als zij maar niet met haar trainer gaat neuken. Dan kan ze net zo goed meteen stoppenquote:
eerste ronde overleven levert in ieder geval weer punten opquote:Op maandag 6 april 2009 19:08 schreef TheArt het volgende:
Aran moet in de eerste ronde tegen de 16-jarige wildcardspeelster Maria-Teresa Torro Flor, de nummer 806 van de wereld. Bij winst in de tweede ronde tegen de als derde geplaatste Kaia Kanepi of Rosana De Los Rios.
Nuh, Ze moet na Errani - Schruff.. en die zitten begin 2e set.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij speelt ze om half 2 vanmiddag.
Die zal wel thuisvoordeel hebben denk ik. En nu is Rus lekker bezig, 2 lovegames en een rebreak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Echt matig hoor dit..die Torro-Flor heeft 0,0 ervaring. Alleen 1 challengerwedstrijd in 2007 die ze kansloos verloor. Dit jaar 2 futures waarin ze niet eens door de kwalificatie kwam..
Zelfs al zaten er 3000 man met spiegeltjes op haar te schijnen, dan nog moet ze van dit soort types winnen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Die zal wel thuisvoordeel hebben denk ik. En nu is Rus lekker bezig, 2 lovegames en een rebreak.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef Szura het volgende:
FF gelieerd aan dit toernooi, doet Ewijk nog mee of is die eruit gevlogen in de kwali's?
Erg netjes teruggekomen inderdaad... lekker ook voor de ranking, de komende weken heeft ze wat punten te verdedigen dus dit is alvast een mooie compensatie!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Timm-E het volgende:
Ennn GSM Rus! 12 games op rij is toch best zoals het hoort!
Jep. In de volgende twee weken heeft ze 76 punten te verdedigen, maar ze speelt volgende week ook nog een WTA-toernooi. Daarna tot midden juli bijna niets (10 punten). Daar liggen de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erg netjes teruggekomen inderdaad... lekker ook voor de ranking, de komende weken heeft ze wat punten te verdedigen dus dit is alvast een mooie compensatie!
Welk toernooi presteerde ze vorig jaar dan zo goed ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep. In de volgende twee weken heeft ze 76 punten te verdedigen, maar ze speelt volgende week ook nog een WTA-toernooi. Daarna tot midden juli bijna niets (10 punten). Daar liggen de mogelijkheden.
Vandaag niet, volgens OOPquote:Op woensdag 8 april 2009 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welk toernooi presteerde ze vorig jaar dan zo goed ?
En hoeveel punten leveren de overwinning van gisteren al op.
Hoelaat speelt ze trouwens vandaag ?
Vorig jaar haalde ze de halve finale van het 25.000 dollar-toernooi van Biarritz (dik verloren van Sfar overigens, waar ze nu in de kwalificaties van won). Dat zijn 26 punten. En een week later won ze het 25.000 dollar-toernooi van Bari (50 punten). Kortom, 76 punten in deze twee weken.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welk toernooi presteerde ze vorig jaar dan zo goed ?
En hoeveel punten leveren de overwinning van gisteren al op.
Hoelaat speelt ze trouwens vandaag ?
In Miami heeft krajicek 80 punten gehaald, door via kwalificaties in de 2e ronde te komen. Maar ze liggen maar 28 punten uit elkaar, dus mocht rus de tweede ronde winnen, dan zou zomaar rus weer de beste kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:18 schreef Apfel. het volgende:
Ze is niet meer de beste van Nederland hoorde ik gister op studio sport? Wat heeft die krajicek gepresteerd dan afgelopen weken dat ze over Arantxa heen is? Ik volg het namelijk niet zo nauwlettendalleen beetje de grote toernooien
Waarom word ik steeds doorgelinkt naar adultfriendfinder.comquote:Op donderdag 9 april 2009 17:39 schreef TheArt het volgende:
Arantxa kan zo de baan op. Live te zien o.a. hier.
Ads worden aangepast nav het type gebruiker. Ik had animal pronquote:Op donderdag 9 april 2009 17:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom word ik steeds doorgelinkt naar adultfriendfinder.com![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ads worden aangepast nav het type gebruiker. Ik had animal pron
Beide. Aran eindelijk wakker..2-3 door een rebreakquote:Op donderdag 9 april 2009 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Arantxa of dat wijf met een aantal beesten ?
Nee idd. Bij mij ook niet.
Barcelona, bakermat van het gravelquote:
Deze week. Tweede 50.000 dollar-toernooi in Kroatië, nu in de hoofdstad Zagreb. Ze is als 8e geplaatst.quote:
kijk eens 2 posts terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:08 schreef Szura het volgende:
Rus bereikt de kwartfinales door Tatisjvili uit Georgië met 6-4 7-5 te verslaan![]()
In die kwartfinale wacht de nr 176: Pivovarova uit Rusland
Al wat ouder nieuws maar toch belangrijk om te wetenquote:Arantxa Rus ontbreekt in Rosmalen
AMSTERDAM - Arantxa Rus doet niet mee aan de Ordina Open in Rosmalen, zo meldt de organisatie dinsdag.
Het tennistoernooi vindt plaats van 14 tot 20 juni. In dezelfde week zal het kwalificatietoernooi voor Wimbledon plaats vinden.
"Het is erg spijtig dat beide toernooien in dezelfde week worden gespeeld, maar ik ga nu toch voor het hoogste en dat is het kwalificatietoernooi voor Wimbledon", aldus Rus tegen De Telegraaf.
Zou goed kunnen, meen me in ieder geval te herinneren dat ze de Australian Open won bij de junioren?quote:
Jep, ze heeft de main draw van Wimbledon niet gehaald.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
maar Misa speelt wel Rosmalen...
Betekend dit dat zij sowieso niet op Wimbledon zal acteren ?
Nope, niet twee evenementen in dezelfde week.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef Sharapova het volgende:
En met een early exit in Rosmalen? Kan ze dan nog meedoen aan de kwallies?
Is inderdaad niet de makkelijkste opgave in de quali's maar moet zeker te doen zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:12 schreef knijn1985 het volgende:
goede overwinning morgen volgende ronde lijkt me tegen Schruff nr 157 van de wereld maar is wel nr 52 geweest in haar beste tijd lastig dus
Meer hoeven we niet te wetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef danusz1986 het volgende:
Ze heeft vandaag gewonnen met 6/4 6/4 van Klepac meer weet ik niet!
Kwalificatie wordt niet uitgezonden.OOP is ook nog niet uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:22 schreef Apfel. het volgende:
hoelaat speelt ze en is t ergens te volgen?
Wel dramatisch op gravel..tot deze week alleen 1 potje gespeeld op green clay en that's it. Hier had ze gwoon een goede loting.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:44 schreef Sharapova het volgende:
hmmmz O'brien is wel 111 van de wereld en de laatste tijd goed bezig, dus kan erg spannend worden!
Klopt. Eerst tegen Mraz, een Française met wildcard en dat nog in drie sets nota benequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel dramatisch op gravel..tot deze week alleen 1 potje gespeeld op green clay en that's it. Hier had ze gwoon een goede loting.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:12 schreef pfaf het volgende:
En van start met een 1-0 voorsprong!Go Aran!
rolandgarros.com.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:47 schreef Apfel. het volgende:
waar volgen jullie de livescore?
Je hebt gelijk... Spanning moest er alleen uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:01 schreef Sharapova het volgende:
we hebben gewoon een scoreboard hoor?! niet ieder punt hoeft gepost te worden
Als je Dementieva had gezegd, hadden heus wat mensen je gelooft.quote:
Loting is er al hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je Dementieva had gezegd, hadden heus wat mensen je gelooft.
Maar het kon sowieso niet omdat de kwalificaties nog bezig zijn en ze pas plaatsen nadat alle partijen zijn afgelopen. Naast Rus ook Martic en Dentoni bij de vrouwen door naar het hoofdtoernooi voor de eerste maal in hun carrière
Ik heb het toch over het plaatsen van qualifiers en niet over de echte lotingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Loting is er al hoor.
http://www.telegraaf.nl/t(...)Vrouwen__.html?p=6,1
Prima, wijs jij Rus even aan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Loting is er al hoor.
http://www.telegraaf.nl/t(...)Vrouwen__.html?p=6,1
Okquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het toch over het plaatsen van qualifiers en niet over de echte lotingEven wat beter lezen.
Bowa, heb jij Aran ook al gekrabbeld?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA netjens !!!
Sanchez scheen vorig jaar haar wedstrijd gewonnen te hebben van de Slowaakse Gajdosova (ze heet nu Groth en is Australische) door alles hoog halfcourt te spelen en Gajdosova roste alles wel achterin het hek. Sanchez is inderdaad een gravelspeelster, maar van een veel minder niveau dan Aran normaal gesproken. Zeker omdat Aran meerdere spelletjes kan spelen, wat ook uitgelegd werd door Hugo Ekker in dat filmpje bij Studio Sport.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:02 schreef Sharapova het volgende:
Zo dit is echt de beste loting die ze zich had kunnen wensen volgens mijgeniaal!
Al klinkt Sanchez wel echt al een gravel speelsterMaarja, gravel is ook Aran's favo surface volgens mij
Die kans lijkt me nihil, twee speelsters ruim buiten de top 100. De NOS zal er vast een camera neerzetten, maar niet voor live-beelden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:22 schreef Coelho het volgende:
Nu nog een baan met camera's en dan zou het helemaal compleet zijn.
Ik denk ook niet dat de kans groot is, maar met een Française als tegenstandster kan je altijd een beetje hopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die kans lijkt me nihil, twee speelsters ruim buiten de top 100. De NOS zal er vast een camera neerzetten, maar niet voor live-beelden.
bij wie zit ze nog meer in de helft van het schema ? (wil niet op de zaken vooruit lopen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:10 schreef TheArt het volgende:
Aran dus wel op een TV-court. Ze speelt morgen al, de derde partij op court 2.
Qwa schema zal het moeilijk worden om in de 3de ronde te komen, In de 2de ronde moet ze waarschijnlijk tegen Kanepi. En de ronde daarna waarschijnlijk tegen Sharapova of Petrova.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:56 schreef franklop het volgende:
[..]
bij wie zit ze nog meer in de helft van het schema ? (wil niet op de zaken vooruit lopen hoor)
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:51 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Qwa schema zal het moeilijk worden om in de 3de ronde te komen, In de 2de ronde moet ze waarschijnlijk tegen Kanepi. En de ronde daarna waarschijnlijk tegen Sharapova of Petrova.
Ja dat denk ik wel, samen met Kraicjek potentiële topper, maar of dit nou direct tipt aan faatje, tijd zal het leren...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef FP128 het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik nu n.a.v van dit topic dat zij de nieuwe Nederlandse tennis hoop in bange dagen is en de nieuwe 'babe' na hockeyster Fatima de Melo?
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, nobele onbekende wil ik niet zeggen, maar super veel weet ik ook niet van haar. Ze is 21, komt uit voor Kazachstan, speelt het liefst op snelle ondergronden en is dit jaar niet al te best bezig. Ze verloor vorige week nota bene nog in de kwalificaties van Straatsburg van Astrid Besser in twee setsWel de tweede ronde in Rome gehaald vanuit de kwalificaties met winstpartijen op Dentoni (die Italiaanse is ook qualifier hier op RG en is aardig goed bezig), Vaidisova en in de eerste ronde op Stosur, om vervolgens te verliezen van Pennetta in drie sets.
We kunnen haar dus wel omschrijven als extreem wisselvallig.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef Szura het volgende:
Gaat dit trouwens richting een top 100 plaats?
of is daarnog een overwinning voor nodig?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef tennisboy het volgende:
Mooie overwinning van Rus. Nu hopen dat ze de minste van de tegenstander loot die tegen iemand van het kwalificatietoernooi moet spelen.
Nog 1 overwinning erbij betekent dat ze in de top 100 zit.
dat zal dinsdag of woensdag zijn, weet niet of ze dinsdag nog voor eerste ronde nodig hebben of ze dan ook al met tweede ronde kunnen startenquote:
court 4 heeft geen videocamera staat in het RG-topicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef De_kromme het volgende:
Morgen om 11.00 als het goed is, Court 4. Beter wordt het live uitgezonden.
Jammer. Dan maar de livescores volgen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef Terechtplus1 het volgende:
"Van de wedstrijd van Arantxa Rus, om elf uur op Court 4, kunnen we helaas geen livebeelden aanbieden."
Kut NOS.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jammer. Dan maar de livescores volgen..
Ik heb de verklaring net gegeven in het RG-topic:quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:35 schreef eentwee het volgende:
Jammer zegZo'n afstraffing had ik toch niet verwacht. Ben benieuwd of er nog een andere verklaring voor is dan een offday.
Nou ja, ze had zelf wat beter kunnen spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb de verklaring net gegeven in het RG-topic:
Het schijnt dat Shvedova echt een briljante wedstrijd heeft gespeeld en dat er voor Rus echt helemaal niets aan te doen was.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef Toad het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-522012/
Wat een schatje. Ze heeft een soort rust over zich heen in de interviews. Da's goed.
Wie zegt dat Sharapova op Philippe Chatrier wordt geprogrammeerd? Zeker tegen Rus of nu tegen Shvedova. Ik denk baan 1 of 2 overmorgen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze had gewonnen, had ze tegen Sharapova gestaan op centre court. Jammer.
Ze lijkt wel stoned. Te rustig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef Toad het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-522012/
Wat een schatje. Ze heeft een soort rust over zich heen in de interviews. Da's goed.
Het is meer dat ze niet gewend is voor de camera te staan en geïnterviewd te worden denk ik. Je hoort duidelijk dat ze geen training daarin heeft gehad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:09 schreef Tim86 het volgende:
Pff ze lijkt op Jerney Kaagman qua stemgeluid en uitdrukking man
"Dat meisje" klinkt ook een beetje stom steeds..alsof het een complete nobody is.
Maar ik blijf fan
Daar heeft ze juist wel begeleiding in meen ik gelezen te hebben in die gratis editie van Tennis Magazine: van Marcella Meskerquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is meer dat ze niet gewend is voor de camera te staan en geïnterviewd te worden denk ik. Je hoort duidelijk dat ze geen training daarin heeft gehad.
nou, dan hebben ze niet echt hun best gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Gurby het volgende:
[..]
Daar heeft ze juist wel begeleiding in meen ik gelezen te hebben in die gratis editie van Tennis Magazine: van Marcella Mesker
Nou gewoon, ze moet kwalificaties spelen voor Wimbledon, net als ze deed voor Roland Garros. Niets ingewikkelds aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef Toad het volgende:
Iemand weet hoe het zit met die voorrondes voor Wimbledon?
Je had gelijk..ze had op centre court kunnen spelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze had gewonnen, had ze tegen Sharapova gestaan op centre court. Jammer.
Ik bedoel meer wanneer, waar.. En of er is een site is waar je dat kan volgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou gewoon, ze moet kwalificaties spelen voor Wimbledon, net als ze deed voor Roland Garros. Niets ingewikkelds aan.
Nee man, er wonen alleen Monsters in Monster.quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:28 schreef Apfel. het volgende:
Binnenkort maar eens een keer stappen in Monster / Den Haag
Nee hoor, Sharapova alleen is niet voldoende voor centre court. Shvedova is regerend junior kampioene van Roland Garros, sloeg de nummer 18 van de wereld uit het toernooi en is in vorm. Zou een zware wedstrijd kunnen zijn, met Rus was het dat niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je had gelijk..ze had op centre court kunnen spelen
Volgend jaar dan maar
De week voor Wimbledon, op Wimbledon. Wimbledon.org.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik bedoel meer wanneer, waar.. En of er is een site is waar je dat kan volgen.
Manasieva is 19 volgens mij en staat inmiddels ook al ruim in de top-200. Ze zal wel even moeite hebben gehad met de grote omschakeling.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag op teletetekst dat Rus ze
met 6-0 6-1 gereten had gekregen vanmiddag in de
NL competitie tegen een voor mij onbekende speelster...
Goed bezig bowaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
Rus speelt in de 1ste ronde van de qualies op Wimbledon tegen de 24 jarige Eva Hrdinova, de nummer 192 van de wereld.
Wanneer ze doorkomt speelt ze tegen de winnaar van de partij tussen Bratchikova ( - geen gegevens ) en Lee-Waters ( 214 ).
Waneer ze deze ronde nog mocht overleven dan wacht haar Nakimura ( 222 ), Pivovarova ( 176 ), Dentoni ( 134 ) of Hercog ( 114 ) voor een plaats in het hoofdtoernooi.
Livescore hè op de site van Wimbledon.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
is zeker nergens te volgen vanmiddag?
Doe ff normaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:19 schreef BeamofLight het volgende:
Jij mag haar Aran noemen?
Zielig figuurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef BeamofLight het volgende:
Hij doet net of het haar peetoom is. Jij bent toch niet haar peetoom hè, garfield?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |