Ja nou gelijk hebben zequote:Op donderdag 26 maart 2009 21:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Werken is voor paupers die te lui zijn om een uitkering aan te vragen
Dit is eigenlijk best een hele goeie stellingquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Werken is voor paupers die te lui zijn om een uitkering aan te vragen
Sommigen doen hun bestquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
@ Klonk, soms doen jullie je best? ALleen niet door de weeks en in het weekend zeker?
De uitzonderingen die de regel bevestigenquote:
ik doe altijd mijn best, maar het lukt niet altijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
@ Klonk, soms doen jullie je best? ALleen niet door de weeks en in het weekend zeker?
Wat is echt? Is het niet allemaal een droom?quote:
Ja, je kan het welquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik doe altijd mijn best, maar het lukt niet altijd
iets met ventieltjes neuken volgens mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
Ik ben gestopt met caffeïne... dus waar gaat het over?.
Mja, ...quote:
Zo'n vet oud schip uit 1700quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, je hebt geld teveel. Dus je gaat een bekende boot exact nabouwen. Welke kies je dan?
Foutquote:
quote:Finse zakenman wil exacte kopie Titanic bouwen
Om meer toeristen naar Noord-Finland te lokken, wil een excentrieke Finse zakenman de Titanic op originele grootte nabouwen.
Het plan is afkomstig van zakenman Toivo Sukari. De Fin bezit al een meubelketen en een winkelcentrum. De volgende stap van de uitbreiding van zijn imperium is een winkelcentrum in het noorden van Finland.
Omdat die regio naar zijn mening te weinig toeristen trekt, is hij van plan om zelf een attractie te bouwen: een levensgrote kopie van rampschip Titanic.
Het schip zou, net als het origineel, 269 meter lang zijn en mogelijk als hotel kunnen dienen. De bouw kost tussen de 30 en 40 miljoen euro, volgens Sukari.
De originele Titanic zonk in april 1912 na botsing met een ijsberg. De kopie zal zo'n ramp bespaard blijven: Sukari wil het schip op land plaatsen.
koffie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
Ik ben gestopt met caffeïne... dus waar gaat het over?.
De Groene Draeckquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, je hebt geld teveel. Dus je gaat een bekende boot exact nabouwen. Welke kies je dan?
gewoon die bekende boot kopenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
hey leanne?quote:
ik weet van niksquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey leanne?
krijg ik nog die massage?Het is donderdag mn wekelijkse massage
.
Krijg je van mij een voeten massage
Helemaal niet fout! Je vroeg naar mijn meningquote:
Ik zou de Titanic nemen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Klonk het volgende:
drie, drie, drie
Jammerquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Klonk het volgende:
ik ga slapen, jullie blij, geen slap geouwehoer meer
Ach, die heeft wel een grote schoorsteen he... past hij nog ergens inquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
lijkt me pijnlijk, de titanic nemen...
roestige pijpquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, die heeft wel een grote schoorsteen he... past hij nog ergens in.
tmiquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, die heeft wel een grote schoorsteen he... past hij nog ergens in.
Ik zoek even een verhaaltje op!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:24 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mij in bed stoppen en voorlezenDaar heb ik echt even zin in
![]()
Pas op als DM met een boot aan komt. Je weet niet waar die ingezeten heeftquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:24 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mij in bed stoppen en voorlezenDaar heb ik echt even zin in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |