quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk het niet nee, maar misschien is ze wel in voor een trio.
Ze hebben niet eens een pippaquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
De helden van de Amsterdamsche Politie
[ afbeelding ]
Die man in dat witte pak jat een fiets en ze zien het niet eensquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die man in dat witte pak jat een fiets en ze zien het niet eens!
Dan hebben die Amerikaanse agenten bij voorbaat al meer autoriteitquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Eerst schieten, dan vragen stellenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan hebben die Amerikaanse agenten bij voorbaat al meer autoriteit
Die zit rechtsquote:
Een wat?quote:
Hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die man in dat witte pak jat een fiets en ze zien het niet eens!
Ritalin?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:53 schreef Gupje het volgende:
Waarom werken dingen bij mij zelf wel en bij anderen nooit
Niet iedereen heeft zo'n opgerekte anus?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:53 schreef Gupje het volgende:
Waarom werken dingen bij mij zelf wel en bij anderen nooit
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Offtopic: Wel een geil meisje voor sm.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eerst schieten, dan vragen stellen
Sowieso de NLse politiequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Wantdanhoefjegeenpaktekopen/huren.quote:
Waarom hoor ik The Village People in mijn hoofd spelen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij nader inzien toch maar niet
Dat doen ze alleen bij buitenlanders, Bobbyquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso de NLse politieBij een marteling staan ze buiten te wachten tot het over is
Omdat je een kasthomo bent?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom hoor ik The Village People in mijn hoofd spelen?
Nu hoor ik het ook, je wordt bedankt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom hoor ik The Village People in mijn hoofd spelen?
Huuhuuhuhu, ja leuk!quote:
Mijn welgemeende excuses.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu hoor ik het ook, je wordt bedankt.
Dan had je hier gisteravond moeten zijn met die discussie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met de politie![]()
Mensen die problemen hebben met gezag
ISowieso heb ik nooit last van de politie, op alcoholcontroles en zo na dan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met de politie![]()
Mensen die problemen hebben met gezag
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:03 schreef Zotheid het volgende:
Mijn welgemeende excuses.
Hihi, Zotheid zei sorry!
[..]
Dan had je hier gisteravond moeten zijn met die discussie.
Dat was geen gezag toch, maar machtsmisbruik?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:03 schreef Zotheid het volgende:
Dan had je hier gisteravond moeten zijn met die discussie.
Ook dat niet eens, ben wel ooit een keer aangehouden omdat ik volgens de politie dan weer te twijfelachtig reed (onbekend terrein) en dan weer te snel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ISowieso heb ik nooit last van de politie, op alcoholcontroles en zo na dan.
Ik wel, ik deed ook altijd mee met debatteren op de middelbare.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik vind discussies bijna nooit leuk.
O ja, klopt. Want natuurlijk, een forum is een democratie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was geen gezag toch, maar machtsmisbruik?
Discussies zijn alleen leuk als mensen je uit laten praten en niet door elkaar gaan zitten schreeuwen, omdat ze het leuk vinden om zichzelf te horen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wel, ik deed ook altijd mee met debatteren op de middelbare.
[..]
Ik ben ook een keer aangehouden om 3 uur 's nachts of zo, gewoon een controle.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook dat niet eens, ben wel ooit een keer aangehouden omdat ik volgens de politie dan weer te twijfelachtig reed (onbekend terrein) en dan weer te snel.
Beetje tegenstrijdig dus.
Houden ze dan met zo'n controle iedereen aan of iedereen waarvan ze een vermoeden hebben dat ie gedronken heeft?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer aangehouden om 3 uur 's nachts of zo, gewoon een controle.![]()
![]()
En op de route die ik rij houden ze vaak alcohol controles en dat is best irritant want ik drink nooit.
Geen idee, gewoon willekeurig volgens mij. Als ze er te veel mensen hebben staan, laten ze je soms wel door gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houden ze dan met zo'n controle iedereen aan of iedereen waarvan ze een vermoeden hebben dat ie gedronken heeft?
nee. Echt kut. voor 3 maanden een vaste beugel. Hij zit er net een half uur in. Lijkt net of ik botox lippen heb.quote:
Watvoor een?quote:
Hay haw ik oowk vjoegerquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. Echt kut. voor 3 maanden een vaste beugel. Hij zit er net een half uur in. Lijkt net of ik botox lippen heb.
Zoals je al wist hoor ik graag mezelf praten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Discussies zijn alleen leuk als mensen je uit laten praten en niet door elkaar gaan zitten schreeuwen, omdat ze het leuk vinden om zichzelf te horen.![]()
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoals je al wist hoor ik graag mezelf praten.
Maar er valt in veel gevallen prima inhoudelijk te discussiëren zonder te gaan schreeuwen.
Hoi!quote:
Da's mooi naatjequote:
Hoiquote:
Wie? Bolletje? Geen idee, ik kom niet in R&P.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef Devvie het volgende:
Heeft die nieuwe faalmod al iets gepresteerd?
krentenbol ook niet..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie? Bolletje? Geen idee, ik kom niet in R&P.
Jazeker.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef Devvie het volgende:
Juniquote:
nou vrouwtje je ben single, daar ga we wat aan doenquote:
NJ ging extra inwrijven bij mij dat ik het niet geworden wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jazeker.
Help me! - moderator gezocht
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou vrouwtje je ben single, daar ga we wat aan doen
Heb je zin om mee op vakantie te gaan.
Graag heb ik dan dat je een voorbindpenis meeneemt, omdat ik dat lekker vind
geeft even reactie terug.
groeten scheermes
Jij? Modje in R&P?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
NJ ging extra inwrijven bij mij dat ik het niet geworden was
Ik doelde niet op mij. Maar zoals ik al eerder heb gezegd is het wel ontzettend irritant als mensen je goede argumenten gaan negeren. Niet dat schreeuwen dan gaat helpen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
In veel gevallen?
Dus niet in alle gevallen?
Brulaap
Doe is lief!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef Devvie het volgende:
hmm.....quote:
Vastketenen aan zn bed, daar houdt hij vanquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmm.....
ik zou het kunnen overwegen.
wat doen we dan met frituurvetpet?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef dagdag het volgende:
[..]
nou vrouwtje je ben single, daar ga we wat aan doen
Heb je zin om mee op vakantie te gaan. nee.
Graag heb ik dan dat je een voorbindpenis meeneemt, omdat ik dat lekker vind
geeft even reactie terug.
groeten scheermes
En nu je excuses aanbieden. Hups!quote:
ís dat zo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vastketenen aan zn bed, daar houdt hij van
Ja, maar wat in jouw ogen goede argumenten zijn, is voor sommige mensen redenen om het maar te negerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doelde niet op mij. Maar zoals ik al eerder heb gezegd is het wel ontzettend irritant als mensen je goede argumenten gaan negeren. Niet dat schreeuwen dan gaat helpen.
[..]
Wij noemen dr poesje, vraag aan wijlen Sackboy naar de nodige details.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Biefstuk het volgende:
Wie is dat meisje uit de OP Banner, linksboven?
TVP.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar Liisz, wie was nou die vent die bij de meet aan je tieten zat?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Skylark. het volgende:
Waar ga je heen, Lis?
Ik ga naar het Garda-meer, een vriend is daar met z'n ouders op een camping en ze hebben een speedboot en hij een vaarbewijs (lees: de hele dag lekker chillen op het midden van het meer in de zon met de nodige alcohol).
Ik heb heb net m'n 15e gehad, bijna een spiegel eraf gereden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Biefstuk het volgende:
Straks rijles in kutweer met windkracht 8
Het is raar om zomaar argumenten te gaan negeren. Misschien in het geval dat ze erg kinderachtig op overduidelijk niet kloppen, maar in de meeste gevallen is het netjes om gewoon antwoord te geven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat in jouw ogen goede argumenten zijn, is voor sommige mensen redenen om het maar te negeren![]()
Wilders?quote:Beter kap je dan met de discussie, want het heeft dan toch geen zin.
ik vermoed swarmahoer. maar gezien er geen lichamelijk contact geweest is, kan ik compleet mis zittenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
same here..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Biefstuk het volgende:
Ja dat is echt fantastischquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
![]()
![]()
super chill met boot op t water chillen
ik ga 3 maanden naar Porto santo stefano ( 1.5 u boven rome ) schier eiland daar
Rijles is leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zit op m'n 8ste lesquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb heb net m'n 15e gehad, bijna een spiegel eraf gereden.
Scheelde een haartje.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
Goed zo. En je nu blijven gedragen.quote:
Ja, maar wat ik zei: dan kun je beter de discussie afkappen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
Het is raar om zomaar argumenten te gaan negeren. Misschien in het geval dat ze erg kinderachtig op overduidelijk niet kloppen, maar in de meeste gevallen is het netjes om gewoon antwoord te geven.
23 augustus tv afstoffenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:38 schreef dagdag het volgende:
hallo
Ik in een Mitsubishi Coltquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik zit op m'n 8ste les
Heb les in een VW polo, kekke wagentjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |