quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Augustus tegen Cyborg waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef Fokski het volgende:
Let's get it on of zo.
haha k*t ja, daar had ik ook aan kunnen denkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:59 schreef Jajong het volgende:
Doe dan at least It's Showtime. Om 't een beetje Nederlands te houden
quote:The UFC has decided to part ways with PRIDE FC veteran Akihiro Gono following his decision loss to Jon Fitch at UFC 94 in January. The loss was Gono’s second consecutive loss in the UFC and it dropped his overall record with the company to 1-2.
It doesn’t look as though Gono will be out of work for long though. According to the latest print edition of The Wrestling Observer, Gono is currently in negotiations with the Japanese-based Sengoku promotion. If Gono does sign with Sengoku it would mark the first time since 2006 the Japanese MMA veteran has fought overseas.
Gono has fought all over Japan in his long illustrious career. Since his MMA debut in 1997 he has competed for the Shooto, Pancrase, and PRIDE promotions among many others. His signing with the UFC in 2007 was huge news for PRIDE fans as Gono became a fixture for the company following wins over Hector Lombard, Gegard Mousasi, and others.
If Gono signs with the promotion, he could be added to Sengoku 8 on May 22 at the National Yoyogi Stadium in Tokyo, Japan.
quote:Bobby Lashley agrees to take on Marcus Jones at April 25 XFC event
Volgens mij kan Bonjasky de humor er wel van inzien. LOL Alistair: "I'm from Holland, everyone in Holland uses drugs" xDquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:32 schreef Tazmaniac het volgende:
De meeste mensen zullen het wel al kennen maar ik vind het vrij grappig.. hoor dat vele mensen het een beetje arrogant etc. vonden van Allistair
Leuke comeback ook van Remy
Yep, vooral een aantal uitslagen waren gewoon schokkend en de rest daar gebeurde maar weinig. Ik baal tegenwoordig steeds meer van die gigantische gloves waarmee je je gewoon onnatuurlijk kan verdedigen.quote:
Mweh dat gedoe tussen de fights door ben ik geen fan van en spoel ik liever door.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:25 schreef Fyodor het volgende:
Uitslagen voor mij soms teleurstellend, overall wel genoten van het event. Temeer omdat ik het geheel live heb gekeken zaterdagochtend, iets wat aan te bevelen is.
Apr. 29 M-1 Challenge Tokyoquote:Op maandag 30 maart 2009 17:25 schreef roepdeman het volgende:
De Agenda..
Apr. 1 UFC Fight Night 18 (Spike TV)
Apr. 1 The Ultimate Fighter 9 debut
Apr. 4 Bellator FC debut
Apr. 5 WEC 40 (Versus)
Apr. 5 DREAM.8 (HDNet)
Apr. 10 Bellator FC, Week 2
Apr. 11 Strikeforce: Shamrock vs. Diaz
Apr. 17 Bellator FC, Week 3
Apr. 18 UFC 97: Redemption (PPV)
Apr. 18 PFC: Hybrid Card (TBD)
Inderdaad! Die in de eerste aflevering was nog redelijk groot en deed wat terug, maar bij de tweede... Leuk concept, maar tegenstanders als Shinya Aoki en volledige rondes zou leuker zijn denk ik (en dodelijkerquote:Op maandag 30 maart 2009 20:40 schreef Fokski het volgende:
Leuk dat Bully Beatdown maar wat voor ontiegelijke pussies zijn die "slachtoffers". Kom op zeg.
haha ja.. de bully was anders ook een behoorlijke pussy deze week.. heeft hij ook maar IETS proberen terug te doen?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:40 schreef Fokski het volgende:
Leuk dat Bully Beatdown maar wat voor ontiegelijke pussies zijn die "slachtoffers". Kom op zeg.
Ik doelde eigenlijk meer op de slachtoffers van die Bully niet over de Bully die in elkaar geslagen wordt. Eruit geschopt worden in je eigen huis, klappen krijgen, je krediet verpest, je auto gemolt? WTF! Dan ga je een beetje klikken bij een MTV-programma ipv de kwestie zelf op te lossen? Het maakt leuke TV en ik zou het nog snappen als we het over 15-jarigen hadden maar dit zijn duidelijk 20-plussers.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ja.. de bully was anders ook een behoorlijke pussy deze week.. heeft hij ook maar IETS proberen terug te doen?
Tuurlijk winnen ze het niet, maar het moet toch al een morale overwinning zijn om zo'n MMA reus een klap op z'n bakkes te geven
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:05 schreef Paxlie het volgende:
jongesn hou het in spoilers svp, iig 1 dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hier in mee, pff als ik zo'n soort vriend had dan had ik het of zelf opgelost of totaal niet meer met die gast die je pest omgaan.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:09 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de slachtoffers van die Bully niet over de Bully die in elkaar geslagen wordt. Eruit geschopt worden in je eigen huis, klappen krijgen, je krediet verpest, je auto gemolt? WTF! Dan ga je een beetje klikken bij een MTV-programma ipv de kwestie zelf op te lossen? Het maakt leuke TV en ik zou het nog snappen als we het over 15-jarigen hadden maar dit zijn duidelijk 20-plussers.
Idd, zowel slachtoffers al bully zijn beiden een beetje pussies. Desondanks vind ik het wel vermakelijk, ik zou verbaasd van m'n stoel afvallen als een bully serieus wat terug weet te doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:09 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de slachtoffers van die Bully niet over de Bully die in elkaar geslagen wordt. Eruit geschopt worden in je eigen huis, klappen krijgen, je krediet verpest, je auto gemolt? WTF! Dan ga je een beetje klikken bij een MTV-programma ipv de kwestie zelf op te lossen? Het maakt leuke TV en ik zou het nog snappen als we het over 15-jarigen hadden maar dit zijn duidelijk 20-plussers.
Ik vergat:quote:
Thuiswedstrijd voor Kala.. hoop uiteraard dat Mayhem de fight wintquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:24 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik vergat:
Jason "Mayhem" Miller vs. Kala Hose
Kingdom MMA, April 18 - Honolulu
Footstomps and soccerkicks allowed!
quote:UFC 99: Cain Velasquez vs. Heath Herring fight official for Germany on June 13
Dude, WTF!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:04 schreef Dacide het volgende:
kut kut kut.. geruchten gaan dat silva-franklin niet doorgaat tijdens keulen... (geen 1 april grap)
UFC99 is ook al vd UFC site afgehaald.
zou wel echt een domper zijn, mocht het waar zijn.
Idd... ik zie het ook nu.. Toen ik gisteren keek was het er vanaf gehaald. En iemand op het mixfight forum had een amerikaanse bron (lekker vaag) die aangaf dat de partij mogelijk niet doorging.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dude, WTF!
Serieus?
Edit: Het staat gewoon nog op de UFC site hoor
quote:Even om iedereen gerust te stellen; Ik kom net van wanderlei's gym af en hij is gewoon in training voor zijn partij in keulen
Mocht ik meer nieuws hebben dan laat ik het jullie meteen weten.
Marco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
psstttquote:Op donderdag 2 april 2009 18:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog steeds geen fight night release van scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zo goed hoor
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
psstttAls je van slechte kwaliteit houdt wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net zo goed hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Nou de main card is bijna het kijken niet waard.. wat een saaie show imo
UFN 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TUF![]()
Dit gaat een leuk seizoen worden![]()
quote:The much-anticipated Strikeforce lightweight title rematch between reigning champion Josh Thomson and the former champion Gilbert Melendez that had been scheduled for April 11 has been canceled.
Showtime officials issued a press release Wednesday night announcing that Thomson vs. Melendez II had been scrubbed in light of the fact that Thomson recently broke his leg during a sparring session with fellow Strikeforce competitor Billy Evangelista.
“I was sparring hard and I broke my leg, above my ankle, during an exchange,” the 30-year-old Thomson is quoted as saying in the release. “I’m very upset. All the hard work was done and it was time to fight,” said the injured champ. “I was looking forward to putting on a great show for the fans. All I can say is that I’ll be back when I get healthy.”
Melendez is expected to remain on the card with Strikeforce officials currently in the midst of seeking out a new opponent.
Strikeforce’s April 11 event is slated to emanate from the HP Pavilion in San Jose, Calif. The card, which will mark the first of a multi-fight agreement with premium cable network Showtime, will be headlined by former Strikeforce middleweight champion Frank Shamrock taking on Nick Diaz at a catchweight of 179 pounds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 5 april 2009 22:18 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben fan van een aantal mensen op de DREAM card, maar DAMN wat zagen sommige fighters er slecht uit! Ik vond de ref er tijdens sommige partijen een beetje vreemd. Het leek alsof er hele minuten niks meer dan liggen op de ander was zonder voor een submission of voor gnp te gaan
Strakjes maar WEC kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp na het zien van de fights precies wat roepdeman bedoelt
Er waren echter gelukkig ook 2 mannen die een hele positieve indruk hebben achter gelaten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Tazmaniac op 06-04-2009 18:21:20 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kharitonov - MonsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Dream 8. maar Aleksander Emelianenko heeft tegen Ibrahim Magomedov gevochten (die van CC verloor in Pride en in Rotterdam van Antoni Hardonk) op het event ProFC 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check losse gevechten opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net episode 3 gekeken, erg leuk! Weer een aantal hilarische uitspraken van Mayhem![]()
"He tried to put me in a headlock, his grip was so weak, I'm not sure if he can choke a chicken"
"I should charge him to get a Hazmat team to clean up this place' (Bully had gekotst)![]()
Volgende week Jake Shields!![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Fyodor op 06-04-2009 21:15:04 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Jake Shields... Tja, dat gaat hem wel worden.
En ja Fokski, het zou wel een upset worden. Toch zou ik het gaaf vinden als Miller ook een keer in de cage stapt.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
mensen mensen mensen, wat een tyfus geile zaterdag!!!!!!!!!!!!
WEC40 (nog steeds niet gezien), Strikeforce en voor de liefhebber ook nog Pacman vs. Ricky Hatton![]()
Strikeforce
Frank Shamrock vs. Nick Diaz
Shamrock vecht tegenwoordig maar 1x per jaar meer.. valt weining zinnigs over te zeggen imo.. Diaz = Diaz en dat zegt dan weer genoeg.. Shamrock by submission
Gilbert Melendez vs. Rodrigo Damm
Upset of the Night.. zijn veel mensen die nog nooit van Damm gehoord hebben.. dat zal na zaterdag wel gaan veranderenMelendez kan deze pot echt wel gaan winnen hoor, maar zo kansloos als men Damm laat overkomen is hij ZEKER niet!!!! Toch ben ik tijdens de fight op de hand van El Nino
Cristiane Santos vs. Hitomi Akano
Santos by murder zou de logische uitleg zijn maar Hitomi heeft brute submission skills, iets waar Santos in het verleden gevoelig is voor gebleken (als was dat haar pro-debut). Als je wat VCash of echt geld wil inzetten doe dat dan zeer zeker op Akano voor een geweldige upset.
Scott Smith vs. Benji Radach
Radach by submission na een hoop mokerslagen.. submission ja
Brett Rogers vs. Ron Humphrey
Rogers.. waarom? Geen idee.. ik ken die hele Humprey niet.. ze hebben dezelfde tegenstander binnen de eerste ronde KO geslagen dus wat dat betreft zijn ze aan elkaar gewaagd.. ik gok er maar op dat Rogers al wat verder in zijn ontwikkeling is dan RonAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Pacquiao vs Hatton staat voor 2 mei gepland, toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:07 schreef Tazmaniac het volgende:
mensen mensen mensen, wat een tyfus geile zaterdag!!!!!!!!!!!!
WEC40 (nog steeds niet gezien), Strikeforce en voor de liefhebber ook nog Pacman vs. Ricky Hatton
![]()
Het was idd de countdown to.. die gisteren begonquote:Op zondag 12 april 2009 16:40 schreef Fokski het volgende:
[..]
Pacquiao vs Hatton staat voor 2 mei gepland, toch?
Shamrock vs. DiazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige show
Randleman heeft trouwens ook getekend bij Strikeforce en zal waarschijnlijk al op de volgende card staan.
en wat een Main Event ook.. Shield vs. Lawler
[ Bericht 29% gewijzigd door Tazmaniac op 12-04-2009 17:14:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik vraag mij af in hoeverre dat gewoon bewuste marketing is om de Engelse underdog-status te maskeren. Ik vermoed dat het worstelen en het weight cutten minder ontwikkeld is onder de Engelsen en dat mede daardoor de Amerikanen gemiddeld groter zullen. Ik denk dat het lastig zal worden voor de Britten.quote:Op zondag 12 april 2009 18:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TUF Ep 2
Amerika begint lekker zo zeg
![]()
Ik zat daar ook aan te denken ja. Maak de Engelsen sterker lijken, en dan het allermachtige Amerika dat wint op het einde. Het blijft natuurlijke een Amerikaanse show.quote:Op zondag 12 april 2009 18:21 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik vraag mij af in hoeverre dat gewoon bewuste marketing is om de Engelse underdog-status te maskeren. Ik vermoed dat het worstelen en het weight cutten minder ontwikkeld is onder de Engelsen en dat mede daardoor de Amerikanen gemiddeld groter zullen. Ik denk dat het lastig zal worden voor de Britten.![]()
Stockton WHAT[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
It's official: Werdum signs with StrikeforceAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Strikeforce was best vet
Alleen dat commentaar
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Mooi, dan zal hij wel een titleshot krijgen tegen Alistair Overeem (die had zelf gezegd dat hij in juni z'n HW title zou verdedigen). Interessante rematch, Alistair zou met z'n huidige vorm + conditie dit keer wel moeten winnen!quote:Op maandag 13 april 2009 15:58 schreef Tazmaniac het volgende:
It's official: Werdum signs with Strikeforce
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Hehe dit is precies zoals ik het ziequote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik zat daar ook aan te denken ja. Maak de Engelsen sterker lijken, en dan het allermachtige Amerika dat wint op het einde. Het blijft natuurlijke een Amerikaanse show.
![]()
![]()
Strikeforce was tof. Commentaar kan wel beter, maar dat komt vanzelf. Miletich was wel ok voor de play-by-play maar gaat nog teveel uit van zijn eigen manier van trainen die ik hedentendage niet zo super meer vind. Die Gus blijft te fout voor woorden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Het commentaar daar heb ik niet echt last van. Gus weet niet veel van MMA maar hij in instrumenteel om nieuwe fans binnen te halen omdat hij geloofwaardig de "domme vragen" kan stellen waarna er een educatief antwoord kan komen. Allemaal voor de kijkers die nieuw zijn voor de sport die daardoor wat mee krijgen. Mauro is dan weer iemand die wat meer kent die dan het MMA jargon zal gebruiken en de color commentaar van een oud-vechter is dan wat uitdiept en achtergrond verteld. Best goed uitgedacht.quote:Op maandag 13 april 2009 18:18 schreef Paxlie het volgende:
Strikeforce was tof. Commentaar kan wel beter, maar dat komt vanzelf. Miletich was wel ok voor de play-by-play maar gaat nog teveel uit van zijn eigen manier van trainen die ik hedentendage niet zo super meer vind. Die Gus blijft te fout voor woorden
![]()
ik vind dus juist dat hij geen domme vragen stelt, maar domme opmerkingen maakt. Er mist dan een bepaalde chemie die Rogan en Goldie wel hebben. Is uiteraard ook gegroeid over de jaren, maar verder vind ik Gus een hersenloze blik hebben. Hij is mij net ff te gelikt. Past niet bij MMA, wel bij NHL, NFL, NBA ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 18:27 schreef Fokski het volgende:
[..]
Het commentaar daar heb ik niet echt last van. Gus weet niet veel van MMA maar hij in instrumenteel om nieuwe fans binnen te halen omdat hij geloofwaardig de "domme vragen" kan stellen waarna er een educatief antwoord kan komen. Allemaal voor de kijkers die nieuw zijn voor de sport die daardoor wat mee krijgen. Mauro is dan weer iemand die wat meer kent die dan het MMA jargon zal gebruiken en de color commentaar van een oud-vechter is dan wat uitdiept en achtergrond verteld. Best goed uitgedacht.
De manier van Gus is juist goed om MMA meer mainstream te krijgen dan dat achterlijke commentaar wat Goldberg soms uit zn bek krijgt. De laatste tijd wordt hij wel beter, maar sommige dingen slaan totaal nergens op. Dan maar liever een MLB commentator die de sport wel serieus neemt en serieus doet overkomen.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ach Goldie wordt zelfs door Rogan af en toe teruggefloten dus dat zegt genoeg lijkt mequote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef roepdeman het volgende:
De manier van Gus is juist goed om MMA meer mainstream te krijgen dan dat achterlijke commentaar wat Goldberg soms uit zn bek krijgt. De laatste tijd wordt hij wel beter, maar sommige dingen slaan totaal nergens op. Dan maar liever een MLB commentator die de sport wel serieus neemt en serieus doet overkomen.
Wat me verder wel goed irriteerde was dat er vechters werden aangekondigd terwijl ze hun praatje aan het houden waren of dat ze de ring aan het schoonmaken waren of iets dergelijks. Ook teveel crew in beeld met kabels tijdens interviews. Dat soort dingen kunnen echt nog veel beter
Tuurlijk kan het beter, maar de snelheid was heerlijk, geen ellenlange pauzes tussen matches door, zo een gevoel had ik dan. Hebben jullie trouwens ook die face off tussen Tito en Babalu meegekregen?Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Nope, helaas niet.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Thanks!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Jupz.. hier nog iemand,,quote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik zat daar ook aan te denken ja. Maak de Engelsen sterker lijken, en dan het allermachtige Amerika dat wint op het einde. Het blijft natuurlijke een Amerikaanse show.
Maar goed.. als ik de gevechten zo bekijken geef ik de engelsen nog steeds de edge.![]()
Nou sorry, maar die domme, misplaatste, uberslechte grappen van die Gus maken het er voor mij niet beter op.quote:Op maandag 13 april 2009 20:26 schreef roepdeman het volgende:
De manier van Gus is juist goed om MMA meer mainstream te krijgen dan dat achterlijke commentaar wat Goldberg soms uit zn bek krijgt. De laatste tijd wordt hij wel beter, maar sommige dingen slaan totaal nergens op. Dan maar liever een MLB commentator die de sport wel serieus neemt en serieus doet overkomen.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Ik wil ze eerst op zijn minst naast elkaar zien. Een team dat in een potje tussen eerste divisie teams domineert kan er ook beter uitzien dan een eredivisie team. Als de Amerikanen steevast 10lbs zwaarder blijken hebben we ook nog naar verschillende gewichtsklassen zitten kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:02 schreef Dacide het volgende:
[..]
Jupz.. hier nog iemand,,
Maar goed.. als ik de gevechten zo bekijken geef ik de engelsen nog steeds de edge.
![]()
de amerikanen zullen sowieso wel weer een betere wrestling background hebben.. en wrestling (vooral in TUF) is toch wel 'key' gebleken!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik blijf het toch jammer vinden dat je je zo respectloos op moet stellen.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Ik vind 'm geweldig, hij mag dan niet de ideale schoonzoon zijn maar hij doet zich tenminste niet anders voor dan ie is. Keepin' it realquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:54 schreef n00cL30n het volgende:
Ik blijf het toch jammer vinden dat je je zo respectloos op moet stellen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dames, a.s. zaterdag UFC 97: Redemption!
Ik waag me voorzichtig aan wat voorspellingen van de maincard:
Anderson Silva (23-4) vs. Thales Leites (13-1)
Leites is een fantastische BJJ vechter en heeft de tools om Silva te verslaan (simpel gezegd, takedown, sidemount, mount, arm triangle choke o.i.d.), maar goed dat hadden meerdere vechters. Ik heb digitaal gewed op Leites, maar 't verstand zegt (natuurlijk) Silva. Round 1 of 2 TKO.
Chuck Liddell (21-6) vs. Mauricio Rua (17-3)
Zien we de Rua die tegen Griffin en Coleman vocht, dan is het simpel voor The Iceman. Rua schijnt enorm aan zijn conditie te hebben gewerkt. Staande gevecht wint hij niet van Liddell en ik denk niet dat hij het gevecht naar de grond kan halen. Iceman via round 3 TKO. Dit gevecht gaat denk ik op Chuck vs Wanderlei Silva lijken.
Brian Stann (6-1) vs. Krzysztof Soszynski (16-8-1)
Via submission, round 1
Luiz Cane (9-1) vs. Steve Cantwell (7-1)
TKO round 2
Cheick Kongo (23-4-1) vs. Antoni Hardonk (8-4)
Dit zou zo maar eens fight of the night kunnen worden! Hardonk is klaar om het staande uit te vechten, Kongo gaat denk ik voor de clinch en zal van daaruit ongetwijfeld een knie in 't kruis geven![]()
Blijft dit gevecht staande dan zie ik Hardonk dit wel winnen, gaat het naar de clinch moet Antoni erg oppassen. Op de grond vind ik Hardonk trouwens beter dan Kongo. Lowkicks + afstand houden, dat is de key voor Hardonk.
De undercard is trouwens ook best goed:quote:Vinny Magalhaes vs. Mike Ciesnolevicz
Denis Kang vs. Xavier Foupa-Pokam
Nate Quarry vs. Jason MacDonald
David “The Crow” Loiseau vs. Ed Herman
Mark Bocek vs. David Bielkheden
Ryo Chonan vs. TJ Grant
Sam Stout vs. Matt WimanAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Chuck heeft al 3 jaar niemand ge KO'd of TKO'd. En Shogun is nog nooit 'rocked' geweest.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
3 jaar is wat overdreven. Volgens mij was Tito Ortiz de laatste rond de jaarwisseling van 2006/2007. En daarna heeft ie niet veel meer gevochten.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef Jajong het volgende:
Chuck heeft al 3 jaar niemand ge KO'd of TKO'd. En Shogun is nog nooit 'rocked' geweest.
december 2006 idd, maakt het gewoon 2,5 jaar hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:30 schreef Breach het volgende:
[..]
3 jaar is wat overdreven. Volgens mij was Tito Ortiz de laatste rond de jaarwisseling van 2006/2007. En daarna heeft ie niet veel meer gevochten.
Hij kreeg Wanderlei ook niet KO en die heeft hij meerdere keren vol geraakt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Maar ik denk dat dat meer aan Silva lag dan aan Lidell. Ik zeg niet dat Lidell gaat vegen, maar de Rua die ik gezien heb maakte bijzonder weinig en vooral een ongeinteresseerde indruk op mij. So we'll see.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
december 2006 idd, maakt het gewoon 2,5 jaar hoor.
Hij kreeg Wanderlei ook niet KO en die heeft hij meerdere keren vol geraakt.
Heb sowieso erg zin in deze UFC. Leuke fights en een hoop gevechten moeilijk te voorspellen.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Alsof Liddell de laatste jaren wel indruk maakt. Ja God, hij gaat elke keer mooi KO maar voor de restquote:Op woensdag 15 april 2009 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik denk dat dat meer aan Silva lag dan aan Lidell. Ik zeg niet dat Lidell gaat vegen, maar de Rua die ik gezien heb maakte bijzonder weinig en vooral een ongeinteresseerde indruk op mij. So we'll see.
Heb sowieso erg zin in deze UFC. Leuke fights en een hoop gevechten moeilijk te voorspellen..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hij was tenminste niet na een halve ronde gassed.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alsof Liddell de laatste jaren wel indruk maakt. Ja God, hij gaat elke keer mooi KO maar voor de rest.
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij was tenminste niet na een halve ronde gassed.
Hij ziet er hier toch aardig vermoeid uit
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat was dan ook in de tweede ronde![]()
Hoe dan ook, je gaat toch niet zeggen dat Rua wél indruk heeft gemaakt zijn laatste twee gevechten, tegen Griffin en Coleman?
Het lijkt erop alsof iedereen The Iceman wel makkelijk afschrijft... Ik ben geen fan van zijn stijl, maar hij heeft nog wel behoorlijke knock-out power. En ik denk dat hij Shogun te grazen neemt of anders wel een beslissing wint.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Anderson Silva (23-4) vs. Thales Leites (13-1)
Chuck Liddell (21-6) vs. Mauricio Rua (17-3), Liddell via KO. UFC is een ander spelletje dan Pride. Ik zou bijna zeker staand wat technischer door de ellebogen, grotere ruimte en het gebrek aan soccer kicks. In de ring kan Rua heel actief zijn met een stap de tegenstander tegen de touwen of in de hoek krijgen en een trip betekent een kans op een soccer kick. Rua is niet een technische striker en dat gaat hem parten spelen tegen Liddell. Rua is geen one-punch KO machine.
Brian Stann (6-1) vs. Krzysztof Soszynski (16-8-1) Interreseert mij niet echt.
Cheick Kongo (23-4-1) vs. Antoni Hardonk (8-4) via GnP KO, Kongo heeft zich beter ontwikkeld dan Hardonk. Een takedown en Hardonk wordt opgehaald met ellebogen en stoten.![]()
Luister.. ik zal jullie eens wat vertellen
Als Rua in dezelfde shape als tegen Coleman is.. wordt de uitslag:
Liddell by murder
Als hij wel redelijk in shape komt wint Rua nog niet van Liddell dus waar hebben we het eigenlijk over
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik snap ook niet echt waarom mensen hier de voorkeur bij Hardonk leggen. Hardonk moet het vooral van zn lowkicks hebben en als die niet draaien dan heeft hij een probleem, dat was tot nu toe in alle UFC-gevechten. En in zijn laatste 2 gevechten had hij net zo goed zelf een KO kunnen oplopen. Dus als ik geld zou moeten inzetten, dan ook op Kongo. Hoe zeer me dat ook spijt.
Edit: Check, het was maar één iemand
sarcasme mode FAIL
[ Bericht 95% gewijzigd door Tazmaniac op 15-04-2009 19:32:59 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Taz....Wrong dude, just wrong die spoilers in het verkeerde forum :pIk ben vergeten wat ik als signature had...![]()
ohja.. vergeten weg te halen
Check, tegen Colin Robinson was het de jab die het afmaakte. Eddie Sanchez (quote:Op woensdag 15 april 2009 17:53 schreef Breach het volgende:
Ik snap ook niet echt waarom mensen hier de voorkeur bij Hardonk leggen. Hardonk moet het vooral van zn lowkicks hebben en als die niet draaien dan heeft hij een probleem, dat was tot nu toe in alle UFC-gevechten. En in zijn laatste 2 gevechten had hij net zo goed zelf een KO kunnen oplopen. Dus als ik geld zou moeten inzetten, dan ook op Kongo. Hoe zeer me dat ook spijt.
Edit: Check, het was maar één iemand) is met een linker hoek naar de grond geslagen, tegen Mike Wessel maakte hij het op de grond af.
Begrijp me niet verkeerd, als ik geen Nederlander was dan had ik m'n geld ingezet op Kongo. Desalniettemin heeft Hardonk zeker wel een kans om van Kongo te winnen!
Hoe kom je er trouwens bij dat hij in zijn laatste 2 gevechten zelf een KO had kunnen oplopen? Eddie Sanchez, ok, die sloeg Hardonk immers naar de grond, maar Mike Wessel? Nah
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Silva-Leites
Staand zal Silva domineren.. Op de grond is Silva goed genoeg om te kunnen neutraliseren
Shogun-Liddell
Shogun wordt heus weer elke partij beter.. Maar hij is er nog niet.. En van Chuck kan je zeggen wat je wil.. maar hij is en blijft een stabiele factor in de UFC. Zijn verlies tegen Evans is geen schande. Tegen Jackson ook niet echt. Tegen Jardine was wel een domper. Anyway.. Liddell op KO ronde 2.
Hardonk-Congo
Begin maar alvast met lachen allemaal... Ik zeg Hardonk op submission. (en nee, ik heb niet gedronken en ik meen het serieus).![]()
Ik doe gewoon met je mee wat Hardonk betreft Dacide!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Nog even teruggekeken. Het ging mij vooral om de eerste minuut, maar volgens mij gaat Hardonk down door een accidental headbutt. Dus dat neem ik terug. Desalniettemin gaat ie niet winnen van Kongoquote:Op woensdag 15 april 2009 23:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Check, tegen Colin Robinson was het de jab die het afmaakte. Eddie Sanchez () is met een linker hoek naar de grond geslagen, tegen Mike Wessel maakte hij het op de grond af.
Begrijp me niet verkeerd, als ik geen Nederlander was dan had ik m'n geld ingezet op Kongo. Desalniettemin heeft Hardonk zeker wel een kans om van Kongo te winnen!
Hoe kom je er trouwens bij dat hij in zijn laatste 2 gevechten zelf een KO had kunnen oplopen? Eddie Sanchez, ok, die sloeg Hardonk immers naar de grond, maar Mike Wessel? Nah
Akkoord, no big deal.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Nog even teruggekeken. Het ging mij vooral om de eerste minuut, maar volgens mij gaat Hardonk down door een accidental headbutt. Dus dat neem ik terug. Desalniettemin gaat ie niet winnen van Kongo
We gaan 't meemaken a.s. zondag! Ik heb er zin in!![]()
Dacide: hoop dat het waar is, zou wel top zijn, striker die striker submit!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Kongo. Hardonk bosst die nigga kapot matties.
Jij bent toch die dude hier die zelf ook MMA-vechter is?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Jajong het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Jajong het volgende:
Correctemundooo. Wieso?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij bent toch die dude hier die zelf ook MMA-vechter is?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Anderson Silva vs. Thales Leites
What else.
Chuck Liddell vs. Mauricio Rua
Hier kun je lang en breed over praten.. als Rua zijn vorm+cardio terug heeft wint hij dit gevecht.. no doubt about it.. ik zie zowel de vorm als cardio echter niet zomaar terug van weggeweest dus ik ga voor Liddell by murder.
David Loiseau vs. Ed Herman
Vraag me eigenlijk een beetje af waarom ze The Crow terug gehaald hebben.. waarschijnlijk zien ze iets in hem dat ik als leek niet zie
Ik zeg Herman by way of KO
Luis Cane vs. Steve Cantwell
Cane = overrated
Cantwell = fresh fresh exciting
Kongo vs. Hardonk
Submission victory wordt het zeker.. maar wel voor Kongo
Jason McDonald vs. Nate Quarry
Toen ik van deze match-up hoorde riep ik keihard Quarry.. not sure though.. tis een beetje do or die voor beide.. ik was eerst wel een fan van McDonald maar dat was ook alweer snel over.. vanaf toen moet ik hem niet meer zo.. ik ga maar voor Quarry by JD.
Mark Bocek vs. David Bielkheden
Bielkheden.. ik weet het niet met die gast.. Bocek is best wel ok.. aardige gozert.. Bocek by sub
Brian Stann vs. Krysztof Soszynski
Krysztof is veel te slim om zich KO te laten slaan door Stann dus ik ga ervan uit dat hij het op een submission moet kunnen winnen in de 2e of 3e ronde!!
Ryo Chonan vs. TJ Grant
Tis dat ik zo van upsets hou
Grant by submission
Matt Wiman vs. Sam Stout
Wiman by domination.. of hij nou wint met sub of KO.. /care
Zolang hij het maar entertaining maakt
Professor X vs. Dennis Kang
Laten we eens lekker link gaan doen.. Xavier by submission (*
Eliot Marshall vs. Vinny
Vinny by hype
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 16-04-2009 19:53:14 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
TUF was tof, wat een gevechten
Hoe krijg je het voor elkaar
Wat een kut mannetjes alweer in het huis..
Die Damarcus Beasley denk dat hij de leider van team USA is ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
thanks, inderdaad wel een leuk interview!
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een kut mannetjes alweer in het huis..
Die Damarcus Beasley denk dat hij de leider van team USA is ofzoDïe "sukkel" is vele malen beter dan die tjap die nu het huis in mag. Je praat wel een beetje poep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik hoor je alleen maar onzin uitkramen nl.quote:
Quote 1 post van mij waar ik serieus inga op een gevecht ofzo in dit topic.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik hoor je alleen maar onzin uitkramen nl.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Je praat poep? Het was toch overduidelijk dat hij het gevecht ging verliezen nadat hij niks met die 1e takedown kon doen?? Of ben ik de enige die dat zagquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dïe "sukkel" is vele malen beter dan die tjap die nu het huis in mag. Je praat wel een beetje poep.
Maak je een grap of wat. Hij sloeg de 'striker' na 5 seconden op zijn gat en hij controleerde 'm vrij makkelijk op de grond. Die andere gast deed een Kimura om een dude die nokkie was. Hoe maak je daar uit op dat hij dat gevecht ging verliezen? Sorry maar dat is echt nergens op gebaseerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je praat poep? Het was toch overduidelijk dat hij het gevecht ging verliezen nadat hij niks met die 1e takedown kon doen?? Of ben ik de enige die dat zag. Tuurlijk is LnP niet leuk ofzo, maar hij had dat gevecht wel op die manier gewonnen, daar ben ik van overtuigd.
Je bent het er zelf dus ook mee eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Quote 1 post van mij waar ik serieus inga op een gevecht ofzo in dit topic.
Ik had wel het idee dat hij langzaamaan minder dominant werd. Feit blijft echt dat hij het verloren heeft dus de betere van de twee heeft gewonnen. Als hij echt zo goed was had hij wel gewonnen namelijk. Dat is nu eenmaal het idee van een gevecht, kijken wie er beter is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maak je een grap of wat. Hij sloeg de 'striker' na 5 seconden op zijn gat en hij controleerde 'm vrij makkelijk op de grond. Die andere gast deed een Kimura om een dude die nokkie was. Hoe maak je daar uit op dat hij dat gevecht ging verliezen? Sorry maar dat is echt nergens op gebaseerd. Tuurlijk is LnP niet leuk ofzo, maar hij had dat gevecht wel op die manier gewonnen, daar ben ik van overtuigd.
ten eerste kun je die tik nauwelijks een slag noemen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maak je een grap of wat. Hij sloeg de 'striker' na 5 seconden op zijn gat en hij controleerde 'm vrij makkelijk op de grond. Die andere gast deed een Kimura om een dude die nokkie was. Hoe maak je daar uit op dat hij dat gevecht ging verliezen? Sorry maar dat is echt nergens op gebaseerd. Tuurlijk is LnP niet leuk ofzo, maar hij had dat gevecht wel op die manier gewonnen, daar ben ik van overtuigd.
ten tweede was het na 30 seconde
ten derde "controleerde hem"? kan ik niet echt zeggen.. hij wist 1,5minuut op hem te liggen waarin hij totaal geen damage kon doen.. toen de 'striker' op kon gaan staan switchte hij naar een choke die totaal mislukte
k had toen het idee dat hij vermoeid was (al kun je dat niet met zekerheid zeggen) maar de striker wist hem achteruit te drijven waardoor hij weer voor een takedown ging.. toen kwam de kimura attempt
In mijn ogen was 'de striker' na die takedown the man to win the fight.. als jij dat anders ziet primaAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat is dus echt nogal raar om te zeggen, hij KO'd zichzelf bij een takedown, hoe kan je dan zeggen dat die andere man beter was? Die gast is zo noob dat hij niet eens doorhad dat hij iemand aan het klemmen was die nokkie lag te wezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik had wel het idee dat hij langzaamaan minder dominant werd. Feit blijft echt dat hij het verloren heeft dus de betere van de twee heeft gewonnen. Als hij echt zo goed was had hij wel gewonnen namelijk. Dat is nu eenmaal het idee van een gevecht, kijken wie er beter is.En na die tijd ook zijn 'overwinning' gaan zo uitbundig gaan vieren en ook nog tof doen tegen die andere gast.. Als hij zijn volgende partij wint eet ik mijn schoen op. PUUR geluk dat hij door is.
Nee, jij hebt een referentiekader wat je baseert op 1 topic, ik heb je nog nooit eerder in deze reeks zien posten, iets wat ik al wel langer doe en waar ik normaliter ook wel diep inga op gevechten. M.a.w. je weet niet echt waar je over praatquote:.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ten eerste kun je die tik nauwelijks een slag noemen..
ten tweede was het na 30 seconde
ten derde "controleerde hem"? kan ik niet echt zeggen.. hij wist 1,5minuut op hem te liggen waarin hij totaal geen damage kon doen.. toen de 'striker' op kon gaan staan switchte hij naar een choke die totaal mislukte
k had toen het idee dat hij vermoeid was (al kun je dat niet met zekerheid zeggen) maar de striker wist hem achteruit te drijven waardoor hij weer voor een takedown ging.. toen kwam de kimura attempt
In mijn ogen was 'de striker' na die takedown the man to win the fight.. als jij dat anders ziet primaI rest my casequote:Professor X vs. Dennis Kang
Laten we eens lekker link gaan doen.. Xavier by submission (*
Kut je bent me voor.. ik wilde net zeggen ik heb picks gemaakt.. mss kun je die ook ff afzeiken
niet zo happenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is dus echt nogal raar om te zeggen, hij KO'd zichzelf bij een takedown, hoe kan je dan zeggen dat die andere man beter was? Die gast is zo noob dat hij niet eens doorhad dat hij iemand aan het klemmen was die nokkie lag te wezenEn na die tijd ook zijn 'overwinning' gaan zo uitbundig gaan vieren en ook nog tof doen tegen die andere gast.. Als hij zijn volgende partij wint eet ik mijn schoen op. PUUR geluk dat hij door is.
Bullshit. Ik post hier al met enige regelmaat sinds begin 2008. Maar goed, laten we het maar gewoon weer over MMA hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een referentiekader wat je baseert op 1 topic, ik heb je nog nooit eerder in deze reeks zien posten, iets wat ik al wel langer doe en waar ik normaliter ook wel diep inga op gevechten. M.a.w. je weet niet echt waar je over praat.
quote:![]()
Heb het een paar posts boven jou ook al neergezet![]()
Ander iets: Wanderlei Silva heeft boos gereageerd op Anderson Silva's kritiek op zijn beslissing om naar de 185 pound. Het komt er op neer dat een gevecht tussen beide Silva's wel aanstaande lijkt!![]()
Check hier het verhaal: http://www.sherdog.com/ne(...)ar-is-declared-17073Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Oei.. niet gezienquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Ander iets: Wanderlei Silva heeft boos gereageerd op Anderson Silva's kritiek op zijn beslissing om naar de 185 pound. Het komt er op neer dat een gevecht tussen beide Silva's wel aanstaande lijkt!![]()
Check hier het verhaal: http://www.sherdog.com/ne(...)ar-is-declared-17073
Goede zaak voor zowel Wanderlei als de 185 division als hij daar gaat vechten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Check hier het verhaal: http://www.sherdog.com/ne(...)ar-is-declared-17073
![]()
Hey Tazzz, was die niet al eerder gepost?
Ziet er wel authentiek uit.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Hij KOde zichzelf niet door eigen beweging. Hij moest de beweging forceren doordat zijn tegenstander zo tegen stribbelde waardoor hij met een smak de vloer raakte. "Toevalligheden" als dit zijn aan de orde van de dag. Waarom zou hij moeten gaan checken of zijn tegenstander KO was? Hij deed tof tegen die gast omdat die gast zelf begon te stoken en zo gek is het niet dat je blij bent wanneer je in de race bent en dus definitief in het huis bent. Over een week weet niemand meer iets van de verliezer maar als je in het huis verliest ben je nog steeds in beeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is dus echt nogal raar om te zeggen, hij KO'd zichzelf bij een takedown, hoe kan je dan zeggen dat die andere man beter was? Die gast is zo noob dat hij niet eens doorhad dat hij iemand aan het klemmen was die nokkie lag te wezenEn na die tijd ook zijn 'overwinning' gaan zo uitbundig gaan vieren en ook nog tof doen tegen die andere gast.. Als hij zijn volgende partij wint eet ik mijn schoen op. PUUR geluk dat hij door is.
![]()
UFC 97SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THIS IS BULLSHIT tralalala
wat een kut event. Ga er niet eens een uitgebreid verslag van maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over de 3 belangrijkste bouts van de maincard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne....
GSP GSP GSP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben fokking moe, maak later wel een uitgebreidere post, is wel een leuk event om over te discussieren.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Gast, als je niet door hebt dat iemand compleet slap bovenop je ligt terwijl je aan 't worstelen bent ben je wel echt een debiel hoorquote:Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hij KOde zichzelf niet door eigen beweging. Hij moest de beweging forceren doordat zijn tegenstander zo tegen stribbelde waardoor hij met een smak de vloer raakte. "Toevalligheden" als dit zijn aan de orde van de dag. Waarom zou hij moeten gaan checken of zijn tegenstander KO was? Hij deed tof tegen die gast omdat die gast zelf begon te stoken en zo gek is het niet dat je blij bent wanneer je in de race bent en dus definitief in het huis bent. Over een week weet niemand meer iets van de verliezer maar als je in het huis verliest ben je nog steeds in beeld.
Lijkt me idd dat je wel iets van weerstand voeltquote:Op zondag 19 april 2009 21:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast, als je niet door hebt dat iemand compleet slap bovenop je ligt terwijl je aan 't worstelen bent ben je wel echt een debiel hoor
Heeft iemand ergens kunnen lezen of zijn schouder echt stuk was? Hij hoorde het ploppen en scheuren zei die
Overigens denk ik dat door die submission die sjaak zijn hoofd tegen de grond beukte. Daardoor kwam zijn hoofd gewoon voorbij zijn rug, alsnog een blunder galore natuurlijk
Wel grappig trouwens, ik KOde mezelf laatst ook bijna. Was aan 't sparren en toen deed ik een spinning heelkick, en ik raakte em half en de vloer was nat door t zweer dus vloog ik zo door de lucht vol met met smoel op de grond
. Toen was ik ook even wazig
Als iemand compleet slap is betekent nog niet dat ik zijn arm niet mee wil nemen, leuk souvenir enzo. Besides it might be a trick!quote:Op zondag 19 april 2009 21:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast, als je niet door hebt dat iemand compleet slap bovenop je ligt terwijl je aan 't worstelen bent ben je wel echt een debiel hoor
![]()
![]()
hehe dat had ik vorig jaar ook een keerquote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Jajong het volgende:
Wel grappig trouwens, ik KOde mezelf laatst ook bijna. Was aan 't sparren en toen deed ik een spinning heelkick, en ik raakte em half en de vloer was nat door t zweer dus vloog ik zo door de lucht vol met met smoel op de grond
. Toen was ik ook even wazig
heb 3 dagen met een bult op mn kop rondgelopen.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Het enige leuke van de hoofdpartij was de opmerking van Rogan nadat Silva Leites een trap uitdeelde achter zijn standbeen "I don't know what it was.... but it connected".Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.![]()
quote:Bobby Lashley signs to fight super heavyweight Bob Sapp on June 27
En onder welke vlag wordt dat gevochten?quote:AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Die van Amerikaquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]
En onder welke vlag wordt dat gevochten?
Ja welke bond danquote:
The fight takes place at the Mississippi Gulf Coast Coliseum in Biloxi, Miss., for an upstart (and currently unnamed) MMA promotion.quote:![]()
![]()
quote:UFC wishes Josh Burkman and Jason Day the best in all their future endeavors
Voor diegene die roepen dat de stoppage van Liddell te snel was (sommigen op sherdog)
Chuck loopt zich hier bijna nog een keer KO tegen de fence![]()
![]()
Hij moest aan de scheids vragen wat er gebeurt was. Dat wordt ook duidelijk uit de uitzending. Erg goede snelle stoppage.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:04 schreef Dacide het volgende:
Voor diegene die roepen dat de stoppage van Liddell te snel was (sommigen op sherdog)
Chuck loopt zich hier bijna nog een keer KO tegen de fence
[ afbeelding ]
Nee, dat komt door Dana's klap op zijn rugquote:Op woensdag 22 april 2009 16:04 schreef Dacide het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Serieus nu, het was duidelijk een goede stoppage.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Dana heeft duidelijk veel power.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:04 schreef Dacide het volgende:
[ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Shinya Aoki vs. Fedor Emelianenko officialquote:WAMMA heavyweight champion Fedor Emelianenko will square off against WAMMA lightweight champion Shinya Aoki in a special-rules exhibition grappling match with a proposed time limit of five minutes — designed as more of a crowd pleaser than actual competition.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
WTF. Zelfs in grappling is dat toch een makkie voor Fedor..?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Shinya Aoki vs. Fedor Emelianenko official
[..]
tuurlijk niet
Aoki by flying armbar![]()
Meer door het kracht en gewichtsverschil dan grappling kennis.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef Breach het volgende:
[..]
WTF. Zelfs in grappling is dat toch een makkie voor Fedor..?
![]()
TUF episode was leukkkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's what I meantquote:Op donderdag 23 april 2009 19:00 schreef Fokski het volgende:
[..]
Meer door het kracht en gewichtsverschil dan grappling kennis.
Zou wel de upset van het millenium worden ja!quote:quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
TUF episode was leukkkkHelemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk openingsgevecht dus!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:DREAM 10: Joachim Hansen vs Shinya Aoki rematch set for July 20Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Woh!
Dat is weer een gave!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Nummer 3 dus.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
whehehe iemand die nieuwe MMA show gezien?
Waarom moet die gast elk woord van elke zin schreeuwen?![]()
wat een ezel.. showdown Joe
Je bedoelt MMA Live?
Net aflevering 50 gekeken, en ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Die MMA columnist die helemaal rechts zat, zat nog volop te beweren dat 'greasen' geen invloed had op grappling. Frank Mir hem gelijk corrigeren.
(Ik weet dat ik die fout ook heb gemaakt, maar ik schrijf geen vaste column over MMA.)
neej die bedoel ik niet..
MMA Connected.. ik vond het maar cheapAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Okee, die moet ik dan maar even gaan zoeken.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Was wel ok maar mij iets te gelikt en puur UFC minded gezien het feit dat het een UFC backed programma is. Inside MMA heeft tenminste wat karakter, zelfs de co-host van Bas komt niet zo gemaakt als "showdown Joe" over.![]()
typisch ook weer dat de eerste de beste schmuck wel beelden van de UFC mag uitzenden en HDNet niet
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik de UFC beelden niet echt mis bij Inside MMA. Mij boeit het juist dat er naar veel meer dan de UFC wordt gekeken.![]()
Och, ik mis het ook niet echt maar ik vind het een beetje kinderachtigAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
komt waarschijnlijk omdat ze zelf ook promoten. Beetje hetzelfde als Affliction. Als ze niet promoten en puur mma nieuws gaan doen zullen ze die beelden wel krijgen hoorquote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef Tazmaniac het volgende:
typisch ook weer dat de eerste de beste schmuck wel beelden van de UFC mag uitzenden en HDNet niet![]()
Even een praktische vraag tussendoor (ik heb geen mixfight account en hier wel dus misschien hebben jullie advies), wat zouden jullie kiezen qua training als ik me wat serieuzer op MMA wil richten:BJJ combineren met 1x in de week MMA (bij de lokale gym kan niet vaker) + eventueel boksen
ofeen gym zoeken waar vaker MMA training mogelijk is "Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij![]()
MMA en BJJ verschillen nogal. (pak, stoten etc) maar BJJ is wel een goeie goeie basis. Ik zou eerder gaan kickboksen/Muay Thai dan boksen, dat komt beter overeen met MMA-striking.quote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef DeuceFour het volgende:
Even een praktische vraag tussendoor (ik heb geen mixfight account en hier wel dus misschien hebben jullie advies), wat zouden jullie kiezen qua training als ik me wat serieuzer op MMA wil richten:BJJ combineren met 1x in de week MMA (bij de lokale gym kan niet vaker) + eventueel boksen
ofeen gym zoeken waar vaker MMA training mogelijk is
Bottomline is, als je je 'serieus' op MMA wil gaan richten moet je naar de Randstad verhuizen. Dat moet ik eigenlijk ook doen, het grondwerk is in 't Noorden nogal beperkt en goeie trainingspartners zijn nogal schaars.
Eigenlijk moet je en grondwerk trainen (BJJ, worstelen(dit is nogal drama in NL)) en het staande werk(Muay Thai etc) en dat samenvoegend trainen bij aparte MMA trainingen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik zou wanneer je serieus op MMA wilt storten beginnen met worstelen en dan kiezen tussen boksen/muaythai/kickboksen of BJJ. Je zal niet zo snel boven de middelmaat gaan staan mbt standup (zeker in Nederland) en het niveau van bjj en submissions stijgt ook flink maar worstelen daar houden we hier niet zo van terwijl dat wat mij betreft de beste basis is. Je bent dan beter in staat bent om te kiezen waar je wilt vechten en in mijn visie een actieve stijl is. BJJ is meer passief aangezien je pas op de grond zijn waarde kent maar met worstelen kan je het naar de grond brengen en dan de BJJ-kunsten tot uiting brengen. Staand vechten is ook actief omdat je staan begint maar een stuk minder wanneer je op je rug ligt en de regels beletten nou eenmaal de volle effectiviteit van staand vechten, met worstelen kan je het weer naar de grond brengen en het via GnP doen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef DeuceFour het volgende:
ofeen gym zoeken waar vaker MMA training mogelijk is
![]()
Ik zou beginnen met losse lessen thaiboksen en losse lessen BJJ (en grappling).. Als je dicht bij de duitse grens woont kan je nog overwegen om Luta Livre lessen te volgen ipv BJJ.
MMA lessen zou ik niet aan beginnen zonder ervaring... MMa lessen zijn mijn inziens JUIST bedoeld om de diverse disciplines te laten samensmelten... ook kan je je dan richten op stoten vanuit een grondpositie...
Direct MMA lessen volgen... nee zou ik niet doen.
just my 2cts.![]()
helamaal mee eensquote:Op maandag 27 april 2009 09:34 schreef Dacide het volgende:
Ik zou beginnen met losse lessen thaiboksen en losse lessen BJJ (en grappling).. Als je dicht bij de duitse grens woont kan je nog overwegen om Luta Livre lessen te volgen ipv BJJ.
MMA lessen zou ik niet aan beginnen zonder ervaring... MMa lessen zijn mijn inziens JUIST bedoeld om de diverse disciplines te laten samensmelten... ook kan je je dan richten op stoten vanuit een grondpositie...
just my 2cts.
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Lijstje MMA scholen in Nederland:
MMA SCHOLEN
------------------------------------------------------------AALST (BE)
Golden Gloves
http://www.teamgoldenglovesaalst.be
--------------------------------------------------------------ALKMAAR
Loeks gym
http://www.loeksgym.nl/cms/index.php
Gym Alkmaar
http://www.gymalkmaar.nl/
----------------------------------------------------------AMERSFOORT
Be Fit
http://www.befit.nl/
Team Karatas
-----------------------------------------------------------AMSTERDAM
Mike's
http://nl.msnusers.com/MikesGym
Sportcentrum Kops
http://www.sportcentrumkops.nl/fr_in.../archief7.html
Tatsujin Amsterdam/Uchi komi
http://www.uchikomi.nl/
FFC (Carbin)
Pancration
http://chakuriki.info/
Vos Gym
http://www.vosproductions.com/
------------------------------------------------------------APELDOORN
Sportstudio Intra Gym
Sportstudio All-Inn
Laan van Zevenhuizen 393
055-3601809
http://www.sportstudio-all-inn.nl/
Bora Gym
www.boragym.nl
---------------------------------------------------------------ARNHEM
Arnhemse Martial Arts Academie
http://www.karumadojo.nl/
Bully's Gym
http://www.bullysgym.nl/
------------------------------------------------------BERGEN OP ZOOM
Vechtsport Center de Groot
http://www.ultimatefight.net/
------------------------------------------------------------------BEST
Sandokan
http://members.lycos.nl/Judo/
------------------------------------------------------------BEUSICHEM
Vechsportcentrum Wout Kist
http://www.woutkist.nl/
------------------------------------------------------------BEVERWIJK
De Meer
www.topteambeverwijk.nl
-----------------------------------------------------------BRECHT (BE)
CKA
www.cobra-karate.be
-----------------------------------------------------------------BREDA
Meang Ho
-----BREUKELEN
Sportcentrum van Asdonck
http://www.asdonck.nl/
------------------------------------------------------------BRUNSSUM
G-Force Gym
http://www.g-forcegym.nl/home.html
-----------------------------------------------------------------DELFT
Taikuun
http://www.vechtsportschooldelft.nl/
------------------------------------------------------------DEN BOSCH
Lingho Gym
http://www.linghogym.org/
Vechtsportschool Den Bosch (Taikuun?)
http://www.vechtsportschooldenbosch.nl/
-------------------------------------------------------------DEN HAAG
Shaolin Ryu
-----------------------------------------------------------DEN HELDER
Theo Komen
http://www.theokomen.nl/
SportsArt Den Helder
-----------------------------------------------------------DESSEL (BE)
Team Topfighter
http://www.teamtopfighter.com/
-------------------------------------------------------------DEVENTER
Tatsujin Deventer
http://www.fit-fun.nl
-------------------------------------------------------------------EDE
Budo Academy Phisical Ede
http://www.yoseikan.nl/
------------------------------------------------------------EINDHOVEN
Sportschool Bushido
http://www.sportschoolbushido.nl/
Sportvision
www.sportvision.nu
------------------------------------------------------------------ELST
Budovereniging Elst
http://www.budovereniging-elst.nl/
-----------------------------------------------------------EKEREN (BE)
Jnana Fight Club
http://www.jnanafightclubj.be/flashes/intro.html
-------------------------------------------------------------ENSCHEDE
Angelo gym
http://www.angelogym.nl/
------------------------------------------------------------ESSEN (BE)
Staredown MMA-Team
Essen (BE) 5min vanaf roosendaal
http://staredown-mma.nl/
--------------------------------------------------------GELDERMALSEN
Free-fight club Verstegen
http://www.freefightclub.nl/
-------------------------------------------------------------GENK (BE)
Team Mixfighter
http://www.mixfight.be/
-----------------------------------------------------------------GOOR
Fit-Care Center Van Wijnen
http://www.fit-care.nl/fitcarecenter...index.asp?id=6
Fudoshindo
http://www.fudoshindo.nl/
-----------------------------------------------------------GRONONGEN
Deltaserat
www.deltaserat.tk
------------------------------------------------------------HEENVLIET
Kam Lung Gym
http://www.kamlung.nl/
--------------------------------------------------------------HEERLEN
Hoyers gym
http://www.loehoyer.com/
--------------------------------------------------------------HELMOND
Taikuun
http://members.chello.nl/~s.tapirdamaz/
----------------------------------------------------------KLAZINAVEEN
Team Hardcore
http://www.hardcoreteam.nl/
-------------------------------------------------------------NIJMEGEN
Vechtsportschool Nijmegen
http://www.vechtsportschoolnijmegen.nl/
Ubeda Gym
www.perryubeda.nl
-------------------------------------------------------------------OSS
Pardoel sports
http://www.pardoelsports.nl/
Paganinistraat 73
5344CM Oss
Tel: 0412 633332
----------------------------------------------------------OUDE TONGE
Sportschool Kicks
http://www.sportschoolkicks.nl/
-----RHOON
Arshak Body & Budo world
http://www.abbw.nl/
-----------------------------------------------------------ROTTERDAM
Sportcentrum Ommoord
http://members.lycos.nl/spcommoord/
Team 010
http://www.team010.nl
------------------------------------------------------------STEENWIJK
Sportcentrum Damhuis
http://www.sportcentrumdamhuis.nl/
---------------------------------------------------------------TILBURG
La Sala
http://www.lasala.nl/
--------------------------------------------------------------UTRECHT
Team Duncan
-----------------------------------------------------------VEENENDAAL
Studio Kangal
http://www.kangal.nl/
----------------------------------------------------------VLAARDINGEN
Gym International
http://www.gym-international.nl/
--------------------------------------------------------------WORMER
Team Schreiber
http://www.teamschreiber.nl/ts/index.php![]()
Direct MMA lessen volgen kan best alleen ken ik geen goede allround MMA school in Nederland die zich ook richt op beginners. In de VS in een grote stad zou ik het wel weten.![]()
het is mixed martial arts... het is een combinatie..
het is hetzelfde als een triatlon.
je moet en fietsen en zwemmen en hardlopen.
imho kan je beter eerst leren hardlopen
daarna leren fietsen en als laatste leren zwemmen.
ipv het allemaal een beetje door elkaar doenDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Bedoel je dan in deze vergelijking:quote:Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ipv het allemaal een beetje door elkaar doen
hardlopen = (kick)boksen
fietsen = worstelen
zwemmen = bjj
?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
MMA gaat meer om het goed kunnen combineren en schakelen van en tussen verschillende disciplines. Een vergelijking met de triatlon gaat niet echt op. Veel aspecten van de individuele disciplines moet je juist vergeten danwel aanpassen aan MMA.quote:Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ipv het allemaal een beetje door elkaar doen
![]()
Bully Beatdown
Nice!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Had niet verwacht dat hij niet gesubmit zou worden en de tweede ronde zou overleven. Die gast is er trouwens niet best aan toe, dat wel!quote:
Ik vind het te gemaakt. Doen alsof je spontaan iemand overvalt terwijl er al een camera voor de bully's neus zit maar de bully reageert toch alsof hij van niets weet, bijv. tijdens de vorige aflevering. Dan elke keer de Bully die eerst ontzettend onredelijk is en arrogant maar aan het eind zowat op de knieen gaat voor de slachtoffers. Slachtoffers die dermate waren toegetakeld door de Bully dat hij eerder maanden in jail zou zitten dan lachend over straat alsof men nog op het schoolplein ruziet. Ik denk dat de meeste keren gewoon een deal gemaakt wordt tussen "slachtoffers" en Bully om $10.000 te winnen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat hij niet gesubmit zou worden en de tweede ronde zou overleven. Die gast is er trouwens niet best aan toe, dat wel!
Dan de helft van de 20 minuten bestaat uit herhalingen en zogenaamd gevatte opmerkingen van Mayhem die vaak ook geen hout slaan. De bully vandaag had redelijke kicks en was in staat om een pro-mma vechter 8 minuten lang van zich af te houden maar kreeg nog steeds de wind van voren. Dat men begon met grappling is zowieso een nadeel voor de Bully omdat men doorgaans enkel een beetje stoten kunnen maar dat zou de kans op een lucky KO wel heel gemakkelijk maken. Nu kan men iemand die het niet gewend is 5 minuten lang de moed en de cardio ontnemen en dan zijn de 3 minuten kickboksen met een slecht zittende head gear voldoende om het af te maken. Maar goed het moet allemaal toch wel enigzin een "educatief" doel hebben gezien de titel van het programma.![]()
Ehm Fokski, het IS gemaaktquote:Op maandag 27 april 2009 19:23 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik vind het te gemaakt. Doen alsof je spontaan iemand overvalt terwijl er al een camera voor de bully's neus zit maar de bully reageert toch alsof hij van niets weet, bijv. tijdens de vorige aflevering. Dan elke keer de Bully die eerst ontzettend onredelijk is en arrogant maar aan het eind zowat op de knieen gaat voor de slachtoffers. Slachtoffers die dermate waren toegetakeld door de Bully dat hij eerder maanden in jail zou zitten dan lachend over straat alsof men nog op het schoolplein ruziet. Ik denk dat de meeste keren gewoon een deal gemaakt wordt tussen "slachtoffers" en Bully om $10.000 te winnen.
Dan de helft van de 20 minuten bestaat uit herhalingen en zogenaamd gevatte opmerkingen van Mayhem die vaak ook geen hout slaan. De bully vandaag had redelijke kicks en was in staat om een pro-mma vechter 8 minuten lang van zich af te houden maar kreeg nog steeds de wind van voren. Dat men begon met grappling is zowieso een nadeel voor de Bully omdat men doorgaans enkel een beetje stoten kunnen maar dat zou de kans op een lucky KO wel heel gemakkelijk maken. Nu kan men iemand die het niet gewend is 5 minuten lang de moed en de cardio ontnemen en dan zijn de 3 minuten kickboksen met een slecht zittende head gear voldoende om het af te maken. Maar goed het moet allemaal toch wel enigzin een "educatief" doel hebben gezien de titel van het programma.![]()
Verschillende fora staan er vol mee, die gast van 2 afleveringen terug (alfevering 4 denk ik) bleek gewoon een stuntman te zijn. Het enige wat echt is dat is het gevecht. Net zoals zoveel MTV programma's is dit ook allemaal in scene gezet. Als ik zo gepest zou worden zou ik het ook wel via een andere manier oplossen.
Die gast van episode 6 zou normaal gesproken die 2 gepeste gasten keihard uitlachen, aangezien hij net 10.000 dollar had verdiend. Wat jij ook zegt, het ligt er inderdaad wel erg dik bovenop, aangezien elke bully excuses maakt op het einde.
Het is gewoon vermakelijke TV, niet meer en niet minder.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
snap ik. daar heb je ook wel een punt.quote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Fokski het volgende:
[..]
MMA gaat meer om het goed kunnen combineren en schakelen van en tussen verschillende disciplines. Een vergelijking met de triatlon gaat niet echt op. Veel aspecten van de individuele disciplines moet je juist vergeten danwel aanpassen aan MMA.
echter denk ik dat je het snelste dingen leert wanneer je het sport voor sport doetDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
True, daarvoor is worstelen idd heel belangrijk. Maar volgens mij zijn er maar 1 of 2 goeie worstelscholen in NL. Kops bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Fokski het volgende:
[..]
MMA gaat meer om het goed kunnen combineren en schakelen van en tussen verschillende disciplines. Een vergelijking met de triatlon gaat niet echt op. Veel aspecten van de individuele disciplines moet je juist vergeten danwel aanpassen aan MMA.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Worstelen in Nederland kan je doorgaans beter vervangen door Judo....
(ondanks het feit dat je daarbij een Gi aanhebt....)
Kops is een prima worstelschool... Net zoals de Halter.![]()
Ik vind Judo maar matig, er zijn maar heel weinig mensen die Judo goed kunnen toepassen in 't MMA. Aziatische judokas vooral wel, maar in Nederland wordt er naar mijn weten vrij weinig op de grond getraind met judo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:44 schreef Dacide het volgende:
Worstelen in Nederland kan je doorgaans beter vervangen door Judo....
(ondanks het feit dat je daarbij een Gi aanhebt....)
Kops is een prima worstelschool... Net zoals de Halter.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik begrijp aan een kant nogsteeds niet waarom martial arts als Judo en JJ en BJJ over het algemeen nog in Gi geven wordt. (Naar mijn weten dan)
Het zou toch al een praktischer iets zijn als je in hedendaagse kledij zou gaan, of voor ringsport MMA gewoon een No Gi zou doen?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
stevigheid van de kledingquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef n00cL30n het volgende:
Ik begrijp aan een kant nogsteeds niet waarom martial arts als Judo en JJ en BJJ over het algemeen nog in Gi geven wordt. (Naar mijn weten dan)
Het zou toch al een praktischer iets zijn als je in hedendaagse kledij zou gaan, of voor ringsport MMA gewoon een No Gi zou doen?
in een dronke bui deed een maat van me ineens uit het niets een judoworp met mij en daar ging mn lacoste polo
stay frosty![]()
Dat is wel zo, maar ik zit meer vanuit het praktische te denken.
Op straat lopen we tegenwoordig ook niet in Gi.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
klopt maar dat is meer voor dit soort practische redenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
Dat is wel zo, maar ik zit meer vanuit het praktische te denken.
Op straat lopen we tegenwoordig ook niet in Gi.
met kendo gebruik je ook een bamboozwaard en geen echte katana
stay frosty![]()
Ja, maar loop jij in het dagelijks leven ook rond met een katana dan?
(Daarentegen lijkt Kenjutsu/Iaido mij ook wel heel erg gaaf.)
Het is een sport. Voetbal zou ook heel wat makkelijker zijn als je een mes mocht dragen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef n00cL30n het volgende:
Het zou toch al een praktischer iets zijn als je in hedendaagse kledij zou gaan, of voor ringsport MMA gewoon een No Gi zou doen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik mis het punt van jullie antwoorden denk ik.
Wat ik bedoel is: "Waarom is dat, voor zover ik weet, nooit echt begonnen?"
Het lijkt mij dat gezien met de huidige sporten, waaronder MMA, en de huidige zelfverdediging, toch wel een vraag naar zal zijn?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Oké, dan blijf ik ook nog kickboksen. Het is zo dat ik me naast deze basis meer wilde richten op grondtechnieken, worstelen e.d. en daarvoor zocht ik een goede start, aangezien ik bv. geen Judo ervaring o.i.d. heb. Gelukkig woon ik in de Randstad!quote:Op maandag 27 april 2009 00:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
MMA en BJJ verschillen nogal. (pak, stoten etc) maar BJJ is wel een goeie goeie basis. Ik zou eerder gaan kickboksen/Muay Thai dan boksen, dat komt beter overeen met MMA-striking.
Bottomline is, als je je 'serieus' op MMA wil gaan richten moet je naar de Randstad verhuizen. Dat moet ik eigenlijk ook doen, het grondwerk is in 't Noorden nogal beperkt en goeie trainingspartners zijn nogal schaars.
Eigenlijk moet je en grondwerk trainen (BJJ, worstelen(dit is nogal drama in NL)) en het staande werk(Muay Thai etc) en dat samenvoegend trainen bij aparte MMA trainingen.
quote:Op maandag 27 april 2009 00:57 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zou wanneer je serieus op MMA wilt storten beginnen met worstelen en dan kiezen tussen boksen/muaythai/kickboksen of BJJ.
Dat werd laatst in Inside MMA ook gezegd, en het is ook te zien aan de worstelaars, zoals persoonlijk favoriet Josh Barnett, die het ver schoppen (no pun intended) in MMA.
Ja ik heb bij de lokale wekelijkse MMA les gekeken en dat was ook mijn ervaring. Wel jammer dat er niet zulke grote allround scholen zoals in de VS zijn in Nederland.quote:Op maandag 27 april 2009 09:34 schreef Dacide het volgende:
just my 2cts.
Bedankt voor het advies allemaal!"Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij![]()
Heel wat anders dan Fabricio maar niet minder leuk om te zien denk ikquote:Report: Alistair Overeem vs Brett Rogers Strikeforce title fight possible for June 6
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Dacide het volgende:
UFC 147: Resurrection
Vette matchup met Frank Shamrock
![]()
![]()
Heel gevaarlijke matchup voor Overeem. Die kerel heeft een granieten kin en behoorlijke stootkracht. Overeem zal het op de grond moeten doen want anders denk ik dat het gewoon een KO-overwinning voor Rogers is. Hopelijk is Overeem niet te trots om hem te submitten. Trots en onderschatting wil nog wel eens voorkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heel wat anders dan Fabricio maar niet minder leuk om te zien denk ik
![]()
Overeem zou dit (eenvoudig) moeten winnen. Rogers slaat Alistair niet KO. Het niveauverschil is te groot, Alistair heeft laten zien dat hij mee kan draaien met de top van K-1. Ik denk Alistair via submission. Hoop dat het net zo gaat als tegen Paul Buentello. Die heeft hij letterlijk 'geschoold'.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:21 schreef Fokski het volgende:
[..]
Heel gevaarlijke matchup voor Overeem. Die kerel heeft een granieten kin en behoorlijke stootkracht. Overeem zal het op de grond moeten doen want anders denk ik dat het gewoon een KO-overwinning voor Rogers is. Hopelijk is Overeem niet te trots om hem te submitten. Trots en onderschatting wil nog wel eens voorkomen.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Rogers is 10kg zwaarder dan Buentello en een stuk minder "soft". De vergelijking gaat niet op zeker gezien het feit dat Rogers een worstelenachtergrond heeft terwijl Buentello dat zo goed als niet heeft. Overeem kan dus niet zo maar even bepalen waar het gevecht plaats vind en als hij Rogers niet op de grond krijgt en het staand houdt of moet houden dan gaat Overeem geheid KO. Meedoen met de top van K-1 leuk en aardig maar dit is geen K-1, die kleine handschoenen maken al het verschil. Elke grote heavyweight kan je kin kraken met een stoot en Rogers heeft bewezen dat hij stoten kan incasseren en vrij goede cardio heeft voor een grote kerel, Alistair's cardio is verbeterd sinds zijn jump naar HW maar het lijkt mij sterk dat hij stoten beter kan hebben.
Hoe je erbij komt dat het niveauverschil op zeker te groot is weet ik ook niet, welk niveau is Rogers als hij al zijn opponenten tot moes heeft geslagen en vaak in ronde 1? Toegegeven het niveau van de opponenten was niet top maar dat zegt nog steeds te weinig over Rogers. Als Overeem het op de grond kan brengen denk ik dat hij het kan afmaken maar Rogers blijft een reus van een kerel met genoeg talenten. Hij heeft nog geen naam maar Overeem doet er goed aan om niet over hem heen te kijken. Ik denk dat Strikeforce Rogers inzet ipv Werdum omdat Rogers meer geneigd zal zijn om te blijven bij Strikeforce en meer wapens heeft tegen Overeem.![]()
1 stoot kan altijd het verschil maken, true, maar dat geldt omgekeerd natuurlijk ook. Rogers is inderdaad door zijn korte gevechten nog moeilijk te beoordelen, beetje net als Shane Carwin. Tegen Ron Humphrey vond ik Rogers niet echt geweldig trouwens. Op de grond zie ik Rogers geen bedreiging voor Alistair zijn, ook al ligt Ali op zijn rug. Toch ben ik wel benieuwd wat Alistair z'n gameplan wordt, daar zijn ze bij GG heel goed in. Staande houden of eerst Rogers met lowkicks bewerken en daarna clinchen, knieën en kantelen? In mijn ogen wint Alistair dit 9 van de 10 keer. Time will tell..quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef Fokski het volgende:
Rogers is 10kg zwaarder dan Buentello en een stuk minder "soft". De vergelijking gaat niet op zeker gezien het feit dat Rogers een worstelenachtergrond heeft terwijl Buentello dat zo goed als niet heeft. Overeem kan dus niet zo maar even bepalen waar het gevecht plaats vind en als hij Rogers niet op de grond krijgt en het staand houdt of moet houden dan gaat Overeem geheid KO. Meedoen met de top van K-1 leuk en aardig maar dit is geen K-1, die kleine handschoenen maken al het verschil. Elke grote heavyweight kan je kin kraken met een stoot en Rogers heeft bewezen dat hij stoten kan incasseren en vrij goede cardio heeft voor een grote kerel, Alistair's cardio is verbeterd sinds zijn jump naar HW maar het lijkt mij sterk dat hij stoten beter kan hebben.
Hoe je erbij komt dat het niveauverschil op zeker te groot is weet ik ook niet, welk niveau is Rogers als hij al zijn opponenten tot moes heeft geslagen en vaak in ronde 1? Toegegeven het niveau van de opponenten was niet top maar dat zegt nog steeds te weinig over Rogers. Als Overeem het op de grond kan brengen denk ik dat hij het kan afmaken maar Rogers blijft een reus van een kerel met genoeg talenten. Hij heeft nog geen naam maar Overeem doet er goed aan om niet over hem heen te kijken. Ik denk dat Strikeforce Rogers inzet ipv Werdum omdat Rogers meer geneigd zal zijn om te blijven bij Strikeforce en meer wapens heeft tegen Overeem.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Dat filmpje.
Trouwens krijgen we als het goed is ook Forrest vs Anderson Silva bij UFC 101 inplaats van Forrest tegen Thiago.
The Ultimate Fighting Championship will scrap a UFC 101 bout between former UFC light heavyweight champion Forrest Griffin (16-5 MMA, 7-3 UFC) and top contender Thiago Silva (13-1 MMA, 4-1 UFC) in favor of a Griffin vs. Anderson Silva (24-4 MMA, 9-0 UFC) match-up.![]()
Woei, laten we hopen dat Anderson dan wat meer vecht om te winnen in plaats van te vechten om niet te verliezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat filmpje.
Trouwens krijgen we als het goed is ook Forrest vs Anderson Silva bij UFC 101 inplaats van Forrest tegen Thiago.
The Ultimate Fighting Championship will scrap a UFC 101 bout between former UFC light heavyweight champion Forrest Griffin (16-5 MMA, 7-3 UFC) and top contender Thiago Silva (13-1 MMA, 4-1 UFC) in favor of a Griffin vs. Anderson Silva (24-4 MMA, 9-0 UFC) match-up.
Het is een geweldige vechter, maar dit hoef ik dus echt niet meer te zien:
Het grappige is dat Thiago dat zelf nog niet eens wist, toen het al wereldwijd nieuws was hahahaIk ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ook lekker dan als je het zo moet horen, gelukkig hebben ze wel meteen een nieuwe tegenstander voor Thiago.. hij zal nu uitkomen tegen Keith Jardine op UFC102 als het goed is!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:37 schreef roepdeman het volgende:
Het grappige is dat Thiago dat zelf nog niet eens wist, toen het al wereldwijd nieuws was hahaha
![]()
Trouwens.. Kim Couture zou zich hebben teruggetrokken van het SHO.MMA event omdat ze in scheiding ligt met The Natural
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ook lekker dan als je het zo moet horen, gelukkig hebben ze wel meteen een nieuwe tegenstander voor Thiago.. hij zal nu uitkomen tegen Keith Jardine op UFC102 als het goed is!![]()
Trouwens.. Kim Couture zou zich hebben teruggetrokken van het SHO.MMA event omdat ze in scheiding ligt met The Natural
HALF~![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die Couture weet ze niet echt te houden. Dit was inmiddels zijn derde vrouw.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ook lekker dan als je het zo moet horen, gelukkig hebben ze wel meteen een nieuwe tegenstander voor Thiago.. hij zal nu uitkomen tegen Keith Jardine op UFC102 als het goed is!![]()
![]()
Ik denk dat het een man is die onwijs veel bezig is met zijn werk.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:59 schreef Fokski het volgende:
[..]
Die Couture weet ze niet echt te houden. Dit was inmiddels zijn derde vrouw.
Heel veel trainen dus, ook anderen, trainen voor wedstrijden. Promotiewerkzaamheden. Films maken. Als je nooit thuis ben krijg je vanzelf scheurtjes en groei je uit elkaar.
Al zie ik het ook wel gebeuren dat Kim in de training heeft opgegeven en ze daar echt bizarre ruzie over hebben gehad.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:UFC releases Vinny MagalhaesHoogswaarschijnlijk voor de #1 contender spotquote:Demian maia vs. Nathan Marquardt at UFC 102Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
TUF episode was redelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Maia vs. Marquardt. Nicequote:Op donderdag 30 april 2009 07:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
[..]
Hoogswaarschijnlijk voor de #1 contender spot
![]()
![]()
Maar ff gaan vinden, die nieuwe TUF aflevering.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:19 schreef Tazmaniac het volgende:
TUF episode was redelijkIdd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dream 9 kaart:
* Gesias "JZ" Cavalvante vs. Tatsuya Kawajiri
* Ronaldo "Jacare" Souza vs. Jason "Mayhem" Miller (for vacant middleweight title)
* Norifumi "Kid" Yamamoto vs. Joe Warren*
* Bibiano Fernandes vs. Masakazu Imanari*
* Yoshiro Maeda vs. Hiroyuki Takaya*
* Abel Cullum vs. Hideo Tokoro*
* Ikuhisa "Minowaman" Minowa vs. Bob Sapp+
* Jan Nortje vs. Rameau Thierry Sokoudjou+
* Mark Hunt vs. Gegard Mousasi+
* Jose Canseco vs. Hong Man Choi+![]()
Gave card. Een paar mensen die ik zeker wel wil zien.
Behalve dan de freakshow fights.
Ik bedoel kom op, José Canseco? Een oud honkballer (Flinke homerun hitter, dat wel) tegen Hong Man Choi?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:30 schreef n00cL30n het volgende:
Gave card. Een paar mensen die ik zeker wel wil zien.
Behalve dan de freakshow fights.
Ik bedoel kom op, José Canseco? Een oud honkballer (Flinke homerun hitter, dat wel) tegen Hong Man Choi?
![]()
Jammer van de freakfights, zoals Minowaman tegen Bob Sapp. Mousasi tegen Hunt is interessant, benieuwd wat Gegard z'n gameplan wordt en hoe zwaar hij is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:27 schreef Fokski het volgende:
Dream 9 kaart:
* Gesias "JZ" Cavalvante vs. Tatsuya Kawajiri
* Ronaldo "Jacare" Souza vs. Jason "Mayhem" Miller (for vacant middleweight title)
* Norifumi "Kid" Yamamoto vs. Joe Warren*
* Bibiano Fernandes vs. Masakazu Imanari*
* Yoshiro Maeda vs. Hiroyuki Takaya*
* Abel Cullum vs. Hideo Tokoro*
* Ikuhisa "Minowaman" Minowa vs. Bob Sapp+
* Jan Nortje vs. Rameau Thierry Sokoudjou+
* Mark Hunt vs. Gegard Mousasi+
* Jose Canseco vs. Hong Man Choi+Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Ja und?quote:
Dat een gozert een dikke peut van een homer kan geven, hoeft niet gelijk te zeggen dat hij MMA moet gaan doen.
Nogmaals, ik zal er van staan te kijken als hij snel genoeg is om Hong Man Choi te testen, als hij dit niet is, dan kan het nog wel eens heeeeel erg zuur voor hem aflopen.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Zie de PI van zijn post dudequote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja und?
Dat een gozert een dikke peut van een homer kan geven, hoeft niet gelijk te zeggen dat hij MMA moet gaan doen.
Nogmaals, ik zal er van staan te kijken als hij snel genoeg is om Hong Man Choi te testen, als hij dit niet is, dan kan het nog wel eens heeeeel erg zuur voor hem aflopen.
Waarom is dat jammer. Zo is MMA begonnen jonge, David vs. Goliath. Vette shitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:19 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jammer van de freakfights, zoals Minowaman tegen Bob Sapp. Mousasi tegen Hunt is interessant, benieuwd wat Gegard z'n gameplan wordt en hoe zwaar hij is.
Canseco traint al jaren in verschillende vechtsporten en MMA hoor.. dus waar hebben we het over
Agenda Tijd!
May. 1 Bellator FC, Week 5
May. 2 WVR Sengoku Eighth Battle
May. 8 PFC 13: Validation (TBA)
May. 8 Bellator FC, Week 6
May. 15 Bellator FC, Week 7
May. 15 ShoMMA: Aina vs. Evangelista
May. 22 Bellator FC, Week 8
May 23 UFC 98: Evans vs. Machida (PPV)
May 26 DREAM.9 (HDNet)
May. 29 Bellator FC, Week 9Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Je hebt gelijk.quote:Okee, dat wist ik niet. Dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Canseco traint al jaren in verschillende vechtsporten en MMA hoor.. dus waar hebben we het over
Ach, het blijft een wazige fight en ik geloof ook niet dat het een hoogstaand gevecht wordt maar kansloos is hij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[..]
Okee, dat wist ik niet. Dan heb ik niets gezegd.
Neuh, als hij inderdaad zijn honkbalslag-power weet over te brengen naar punches, ja, dan zou Hong Man inderdaad een zeer pijnlijke kaak over kunnen houden.
Wel een notoire dopegebruikerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Klopt, maar dat doen ze allemaal een beetje he?quote:
True, maar toch. Eerst je hele carrière de held uithangen. En dan daarna een boek schrijven waarin je alles en iedereen (incl. jezelf, dat dan weer wel) beschuldigt van dopegebruik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doen ze allemaal een beetje he?
quote:![]()
Einde is inderdaad lachen!
Yep, ik kan het goed trekken dat soort matchups.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer. Zo is MMA begonnen jonge, David vs. Goliath. Vette shit
![]()
MMA trainen is natuurlijk wat anders dan professioneel MMA vechter zijn..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
![]()
w00t w00t @ BellatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
w00t w00t w00t w00t w00t @ Pacquiao vs. HattonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Benji Radach planning to appeal April 11 Strikeforce loss to Scott Smith
Sengoku was ook weer te geniaal[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Net klaar met de losse fights te bekijken en het was idd een erg goed en leuk event!!quote:
Wel leuk om even te zien jaquote:Op maandag 4 mei 2009 11:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Voor de liefhebber, Fedor "vs" Aoki:
Bedankt! Was een mooie demonstratie met een paar mooie worpen van Fedor. Maar goed dat Fedor er een mooie voorstelling van maakte, hij had de kleine Aoki zo'n op z'n hoofd kunnen slammen. Leuk om te zien in ieder geval!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Voor de liefhebber, Fedor "vs" Aoki:Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Aoki de beste LW is toch wel iets te ver, ik denk dat een aantal LW het Fedor moeilijker zouden kunnen maken. Althans niet zodanig laten lijken dat het lijkt alsof Fedor tegen een kind vecht.![]()
Mee eens.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:51 schreef Fokski het volgende:
Aoki de beste LW is toch wel iets te ver, ik denk dat een aantal LW het Fedor moeilijker zouden kunnen maken. Althans niet zodanig laten lijken dat het lijkt alsof Fedor tegen een kind vecht.
Wat ook weer mooi om te zien was dat betrof de snelheid van Fedor. De manier waarop hij 'de distance closed' doet me weer goed.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Mee eens Fyodor. Het was inderdaad opmerkelijk snel aan beide kanten!
2 nieuwe data toegevoegd.
May. 1 Bellator FC, Week 5
May. 2 WVR Sengoku Eighth Battle
May. 8 PFC 13: Validation (TBA)
May. 9 M-1 challenge Sao Paolo
May. 8 Bellator FC, Week 6
May. 15 Bellator FC, Week 7
May. 15 ShoMMA: Aina vs. Evangelista
May. 22 Bellator FC, Week 8
May. 22 Shooto nieuwegein
May 23 UFC 98: Evans vs. Machida (PPV)
May 26 DREAM.9 (HDNet)
May. 29 Bellator FC, Week 9![]()
Zoals ik een tijdje geleden al zei; mocht Jason MacDonald van Quarry verliezen denk ik dat die fight zijn laatste in de UFC is geweest.. tis vrijwel zeker nu dat hij gecut is!
Ik vind het best een beetje jammer.. was toch een smaakmaker
quote:Jason MacDonald: ‘My contract has been terminated’Was makkelijk callen die laatstequote:One and out: David Loiseau cut after latest one-fight UFC stint
WHO'S NEXT?
Tim Boetsch/Per Eklund mogen gaan oppassen denk ik
[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 05-05-2009 18:48:51 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Loiseau is gewoon te oud maar kreeg toch een kans in Montreal. Hij kreeg enkel een gevecht omdat ze wat meer Frans-Canadezen wilden. Misschien dat McDonalds ook een een-gevechtscontract zal krijgen als ze naar Toronto gaan (Jason is een "Engels-Canadees").![]()
and there goes Bielkheden
Chonan's cut was mij al langer bekendAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Damn, kleine orga's kunnen nu toch echt wel het een en ander aan gevechten voorschotelen hoor met deze jongens!Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Deze week de afleveringen van het nieuwe seizoen van The Ultimate Fighter bekijken, was er totaal nog niet aan toegekomen.
![]()
TUFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Tazmaniac op 07-05-2009 19:11:18 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
haha de UFC stuurt net een mass mail
Alle Chuck Liddell producten vandaag in de aanbieding
Is er een aankondiging op komst?
hahaha ik zag em ook, maar ik denk dat ie nog wel een paar money makers zal houden...Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
TUF was tof
Tweede gevecht vooral
Wat er in het eerste gevecht gebeurde snap ik nog niet helemaal
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef Paxlie het volgende:
TUF was tof
Tweede gevecht vooral
Wat er in het eerste gevecht gebeurde snap ik nog niet helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Fedor - Barnett zit er trouwens ook aan te komen bij Affliction III. Hoogste tijd dat dit gevecht gaat plaatsvinden.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Denk toch dat dat een makkelijkere partij wordt voor Fedor dan vooraf tegen Arlovski. Maar ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:36 schreef Fyodor het volgende:
Fedor - Barnett zit er trouwens ook aan te komen bij Affliction III. Hoogste tijd dat dit gevecht gaat plaatsvinden.
Laten we het hopen.... Tot voor kort zag ik Barnett als Fedor's grootste bedreiging. Maar inmiddels ben ik zelf toch overtuigd dat Barnett Fedor niet zal submitten. Dat zou m.i. de enige manier zijn waarop hij kan winnen, no way dat hij Fedor KO slaat. Fedor op decision.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk toch dat dat een makkelijkere partij wordt voor Fedor dan vooraf tegen Arlovski. Maar ben benieuwd
Eerst maar eens afwachten of deze match überhaupt wel doorgaat, hoop het wel. In ieder geval geen Vitor Belfort tegen Fedor
Barnett kreeg Yvel amper weg dus waar hebben we het hier over.
Kerel mag iig flink gaan trainen als hij het Fedor moeilijk wil maken.
Ik zie Fedor nog het liefst tegen Mir of Lesnar losgaan. De Mir die losging tegen Noguira dan, volgens mij is dat een fantastisch gevecht. Bij Lesnar ben ik vooral benieuwd hoe Fedor omgaat met iemand die zo sterk is, enorm veel balans heeft (worstelachtergrond) en belachelijk hard stoot. Daarbij ben ik benieuwd wat voor stoot Lesnar kan hebben want hij is nog nooit hard geraakt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:South Carolina to vote today on lifting ban on MMAAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Eens, vooral Mir vs Fedor lijkt mij geweldig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef Paxlie het volgende:
Ik zie Fedor nog het liefst tegen Mir of Lesnar losgaan. De Mir die losging tegen Noguira dan, volgens mij is dat een fantastisch gevecht. Bij Lesnar ben ik vooral benieuwd hoe Fedor omgaat met iemand die zo sterk is, enorm veel balans heeft (worstelachtergrond) en belachelijk hard stoot. Daarbij ben ik benieuwd wat voor stoot Lesnar kan hebben want hij is nog nooit hard geraakt.
Wat tegen een snelle sterke worstelaar betreft, was het niet Fujita tegen wie hij echt stond te wankelen op zijn benen, maar hem toch nog dusdanig wist te raken zodat hij een RNC in kon zetten?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
een mooie tijd om dit topic op slot te gooienAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
wat een heerlijke weken komen er weer aan zeg!!
It's Showtime
Dream
UFC
ShoMMAAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
maar waar ik natuurlijk het meeste zin in heb -->Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
UFC 99 [The Comeback!!]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Forum Opties Forumhop: Hop naar: