quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
PWN.klier maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allang toegang
jammer dat FTP deel 5 zo sneu afloopt.
![]()
deel 3 was nog wel tofmaarja
klasgenoot vroeg toegang tot dat subforaPM gestuurd
!
Redacted
Das balenquote:
Fakerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:23 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Klonen is slecht voor je
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:23 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Klonen is slecht voor je
Haal die kwoot uit je post danquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
Schrijf je nu in voor de Fok! versie van Take Me Out !!
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic !
quote:
quote:
Geldt ook voor jouquote:
Je hebt PM. Eventueel kun je nog mailen naar PR at fok punt nl .quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:36 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb de hulp nodig van de mensen van PR...
Kan iemand mij aub PM'en waar ik dat kan doen ?
Hij moet dit spelen via de PRquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:35 schreef OA het volgende:
Het is geen spam. Althans, misschien wel op deze plek, maar het is wel toegestaan door de R&P mods.
Tja, als jij dat als werkgever gaat doen, heb je kans dat je werknemers het wel best vinden en ook gaan eten onder werktijd!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef cablegunmaster het volgende:
spammert!ik heb honger...
![]()
Wat vinden werknemers ervan als je gaat eten in je werktijd?![]()
Goed punt. maar ik neem aan dat het een algemeen NO GO isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, als jij dat als werkgever gaat doen, heb je kans dat je werknemers het wel best vinden en ook gaan eten onder werktijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |