jij welquote:
Je TipTopTopic?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Theorie al binnen, nu word mn TTT ingepland, en dan afrijden
TipTopTopic?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Theorie al binnen, nu word mn TTT ingepland, en dan afrijden
het is nog steeds italiequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Inderdaad, Italie. En ik ga daarnaast ook nog naar Lloret (
) met vrienden, dus ik krijg een TOP-zomer. Moet wel ff gaan sparen.
Vorig jaar was ik in Rimini, dat was ook Italië, was ook ideaal!
Hehe, ga weer! Wij kunnen op die vriends ouders plaats zogenaamd staan, en dan gaan we op het trekkersveld staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik was bij het gardameeraltijd leuk als je niets gereserveerd hebt
quote:
BEDENK JE EIGEN GRAPPEN KLOOTZAKquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
TipTopTopic?
ik heb mn rijbewijs al
Ja, maar wat heeft het voor zin als je diegene toch niet overtuigt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De discussie afkappen met iemand die oogkleppen heeft en niet verder wil kijken dan zijn mening?
Er is niks mis met jezelf graag horen praten, maar dan hoor je ook te luisteren en in te spelen op de argumenten van de tegenpartij.
Ik moet overigens zeggen dat Rutte het alleraardigst doet vandaag.
tussentijdse toetsquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
TipTopTopic?
ik heb mn rijbewijs al
we gaan weer rondrijden en kijken waar we uitkomen.. grote kans dat we naar italie gaan..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hehe, ga weer! Wij kunnen op die vriends ouders plaats zogenaamd staan, en dan gaan we op het trekkersveld staan.
Nog maar 14 minuuts voordat de kappert open is.
Ja snap ik, maar ik sprak al in de verleden tijd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
het is nog steeds italie
ik ben afgelopen jaar 5x op vakantie geweest
dit jaar ga ik eerst 10 dagen Italie (Talamone) dan gelijk 3 maanden werk vakantie er achter aan.. en dan najaar turkije
Lloretmaar och dr valt altijd wat van te maken
Echt nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie moeten allemaal nog met het OV
rijden. voor 3 maanden kleding past niet in een koffertje int vliegtuigquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
*dak op klimt*
gaan we rijden of vliegen?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie moeten allemaal nog met het OV
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
BEDENK JE EIGEN GRAPPEN KLOOTZAK [ afbeelding ]
+ Economiequote:
Klopt, maar het blijft vervelend. Kom je met zo'n mieters argument waarmee je zeker gaat winnen, gaan ze het negeren. Vooral op internet is dat hinderlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft het voor zin als je diegene toch niet overtuigt?
Steek dan lekker je energie in mensen met een open mening...
Maar goed, volgens mij zijn wij het wel met elkaar eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |