Ik laat de make-up al expres thuis! En sexspeeltjes. die heb ik heul niequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat anders de make-up en de seksspeeltjes thuis, de rest kun je vast wel in je handtas kwijt.
Merciquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Echinacea Tabletten kreeg een flesje van mn moeder![]()
*paast een pilletje*
morgen ook een weekendtas inpakt voor een weekendje wegquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
Ok. Weekendje weg, van vrijdagavond tot zondagavond. En ik neem mee:
1 volle weekendtas
1 vol koffertje
4 losse tassen...
Wat doe ik toch verkeerd? Waarom kan ik niet net als iedereen 1 tas inpakken, en klaar?
Nou, kijk... als je geen seksspeeltjes hebt, scheelt dat dus toch al een reistas die je nu niet hoeft mee te nemen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik laat de make-up al expres thuis! En sexspeeltjes. die heb ik heul nie
Als ze er maar niet nog een film van maken danquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had de teil volgegooid met ijsklontjes.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik laat de make-up al expres thuis! En sexspeeltjes. die heb ik heul nie
Stel je voor.. dan had ik een vrachtwagen kunnen huren!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, kijk... als je geen seksspeeltjes hebt, scheelt dat dus toch al een reistas die je nu niet hoeft mee te nemen!
Niet voor ieder uur schone kleren meenemen, 23 paar schoenen is overdreven. En je kan best even zonder je tvquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
Ok. Weekendje weg, van vrijdagavond tot zondagavond. En ik neem mee:
1 volle weekendtas
1 vol koffertje
4 losse tassen...
Wat doe ik toch verkeerd? Waarom kan ik niet net als iedereen 1 tas inpakken, en klaar?
Zacht slapen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaalEn veel plezier Droom!
Truste Fhaquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaalEn veel plezier Droom!
Er stond wel iemand op het balkonhek te schreeuwen dat hij koning van de wereld was of zo... die heb ik maar een zetje gegeven... irritante schreeuwlelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze er maar niet nog een film van maken dan
Maar wat neem je allemaal wél mee dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Stel je voor.. dan had ik een vrachtwagen kunnen huren!
Last van ongedierte ja?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond wel iemand op het balkonhek te schreeuwen dat hij koning van de wereld was of zo... die heb ik maar een zetje gegeven... irritante schreeuwlelijk.
Soms snap je het ineens welquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond wel iemand op het balkonhek te schreeuwen dat hij koning van de wereld was of zo... die heb ik maar een zetje gegeven... irritante schreeuwlelijk.
voor mezelf:quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wat neem je allemaal wél mee dan?
ROFLquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
6 flessen wijn ................ huh?
En daar kom je nu pas achterquote:
Serieuze reactie of Semi -Serieuze reactie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter
Ben wel benieuwd waar jij die conclusie nu op gebaseerd hebt
Allebei!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieuze reactie of Semi -Serieuze reactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |