Dat moet voor een pooierBK_102 toch wel te regelen zijn, oder nicht?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef BK_102 het volgende:
Aangezien BK_102 een grote baas is hier, heeft hij ook een andere auto nodig (TS rijdt nu nog een Twingo, ja kom maar met die reacties).
Vanaf volgende week rij ik dus in een Alfa Romeo GTV V6 Turbo (Ferrari rood). Dus ik het thuis tegen mijn ouders vertellen, komt mijn moeder aan: "Oh je hebt dus een pooierbak gekocht ? Het enige wat je nog nodig hebt zijn 2 hoertjes achterin"
![]()
![]()
Klacht: Mensen die jaloers zijn op een mooie auto
Of familie met een eigen garagequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:24 schreef ColtZ40 het volgende:
De lokale alfa garage zal blij met je zijn.
Jij plankgas en ik met mijn grote teen op het gas.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind die nieuwe twingo mooier dan die pooierbak van je
Ik heb geen autoquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Maakt niet uit gekkie. Hier op FOK! hebben we allemaal een veel dikkere auto dan de poster onder je. En ze gaan allemaal 250+, hebben 200+ PK, ze hebben een goeie baan, verdienen 4000 netto en de vrouwen willen dagelijks seks en zijn nog knapper dan een fotomodel.
Dus hey.
Maar toch zou ik liever die twingo hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:27 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Jij plankgas en ik met mijn grote teen op het gas.
Rijd ik je nog stront
Klacht:
Is wel duurder in benzine dan een twingo
Die vind ik mooier dan die ik denk dat hij bedoelt.quote:
Bijnaquote:
Klopt, die laatste GTV vind ik ook de lelijkste Alfa die de laatste jaren de weg op is gekomen eigenlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die vind ik mooier dan die ik denk dat hij bedoelt.
Gelukkig 1 iemand die me niet afzeiktquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
mooie keuze in auto TS en geniet ervan. uiteraard hebben vrouwen weinig verstand van autos dus je moeder kan je het niet kwalijk nemen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:33 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Gelukkig 3 iemand die me niet afzeikt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |