als zij maar niet met haar trainer gaat neuken. Dan kan ze net zo goed meteen stoppenquote:
eerste ronde overleven levert in ieder geval weer punten opquote:Op maandag 6 april 2009 19:08 schreef TheArt het volgende:
Aran moet in de eerste ronde tegen de 16-jarige wildcardspeelster Maria-Teresa Torro Flor, de nummer 806 van de wereld. Bij winst in de tweede ronde tegen de als derde geplaatste Kaia Kanepi of Rosana De Los Rios.
Nuh, Ze moet na Errani - Schruff.. en die zitten begin 2e set.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij speelt ze om half 2 vanmiddag.
Die zal wel thuisvoordeel hebben denk ik. En nu is Rus lekker bezig, 2 lovegames en een rebreak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Echt matig hoor dit..die Torro-Flor heeft 0,0 ervaring. Alleen 1 challengerwedstrijd in 2007 die ze kansloos verloor. Dit jaar 2 futures waarin ze niet eens door de kwalificatie kwam..
Zelfs al zaten er 3000 man met spiegeltjes op haar te schijnen, dan nog moet ze van dit soort types winnen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Die zal wel thuisvoordeel hebben denk ik. En nu is Rus lekker bezig, 2 lovegames en een rebreak.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef Szura het volgende:
FF gelieerd aan dit toernooi, doet Ewijk nog mee of is die eruit gevlogen in de kwali's?
Erg netjes teruggekomen inderdaad... lekker ook voor de ranking, de komende weken heeft ze wat punten te verdedigen dus dit is alvast een mooie compensatie!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Timm-E het volgende:
Ennn GSM Rus! 12 games op rij is toch best zoals het hoort!
Jep. In de volgende twee weken heeft ze 76 punten te verdedigen, maar ze speelt volgende week ook nog een WTA-toernooi. Daarna tot midden juli bijna niets (10 punten). Daar liggen de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erg netjes teruggekomen inderdaad... lekker ook voor de ranking, de komende weken heeft ze wat punten te verdedigen dus dit is alvast een mooie compensatie!
Welk toernooi presteerde ze vorig jaar dan zo goed ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep. In de volgende twee weken heeft ze 76 punten te verdedigen, maar ze speelt volgende week ook nog een WTA-toernooi. Daarna tot midden juli bijna niets (10 punten). Daar liggen de mogelijkheden.
Vandaag niet, volgens OOPquote:Op woensdag 8 april 2009 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welk toernooi presteerde ze vorig jaar dan zo goed ?
En hoeveel punten leveren de overwinning van gisteren al op.
Hoelaat speelt ze trouwens vandaag ?
Vorig jaar haalde ze de halve finale van het 25.000 dollar-toernooi van Biarritz (dik verloren van Sfar overigens, waar ze nu in de kwalificaties van won). Dat zijn 26 punten. En een week later won ze het 25.000 dollar-toernooi van Bari (50 punten). Kortom, 76 punten in deze twee weken.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welk toernooi presteerde ze vorig jaar dan zo goed ?
En hoeveel punten leveren de overwinning van gisteren al op.
Hoelaat speelt ze trouwens vandaag ?
In Miami heeft krajicek 80 punten gehaald, door via kwalificaties in de 2e ronde te komen. Maar ze liggen maar 28 punten uit elkaar, dus mocht rus de tweede ronde winnen, dan zou zomaar rus weer de beste kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:18 schreef Apfel. het volgende:
Ze is niet meer de beste van Nederland hoorde ik gister op studio sport? Wat heeft die krajicek gepresteerd dan afgelopen weken dat ze over Arantxa heen is? Ik volg het namelijk niet zo nauwlettendalleen beetje de grote toernooien
Waarom word ik steeds doorgelinkt naar adultfriendfinder.comquote:Op donderdag 9 april 2009 17:39 schreef TheArt het volgende:
Arantxa kan zo de baan op. Live te zien o.a. hier.
Ads worden aangepast nav het type gebruiker. Ik had animal pronquote:Op donderdag 9 april 2009 17:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom word ik steeds doorgelinkt naar adultfriendfinder.com![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ads worden aangepast nav het type gebruiker. Ik had animal pron
Beide. Aran eindelijk wakker..2-3 door een rebreakquote:Op donderdag 9 april 2009 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Arantxa of dat wijf met een aantal beesten ?
Nee idd. Bij mij ook niet.
Barcelona, bakermat van het gravelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |