Sanchez scheen vorig jaar haar wedstrijd gewonnen te hebben van de Slowaakse Gajdosova (ze heet nu Groth en is Australische) door alles hoog halfcourt te spelen en Gajdosova roste alles wel achterin het hek. Sanchez is inderdaad een gravelspeelster, maar van een veel minder niveau dan Aran normaal gesproken. Zeker omdat Aran meerdere spelletjes kan spelen, wat ook uitgelegd werd door Hugo Ekker in dat filmpje bij Studio Sport.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:02 schreef Sharapova het volgende:
Zo dit is echt de beste loting die ze zich had kunnen wensen volgens mijgeniaal!
Al klinkt Sanchez wel echt al een gravel speelsterMaarja, gravel is ook Aran's favo surface volgens mij
Die kans lijkt me nihil, twee speelsters ruim buiten de top 100. De NOS zal er vast een camera neerzetten, maar niet voor live-beelden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:22 schreef Coelho het volgende:
Nu nog een baan met camera's en dan zou het helemaal compleet zijn.
Ik denk ook niet dat de kans groot is, maar met een Française als tegenstandster kan je altijd een beetje hopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die kans lijkt me nihil, twee speelsters ruim buiten de top 100. De NOS zal er vast een camera neerzetten, maar niet voor live-beelden.
bij wie zit ze nog meer in de helft van het schema ? (wil niet op de zaken vooruit lopen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:10 schreef TheArt het volgende:
Aran dus wel op een TV-court. Ze speelt morgen al, de derde partij op court 2.
Qwa schema zal het moeilijk worden om in de 3de ronde te komen, In de 2de ronde moet ze waarschijnlijk tegen Kanepi. En de ronde daarna waarschijnlijk tegen Sharapova of Petrova.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:56 schreef franklop het volgende:
[..]
bij wie zit ze nog meer in de helft van het schema ? (wil niet op de zaken vooruit lopen hoor)
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:51 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Qwa schema zal het moeilijk worden om in de 3de ronde te komen, In de 2de ronde moet ze waarschijnlijk tegen Kanepi. En de ronde daarna waarschijnlijk tegen Sharapova of Petrova.
Ja dat denk ik wel, samen met Kraicjek potentiële topper, maar of dit nou direct tipt aan faatje, tijd zal het leren...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef FP128 het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik nu n.a.v van dit topic dat zij de nieuwe Nederlandse tennis hoop in bange dagen is en de nieuwe 'babe' na hockeyster Fatima de Melo?
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, nobele onbekende wil ik niet zeggen, maar super veel weet ik ook niet van haar. Ze is 21, komt uit voor Kazachstan, speelt het liefst op snelle ondergronden en is dit jaar niet al te best bezig. Ze verloor vorige week nota bene nog in de kwalificaties van Straatsburg van Astrid Besser in twee setsWel de tweede ronde in Rome gehaald vanuit de kwalificaties met winstpartijen op Dentoni (die Italiaanse is ook qualifier hier op RG en is aardig goed bezig), Vaidisova en in de eerste ronde op Stosur, om vervolgens te verliezen van Pennetta in drie sets.
We kunnen haar dus wel omschrijven als extreem wisselvallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |