noodgevallen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ochtenden.
Je mag bellen hoor, maar ik heb nog steeds internet tot mijn beschikking, al zal ik de eerste dagen (ochtenden) nauwelijks hier aanwezig zijn. Ik moet mail, etc van 2 maanden doornemen![]()
En zo hoort hetquote:[..]
Met de nadruk op proberen. Als het niet gaat, trek ik aan de bel (of rem).
Prima! Ik zal best af en toe even kijken of er een pm is en m'n Hotmail staat trouwens altijd open.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezien mijn grote hekel aan bellen zal zich dat beperken tot noodgevallen.
Je hebt nu PMquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Prima! Ik zal best af en toe even kijken of er een pm is en m'n Hotmail staat trouwens altijd open.
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt nu PM![]()
Idem verder voor mijn GMail.
[..]
BAHquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Prima! Ik zal best af en toe even kijken of er een pm is en m'n Hotmail staat trouwens altijd open.
Porno wisselen we gewoon uit via http://forum.fok.nl/forum/128 hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
BAHFAAAAAAAAAAAAG.... beetje mail pr0n!!!
er staat geen toegang voor onbevoegden..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Porno wisselen we gewoon uit via http://forum.fok.nl/forum/128 hoor![]()
.
PWN.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
er staat geen toegang voor onbevoegden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Beschuldig je mij nu van klonen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kloontje_85 loopt er ook rond
morgen btw
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
PWN.klier maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allang toegang
jammer dat FTP deel 5 zo sneu afloopt.
![]()
deel 3 was nog wel tofmaarja
klasgenoot vroeg toegang tot dat subforaPM gestuurd
!
Redacted
Das balenquote:
Fakerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:23 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Klonen is slecht voor je
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:23 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Klonen is slecht voor je
Haal die kwoot uit je post danquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
Schrijf je nu in voor de Fok! versie van Take Me Out !!
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic !
quote:
quote:
Geldt ook voor jouquote:
Je hebt PM. Eventueel kun je nog mailen naar PR at fok punt nl .quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:36 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb de hulp nodig van de mensen van PR...
Kan iemand mij aub PM'en waar ik dat kan doen ?
Hij moet dit spelen via de PRquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:35 schreef OA het volgende:
Het is geen spam. Althans, misschien wel op deze plek, maar het is wel toegestaan door de R&P mods.
Tja, als jij dat als werkgever gaat doen, heb je kans dat je werknemers het wel best vinden en ook gaan eten onder werktijd!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef cablegunmaster het volgende:
spammert!ik heb honger...
![]()
Wat vinden werknemers ervan als je gaat eten in je werktijd?![]()
Goed punt. maar ik neem aan dat het een algemeen NO GO isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, als jij dat als werkgever gaat doen, heb je kans dat je werknemers het wel best vinden en ook gaan eten onder werktijd!
PWNquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
hehe... eindelijk na 4 weken krijg ik bericht dat ik mn laptop terug krijg![]()
Morgen is hij hopelijk bezorgt.
Wij mogen best eten onder werktijd hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed punt. maar ik neem aan dat het een algemeen NO GO is
tis een schatting ik zou de dagen op af tellen .quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
PWN![]()
Die van mij was onlangs in reparatie en dat zou 6 tot 8 weken duren en uiteindelijk duurde het 'slechts' 19 dagen.
Valt ook mee dan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis een schatting ik zou de dagen op af tellen .omdat jij het bent OA.
23 dagen nog redelijk mijne zou ook 6 - 8 weken weg zijn
Vlaaiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
Wie wil er vlaai?
Mn vent is jarig
Heb ook nog een frikandellenbroodje over
Pudding kruimel of Kersen schuim...quote:
Thanx zegt iequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef Klonk het volgende:
VLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI
En feli met je vent
Wat lief dat je speciaal voor hem zingtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:02 schreef cablegunmaster het volgende:
ik wil ook vlaai
Feliciteerd
[ afbeelding ]
Is wel in bladerdeeg hequote:
Thanxquote:
Whehehehehe dat was ongeveer wat mn ventje ook zeiquote:
Vlaai!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
Wie wil er vlaai?
Mn vent is jarig
Mijn vader schreeuwt : " ETEN!!!!!"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Vlaai!![]()
Mijn vader is ook jarig, dus nog meer vlaai!
Thanx scheetquote:
Rammen FTWquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Vlaai!![]()
Mijn vader is ook jarig, dus nog meer vlaai!
Ja, jij ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Whehehehehe dat was ongeveer wat mn ventje ook zei
* LL's ventje swaffelt leanne
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
Wie wil er vlaai?
Mn vent is jarig
He bah! En dan zeker ook nog je mayonaise oplikkenquote:
Mijn excusesquote:
jij nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
He bah! En dan zeker ook nog je mayonaise oplikken.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:21 schreef Klonk het volgende:
de mayonaise oplikken is nog altijd beter dan een angry dragon
Klonkiequote:
Nee, ik had het ook over Leanne... ik hoef jouw frikandel ook nietquote:
Wat hebben boze draken met dubbelzinnige grappen te maken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:21 schreef Klonk het volgende:
de mayonaise oplikken is nog altijd beter dan een angry dragon
Angry Dragonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had het ook over Leanne... ik hoef jouw frikandel ook niet.
[..]
Wat hebben boze draken met dubbelzinnige grappen te maken?.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Angry Dragon
Meteen nadat je in haar mond klaargekomen bent geef je je partner een flinke
knal op haar achterhoofd, zo hard dat je zaad uit haar neus komt en ze
voorover valt. Als ze weer overeind komt zal ze eruit zien als een boze
draak.
OMFGquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Angry Dragon
draak.
OMGquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Angry Dragon
draak.
nee, dit heb ik op FOK! geleerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
OMG![]()
.
Weten we nu ook weer dat Klonk graag aan SM doet.
ja doei, ik heb wel meer op internet geleerd, headshots, kelen doorsnijden, dubbele anale penetratie dat ga ik toch ook niet allemaal doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt het geleerd? Dus je brengt het in de praktijk met Klonkette?.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja doei, ik heb wel meer op internet geleerd, headshots, kelen doorsnijden, dubbele anale penetratie dat ga ik toch ook niet allemaal doen
Ik kan me serieus niet voorstellen dat je die rotzooi uberhaupt in je mond wil hebben, laat staan dat je het ook nog door slikt... Ik word al misselijk bij het ideequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
hoe kan sperma nou vanuit je maag terug je neus in komen door een klap
al die niet slikkende wijven![]()
![]()
voor de vent toch, ik trap um dan toch ff in zn ballen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:39 schreef Klonk het volgende:
sommige van die dingen zijn strafbaar, het laatste lijkt me vooral pijnlijk
okay nou gaan we uitwijden, maar soms moet je welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet voorstellen dat je die rotzooi uberhaupt in je mond wil hebben, laat staan dat je het ook nog door slikt... Ik word al misselijk bij het idee
Hoezo soms moet je wel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay nou gaan we uitwijden, maar soms moet je wel
dan ist kotsen of slikken
okay en nou stuur ik wel ff een PMquote:
Nou, nu post 301 halen dusquote:
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
De koffiemelk komt uit de neusgaten van boze draken?
quote:
Bijnaquote:
Dat kan ook wel in de nieuwequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:50 schreef DaMart het volgende:
Ik zou hem trouwens wel even noemen voor het geval iemand anders deze dichtpost, Pien!
TMIquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt het geleerd? Dus je brengt het in de praktijk met Klonkette?.
Ik legde dit voor aan mijn nieuwe vriendin. Ze moest lachen. "Als je dat doet, dan bijt ik hem eraf!". Okay, ik zal het dus maar niet proberen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Angry Dragon
draak.
Ik vind haar nu al aardig, wat dat betreft denken we ongeveer het zelfdequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik legde dit voor aan mijn nieuwe vriendin. Ze moest lachen. "Als je dat doet, dan bijt ik hem eraf!". Okay, ik zal het dus maar niet proberen.
Dubbele anale penetratie? Goh, ik heb toch nog niet alles gezien in mijn leven dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja doei, ik heb wel meer op internet geleerd, headshots, kelen doorsnijden, dubbele anale penetratie dat ga ik toch ook niet allemaal doen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had jij die boze draak gisteren maar gekend he!
Indah, heb je weer met je schep en emmertje bij een dijk zitten spelen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik legde dit voor aan mijn nieuwe vriendin. Ze moest lachen. "Als je dat doet, dan bijt ik hem eraf!". Okay, ik zal het dus maar niet proberen.
Ik ook niet, maar dat hou ik lekker zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dubbele anale penetratie? Goh, ik heb toch nog niet alles gezien in mijn leven dus.
Haha..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind haar nu al aardig, wat dat betreft denken we ongeveer het zelfde![]()
Jij voyeur!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dubbele anale penetratie? Goh, ik heb toch nog niet alles gezien in mijn leven dus.
Je hebt een kopie van mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Haha..
Ik vind haar trouwens ook aardig. Lekker communicatief, dus ik kan eigenlijk alles gewoon tegen haar zeggen zonder veel na te denken, en kan er vast op rekenen een pittig antwoord terug te krijgen![]()
Wereld van verschil met mijn ex, waarbij ik altijd moest denken of ik iets wel of niet moet zeggen.. dat was achteraf gezien niet echt een gezonde verstandhouding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |