eerste ronde overleven levert in ieder geval weer punten opquote:Op maandag 6 april 2009 19:08 schreef TheArt het volgende:
Aran moet in de eerste ronde tegen de 16-jarige wildcardspeelster Maria-Teresa Torro Flor, de nummer 806 van de wereld. Bij winst in de tweede ronde tegen de als derde geplaatste Kaia Kanepi of Rosana De Los Rios.
Nuh, Ze moet na Errani - Schruff.. en die zitten begin 2e set.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij speelt ze om half 2 vanmiddag.
Die zal wel thuisvoordeel hebben denk ik. En nu is Rus lekker bezig, 2 lovegames en een rebreak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Echt matig hoor dit..die Torro-Flor heeft 0,0 ervaring. Alleen 1 challengerwedstrijd in 2007 die ze kansloos verloor. Dit jaar 2 futures waarin ze niet eens door de kwalificatie kwam..
Zelfs al zaten er 3000 man met spiegeltjes op haar te schijnen, dan nog moet ze van dit soort types winnen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Die zal wel thuisvoordeel hebben denk ik. En nu is Rus lekker bezig, 2 lovegames en een rebreak.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef Szura het volgende:
FF gelieerd aan dit toernooi, doet Ewijk nog mee of is die eruit gevlogen in de kwali's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |