Je hebt gelijk.quote:
Okee, dat wist ik niet. Dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Canseco traint al jaren in verschillende vechtsporten en MMA hoor.. dus waar hebben we het over
Ach, het blijft een wazige fight en ik geloof ook niet dat het een hoogstaand gevecht wordt maar kansloos is hij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
[..]
Okee, dat wist ik niet. Dan heb ik niets gezegd.
Wel een notoire dopegebruikerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Canseco traint al jaren in verschillende vechtsporten en MMA hoor.. dus waar hebben we het over
Klopt, maar dat doen ze allemaal een beetje he?quote:
True, maar toch. Eerst je hele carrière de held uithangen. En dan daarna een boek schrijven waarin je alles en iedereen (incl. jezelf, dat dan weer wel) beschuldigt van dopegebruik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doen ze allemaal een beetje he?
quote:
Yep, ik kan het goed trekken dat soort matchups.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer. Zo is MMA begonnen jonge, David vs. Goliath. Vette shit
MMA trainen is natuurlijk wat anders dan professioneel MMA vechter zijn..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Benji Radach planning to appeal April 11 Strikeforce loss to Scott Smith
Net klaar met de losse fights te bekijken en het was idd een erg goed en leuk event!!quote:
Wel leuk om even te zien jaquote:Op maandag 4 mei 2009 11:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Voor de liefhebber, Fedor "vs" Aoki:
Bedankt! Was een mooie demonstratie met een paar mooie worpen van Fedor. Maar goed dat Fedor er een mooie voorstelling van maakte, hij had de kleine Aoki zo'n op z'n hoofd kunnen slammen. Leuk om te zien in ieder geval!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Voor de liefhebber, Fedor "vs" Aoki:
Mee eens.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:51 schreef Fokski het volgende:
Aoki de beste LW is toch wel iets te ver, ik denk dat een aantal LW het Fedor moeilijker zouden kunnen maken. Althans niet zodanig laten lijken dat het lijkt alsof Fedor tegen een kind vecht.
quote:Jason MacDonald: ‘My contract has been terminated’
Was makkelijk callen die laatstequote:One and out: David Loiseau cut after latest one-fight UFC stint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Tazmaniac op 07-05-2009 19:11:18 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef Paxlie het volgende:
TUF was tof
Tweede gevecht vooral
Wat er in het eerste gevecht gebeurde snap ik nog niet helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Denk toch dat dat een makkelijkere partij wordt voor Fedor dan vooraf tegen Arlovski. Maar ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:36 schreef Fyodor het volgende:
Fedor - Barnett zit er trouwens ook aan te komen bij Affliction III. Hoogste tijd dat dit gevecht gaat plaatsvinden.
Laten we het hopen.... Tot voor kort zag ik Barnett als Fedor's grootste bedreiging. Maar inmiddels ben ik zelf toch overtuigd dat Barnett Fedor niet zal submitten. Dat zou m.i. de enige manier zijn waarop hij kan winnen, no way dat hij Fedor KO slaat. Fedor op decision.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk toch dat dat een makkelijkere partij wordt voor Fedor dan vooraf tegen Arlovski. Maar ben benieuwd
quote:South Carolina to vote today on lifting ban on MMA
Eens, vooral Mir vs Fedor lijkt mij geweldig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef Paxlie het volgende:
Ik zie Fedor nog het liefst tegen Mir of Lesnar losgaan. De Mir die losging tegen Noguira dan, volgens mij is dat een fantastisch gevecht. Bij Lesnar ben ik vooral benieuwd hoe Fedor omgaat met iemand die zo sterk is, enorm veel balans heeft (worstelachtergrond) en belachelijk hard stoot. Daarbij ben ik benieuwd wat voor stoot Lesnar kan hebben want hij is nog nooit hard geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |