quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:21 schreef Klonk het volgende:
de mayonaise oplikken is nog altijd beter dan een angry dragon
Klonkiequote:
Nee, ik had het ook over Leanne... ik hoef jouw frikandel ook nietquote:
Wat hebben boze draken met dubbelzinnige grappen te maken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:21 schreef Klonk het volgende:
de mayonaise oplikken is nog altijd beter dan een angry dragon
Angry Dragonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had het ook over Leanne... ik hoef jouw frikandel ook niet.
[..]
Wat hebben boze draken met dubbelzinnige grappen te maken?.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Angry Dragon
Meteen nadat je in haar mond klaargekomen bent geef je je partner een flinke
knal op haar achterhoofd, zo hard dat je zaad uit haar neus komt en ze
voorover valt. Als ze weer overeind komt zal ze eruit zien als een boze
draak.
OMFGquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Angry Dragon
draak.
OMGquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Angry Dragon
draak.
nee, dit heb ik op FOK! geleerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
OMG![]()
.
Weten we nu ook weer dat Klonk graag aan SM doet.
ja doei, ik heb wel meer op internet geleerd, headshots, kelen doorsnijden, dubbele anale penetratie dat ga ik toch ook niet allemaal doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt het geleerd? Dus je brengt het in de praktijk met Klonkette?.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja doei, ik heb wel meer op internet geleerd, headshots, kelen doorsnijden, dubbele anale penetratie dat ga ik toch ook niet allemaal doen
Ik kan me serieus niet voorstellen dat je die rotzooi uberhaupt in je mond wil hebben, laat staan dat je het ook nog door slikt... Ik word al misselijk bij het ideequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
hoe kan sperma nou vanuit je maag terug je neus in komen door een klap
al die niet slikkende wijven![]()
![]()
voor de vent toch, ik trap um dan toch ff in zn ballen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:39 schreef Klonk het volgende:
sommige van die dingen zijn strafbaar, het laatste lijkt me vooral pijnlijk
okay nou gaan we uitwijden, maar soms moet je welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan me serieus niet voorstellen dat je die rotzooi uberhaupt in je mond wil hebben, laat staan dat je het ook nog door slikt... Ik word al misselijk bij het idee
Hoezo soms moet je wel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay nou gaan we uitwijden, maar soms moet je wel
dan ist kotsen of slikken
okay en nou stuur ik wel ff een PMquote:
Nou, nu post 301 halen dusquote:
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
De koffiemelk komt uit de neusgaten van boze draken?
quote:
Bijnaquote:
Dat kan ook wel in de nieuwequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:50 schreef DaMart het volgende:
Ik zou hem trouwens wel even noemen voor het geval iemand anders deze dichtpost, Pien!
TMIquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt het geleerd? Dus je brengt het in de praktijk met Klonkette?.
Ik legde dit voor aan mijn nieuwe vriendin. Ze moest lachen. "Als je dat doet, dan bijt ik hem eraf!". Okay, ik zal het dus maar niet proberen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Angry Dragon
draak.
Ik vind haar nu al aardig, wat dat betreft denken we ongeveer het zelfdequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik legde dit voor aan mijn nieuwe vriendin. Ze moest lachen. "Als je dat doet, dan bijt ik hem eraf!". Okay, ik zal het dus maar niet proberen.
Dubbele anale penetratie? Goh, ik heb toch nog niet alles gezien in mijn leven dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja doei, ik heb wel meer op internet geleerd, headshots, kelen doorsnijden, dubbele anale penetratie dat ga ik toch ook niet allemaal doen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had jij die boze draak gisteren maar gekend he!
Indah, heb je weer met je schep en emmertje bij een dijk zitten spelen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik legde dit voor aan mijn nieuwe vriendin. Ze moest lachen. "Als je dat doet, dan bijt ik hem eraf!". Okay, ik zal het dus maar niet proberen.
Ik ook niet, maar dat hou ik lekker zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dubbele anale penetratie? Goh, ik heb toch nog niet alles gezien in mijn leven dus.
Haha..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind haar nu al aardig, wat dat betreft denken we ongeveer het zelfde![]()
Jij voyeur!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dubbele anale penetratie? Goh, ik heb toch nog niet alles gezien in mijn leven dus.
Je hebt een kopie van mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Haha..
Ik vind haar trouwens ook aardig. Lekker communicatief, dus ik kan eigenlijk alles gewoon tegen haar zeggen zonder veel na te denken, en kan er vast op rekenen een pittig antwoord terug te krijgen![]()
Wereld van verschil met mijn ex, waarbij ik altijd moest denken of ik iets wel of niet moet zeggen.. dat was achteraf gezien niet echt een gezonde verstandhouding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |