ís dat zo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vastketenen aan zn bed, daar houdt hij van
Ja, maar wat in jouw ogen goede argumenten zijn, is voor sommige mensen redenen om het maar te negerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doelde niet op mij. Maar zoals ik al eerder heb gezegd is het wel ontzettend irritant als mensen je goede argumenten gaan negeren. Niet dat schreeuwen dan gaat helpen.
[..]
Wij noemen dr poesje, vraag aan wijlen Sackboy naar de nodige details.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Biefstuk het volgende:
Wie is dat meisje uit de OP Banner, linksboven?
TVP.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar Liisz, wie was nou die vent die bij de meet aan je tieten zat?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Skylark. het volgende:
Waar ga je heen, Lis?
Ik ga naar het Garda-meer, een vriend is daar met z'n ouders op een camping en ze hebben een speedboot en hij een vaarbewijs (lees: de hele dag lekker chillen op het midden van het meer in de zon met de nodige alcohol).
Ik heb heb net m'n 15e gehad, bijna een spiegel eraf gereden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Biefstuk het volgende:
Straks rijles in kutweer met windkracht 8
Het is raar om zomaar argumenten te gaan negeren. Misschien in het geval dat ze erg kinderachtig op overduidelijk niet kloppen, maar in de meeste gevallen is het netjes om gewoon antwoord te geven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat in jouw ogen goede argumenten zijn, is voor sommige mensen redenen om het maar te negeren![]()
Wilders?quote:Beter kap je dan met de discussie, want het heeft dan toch geen zin.
ik vermoed swarmahoer. maar gezien er geen lichamelijk contact geweest is, kan ik compleet mis zittenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
same here..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Biefstuk het volgende:
Ja dat is echt fantastischquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
![]()
![]()
super chill met boot op t water chillen
ik ga 3 maanden naar Porto santo stefano ( 1.5 u boven rome ) schier eiland daar
Rijles is leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zit op m'n 8ste lesquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb heb net m'n 15e gehad, bijna een spiegel eraf gereden.
Scheelde een haartje.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
Goed zo. En je nu blijven gedragen.quote:
Ja, maar wat ik zei: dan kun je beter de discussie afkappen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
Het is raar om zomaar argumenten te gaan negeren. Misschien in het geval dat ze erg kinderachtig op overduidelijk niet kloppen, maar in de meeste gevallen is het netjes om gewoon antwoord te geven.
23 augustus tv afstoffenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:38 schreef dagdag het volgende:
hallo
Ik in een Mitsubishi Coltquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik zit op m'n 8ste les
Heb les in een VW polo, kekke wagentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |