gebeurd niet vanzelfquote:
Laatste 2 lessen niet meer, soms op het randje, gaat ie hikkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik in een Mitsubishi Colt. Achja, help je NedCar mee, ook wel okay.
En, laat je hem nog afslaan e.d.? Ik had dat tot m'n 11e les ofzo.Ik ben zelfs een keer door rood gereden met m'n instructeur naast me, ik dacht dat ik het wel zou halen en toen het al rood was was het te laat om te remmen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
Die agenten zijn gewoon een feestje aan het vieren in die party-tent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het feestje staat er eentje te wildplassen een fiets te stelen
[ afbeelding ]
En nog later op de avond gebeurde dit:
[ afbeelding ]
The morning after:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zijn die foto's van dan jitz? Ben je zo'n fetisjist die geilt op lijken en foto's maakt op crime scenes?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
Die agenten zijn gewoon een feestje aan het vieren in die party-tent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het feestje staat er eentje te wildplassen een fiets te stelen
[ afbeelding ]
En nog later op de avond gebeurde dit:
[ afbeelding ]
The morning after:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker rijden met regenquote:
De discussie afkappen met iemand die oogkleppen heeft en niet verder wil kijken dan zijn mening?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik zei: dan kun je beter de discussie afkappen.
Zo'n monoloog daar zit niemand op te wachtne.
Of hebt iemand getroffen die ook zichzelf graag hoort praten
sowieso, Italiequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat is echt fantastisch![]()
. En soms even een duik, en dan weer lekker lamballen. En 's avonds uit gaan eten.
![]()
![]()
Voor zulke dingen leef je gewoon. En dat lijkt me ook wel vet, aan de google foto's te zien!
Dat is zo kut!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:41 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Laatste 2 lessen niet meer, soms op het randje, gaat ie hikken
3e las was ik het gevoel een beetje kwijt en sloeg ie elke keer af toen ik moest optrekkenIn de spits
!
ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik zit op m'n 8ste les
Heb les in een VW polo, kekke wagentjes
sowieso nog een jaar wachten, dan mag ik meteen voor het zware rijbewijs..quote:
14.gifquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ookfijne auto idd!
zit op les 14 nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, Italiequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
sowieso, Italie
en idd, t is super mooi daar. dus beetje geld verdienen door in de zon te liggen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs lekker al![]()
Ik ben maar 5 keer gezakt, dus da's wel chill
ik was bij het gardameerquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, Italie. En ik ga daarnaast ook nog naar Lloret (
) met vrienden, dus ik krijg een TOP-zomer. Moet wel ff gaan sparen.
Vorig jaar was ik in Rimini, dat was ook Italië, was ook ideaal!
Die zijn van een zekere nieuwssite. En nee, ik verveel me een beetjequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar zijn die foto's van dan jitz? Ben je zo'n fetisjist die geilt op lijken en foto's maakt op crime scenes?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
14.gifTheorie al binnen, nu word mn TTT ingepland, en dan afrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik ga daarnaast ook nog naar Lloret () met vrienden
Alleen fietsers zijn zwaar kut, die komen ineens de hoek om sjezen. Denk je rotonde op te kunnen rijden, je geeft gas, instructeur vol op zijn remmen omdat een fietsmalloot zijn voorrang nog eventjes wilde hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is zo kut!
Vandaag moest ik vanaf zo'n tankstation een 50km weg op, en ik zag in de verte een auto, ik dacht, dat haal ik wel, maar mijn instructeur remde, en dat was maar goed ook.Die auto had zelfs z'n knipperlicht aan gedaan om mij te waarschuwen.
Dramatisch.
jij welquote:
Je TipTopTopic?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Theorie al binnen, nu word mn TTT ingepland, en dan afrijden
TipTopTopic?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Theorie al binnen, nu word mn TTT ingepland, en dan afrijden
het is nog steeds italiequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, Italie. En ik ga daarnaast ook nog naar Lloret (
) met vrienden, dus ik krijg een TOP-zomer. Moet wel ff gaan sparen.
Vorig jaar was ik in Rimini, dat was ook Italië, was ook ideaal!
Hehe, ga weer! Wij kunnen op die vriends ouders plaats zogenaamd staan, en dan gaan we op het trekkersveld staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik was bij het gardameeraltijd leuk als je niets gereserveerd hebt
quote:
BEDENK JE EIGEN GRAPPEN KLOOTZAKquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
TipTopTopic?
ik heb mn rijbewijs al
Ja, maar wat heeft het voor zin als je diegene toch niet overtuigt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De discussie afkappen met iemand die oogkleppen heeft en niet verder wil kijken dan zijn mening?
Er is niks mis met jezelf graag horen praten, maar dan hoor je ook te luisteren en in te spelen op de argumenten van de tegenpartij.
Ik moet overigens zeggen dat Rutte het alleraardigst doet vandaag.
tussentijdse toetsquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
TipTopTopic?
ik heb mn rijbewijs al
we gaan weer rondrijden en kijken waar we uitkomen.. grote kans dat we naar italie gaan..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hehe, ga weer! Wij kunnen op die vriends ouders plaats zogenaamd staan, en dan gaan we op het trekkersveld staan.
Nog maar 14 minuuts voordat de kappert open is.
Ja snap ik, maar ik sprak al in de verleden tijd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
het is nog steeds italie
ik ben afgelopen jaar 5x op vakantie geweest
dit jaar ga ik eerst 10 dagen Italie (Talamone) dan gelijk 3 maanden werk vakantie er achter aan.. en dan najaar turkije
Lloretmaar och dr valt altijd wat van te maken
Echt nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie moeten allemaal nog met het OV
rijden. voor 3 maanden kleding past niet in een koffertje int vliegtuigquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
*dak op klimt*
gaan we rijden of vliegen?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie moeten allemaal nog met het OV
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
BEDENK JE EIGEN GRAPPEN KLOOTZAK [ afbeelding ]
+ Economiequote:
Klopt, maar het blijft vervelend. Kom je met zo'n mieters argument waarmee je zeker gaat winnen, gaan ze het negeren. Vooral op internet is dat hinderlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft het voor zin als je diegene toch niet overtuigt?
Steek dan lekker je energie in mensen met een open mening...
Maar goed, volgens mij zijn wij het wel met elkaar eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |