He bah, wie doet dat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klaar zijn met werken en lekker op bed liggen is voor bazen
Maar alleen op bed liggen is dat weer wat minder
Sex met de Titanic?
In een afwasteil op balkon... rondjes varen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op als DM met een boot aan komt. Je weet niet waar die ingezeten heeft
Neequote:
een beetje ziekjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NeeKan mn oude mail niet meer vinden
![]()
En daar?
tss.... tis geen datequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik weet van niks![]()
bovendien jij wilde niet met me daten omdat je een vriendin had
Ja, ik kan ook niks zeggen hier, of men ziet er wel een dubbelzinnigheid in die ik er niet in heb gestoptquote:
Hahahahhahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op als DM met een boot aan komt. Je weet niet waar die ingezeten heeft
Nee, jij stopt een boot ergens in of iets in een bootquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niks zeggen hier, of men ziet er wel een dubbelzinnigheid in die ik er niet in heb gestopt.
Vitamine D opzoeken, dan voel je je vast wel beter! Of is het weer daar niet meer zo geweldig?quote:
Ja, ik stop een miniatuurtitanic in een afwasteilquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij stopt een boot ergens in of iets in een boot
quote:Wees eerlijk, ben kwaad, durf te huilen. Het leven is niet eerlijk, eerlijkheid komt van ons. Iedereen heeft de ergste pijn al ervaren. Laat de gedachte dat iedere nieuwe pijn wederom de ergste zal zijn, je niet weerhouden. Durf te kiezen, voor anderen, maar vooral voor jezelf. Want om van anderen te houden, zul je ook je eigen persoonlijkheid moeten beminnen. En dat verdien je meer dan je ooit kunt bevatten.
1 2 3 4 5 6 7 8 | { Random randomGenerator; randomGenerator = new Random(); int index = randomGenerator.nextInt(1000000); System.out.println(index); return index; } |
Pas je op dat die niet zinkt door een stuk zeep ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik stop een miniatuurtitanic in een afwasteil.
't is een beetje donker hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vitamine D opzoeken, dan voel je je vast wel beter! Of is het weer daar niet meer zo geweldig?
geeft niksquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sorry Pha, geen verhaaltje van mij
Ik had de teil volgegooid met ijsklontjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op dat die niet zinkt door een stuk zeep ofzo
Laat anders de make-up en de seksspeeltjes thuis, de rest kun je vast wel in je handtas kwijtquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
Ok. Weekendje weg, van vrijdagavond tot zondagavond. En ik neem mee:
1 volle weekendtas
1 vol koffertje
4 losse tassen...
Wat doe ik toch verkeerd? Waarom kan ik niet net als iedereen 1 tas inpakken, en klaar?
Ik laat de make-up al expres thuis! En sexspeeltjes. die heb ik heul niequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat anders de make-up en de seksspeeltjes thuis, de rest kun je vast wel in je handtas kwijt.
Merciquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Echinacea Tabletten kreeg een flesje van mn moeder![]()
*paast een pilletje*
morgen ook een weekendtas inpakt voor een weekendje wegquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
1 volle weekendtas
1 vol koffertje
4 losse tassen...
Wat doe ik toch verkeerd? Waarom kan ik niet net als iedereen 1 tas inpakken, en klaar?
Nou, kijk... als je geen seksspeeltjes hebt, scheelt dat dus toch al een reistas die je nu niet hoeft mee te nemen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik laat de make-up al expres thuis! En sexspeeltjes. die heb ik heul nie
Als ze er maar niet nog een film van maken danquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had de teil volgegooid met ijsklontjes.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik laat de make-up al expres thuis! En sexspeeltjes. die heb ik heul nie
Stel je voor.. dan had ik een vrachtwagen kunnen huren!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, kijk... als je geen seksspeeltjes hebt, scheelt dat dus toch al een reistas die je nu niet hoeft mee te nemen!
Niet voor ieder uur schone kleren meenemen, 23 paar schoenen is overdreven. En je kan best even zonder je tvquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef DR34M3R het volgende:
1 volle weekendtas
1 vol koffertje
4 losse tassen...
Zacht slapen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaalEn veel plezier Droom!
Truste Fhaquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaalEn veel plezier Droom!
Er stond wel iemand op het balkonhek te schreeuwen dat hij koning van de wereld was of zo... die heb ik maar een zetje gegeven... irritante schreeuwlelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze er maar niet nog een film van maken dan
Maar wat neem je allemaal wél mee dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Stel je voor.. dan had ik een vrachtwagen kunnen huren!
Last van ongedierte ja?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond wel iemand op het balkonhek te schreeuwen dat hij koning van de wereld was of zo... die heb ik maar een zetje gegeven... irritante schreeuwlelijk.
Soms snap je het ineens welquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond wel iemand op het balkonhek te schreeuwen dat hij koning van de wereld was of zo... die heb ik maar een zetje gegeven... irritante schreeuwlelijk.
voor mezelf:quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wat neem je allemaal wél mee dan?
ROFLquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
6 flessen wijn ................ huh?
En daar kom je nu pas achterquote:
Serieuze reactie of Semi -Serieuze reactie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter
Ben wel benieuwd waar jij die conclusie nu op gebaseerd hebt
Allebei!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieuze reactie of Semi -Serieuze reactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |