Inmiddels wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:25 schreef franklop het volgende:
de foto's in OP werken niet trouwens
Doet het naar mijn idee wel aardig? Belucci en zijn tegenstander hadden openingsgame van 9 minuten ofzo:pquote:Op maandag 23 februari 2009 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat het scoreboard niet echt meewerkt in Acapulco.
Het staat regelmatig een paar minuten stil en dan zijn er ineens een paar punten gespeeld.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Doet het naar mijn idee wel aardig? Belucci en zijn tegenstander hadden openingsgame van 9 minuten ofzo:p
Ja die komt van de KNLTB-site. Tenminste, daar stond ie vroeger op.quote:
quote:
Die Spaanse was een paar jaar terug de nummer 52 van de wereld.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ze verloren heeft, was die tegenstandster qua ranking een beetje evenwichtig aan Arantxa eigenlijk of was dit gewoon een potje wat ze had moeten winnen?
Bijna 38.000 euro. Daar komen de kledingsponsors (ze heeft een contract bij Adidas) nog bij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef The_Hives het volgende:
Jammer dat ze verloren heeft.
Ik lees trouwens in de OP dat ze sinds 2007 'prof' is. Nou heeft ze nog niet zo heel veel gewonnen natuurlijk.
Maar om haar bestaan op dit moment te kunnen betalen, hoeveel aan prijzengeld heeft ze inmiddels gevangen?
Of zal het grote deel van haar kosten door haar managementbureau betaald worden er vanuit gaande dat ze in de toekomst genoeg gaat verdienen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bijna 38.000 euro. Daar komen de kledingsponsors (ze heeft een contract bij Adidas) nog bij.
quote:Overigens is Aran gewoon genaaid door Szavay. Die speelde tegen een landgenote in de derde kwalificatieronde en ze gaf bij 6-1, 4-0-voorsprong de partij uit handen omdat ze al wist dat ze lucky loser zou worden bij verlies. Anders was die plek naar Arantxa gegaan.
Nee, ze traint gewoon bij de KNLTB en wordt vanuit daar dus ook begeleid. Je verwart haar met Misa.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat dat niet genoeg is om een heel jaar op pad te gaan en trainers ed te betalen. Ze zit toch ook bij die tennisschool (naam is me ontgaan) in de VS waar meerdere toppers (of potentiële zoals Anna) vandaan komen?
Dan zal het managementbureau er nu dus geld op toe moeten leggen. Of overschat ik dan de kosten die ze maakt?
[..]
Dat riekt gewoon naar manipulatie, kan de WTA daar geen actie op ondernemen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:22 schreef TheArt het volgende:
Overigens is Aran gewoon genaaid door Szavay. Die speelde tegen een landgenote in de derde kwalificatieronde en ze gaf bij 6-1, 4-0-voorsprong de partij uit handen omdat ze al wist dat ze lucky loser zou worden bij verlies. Anders was die plek naar Arantxa gegaan.
Makkiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:23 schreef TheArt het volgende:
Dit weekend de kwalificaties voor het derde WTA-toernooi op rij in Zuid-Amerika. Ditmaal is Monterrey in Mexico aan de beurt. En tsja, hier de dramatisch slechte loting voor Aran. Misa is er beter van afgekomen.
[1] Paszek vs. Grandin
Jozami vs. Granillo
Stevenson vs. Silva
Rus vs. [7] Duque Marino
[2] Dominguez Lino vs. Arn
Fujiwara vs. Jidkova
Zahlavova vs. Wienerova
Szatmari vs. [9] Klepac
[3] De Los Rios vs. Washington
Scheepers vs. Krajicek
Glatch vs. Munoz Gallegos
Kutuzova vs. [8] Santangelo
[4] King vs. Brengle
Kondratieva vs. Osterloh
Lopez vs. Woerle
Piedade vs. [6] Savchuk
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Die Stevenson in het kwart van Rus is dat dezelfde als die ooit als qualifier tot de halve finale Wimbledon kwam
Aparte carriere dan eigenlijk, een keertje sky-high en dan weer teruggezakt...quote:
http://www.sonyericssonwt(...).asp?PlayerID=190125quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aparte carriere dan eigenlijk, een keertje sky-high en dan weer teruggezakt...
Da's helemaal vreemd, in de GS na die halve finale Wimbledon nooit meer iets gepresteerd en dan toch 18e van de wereld zijn 3 jaar na die halve finalequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.sonyericssonwt(...).asp?PlayerID=190125
in 2002 haar hoogste positie behaald(18).
Ik vond Jozami toch ook erg indrukwekkend op eigen service, op die ene flutgame na... ik hoop dat Arantxa haar niveau vast kan houdenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:18 schreef TheArt het volgende:
5-2De laatste twee servicegames van Aran op love.
En zelf dat ene breakpuntje pakken, zo weinig kansen krijg je normaal niet bij damestennis....quote:Op maandag 2 maart 2009 20:23 schreef TheArt het volgende:
6-3! Uitstekende set. Amper 1 BP tegen gehad en haar laatste drie servicegames makkelijk gewonnen.
damestennis... het ging ook al te lang goedquote:
Op die baan zit de score wel vaker vast.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:38 schreef Tim86 het volgende:
Blessurebehandeling of het scorebord zit vast..
Ja, 2-5quote:Op maandag 2 maart 2009 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
Doet livescore het weer?
Net zo oud als Stacey op haar hoogtepuntquote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef de_boswachter het volgende:
Rus is wel een lekker wijf zeg. Al1 te oud voor mijn standaards. Ik heb ze liever 5 jaar jonger.
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:50 schreef de_boswachter het volgende:
Rus is wel een lekker wijf zeg. Al1 te oud voor mijn standaards. Ik heb ze liever 5 jaar jonger.
Die kenden we alquote:
QFTquote:
Nice!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
*5-2, nu zelf serveren voor de wedstrijd, al 3MP gehad op 5-1*.
quote:
ja ik ben niet echt zo heel into tennis, maar Arantxa wil ik wel volgenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is vandaag al begonnen hè. Hoofdtoernooi begint altijd op maandag.
Stefanie Harteveld ja. Staat vol met foto's hen samen op vakantiequote:Op maandag 2 maart 2009 23:15 schreef Apfel. het volgende:
[..]
hehe dat is toch van die hyve van n vriendin van haar
![]()
Tenerifequote:Op maandag 2 maart 2009 23:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stefanie Harteveld ja. Staat vol met foto's hen samen op vakantie
Overigens kwam die naam me al heel bekend voor, maar die skiet dus op een vrij aardig niveau.
Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:05 schreef TubewayDigital het volgende:
Is dit nu haar eerste WTA hoofd-toernooi?
De naam van de tegenstander biedt in elk geval kansen.quote:
Nee joh. Vorig jaar bereikte ze in Azië al de kwartfinale van een WTA-toernooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:05 schreef TubewayDigital het volgende:
Is dit nu haar eerste WTA hoofd-toernooi?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Even de stand pls. Geen zin om te scrollen mobiel
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:52 schreef sander89 het volgende:
Wat een cijfers allemaal.![]()
[ afbeelding ]
Pic's zijn toch veel leuker.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
COME ON LEKKERTJE! ! !
En dat is modquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Oh man wat zou ik mijn ballen graag bij haar tussen haar base-line willen lobben! Ben ns f wat fotos van haar ah bekijken, damn. Dit gaat een toppertje worden! COME O O O O N! ! !
Ga even naar B&H met die onzin.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Oh man wat zou ik mijn ballen graag bij haar tussen haar base-line willen lobben! Ben ns f wat fotos van haar ah bekijken, damn. Dit gaat een toppertje worden! COME O O O O N! ! !
Val hem aan in zijn domein, open een topic in KLB!quote:
1540 nu ook...volgens mij staat ze te flippen op de baanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Nog niks verloren. 1 Break is niks in het WTA. Duimen dus.
4-1.. Dubbele break.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Nog niks verloren. 1 Break is niks in het WTA. Duimen dus.
Je bent pas de derdequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef sander89 het volgende:
Maar even een topic gemaakt in B&H: Arantxa Rus
Zag het ook nietquote:
Ligt aan jou:quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zag het ook niet![]()
Ligt aan google: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=arantxa+rus+forum+fok&btnG=Zoeken&meta=
![]()
Wat een nieuws zo op de vroege zondagmiddagquote:Wildcard Arantxa Rus voor Miami
BRADENTON - Arantxa Rus heeft een wildcard gekregen voor de Sony Ericsson Open in Miami, dat van 25 maart tot 6 april wordt gehouden. Het tennistoernooi, vroeger bekend onder de naam Key Biscayne, wordt ook wel het vijfde grandslam genoemd.
Het is niet zo verwonderlijk, dat de best geplaatste Nederlandse tennisprof van dit moment een invitatie van de organisatie heeft ontvangen. Arantxa Rus staat onder contract bij IMG Management en dat is toevallig de eigenaar/organisator van het tiendaagse evenement in Florida.
© Telesport
Jep.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef Sharapova het volgende:
Woweerst misa een WC voor IW en nu Rus voor Miami.
Ik neem aan dat het een wildcard voor het hoofdtoernooi is?
niet helemaal. Organisaties zijn helemaal vrij om WC in te vullen als zij willen. Volgens mij hoef je niet eens een WTA/ATP notering te hebben. Als John McCenroe volgend jaar wil meedoen aan wimbledon kan hij dus middels een WC er bij komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje dubieus verkregen wildcard, of ben ik nu te zuur?
een jonge mooie meid heeft een streepje voorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoezo dat nou weer... ze heeft een goede deal met een managementbureau... dan krijg je dit soort kansen gewoon... ik vind het eerder heel erg slim dan dubieus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is een beetje dezelfde discussie als die over Rotterdam met Dimitrov..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer... ze heeft een goede deal met een managementbureau... dan krijg je dit soort kansen gewoon... ik vind het eerder heel erg slim dan dubieus.
Dat ze dan maar dezelfde indruk achterlaat als Dimitrovquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is een beetje dezelfde discussie als die over Rotterdam met Dimitrov..
Ach zowel Dimitrov als Rus hebben zich bij de junioren bewezen, dan worden ze eerder opgemerkt natuurlijk... zo'n managementbureau wil ook de sterren van morgen alvast binnenhalen om er later niet naast te grijpen. ik denk dat het gewoon een mooie kans is die zowel Dimitrov als Rus gewoon verdient hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is een beetje dezelfde discussie als die over Rotterdam met Dimitrov..
De eerste 104 zijn direct geplaatst en dat wordt opgevuld met 16 qualifiers en 8 wildcards en dan krijg je dus een schema van 128, wat logisch is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
De eerste hoeveel in de WTA zijn direct geplaatst voor de GS ?
132 spelers spelen de 1ste ronde. 116 ofzo ?!?
Ohja 128quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
De eerste 104 zijn direct geplaatst en dat wordt opgevuld met 16 qualifiers en 8 wildcards en dan krijg je dus een schema van 128, wat logisch is.
De cut-off voor zowel het hoofdtoernooi als de kwalificatie ligt, zoals bij alle toernooien, 6 weken van tevoren. Dus alle punten die ze daarna haalt, tellen niet meer mee bij het eventueel wel direct binnenkomen van het hoofdtoernooi. Ze moet de punten gaan sprokkelen in Miami, want die tellen natuurlijk nog wel mee.
Het zit haar vandaag ook zeker niet tegen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Arantxa saved 2 breakpunten tegen op 15-40 en serveert naar haar 1ste game 2e set.
6-3 1-1*
Eerst nog maar eens winnen...rebreakquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het zit haar vandaag ook zeker niet tegen.
Dit zal wel gigantisch zijn zeg. Op naar de top 100?
Het is een achtbaan van emoties voor mequote:
WOW Die kans was echt 1 op 10000000000000quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef Tim86 het volgende:
En DF nr 3 in de game en rebreak..WAT ZEI IK
Touché, maar dan nogquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
WOW Die kans was echt 1 op 10000000000000![]()
Dat is juist een van haar pluspunten..het is vandaag wel opvallend alleen dat eerste en tweede service gewoon gelijk zijn qua percentages..normaal is dat niet zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef Suijk het volgende:
Als ik die statistieken zie, moet ze vooral haar service nog flink verbeteren.
Jammer. Matchpoints.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is juist een van haar pluspunten..het is vandaag wel opvallend alleen dat eerste en tweede service gewoon gelijk zijn qua percentages..normaal is dat niet zo
En goed om te zien dat ze niet weggespeeld wordt. Nu nog kansen afmaken!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef TheVulture het volgende:
Zonde zeg... maar een goede ervaring rijker zullen we maar zeggen... dit soort potjes heeft ze nodig om sterker te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |