quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk het niet nee, maar misschien is ze wel in voor een trio.
Ze hebben niet eens een pippaquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
De helden van de Amsterdamsche Politie
[ afbeelding ]
Die man in dat witte pak jat een fiets en ze zien het niet eensquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die man in dat witte pak jat een fiets en ze zien het niet eens!
Dan hebben die Amerikaanse agenten bij voorbaat al meer autoriteitquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Eerst schieten, dan vragen stellenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan hebben die Amerikaanse agenten bij voorbaat al meer autoriteit
Die zit rechtsquote:
Een wat?quote:
Hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die man in dat witte pak jat een fiets en ze zien het niet eens!
Ritalin?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:53 schreef Gupje het volgende:
Waarom werken dingen bij mij zelf wel en bij anderen nooit
Niet iedereen heeft zo'n opgerekte anus?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:53 schreef Gupje het volgende:
Waarom werken dingen bij mij zelf wel en bij anderen nooit
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Offtopic: Wel een geil meisje voor sm.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eerst schieten, dan vragen stellen
Sowieso de NLse politiequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Wantdanhoefjegeenpaktekopen/huren.quote:
Waarom hoor ik The Village People in mijn hoofd spelen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij nader inzien toch maar niet
Dat doen ze alleen bij buitenlanders, Bobbyquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso de NLse politieBij een marteling staan ze buiten te wachten tot het over is
Omdat je een kasthomo bent?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom hoor ik The Village People in mijn hoofd spelen?
Nu hoor ik het ook, je wordt bedankt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom hoor ik The Village People in mijn hoofd spelen?
Huuhuuhuhu, ja leuk!quote:
Mijn welgemeende excuses.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu hoor ik het ook, je wordt bedankt.
Dan had je hier gisteravond moeten zijn met die discussie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met de politie![]()
Mensen die problemen hebben met gezag
ISowieso heb ik nooit last van de politie, op alcoholcontroles en zo na dan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met de politie![]()
Mensen die problemen hebben met gezag
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:03 schreef Zotheid het volgende:
Mijn welgemeende excuses.
Hihi, Zotheid zei sorry!
[..]
Dan had je hier gisteravond moeten zijn met die discussie.
Dat was geen gezag toch, maar machtsmisbruik?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:03 schreef Zotheid het volgende:
Dan had je hier gisteravond moeten zijn met die discussie.
Ook dat niet eens, ben wel ooit een keer aangehouden omdat ik volgens de politie dan weer te twijfelachtig reed (onbekend terrein) en dan weer te snel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ISowieso heb ik nooit last van de politie, op alcoholcontroles en zo na dan.
Ik wel, ik deed ook altijd mee met debatteren op de middelbare.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik vind discussies bijna nooit leuk.
O ja, klopt. Want natuurlijk, een forum is een democratie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was geen gezag toch, maar machtsmisbruik?
Discussies zijn alleen leuk als mensen je uit laten praten en niet door elkaar gaan zitten schreeuwen, omdat ze het leuk vinden om zichzelf te horen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel, ik deed ook altijd mee met debatteren op de middelbare.
[..]
Ik ben ook een keer aangehouden om 3 uur 's nachts of zo, gewoon een controle.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook dat niet eens, ben wel ooit een keer aangehouden omdat ik volgens de politie dan weer te twijfelachtig reed (onbekend terrein) en dan weer te snel.
Beetje tegenstrijdig dus.
Houden ze dan met zo'n controle iedereen aan of iedereen waarvan ze een vermoeden hebben dat ie gedronken heeft?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer aangehouden om 3 uur 's nachts of zo, gewoon een controle.![]()
![]()
En op de route die ik rij houden ze vaak alcohol controles en dat is best irritant want ik drink nooit.
Geen idee, gewoon willekeurig volgens mij. Als ze er te veel mensen hebben staan, laten ze je soms wel door gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houden ze dan met zo'n controle iedereen aan of iedereen waarvan ze een vermoeden hebben dat ie gedronken heeft?
nee. Echt kut. voor 3 maanden een vaste beugel. Hij zit er net een half uur in. Lijkt net of ik botox lippen heb.quote:
Watvoor een?quote:
Hay haw ik oowk vjoegerquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. Echt kut. voor 3 maanden een vaste beugel. Hij zit er net een half uur in. Lijkt net of ik botox lippen heb.
Zoals je al wist hoor ik graag mezelf praten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Discussies zijn alleen leuk als mensen je uit laten praten en niet door elkaar gaan zitten schreeuwen, omdat ze het leuk vinden om zichzelf te horen.![]()
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoals je al wist hoor ik graag mezelf praten.
Maar er valt in veel gevallen prima inhoudelijk te discussiëren zonder te gaan schreeuwen.
Hoi!quote:
Da's mooi naatjequote:
Hoiquote:
Wie? Bolletje? Geen idee, ik kom niet in R&P.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef Devvie het volgende:
Heeft die nieuwe faalmod al iets gepresteerd?
krentenbol ook niet..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie? Bolletje? Geen idee, ik kom niet in R&P.
Jazeker.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef Devvie het volgende:
Juniquote:
nou vrouwtje je ben single, daar ga we wat aan doenquote:
NJ ging extra inwrijven bij mij dat ik het niet geworden wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jazeker.
Help me! - moderator gezocht
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou vrouwtje je ben single, daar ga we wat aan doen
Heb je zin om mee op vakantie te gaan.
Graag heb ik dan dat je een voorbindpenis meeneemt, omdat ik dat lekker vind
geeft even reactie terug.
groeten scheermes
Jij? Modje in R&P?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
NJ ging extra inwrijven bij mij dat ik het niet geworden was
Ik doelde niet op mij. Maar zoals ik al eerder heb gezegd is het wel ontzettend irritant als mensen je goede argumenten gaan negeren. Niet dat schreeuwen dan gaat helpen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
In veel gevallen?
Dus niet in alle gevallen?
Brulaap
Doe is lief!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef Devvie het volgende:
hmm.....quote:
Vastketenen aan zn bed, daar houdt hij vanquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmm.....
ik zou het kunnen overwegen.
wat doen we dan met frituurvetpet?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou vrouwtje je ben single, daar ga we wat aan doen
Heb je zin om mee op vakantie te gaan. nee.
Graag heb ik dan dat je een voorbindpenis meeneemt, omdat ik dat lekker vind
geeft even reactie terug.
groeten scheermes
En nu je excuses aanbieden. Hups!quote:
ís dat zo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vastketenen aan zn bed, daar houdt hij van
Ja, maar wat in jouw ogen goede argumenten zijn, is voor sommige mensen redenen om het maar te negerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doelde niet op mij. Maar zoals ik al eerder heb gezegd is het wel ontzettend irritant als mensen je goede argumenten gaan negeren. Niet dat schreeuwen dan gaat helpen.
[..]
Wij noemen dr poesje, vraag aan wijlen Sackboy naar de nodige details.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Biefstuk het volgende:
Wie is dat meisje uit de OP Banner, linksboven?
TVP.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar Liisz, wie was nou die vent die bij de meet aan je tieten zat?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Skylark. het volgende:
Waar ga je heen, Lis?
Ik ga naar het Garda-meer, een vriend is daar met z'n ouders op een camping en ze hebben een speedboot en hij een vaarbewijs (lees: de hele dag lekker chillen op het midden van het meer in de zon met de nodige alcohol).
Ik heb heb net m'n 15e gehad, bijna een spiegel eraf gereden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Biefstuk het volgende:
Straks rijles in kutweer met windkracht 8
Het is raar om zomaar argumenten te gaan negeren. Misschien in het geval dat ze erg kinderachtig op overduidelijk niet kloppen, maar in de meeste gevallen is het netjes om gewoon antwoord te geven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat in jouw ogen goede argumenten zijn, is voor sommige mensen redenen om het maar te negeren![]()
Wilders?quote:Beter kap je dan met de discussie, want het heeft dan toch geen zin.
ik vermoed swarmahoer. maar gezien er geen lichamelijk contact geweest is, kan ik compleet mis zittenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
same here..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Biefstuk het volgende:
Ja dat is echt fantastischquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
![]()
![]()
super chill met boot op t water chillen
ik ga 3 maanden naar Porto santo stefano ( 1.5 u boven rome ) schier eiland daar
Rijles is leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zit op m'n 8ste lesquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb heb net m'n 15e gehad, bijna een spiegel eraf gereden.
Scheelde een haartje.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
Goed zo. En je nu blijven gedragen.quote:
Ja, maar wat ik zei: dan kun je beter de discussie afkappen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
Het is raar om zomaar argumenten te gaan negeren. Misschien in het geval dat ze erg kinderachtig op overduidelijk niet kloppen, maar in de meeste gevallen is het netjes om gewoon antwoord te geven.
23 augustus tv afstoffenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:38 schreef dagdag het volgende:
hallo
Ik in een Mitsubishi Coltquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik zit op m'n 8ste les
Heb les in een VW polo, kekke wagentjes
gebeurd niet vanzelfquote:
Laatste 2 lessen niet meer, soms op het randje, gaat ie hikkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik in een Mitsubishi Colt. Achja, help je NedCar mee, ook wel okay.
En, laat je hem nog afslaan e.d.? Ik had dat tot m'n 11e les ofzo.Ik ben zelfs een keer door rood gereden met m'n instructeur naast me, ik dacht dat ik het wel zou halen en toen het al rood was was het te laat om te remmen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
Die agenten zijn gewoon een feestje aan het vieren in die party-tent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het feestje staat er eentje te wildplassen een fiets te stelen
[ afbeelding ]
En nog later op de avond gebeurde dit:
[ afbeelding ]
The morning after:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zijn die foto's van dan jitz? Ben je zo'n fetisjist die geilt op lijken en foto's maakt op crime scenes?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
Die agenten zijn gewoon een feestje aan het vieren in die party-tent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het feestje staat er eentje te wildplassen een fiets te stelen
[ afbeelding ]
En nog later op de avond gebeurde dit:
[ afbeelding ]
The morning after:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker rijden met regenquote:
De discussie afkappen met iemand die oogkleppen heeft en niet verder wil kijken dan zijn mening?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik zei: dan kun je beter de discussie afkappen.
Zo'n monoloog daar zit niemand op te wachtne.
Of hebt iemand getroffen die ook zichzelf graag hoort praten
sowieso, Italiequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat is echt fantastisch![]()
. En soms even een duik, en dan weer lekker lamballen. En 's avonds uit gaan eten.
![]()
![]()
Voor zulke dingen leef je gewoon. En dat lijkt me ook wel vet, aan de google foto's te zien!
Dat is zo kut!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:41 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Laatste 2 lessen niet meer, soms op het randje, gaat ie hikken
3e las was ik het gevoel een beetje kwijt en sloeg ie elke keer af toen ik moest optrekkenIn de spits
!
ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik zit op m'n 8ste les
Heb les in een VW polo, kekke wagentjes
sowieso nog een jaar wachten, dan mag ik meteen voor het zware rijbewijs..quote:
14.gifquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ookfijne auto idd!
zit op les 14 nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, Italiequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
sowieso, Italie
en idd, t is super mooi daar. dus beetje geld verdienen door in de zon te liggen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs lekker al![]()
Ik ben maar 5 keer gezakt, dus da's wel chill
ik was bij het gardameerquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, Italie. En ik ga daarnaast ook nog naar Lloret (
) met vrienden, dus ik krijg een TOP-zomer. Moet wel ff gaan sparen.
Vorig jaar was ik in Rimini, dat was ook Italië, was ook ideaal!
Die zijn van een zekere nieuwssite. En nee, ik verveel me een beetjequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar zijn die foto's van dan jitz? Ben je zo'n fetisjist die geilt op lijken en foto's maakt op crime scenes?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
14.gifTheorie al binnen, nu word mn TTT ingepland, en dan afrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik ga daarnaast ook nog naar Lloret () met vrienden
Alleen fietsers zijn zwaar kut, die komen ineens de hoek om sjezen. Denk je rotonde op te kunnen rijden, je geeft gas, instructeur vol op zijn remmen omdat een fietsmalloot zijn voorrang nog eventjes wilde hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is zo kut!
Vandaag moest ik vanaf zo'n tankstation een 50km weg op, en ik zag in de verte een auto, ik dacht, dat haal ik wel, maar mijn instructeur remde, en dat was maar goed ook.Die auto had zelfs z'n knipperlicht aan gedaan om mij te waarschuwen.
Dramatisch.
jij welquote:
Je TipTopTopic?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Theorie al binnen, nu word mn TTT ingepland, en dan afrijden
TipTopTopic?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Theorie al binnen, nu word mn TTT ingepland, en dan afrijden
het is nog steeds italiequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, Italie. En ik ga daarnaast ook nog naar Lloret (
) met vrienden, dus ik krijg een TOP-zomer. Moet wel ff gaan sparen.
Vorig jaar was ik in Rimini, dat was ook Italië, was ook ideaal!
Hehe, ga weer! Wij kunnen op die vriends ouders plaats zogenaamd staan, en dan gaan we op het trekkersveld staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik was bij het gardameeraltijd leuk als je niets gereserveerd hebt
quote:
BEDENK JE EIGEN GRAPPEN KLOOTZAKquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
TipTopTopic?
ik heb mn rijbewijs al
Ja, maar wat heeft het voor zin als je diegene toch niet overtuigt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De discussie afkappen met iemand die oogkleppen heeft en niet verder wil kijken dan zijn mening?
Er is niks mis met jezelf graag horen praten, maar dan hoor je ook te luisteren en in te spelen op de argumenten van de tegenpartij.
Ik moet overigens zeggen dat Rutte het alleraardigst doet vandaag.
tussentijdse toetsquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
TipTopTopic?
ik heb mn rijbewijs al
we gaan weer rondrijden en kijken waar we uitkomen.. grote kans dat we naar italie gaan..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hehe, ga weer! Wij kunnen op die vriends ouders plaats zogenaamd staan, en dan gaan we op het trekkersveld staan.
Nog maar 14 minuuts voordat de kappert open is.
Ja snap ik, maar ik sprak al in de verleden tijd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
het is nog steeds italie
ik ben afgelopen jaar 5x op vakantie geweest
dit jaar ga ik eerst 10 dagen Italie (Talamone) dan gelijk 3 maanden werk vakantie er achter aan.. en dan najaar turkije
Lloretmaar och dr valt altijd wat van te maken
Echt nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie moeten allemaal nog met het OV
rijden. voor 3 maanden kleding past niet in een koffertje int vliegtuigquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
*dak op klimt*
gaan we rijden of vliegen?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie moeten allemaal nog met het OV
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
BEDENK JE EIGEN GRAPPEN KLOOTZAK [ afbeelding ]
+ Economiequote:
Klopt, maar het blijft vervelend. Kom je met zo'n mieters argument waarmee je zeker gaat winnen, gaan ze het negeren. Vooral op internet is dat hinderlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft het voor zin als je diegene toch niet overtuigt?
Steek dan lekker je energie in mensen met een open mening...
Maar goed, volgens mij zijn wij het wel met elkaar eens.
hij vindt er 139quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:48 schreef Biefstuk het volgende:
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/autoraaien.htm
Het is een ford fiesta, bouwjaar 2005.
Hopelijk win ik hem
alleen je bikini toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
rijden. voor 3 maanden kleding past niet in een koffertje int vliegtuig
Feli.quote:
En jij moet met een koekblikje over de snelweg terwijl je door paupers in een golfje wordt afgesnedenquote:
Discussies op het internet hebben wel alsf voordeel dat je niet door elkaar heen kan pratenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft vervelend. Kom je met zo'n mieters argument waarmee je zeker gaat winnen, gaan ze het negeren. Vooral op internet is dat hinderlijk.
En ja, we zijn het met elkaar eens.
Trouwen?
Thanksquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Feli.![]()
+ gecondoleerd, want de min. leeftijd van je smatjes moet nu omhoog.
Ik rijd niet in een koekblikquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij moet met een koekblikje over de snelweg terwijl je door paupers in een golfje wordt afgesneden
neuh die zijn daarquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
alleen je bikini toch?en evt nog een badhanddoek
Je moet de ene hebben waar met koeienletters op staat GEFELICITEERD.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef dagdag het volgende:
Ja hoi mischien haal ik de kampioenswedstrijd van inter,
zie juh dan daar liszle
Best tof, maar ik heb nog niet echte bedrijfskunde gehad, eerste jaar is meer oriënteren op alle richtingen enzulksquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om Bedrijfskunde te doen, vind je het tof?
Ik zou het besterven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Thanks. Van 15 naar 16. Dat is wel jammer ja
![]()
Gefeliciteerd!quote:
Ga Business Studies doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je in rijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd niet in een koekblik![]()
Althans, wat versta jij onder een koekblikje?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij noemen dr poesje, vraag aan wijlen Sackboy naar de nodige details.
Ik ruik de aftakeling hier al.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik nog maar 13 dagen en dan ben ik 21.
Ja sowieso voel je je veel meer pedo danquote:
Thanksquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik nog maar 13 dagen en dan ben ik 21.
Ik doe het nu maar ik ga ermee stoppen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe oud is deze deerne ongeveer.quote:
Ga Business Studies doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik doe het nu maar ik ga ermee stoppen.
Klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ruik de aftakeling hier al.
14-15.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe oud is deze deerne ongeveer.
14quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe oud is deze deerne ongeveer.
Ik rijd iig niet in een:quote:
Fucking lekkerquote:
Dat heb je niet in Grunnaquote:
Mijn dochter is van niemandquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
14-15.
En ze is van Sackboy en mij. Of ben ik Sackboy?
Nog steeds koekblik, mits BMW.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd iig niet in een:
- smart
- twingo
- nissan micra
- suzuki alto
- golf![]()
- peugot 205
- ford ka![]()
![]()
- zo'n 45 km -kar
- ford fiesta
De mijne is groter
Je zit nu in de -tig en daar kom je nooit meer vanaf.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja sowieso voel je je veel meer pedo danAllemaal door dat rot getal 2
![]()
OPEL DUSquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd iig niet in een:
- smart
- twingo
- nissan micra
- suzuki alto
- golf![]()
- peugot 205
- ford ka![]()
![]()
- zo'n 45 km -kar
- ford fiesta
De mijne is groter
Holy shite. 14quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
14-15.
En ze is van Sackboy en mij. Of ben ik Sackboy?
Ja je mag zeker alleen aan je dochter zitten smeerlap !quote:
Nou ja, als alles wat niet een BMW is, een koekblik is volgens jou, dan rijd ik in een koekblikquote:
Hooi weet je hoe ver wegquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga naar Damsko, Roffa of Tillie dan.
Ik zit te denken aan Nyenrode. Zit ik wel flink in de schulden, maar vooruit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Best tof, maar ik heb nog niet echte bedrijfskunde gehad, eerste jaar is meer oriënteren op alle richtingen enzulks
Maar ga jij dan een master bedrijskunde doen of wat?
316i? zoeen oude?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als alles wat niet een BMW is, een koekblik is volgens jou, dan rijd ik in een koekblik
Hoewel hij even groot zou zijn
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
dit heeft 4ebe op dr shirt staan
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je zit nu in de -tig en daar kom je nooit meer vanaf.
20/2 + 7 = 17. Nee dus, jouw minimumleeftijd is 17 vanaf nu.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Holy shite. 14Mag ik dan in ieder geval toekijken?
Ik rijd geen BMWquote:
De nieuwe ford fiesta is wel oke toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd iig niet in een:
- smart
- twingo
- nissan micra
- suzuki alto
- golf![]()
- peugot 205
- ford ka![]()
![]()
- zo'n 45 km -kar
- ford fiesta
De mijne is groter
Smaatjes?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hooi weet je hoe ver wegAlleen damsco zou ik nog doen
I like the looks of the second onequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
20/2 + 7 = 17. Nee dus, jouw minimumleeftijd is 17 vanaf nu.![]()
Gelukkig mag jij gebruik maken van de Lakitu-formule:
20/2 + 5 = 15.
Heb die nieuwe nog niet zien rijden eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
De nieuwe ford fiesta is wel oke toch?
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
I like the looks of the second one
Ik rij m'n vriendin.quote:
Zou ik niet doen. Weinig lol te beleven, het kost veel en het is niet gesubsidieerd dus redelijk pauper. Ik weet niet hoe serieus jij bent, maar toch zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan Nyenrode. Zit ik wel flink in de schulden, maar vooruit.
Sorry, maar ik vind het erg lelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
De nieuwe ford fiesta is wel oke toch?
[ afbeelding ]
Ik prefereer me te laten rijden.quote:
Hap hap hapquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als alles wat niet een BMW is, een koekblik is volgens jou, dan rijd ik in een koekblik
Hoewel hij even groot zou zijn
De nieuwe is net zo lelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb die nieuwe nog niet zien rijden eigenlijk.
Maar die oude zijn LELIJK.
Ei op wielen.
quote:
Ik heb al per ongeluk 3 meisjes uit dezelfde klas gehad, 5vwo. En het was puur toeval, maar dit wordt wel erg..quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]. Eigenlijk haat ik mijn broertje best wel. Hij heeft best mooie dames bij hem in de klas zitten. Maar hij neemt er nooit 1 mee naar huis
. (14/15 jaar
)
Of zo eentje:quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De nieuwe Ford Sma? Ken je die niet?
Luie...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
Ik prefereer me te laten rijden.
Dat weet 4ebe ook.
Ja raar hequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb al per ongeluk 3 meisjes uit dezelfde klas gehad, 5vwo. En het was puur toeval, maar dit wordt wel erg..
Renault's ook.quote:
lulquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:11 schreef Biefstuk het volgende:
Omg
Stond daar te wachten in de motherfucking regen, kijk ik op m'n rijleskaart.
Staat er 14:00
Ik ben zo'n noob
Whehehequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:11 schreef Biefstuk het volgende:
Omg
Ik ben zo'n noob
Word je niet thuis opgehaald?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:11 schreef Biefstuk het volgende:
Omg
Ik ben zo'n noob
Ik woon op een singel, geen auto's voor de deurquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Word je niet thuis opgehaald?
Aah zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik woon op een singel, geen auto's voor de deur
Dus ik moet naar het einde van de straat lopen en daar wachten
De oude renault megane coupequote:
warme chocomelquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef liiszle het volgende:
zo, lekker bakje thee dr bij.
vies herfst weer
Dan neem je toch de officiële formule.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:06 schreef Skylark. het volgende:
18/2+5=14.
En ik vind 15 al stiekem te jong.Hoewel ik nu wel een beetje bezig ben met een 15-jarige, waarom zijn die zo makkelijk en lekker!
Die zijn nog te doen, maar die nieuwe auto's met die kontenquote:
Dat is niet zo moeilijk, maar dat moet je gewoon zelf een beetje aanvoelen in je auto. Daarbij hebben veel modere auto's systemen als ESP etc die voorkomen dat zoiets gebeurt. In m'n vorige auto lukte me dat wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef Biefstuk het volgende:
Hoe trekken ze eigenlijk zo snel op in films?
Met piepende banden wegrijden enzo, vaak geef ik een flink scheut gas wanneer ik optrek. Maar piepende banden?
Of die zooi uitzetten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, maar dat moet je gewoon zelf een beetje aanvoelen in je auto. Daarbij hebben veel modere auto's systemen als ESP etc die voorkomen dat zoiets gebeurt. In m'n vorige auto lukte me dat wel.
Kan ook. Maar ja. Zoiets doe je toch alleen als je of jong bent en net je rijbewijs hebt of een sjonnie bent.quote:
quote:
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ja. Zoiets doe je toch alleen als je of jong bent en net je rijbewijs hebt of een sjonnie bent.
Ik wil daar ook werken. Hoe heet het?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Onze bezigheid voor tussen de lunch op het werk
Ik vind de nieuwe Laguna ook wel fraaiquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn nog te doen, maar die nieuwe auto's met die konten
Waar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:33 schreef gers het volgende:
boh er zitten hier allerlei zweefteefsletjes
Nederlands Luchtvaart en ruimtevaarts lab NLRquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil daar ook werken. Hoe heet het?
Han C-vleugelquote:
En zoeken ze nog iemand zoals ik? (ja, wie niet)quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nederlands Luchtvaart en ruimtevaarts lab NLR
Dat is correct. En trap ook je koppeling in.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Biefstuk het volgende:
Wanneer je een noodstop moet maken, druk je dan de rem helemaal in? ABS zorgt ervoor dat de remmenwielen/banden niet blokkeren. En dat je dus kan blijven sturen. Dat is mij niet duidelijk
We zoeken nog een RA2 spelerquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En zoeken ze nog iemand zoals ik? (ja, wie niet)
Ah zo, ben benieuwd wanneer ik dat krijgquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is correct. En trap ook je koppeling in.
Zodra je een keer zonder instructeur gaat rijden en 2 seconden niet opletquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ah zo, ben benieuwd wanneer ik dat krijg
quote:Bosniër gebruikt zware munitie tegen schoonmoeder
Uitgegeven: 26 maart 2009 13:22
Laatst gewijzigd: 26 maart 2009 13:22
SARAJEVO - Een Bosniër heeft geprobeerd zijn schoonmoeder te vermoorden, door haar huis met een raketwerper onder vuur te nemen.
Toen dat niet lukte, pakte hij zijn machinegeweer en probeerde hij de vrouw alsnog dood te schieten, wederom zonder succes.
Donderdag werd hij daarvoor veroordeeld tot ruim zes jaar celstraf.
De vrouw was volgens de dader, een 26-jarige Bosnische Serviër, verantwoordelijk voor het stuklopen van zijn huwelijk. Zij raakte zwaargewond bij de moordpoging maar overleefde. Haar man en een dochter liepen lichte verwondingen op.
*jaloers*quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nederlands Luchtvaart en ruimtevaarts lab NLR
quote:
Niet, waarschijnlijk. Of je moet een slipcursus doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ah zo, ben benieuwd wanneer ik dat krijg
Hoe kom je in hemelsnaam aan een raketwerper?quote:
Nee vandaag ook de laatste theorieles en dan wordt er een datum geprikt voor het examenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef liiszle het volgende:
hee Biefstuk, heb je je theorie al?
Toch wel raar, het is wel zo veilig en handig om te leren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet, waarschijnlijk. Of je moet een slipcursus doen.
De eerste keer na het halen van mijn rijbewijs, trok ik per ongeluk met gierende banden op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet, waarschijnlijk. Of je moet een slipcursus doen.
Oh!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Nee vandaag ook de laatste theorieles en dan wordt er een datum geprikt voor het examen
Heb het boek 2x doorgenomen en de examens op de cd 10x geoefend
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam aan een raketwerper?
Altijd veel foutquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
Oh!
hoe gaat het gevaar herkenning bij je?
Hebben ze negers in Sarajevo dan?quote:
overal hebben ze negersquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze negers in Sarajevo dan?
Boh..quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Altijd veel fout
Vaak twijfel ik tussen remmen of gas loslaten.
succes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Biefstuk het volgende:
Ik ga alvast naar beneden
Hopelijk regent het flink, toch wel spannend
Tot over 2 uur
Btw wie is dat ook alweer want ik herken wel een andere foto van haar met dezelfde kledingquote:
Yoawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |