Ik zit te denken aan Nyenrode. Zit ik wel flink in de schulden, maar vooruit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Best tof, maar ik heb nog niet echte bedrijfskunde gehad, eerste jaar is meer oriënteren op alle richtingen enzulks
Maar ga jij dan een master bedrijskunde doen of wat?
316i? zoeen oude?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als alles wat niet een BMW is, een koekblik is volgens jou, dan rijd ik in een koekblik
Hoewel hij even groot zou zijn
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
dit heeft 4ebe op dr shirt staan
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je zit nu in de -tig en daar kom je nooit meer vanaf.
20/2 + 7 = 17. Nee dus, jouw minimumleeftijd is 17 vanaf nu.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Holy shite. 14Mag ik dan in ieder geval toekijken?
Ik rijd geen BMWquote:
De nieuwe ford fiesta is wel oke toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd iig niet in een:
- smart
- twingo
- nissan micra
- suzuki alto
- golf![]()
- peugot 205
- ford ka![]()
![]()
- zo'n 45 km -kar
- ford fiesta
De mijne is groter
Smaatjes?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hooi weet je hoe ver wegAlleen damsco zou ik nog doen
I like the looks of the second onequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
20/2 + 7 = 17. Nee dus, jouw minimumleeftijd is 17 vanaf nu.![]()
Gelukkig mag jij gebruik maken van de Lakitu-formule:
20/2 + 5 = 15.
Heb die nieuwe nog niet zien rijden eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
De nieuwe ford fiesta is wel oke toch?
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
I like the looks of the second one
Ik rij m'n vriendin.quote:
Zou ik niet doen. Weinig lol te beleven, het kost veel en het is niet gesubsidieerd dus redelijk pauper. Ik weet niet hoe serieus jij bent, maar toch zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan Nyenrode. Zit ik wel flink in de schulden, maar vooruit.
Sorry, maar ik vind het erg lelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
De nieuwe ford fiesta is wel oke toch?
[ afbeelding ]
Ik prefereer me te laten rijden.quote:
Hap hap hapquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als alles wat niet een BMW is, een koekblik is volgens jou, dan rijd ik in een koekblik
Hoewel hij even groot zou zijn
De nieuwe is net zo lelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb die nieuwe nog niet zien rijden eigenlijk.
Maar die oude zijn LELIJK.
Ei op wielen.
quote:
Ik heb al per ongeluk 3 meisjes uit dezelfde klas gehad, 5vwo. En het was puur toeval, maar dit wordt wel erg..quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]. Eigenlijk haat ik mijn broertje best wel. Hij heeft best mooie dames bij hem in de klas zitten. Maar hij neemt er nooit 1 mee naar huis
. (14/15 jaar
)
Of zo eentje:quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De nieuwe Ford Sma? Ken je die niet?
Luie...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
Ik prefereer me te laten rijden.
Dat weet 4ebe ook.
Ja raar hequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb al per ongeluk 3 meisjes uit dezelfde klas gehad, 5vwo. En het was puur toeval, maar dit wordt wel erg..
Renault's ook.quote:
lulquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:11 schreef Biefstuk het volgende:
Omg
Stond daar te wachten in de motherfucking regen, kijk ik op m'n rijleskaart.
Staat er 14:00
Ik ben zo'n noob
Whehehequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:11 schreef Biefstuk het volgende:
Omg
Ik ben zo'n noob
Word je niet thuis opgehaald?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:11 schreef Biefstuk het volgende:
Omg
Ik ben zo'n noob
Ik woon op een singel, geen auto's voor de deurquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Word je niet thuis opgehaald?
Aah zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik woon op een singel, geen auto's voor de deur
Dus ik moet naar het einde van de straat lopen en daar wachten
De oude renault megane coupequote:
warme chocomelquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef liiszle het volgende:
zo, lekker bakje thee dr bij.
vies herfst weer
Dan neem je toch de officiële formule.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:06 schreef Skylark. het volgende:
18/2+5=14.
En ik vind 15 al stiekem te jong.Hoewel ik nu wel een beetje bezig ben met een 15-jarige, waarom zijn die zo makkelijk en lekker!
Die zijn nog te doen, maar die nieuwe auto's met die kontenquote:
Dat is niet zo moeilijk, maar dat moet je gewoon zelf een beetje aanvoelen in je auto. Daarbij hebben veel modere auto's systemen als ESP etc die voorkomen dat zoiets gebeurt. In m'n vorige auto lukte me dat wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef Biefstuk het volgende:
Hoe trekken ze eigenlijk zo snel op in films?
Met piepende banden wegrijden enzo, vaak geef ik een flink scheut gas wanneer ik optrek. Maar piepende banden?
Of die zooi uitzetten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, maar dat moet je gewoon zelf een beetje aanvoelen in je auto. Daarbij hebben veel modere auto's systemen als ESP etc die voorkomen dat zoiets gebeurt. In m'n vorige auto lukte me dat wel.
Kan ook. Maar ja. Zoiets doe je toch alleen als je of jong bent en net je rijbewijs hebt of een sjonnie bent.quote:
quote:
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ja. Zoiets doe je toch alleen als je of jong bent en net je rijbewijs hebt of een sjonnie bent.
Ik wil daar ook werken. Hoe heet het?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Onze bezigheid voor tussen de lunch op het werk
Ik vind de nieuwe Laguna ook wel fraaiquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn nog te doen, maar die nieuwe auto's met die konten
Waar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:33 schreef gers het volgende:
boh er zitten hier allerlei zweefteefsletjes
Nederlands Luchtvaart en ruimtevaarts lab NLRquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil daar ook werken. Hoe heet het?
Han C-vleugelquote:
En zoeken ze nog iemand zoals ik? (ja, wie niet)quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nederlands Luchtvaart en ruimtevaarts lab NLR
Dat is correct. En trap ook je koppeling in.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Biefstuk het volgende:
Wanneer je een noodstop moet maken, druk je dan de rem helemaal in? ABS zorgt ervoor dat de remmenwielen/banden niet blokkeren. En dat je dus kan blijven sturen. Dat is mij niet duidelijk
We zoeken nog een RA2 spelerquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En zoeken ze nog iemand zoals ik? (ja, wie niet)
Ah zo, ben benieuwd wanneer ik dat krijgquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is correct. En trap ook je koppeling in.
Zodra je een keer zonder instructeur gaat rijden en 2 seconden niet opletquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ah zo, ben benieuwd wanneer ik dat krijg
quote:Bosniër gebruikt zware munitie tegen schoonmoeder
Uitgegeven: 26 maart 2009 13:22
Laatst gewijzigd: 26 maart 2009 13:22
SARAJEVO - Een Bosniër heeft geprobeerd zijn schoonmoeder te vermoorden, door haar huis met een raketwerper onder vuur te nemen.
Toen dat niet lukte, pakte hij zijn machinegeweer en probeerde hij de vrouw alsnog dood te schieten, wederom zonder succes.
Donderdag werd hij daarvoor veroordeeld tot ruim zes jaar celstraf.
De vrouw was volgens de dader, een 26-jarige Bosnische Serviër, verantwoordelijk voor het stuklopen van zijn huwelijk. Zij raakte zwaargewond bij de moordpoging maar overleefde. Haar man en een dochter liepen lichte verwondingen op.
*jaloers*quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nederlands Luchtvaart en ruimtevaarts lab NLR
quote:
Niet, waarschijnlijk. Of je moet een slipcursus doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ah zo, ben benieuwd wanneer ik dat krijg
Hoe kom je in hemelsnaam aan een raketwerper?quote:
Nee vandaag ook de laatste theorieles en dan wordt er een datum geprikt voor het examenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef liiszle het volgende:
hee Biefstuk, heb je je theorie al?
Toch wel raar, het is wel zo veilig en handig om te leren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet, waarschijnlijk. Of je moet een slipcursus doen.
De eerste keer na het halen van mijn rijbewijs, trok ik per ongeluk met gierende banden op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet, waarschijnlijk. Of je moet een slipcursus doen.
Oh!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Nee vandaag ook de laatste theorieles en dan wordt er een datum geprikt voor het examen
Heb het boek 2x doorgenomen en de examens op de cd 10x geoefend
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam aan een raketwerper?
Altijd veel foutquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
Oh!
hoe gaat het gevaar herkenning bij je?
Hebben ze negers in Sarajevo dan?quote:
overal hebben ze negersquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze negers in Sarajevo dan?
Boh..quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Altijd veel fout
Vaak twijfel ik tussen remmen of gas loslaten.
succes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Biefstuk het volgende:
Ik ga alvast naar beneden
Hopelijk regent het flink, toch wel spannend
Tot over 2 uur
Btw wie is dat ook alweer want ik herken wel een andere foto van haar met dezelfde kledingquote:
Yoawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |