december 2006 idd, maakt het gewoon 2,5 jaar hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:30 schreef Breach het volgende:
[..]
3 jaar is wat overdreven. Volgens mij was Tito Ortiz de laatste rond de jaarwisseling van 2006/2007. En daarna heeft ie niet veel meer gevochten.
Maar ik denk dat dat meer aan Silva lag dan aan Lidell. Ik zeg niet dat Lidell gaat vegen, maar de Rua die ik gezien heb maakte bijzonder weinig en vooral een ongeinteresseerde indruk op mij. So we'll see.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
december 2006 idd, maakt het gewoon 2,5 jaar hoor.
Hij kreeg Wanderlei ook niet KO en die heeft hij meerdere keren vol geraakt.
Alsof Liddell de laatste jaren wel indruk maakt. Ja God, hij gaat elke keer mooi KO maar voor de restquote:Op woensdag 15 april 2009 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik denk dat dat meer aan Silva lag dan aan Lidell. Ik zeg niet dat Lidell gaat vegen, maar de Rua die ik gezien heb maakte bijzonder weinig en vooral een ongeinteresseerde indruk op mij. So we'll see.
Heb sowieso erg zin in deze UFC. Leuke fights en een hoop gevechten moeilijk te voorspellen.
Hij was tenminste niet na een halve ronde gassed.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alsof Liddell de laatste jaren wel indruk maakt. Ja God, hij gaat elke keer mooi KO maar voor de rest.
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij was tenminste niet na een halve ronde gassed.
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij ziet er hier toch aardig vermoeid uit
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij ziet er hier toch aardig vermoeid uit
Check, tegen Colin Robinson was het de jab die het afmaakte. Eddie Sanchez (quote:Op woensdag 15 april 2009 17:53 schreef Breach het volgende:
Ik snap ook niet echt waarom mensen hier de voorkeur bij Hardonk leggen. Hardonk moet het vooral van zn lowkicks hebben en als die niet draaien dan heeft hij een probleem, dat was tot nu toe in alle UFC-gevechten. En in zijn laatste 2 gevechten had hij net zo goed zelf een KO kunnen oplopen. Dus als ik geld zou moeten inzetten, dan ook op Kongo. Hoe zeer me dat ook spijt.
Edit: Check, het was maar één iemand
Nog even teruggekeken. Het ging mij vooral om de eerste minuut, maar volgens mij gaat Hardonk down door een accidental headbutt. Dus dat neem ik terug. Desalniettemin gaat ie niet winnen van Kongoquote:Op woensdag 15 april 2009 23:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Check, tegen Colin Robinson was het de jab die het afmaakte. Eddie Sanchez () is met een linker hoek naar de grond geslagen, tegen Mike Wessel maakte hij het op de grond af.
Begrijp me niet verkeerd, als ik geen Nederlander was dan had ik m'n geld ingezet op Kongo. Desalniettemin heeft Hardonk zeker wel een kans om van Kongo te winnen!
Hoe kom je er trouwens bij dat hij in zijn laatste 2 gevechten zelf een KO had kunnen oplopen? Eddie Sanchez, ok, die sloeg Hardonk immers naar de grond, maar Mike Wessel? Nah
Akkoord, no big deal.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Nog even teruggekeken. Het ging mij vooral om de eerste minuut, maar volgens mij gaat Hardonk down door een accidental headbutt. Dus dat neem ik terug. Desalniettemin gaat ie niet winnen van Kongo
Jij bent toch die dude hier die zelf ook MMA-vechter is?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Jajong het volgende:
Kongo. Hardonk bosst die nigga kapot matties.
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Jajong het volgende:
Kongo. Hardonk bosst die nigga kapot matties.
Correctemundooo. Wieso?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij bent toch die dude hier die zelf ook MMA-vechter is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een kut mannetjes alweer in het huis..
Die Damarcus Beasley denk dat hij de leider van team USA is ofzoDïe "sukkel" is vele malen beter dan die tjap die nu het huis in mag. Je praat wel een beetje poep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Ik hoor je alleen maar onzin uitkramen nl.quote:
Quote 1 post van mij waar ik serieus inga op een gevecht ofzo in dit topic.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik hoor je alleen maar onzin uitkramen nl.
Je praat poep? Het was toch overduidelijk dat hij het gevecht ging verliezen nadat hij niks met die 1e takedown kon doen?? Of ben ik de enige die dat zagquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dïe "sukkel" is vele malen beter dan die tjap die nu het huis in mag. Je praat wel een beetje poep.
Maak je een grap of wat. Hij sloeg de 'striker' na 5 seconden op zijn gat en hij controleerde 'm vrij makkelijk op de grond. Die andere gast deed een Kimura om een dude die nokkie was. Hoe maak je daar uit op dat hij dat gevecht ging verliezen? Sorry maar dat is echt nergens op gebaseerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je praat poep? Het was toch overduidelijk dat hij het gevecht ging verliezen nadat hij niks met die 1e takedown kon doen?? Of ben ik de enige die dat zag
Je bent het er zelf dus ook mee eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Quote 1 post van mij waar ik serieus inga op een gevecht ofzo in dit topic.
Ik had wel het idee dat hij langzaamaan minder dominant werd. Feit blijft echt dat hij het verloren heeft dus de betere van de twee heeft gewonnen. Als hij echt zo goed was had hij wel gewonnen namelijk. Dat is nu eenmaal het idee van een gevecht, kijken wie er beter is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maak je een grap of wat. Hij sloeg de 'striker' na 5 seconden op zijn gat en hij controleerde 'm vrij makkelijk op de grond. Die andere gast deed een Kimura om een dude die nokkie was. Hoe maak je daar uit op dat hij dat gevecht ging verliezen? Sorry maar dat is echt nergens op gebaseerd. Tuurlijk is LnP niet leuk ofzo, maar hij had dat gevecht wel op die manier gewonnen, daar ben ik van overtuigd.
ten eerste kun je die tik nauwelijks een slag noemen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maak je een grap of wat. Hij sloeg de 'striker' na 5 seconden op zijn gat en hij controleerde 'm vrij makkelijk op de grond. Die andere gast deed een Kimura om een dude die nokkie was. Hoe maak je daar uit op dat hij dat gevecht ging verliezen? Sorry maar dat is echt nergens op gebaseerd. Tuurlijk is LnP niet leuk ofzo, maar hij had dat gevecht wel op die manier gewonnen, daar ben ik van overtuigd.
Dat is dus echt nogal raar om te zeggen, hij KO'd zichzelf bij een takedown, hoe kan je dan zeggen dat die andere man beter was? Die gast is zo noob dat hij niet eens doorhad dat hij iemand aan het klemmen was die nokkie lag te wezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik had wel het idee dat hij langzaamaan minder dominant werd. Feit blijft echt dat hij het verloren heeft dus de betere van de twee heeft gewonnen. Als hij echt zo goed was had hij wel gewonnen namelijk. Dat is nu eenmaal het idee van een gevecht, kijken wie er beter is.
Nee, jij hebt een referentiekader wat je baseert op 1 topic, ik heb je nog nooit eerder in deze reeks zien posten, iets wat ik al wel langer doe en waar ik normaliter ook wel diep inga op gevechten. M.a.w. je weet niet echt waar je over praatquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ten eerste kun je die tik nauwelijks een slag noemen..
ten tweede was het na 30 seconde
ten derde "controleerde hem"? kan ik niet echt zeggen.. hij wist 1,5minuut op hem te liggen waarin hij totaal geen damage kon doen.. toen de 'striker' op kon gaan staan switchte hij naar een choke die totaal mislukte
k had toen het idee dat hij vermoeid was (al kun je dat niet met zekerheid zeggen) maar de striker wist hem achteruit te drijven waardoor hij weer voor een takedown ging.. toen kwam de kimura attempt
In mijn ogen was 'de striker' na die takedown the man to win the fight.. als jij dat anders ziet prima
I rest my casequote:Professor X vs. Dennis Kang
Laten we eens lekker link gaan doen.. Xavier by submission (*
niet zo happenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is dus echt nogal raar om te zeggen, hij KO'd zichzelf bij een takedown, hoe kan je dan zeggen dat die andere man beter was? Die gast is zo noob dat hij niet eens doorhad dat hij iemand aan het klemmen was die nokkie lag te wezenEn na die tijd ook zijn 'overwinning' gaan zo uitbundig gaan vieren en ook nog tof doen tegen die andere gast.. Als hij zijn volgende partij wint eet ik mijn schoen op. PUUR geluk dat hij door is.
Bullshit. Ik post hier al met enige regelmaat sinds begin 2008. Maar goed, laten we het maar gewoon weer over MMA hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een referentiekader wat je baseert op 1 topic, ik heb je nog nooit eerder in deze reeks zien posten, iets wat ik al wel langer doe en waar ik normaliter ook wel diep inga op gevechten. M.a.w. je weet niet echt waar je over praat.
quote:
Oei.. niet gezienquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Heb het een paar posts boven jou ook al neergezet![]()
Ander iets: Wanderlei Silva heeft boos gereageerd op Anderson Silva's kritiek op zijn beslissing om naar de 185 pound. Het komt er op neer dat een gevecht tussen beide Silva's wel aanstaande lijkt!![]()
Check hier het verhaal: http://www.sherdog.com/ne(...)ar-is-declared-17073
Goede zaak voor zowel Wanderlei als de 185 division als hij daar gaat vechten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Heb het een paar posts boven jou ook al neergezet![]()
Ander iets: Wanderlei Silva heeft boos gereageerd op Anderson Silva's kritiek op zijn beslissing om naar de 185 pound. Het komt er op neer dat een gevecht tussen beide Silva's wel aanstaande lijkt!![]()
Check hier het verhaal: http://www.sherdog.com/ne(...)ar-is-declared-17073
Hij KOde zichzelf niet door eigen beweging. Hij moest de beweging forceren doordat zijn tegenstander zo tegen stribbelde waardoor hij met een smak de vloer raakte. "Toevalligheden" als dit zijn aan de orde van de dag. Waarom zou hij moeten gaan checken of zijn tegenstander KO was? Hij deed tof tegen die gast omdat die gast zelf begon te stoken en zo gek is het niet dat je blij bent wanneer je in de race bent en dus definitief in het huis bent. Over een week weet niemand meer iets van de verliezer maar als je in het huis verliest ben je nog steeds in beeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is dus echt nogal raar om te zeggen, hij KO'd zichzelf bij een takedown, hoe kan je dan zeggen dat die andere man beter was? Die gast is zo noob dat hij niet eens doorhad dat hij iemand aan het klemmen was die nokkie lag te wezenEn na die tijd ook zijn 'overwinning' gaan zo uitbundig gaan vieren en ook nog tof doen tegen die andere gast.. Als hij zijn volgende partij wint eet ik mijn schoen op. PUUR geluk dat hij door is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |