Inmiddels wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:25 schreef franklop het volgende:
de foto's in OP werken niet trouwens
Doet het naar mijn idee wel aardig? Belucci en zijn tegenstander hadden openingsgame van 9 minuten ofzo:pquote:Op maandag 23 februari 2009 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat het scoreboard niet echt meewerkt in Acapulco.
Het staat regelmatig een paar minuten stil en dan zijn er ineens een paar punten gespeeld.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Doet het naar mijn idee wel aardig? Belucci en zijn tegenstander hadden openingsgame van 9 minuten ofzo:p
Ja die komt van de KNLTB-site. Tenminste, daar stond ie vroeger op.quote:
quote:
Die Spaanse was een paar jaar terug de nummer 52 van de wereld.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ze verloren heeft, was die tegenstandster qua ranking een beetje evenwichtig aan Arantxa eigenlijk of was dit gewoon een potje wat ze had moeten winnen?
Bijna 38.000 euro. Daar komen de kledingsponsors (ze heeft een contract bij Adidas) nog bij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef The_Hives het volgende:
Jammer dat ze verloren heeft.
Ik lees trouwens in de OP dat ze sinds 2007 'prof' is. Nou heeft ze nog niet zo heel veel gewonnen natuurlijk.
Maar om haar bestaan op dit moment te kunnen betalen, hoeveel aan prijzengeld heeft ze inmiddels gevangen?
Of zal het grote deel van haar kosten door haar managementbureau betaald worden er vanuit gaande dat ze in de toekomst genoeg gaat verdienen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bijna 38.000 euro. Daar komen de kledingsponsors (ze heeft een contract bij Adidas) nog bij.
quote:Overigens is Aran gewoon genaaid door Szavay. Die speelde tegen een landgenote in de derde kwalificatieronde en ze gaf bij 6-1, 4-0-voorsprong de partij uit handen omdat ze al wist dat ze lucky loser zou worden bij verlies. Anders was die plek naar Arantxa gegaan.
Nee, ze traint gewoon bij de KNLTB en wordt vanuit daar dus ook begeleid. Je verwart haar met Misa.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat dat niet genoeg is om een heel jaar op pad te gaan en trainers ed te betalen. Ze zit toch ook bij die tennisschool (naam is me ontgaan) in de VS waar meerdere toppers (of potentiële zoals Anna) vandaan komen?
Dan zal het managementbureau er nu dus geld op toe moeten leggen. Of overschat ik dan de kosten die ze maakt?
[..]
Dat riekt gewoon naar manipulatie, kan de WTA daar geen actie op ondernemen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:22 schreef TheArt het volgende:
Overigens is Aran gewoon genaaid door Szavay. Die speelde tegen een landgenote in de derde kwalificatieronde en ze gaf bij 6-1, 4-0-voorsprong de partij uit handen omdat ze al wist dat ze lucky loser zou worden bij verlies. Anders was die plek naar Arantxa gegaan.
Makkiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:23 schreef TheArt het volgende:
Dit weekend de kwalificaties voor het derde WTA-toernooi op rij in Zuid-Amerika. Ditmaal is Monterrey in Mexico aan de beurt. En tsja, hier de dramatisch slechte loting voor Aran. Misa is er beter van afgekomen.
[1] Paszek vs. Grandin
Jozami vs. Granillo
Stevenson vs. Silva
Rus vs. [7] Duque Marino
[2] Dominguez Lino vs. Arn
Fujiwara vs. Jidkova
Zahlavova vs. Wienerova
Szatmari vs. [9] Klepac
[3] De Los Rios vs. Washington
Scheepers vs. Krajicek
Glatch vs. Munoz Gallegos
Kutuzova vs. [8] Santangelo
[4] King vs. Brengle
Kondratieva vs. Osterloh
Lopez vs. Woerle
Piedade vs. [6] Savchuk
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Die Stevenson in het kwart van Rus is dat dezelfde als die ooit als qualifier tot de halve finale Wimbledon kwam
Aparte carriere dan eigenlijk, een keertje sky-high en dan weer teruggezakt...quote:
http://www.sonyericssonwt(...).asp?PlayerID=190125quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aparte carriere dan eigenlijk, een keertje sky-high en dan weer teruggezakt...
Da's helemaal vreemd, in de GS na die halve finale Wimbledon nooit meer iets gepresteerd en dan toch 18e van de wereld zijn 3 jaar na die halve finalequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.sonyericssonwt(...).asp?PlayerID=190125
in 2002 haar hoogste positie behaald(18).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |