nee hoor...dan zit ik lekker droog!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:59 schreef Judeljuud het volgende:
Ja, als je beenspieren het niet meer zo goed doen is de keuze voor een scooter snel gemaakt hè?![]()
Maar misschien worden invalidewagentjes minder snel gestolen?
Nee. En ik mocht hem ook niet in het portiek zetten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:58 schreef Salsaneck het volgende:
Waarom zet je hem dan ook buiten, heb je geen schuur ofzo?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:05 schreef Terechtplus1 het volgende:
zal je trouwens ook wel in een pauperwijk wonen..
mag ik gokken naar de afkomst van de daders?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:04 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Nee. En ik mocht hem ook niet in het portiek zetten.
En hij heeft gewoon een alarm, maar dat kon ik dus niet aanzetten omdat er steeds moslims (moskee om de hoek) en kinderen langs lopen en dat ding dan steeds KEIhard gaat loeien. Nu bij nader inzien...
Ik baal gewoon verschrikkelijk!! Damn, dat ding was echt tof...
Het was helemaal geen knetterding! Hij was heel mooi en hij maakte helemaal niet zo veel lawaai!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef ElectricEye het volgende:
Mooi!
Hopelijk is dat stinkende knetterding al verscheept naar één of ander Tweede Wereldland waar ze Pools praten!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:01 schreef YoWilly het volgende:
[..]
nee hoor...dan zit ik lekker droog!
ot: toch rot voor je.
Zelfde omschrijving als de messentrekker uit Amsterdam?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:08 schreef zquing het volgende:
[..]
mag ik gokken naar de afkomst van de daders?
kut voor je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |