Nog tot de zomer mag ik lutsenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef ursel het volgende:
Je durft het niet meer he, een lapo te maken??
Zeker nu die copy-pasta functie eraan komt..
Kom je de 12e wel mee rellen dan??quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik kom trouwens de 11 niet klussen, doe geen klusjes buiten Den Haag
Je mag je aanrijkosten gewoon doorbelasten hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik kom trouwens de 11 niet klussen, doe geen klusjes buiten Den Haag
Mequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wie komen er de 11de eigenlijk allemaal?
Fuck man, ik ga toch echt wel proberen te komenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:08 schreef FJD het volgende:
ik
Ijs, Raffie, JP, 2x Frank, Mark.
Verder misschien nog Keltie en Puni?
Ga je dan alle geheimen van electrabel vertellenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat dus..
en puni en keltie gewoon komen
neem ik zelfs even een frisse energiebalans en stat, jrrk meequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ga je dan alle geheimen van electrabel vertellen
in die hoek zat ik ook bij PSV - Heraclesquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Sickert het volgende:
Eindhovuh de geckste
vandaag rondleiding gehad in dat ballen stadion![]()
in de kleedkamers geweest etc
was wel lachen maar wat een ouwe zooi zeg
[ afbeelding ]
Whehe..quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef Bart het volgende:
Godsamme
FOK! verwelkomt haar 250.000e gebruiker
Je hebt een mail gekregen toch?quote:
Owjah, toen ik in Canada zat. Ik lees nooit mailtjes die "Ferdi" als afzender hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt een mail gekregen toch?
Stuur met straks wel opnieuw
Rozenburg @ 17:00 ongeveer
Je hebt eindelijk toegegeven aan de geneugden van de groepsex?quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister bij "eerste" paal party geweest!Was leuk
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:27 schreef Keltie het volgende:
Owjah, toen ik in Canada zat. Ik lees nooit mailtjes die "Ferdi" als afzender hebben
quote:
Die haal ik voor jequote:Zijn er speklappen voor op de BBQ?
Whehehequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk toegegeven aan de geneugden van de groepsex?
Nah, als je het niet erg vind ga ik bij m'n matties (quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Die haal ik voor jeGa je naar de Kuip op je seizoenskaart of ga je met de groep in een ander vak? Dan moet ik nog een kaartje voor je kopen namelijk
Omdat ik geen zin had in een BoF! feest in het huis van m'n ex, omdat we bij Frank thuis een 4 uur durende presentatie over een Denon receiver zouden krijgen, omdat Keltie een uitreisverbod heeft en dus Zeeland niet in komt, omdat er bij Ursel levensgevaarlijke reptielen zijn ontsnapt en omdat JP z'n huis niet in ver genoeg gevorderde staat is om te verbouwen met een BoF! feestje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:14 schreef IJsmuts het volgende:
waarom in rozenburgen zal ik mn sega meenemen met SF2 en streets of rage 1 &2
![]()
Vind ik wel erg, ook een kaartje voor jou dus.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:16 schreef Keltie het volgende:
Nah, als je het niet erg vind ga ik bij m'n matties () staan
is het erg dat ik dat gemist hebquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:22 schreef FJD het volgende:
Omdat ik geen zin had in een BoF! feest in het huis van m'n ex
Volgens mij moet ik graties een omwissel aan kunnen vragen :'-)quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Vind ik wel erg, ook een kaartje voor jou dus.
Ik wilde voor V gaan omdat dat dicht bij de hoolies zit maar met een grote groep zul je straks net weer zien datje nergens echt plek hebt en dan tegen de business seats aan zit te kijken dus ik denk dat t D gaat worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:28 schreef Keltie het volgende:
Volgens mij moet ik graties een omwissel aan kunnen vragen :'-)
Welk vak heb je kaarten gekocht? Dan mail ik wel even met de Feijenoord Klanten Pesten Service...
En ik speciaal een trampoline kopen, komen jullie nog steeds niet..quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had in een BoF! feest in het huis van m'n ex, omdat we bij Frank thuis een 4 uur durende presentatie over een Denon receiver zouden krijgen, omdat Keltie een uitreisverbod heeft en dus Zeeland niet in komt, omdat er bij Ursel levensgevaarlijke reptielen zijn ontsnapt en omdat JP z'n huis niet in ver genoeg gevorderde staat is om te verbouwen met een BoF! feestje.
Sega is niet nodig; heb SoR op de Wii gedownload
W4 is ook een goede optie, ¤20,- en een tof vakkiequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wilde voor V gaan omdat dat dicht bij de hoolies zit maar met een grote groep zul je straks net weer zien datje nergens echt plek hebt en dan tegen de business seats aan zit te kijken dus ik denk dat t D gaat worden.
Sorryquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:40 schreef ursel het volgende:
En ik speciaal een trampoline kopen, komen jullie nog steeds niet..
Mogguh allen.. [ afbeelding ]
Die schaal heb ik misschien nog wel ergensquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
SorryVolgende keer weer bij jou.
Heb je trouwens je voetbalschaal nog ergens Jorrit![]()
Keltie; W4 is idd erg gaaf en nog goedkoper ook maar de hoogteverschillen tussen de rijen zijn te laag waardoor net iedereen het nog evengoed kan zien. Vandaar eerste ring.
Kan ik nog steeds kampioen worden joh..??quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:26 schreef FJD het volgende:
De 11e is de uitslag ook nog niet bekend dat zal wel bij een volgende meet zijn
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:04 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
http://www.vincentchow.ne(...)idthorne-spider2.gif
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:19 schreef FJD het volgende:
Iemand een geniaal idee? Ik heb in Acces een zooi tijdsrecords staan die op het oog identiek zijn maar die niet gegroepeerd worden door Acces en die dus eigenlijkt niet identiek zijn.
Waar zit t probleem en hoe kom ik er vanaf
Of je je over een uurtje even bij m'n baas kan melden..quote:
Weet je zeker dat je wilt dat ik jou daar ter plekke kom verantwoorden??quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Of je je over een uurtje even bij m'n baas kan melden..
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:27 schreef ursel het volgende:
Weet je zeker dat je wilt dat ik jou daar ter plekke kom verantwoorden??
"Wat doet u op mijn vakantieadres Ursel?"quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef ursel het volgende:
"Goedemiddag meneer Baas, Ik ben ursel, woordvoerder namens mijn cliënt FJD"
"Mijn niet al te slimme cliënt vertegenwoordigen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
"Wat doet u op mijn vakantieadres Ursel?"
Zo, ik ga naar huis toe om te kijken of ik de gegevens in Excel 07 in kan lezen en zo aan kan passen dat ik er betere cijfers uit krijgen.
Dan denkt ie niet aan mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef ursel het volgende:
"Mijn niet al te slimme cliënt vertegenwoordigen.."
Tis hier nog steeds gezellig hoor..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef ursul het volgende:
tvp
Wellicht laat je gewoon niet de tijd in zijn geheel zien. Hoe is het format waarin de tijd wordt getoond?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:19 schreef FJD het volgende:
Iemand een geniaal idee? Ik heb in Acces een zooi tijdsrecords staan die op het oog identiek zijn maar die niet gegroepeerd worden door Acces en die dus eigenlijkt niet identiek zijn.
Waar zit t probleem en hoe kom ik er vanaf
Snap'em nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Epic fail
ow ja, vond deze nog op de FP bij het bericht vand ie lerares.
[ afbeelding ]
![]()
In Excel klopt het getal tot alle cijfers achter de komma.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wellicht laat je gewoon niet de tijd in zijn geheel zien. Hoe is het format waarin de tijd wordt getoond?
je moet ook alle miliseconden laten zien??? Je zal dus de juiste representatie van de tijd moeten kiezen.
Gewoon in Acces de optie Group by gekozen dus dan zou er een enorme bug in Acces moeten zittenquote:Of je zal je groepering moeten corrigeren. Wellicht is die gewoon niet goed
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Snap'em niet
Of ik vind'em gewoon niet grappig
Of ik vind'em niet grappig omdat ik'em niet snap
Acces is ruk....quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef FJD het volgende:
[..]
In Excel klopt het getal tot alle cijfers achter de komma.
[..]
Gewoon in Acces de optie Group by gekozen dus dan zou er een enorme bug in Acces moeten zitten
Zal vast welquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Acces is ruk....
Een query met daarin alleen de tijdskolom en die dan op Group by. Dus een enkele kolom.quote:Wellicht is de Group by ook op een ander veld welke wel uniek is bij elke rij???
Dan is die gewoon stukquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal vast welhet blijft een MS product maar het is slechts voor data-analyse dus dan volstaat het.
[..]
Een query met daarin alleen de tijdskolom en die dan op Group by. Dus een enkele kolom.
Klinkt stom het volgende, maar in excel doe je tijd kolom eens de - vervangen door - en dan weer importeren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal vast welhet blijft een MS product maar het is slechts voor data-analyse dus dan volstaat het.
[..]
Een query met daarin alleen de tijdskolom en die dan op Group by. Dus een enkele kolom.
De min vervangen voor een min??quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Klinkt stom het volgende, maar in excel doe je tijd kolom eens de - vervangen door - en dan weer importeren.
nou vaak genoeg nodig hoor. vaak als je het eerst bijvoorbeeld 1-1-2000 in excel zet, ziet ie het als tekst doe je daarna - vervangen door - ziet ie het als een datum veld. snappiequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]
De min vervangen voor een min??
Logisch..
Goeie tipquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef staticdata het volgende:
nou vaak genoeg nodig hoor. vaak als je het eerst bijvoorbeeld 1-1-2000 in excel zet, ziet ie het als tekst doe je daarna - vervangen door - ziet ie het als een datum veld. snappie
Uhm, misschien toch nog eens een cursus excel doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou vaak genoeg nodig hoor. vaak als je het eerst bijvoorbeeld 1-1-2000 in excel zet, ziet ie het als tekst doe je daarna - vervangen door - ziet ie het als een datum veld. snappie
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, misschien toch nog eens een cursus excel doen
Ik geloof je wel hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor
Maar kheb de hoop opgegeven omdat er int resultaat weinig meer zal veranderen en de gegevens slechts als indicatie worden gebruikt.
Goedemorgen
Ik heb weleens dat als ik een kolom met datum gegevens kopieer dat de datum er raar in staat, dat ik niet goed kan sorteren omdat de datum niet als zodanig wordt herkent totdat ik de cel selecteer en dan weer op enter ram, dan springt de cel wel weer naar een normale datumquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:29 schreef staticdata het volgende:
![]()
Wij moeten ook vaak 18 cijferige eancodes invoeren die worden door excel ook afgekapt als je er niets mee doet.
Maar blijkbaar weten andere het beter
Als het zo makkelijk zou zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Verder moeten jullie gewoon de Cell format in de gaten houden, die zorgt voor al die afkappingen en het verspringen van data.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jullie moeten wat vaker gebruik maken van paste special
Verder moeten jullie gewoon de Cell format in de gaten houden, die zorgt voor al die afkappingen en het verspringen van data.
Werkt perfect hoor, zolang er maar geen 0 vooraan zit..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:52 schreef staticdata het volgende:
[..]werkt niet met 18 cijferige getallen, moet je specifiek een ' voorzetten anders gaat het nog fout.
Da's waar ook, excel kan niet meer dan 15 cijfers aan. Op het moment dat je meer wil zal je tekstopmaak moeten gebruikenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:52 schreef staticdata het volgende:
[..]werkt niet met 18 cijferige getallen, moet je specifiek een ' voorzetten anders gaat het nog fout.
welke excel versie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Werkt perfect hoor, zolang er maar geen 0 vooraan zit..
Ooh.. zie ut, hij maakt er netjes nullen van na de 15e..quote:
Mja, zoals ik het deed:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is gewoon niet gemaakt om met getallen langer dan 15 te rekenen. Je zal het of in tekst moeten doen of je zal het getal op moeten splitsen en verdelen over 2 cellen.
Maar ja dat maakt het niet veel eenvoudiger als je er iets mee moet doen.
Maar ja als je er niks mee hoeft te doen, kun je er net zo goed tekst van maken
Klopt het is nog een getal, maar excel kan niet meer dan 15 getallen nauwkeurig, dus de laatste cijfers zijn nullen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, zoals ik het deed:
- eerst in een tekst veld neerplempen.
- Kopieren en alleen waardes kopieren met plakken speciaal
- Plakken in een cel met getal-egienschappen.
Nu is het nog wel een getal en kan je er in andere cellen formules op los laten
of aan je pik gaan sjorrenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar ja als je er niks mee hoeft te doen, kun je er net zo goed tekst van maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Had frankie er weer met zijn handen aan gezetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:22 schreef FJD het volgende:
Leef je ook nog pik
JP z'n versterker werkt trouwens weer dus gen probleem meer
Stond een instelling verkeerd waardoor de versterker geen output leverde naar de TV, instelling wijzig je bij Denon op het onscreen menuquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:29 schreef staticdata het volgende:
Had frankie er weer met zijn handen aan gezeten
Mooi zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Stond een instelling verkeerd waardoor de versterker geen output leverde naar de TV, instelling wijzig je bij Denon op het onscreen menuUiteidelijk istie met wat vogelwerk er gekomen
Grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
OSD zitten veel meer opties in dan het menu op je receiver zelf. M'n pa heeft dezelfde receiver en ik heb alles prima in kunnen stellen via het OSD. Heb de handleiding eigenlijk niet nodig gehad. Die overigens ook in het Nederlands is.
dat wel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja klopt. Alleen via OSD is het beter gegroepeerd en overzichtelijker, vind ik
Ja kan allemaal wel wezen, maar die roze denon bril van je, laat je ook al selectief lezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
OSD zitten veel meer opties in dan het menu op je receiver zelf. M'n pa heeft dezelfde receiver en ik heb alles prima in kunnen stellen via het OSD. Heb de handleiding eigenlijk niet nodig gehad. Die overigens ook in het Nederlands is.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja kan allemaal wel wezen, maar die roze denon bril van je, laat je ook al selectief lezen.
Het OSD is handig, ben ik met je eens, maar je hebt er gaan zak aan als je geen output meer hebt naar de TV
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja kan allemaal wel wezen, maar die roze denon bril van je, laat je ook al selectief lezen.
Het OSD is handig, ben ik met je eens, maar je hebt er gaan zak aan als je geen output meer hebt naar de TV
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Ep15
vast niet het is jack!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Kom je je Streetfighter shirt nog ophalen de 11e?quote:
'quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef ursel het volgende:
'Dinsdag niet per auto naar de Randstad'
Ben ik ff blij dat ik dinsdag thuis mag werken..
Al is het de maandag en de woensdag voor het World Forum Congrescentrum de weg geheel afgesloten, dus \al het nog steeds de nodige ellende meegeven..
ff kijken of we nog naar mevrouwtje Clinton kunnen zwaaien..![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
'
Niet per auto naar de randstad. alsof Den Haag de gehele randstad is
Niks nice... lol. zo ben je 4 maanden los van de vrouwen en zo komen er opeens 3 op je af... alsof ze het ruiken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nice....
In principe heb je aan één HDMI aansluiting op je Plasma TV genoeg aangezien alles via de versterker loopt. Meestal is dus er alleen een verbinding tussen de HDMI out op de versterker en HDMI 1 op de TVquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag
Het heeft JP met handleiding ernaast een halve dag gekost om er achter te komen dat het aan die kut-setting lag dus zo handig kan die handleiding niet zijnPlus dat een Denon to English website ook wel een teken aan de wand is.
wtfquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemorgen, leuk man. Mag ik vandaag de hele dag zaalwacht hebben bij een mini ochtend.
Heb nog kater van gisteren en nu allemaal k*t kinderen die snoep en limonade willen
Hopelijk hebben jullie een betere dag
40 kinderen die allemaal twee uur op de WC willen zitten....zelfs met twee WCs istie dan pas maandagmorgen weer thuisquote:
Ik wil het wel eens komen bekijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:09 schreef jpjedi het volgende:
Nee nu is het simpel met die gui.![]()
Mar net uit de doos, een KUT manual, geen google in de buurt, ander merk gewend... zijn voor mij genoeg factoren om er via de eenregelige display niet meteen uit te komen. Moest de power control op "off" zetten en toen gaf hij beeld naar het scherm. Om een of andere reden werkt op de sat/cbl HDMI ingang de HDMI niet als power control aanstaat. Het is een soort setting waarmee je via de hdmi gelijk je tv uit zet.
Nu gebruik ik inderdaad die GUI en die is gewoon duidelijk en overzichtelijk. Top apparaatje en als ik wat meer tijd heb ga ik alles goed instellen inclusief de TV dmv de calibratie dvd. De kef speakertjes klinken heerlijk![]()
Vandaag met Ferdi een andere ontvangerkop op de schotel monteren en 2e kabel naar binnen trekken. Omdat een satellietschotel de spanning van de decoder krijgt kan je het signaal niet splitten.
Kijken of het een productief dagje wordt met alle visite.![]()
Maarrrrrrrrrrrr gister op de zaak een 3g simmetje met usb dongel gehaald die nu heerlijk op gprs snelheid draait.
Nog niet, hij moet nog even wachten tot volle maan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil het wel eens komen bekijkenJe hebt toch wel je front speakers bi-amp aangesloten he?
Volgende week laat ik mijn TV isf kalibreren zal wel ff het resultaat vertellenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:09 schreef jpjedi het volgende:
Nee nu is het simpel met die gui.![]()
Mar net uit de doos, een KUT manual, geen google in de buurt, ander merk gewend... zijn voor mij genoeg factoren om er via de eenregelige display niet meteen uit te komen. Moest de power control op "off" zetten en toen gaf hij beeld naar het scherm. Om een of andere reden werkt op de sat/cbl HDMI ingang de HDMI niet als power control aanstaat. Het is een soort setting waarmee je via de hdmi gelijk je tv uit zet.
Nu gebruik ik inderdaad die GUI en die is gewoon duidelijk en overzichtelijk. Top apparaatje en als ik wat meer tijd heb ga ik alles goed instellen inclusief de TV dmv de calibratie dvd. De kef speakertjes klinken heerlijk![]()
Vandaag met Ferdi een andere ontvangerkop op de schotel monteren en 2e kabel naar binnen trekken. Omdat een satellietschotel de spanning van de decoder krijgt kan je het signaal niet splitten.
Kijken of het een productief dagje wordt met alle visite.![]()
Maarrrrrrrrrrrr gister op de zaak een 3g simmetje met usb dongel gehaald die nu heerlijk op gprs snelheid draait.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog niet, hij moet nog even wachten tot volle maan.
Heb ik maar niet gedaan, aangezien ik de troep op mag ruimenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
wtf
voeg er wat aan toe ben je goed in
Hmm, zag net al een verdacht persoon vlakbij mijn huis fietsen en dacht laat ik eens een foto makenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:39 schreef ursel het volgende:
hmm. Volgende keer toch maar plakspul of een reserve band meenemen. Na 60 km begeeft mijn voorband het. Ben gelukkig net in kijkduin en de taxi is onderweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordquote:Op zondag 29 maart 2009 22:18 schreef FJD het volgende:
Belabberde postproductie zo voor een weekend zeg![]()
Goedeavond![]()
Indy![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:39 schreef Keltie het volgende:
Huis staat te koop
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/?id=dd4ed746-76a2-4c7e-9bcd-c4584f464138&objecttype=DetailKoopObject
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=stefan+postma&meta= -> Ado Style bedoel jequote:Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geil neukbedje![]()
kan je je lekker laten vastbinden en dan door je vrouwtje met een ingevette voorbinddildo flink van achter laten pakken alla feyenoord style
Mogguhquote:Op maandag 30 maart 2009 07:18 schreef FJD het volgende:
Zeg Ijs, ik probeer m'n brood binnen te houden
Goedemorgen :w
Middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:58 schreef Viro het volgende:
Wat heb ik toch een fijn leven![]()
Bestaat alleen maar uit drama en/ of ruzie.Breken met je verleden, wellicht verhuizen naar een andere stad, zodat je niet meer in de negatieve sfeer zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het hele verhaal vertellen of niets vertellenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:07 schreef staticdata het volgende:
Breken met je verleden, wellicht verhuizen naar een andere stad, zodat je niet meer in de negatieve sfeer zit.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
En het hele verhaal vertellen of niets vertellen
Ben zojuist officieel huisloos gewordenIemand met veel belastingkennis?Ik ben in juni uit het huis gegaan maar ben tot nu eigenaar gebleven. Valt het huis in dat laatste half jaar dan plots als vermogen in box 3 en heb ik dan nog recht op HRA? In t Belastingdienstprogje heb ik twee huizen op t zelfde adres, eentje in box 1 en eentje in box 3 en ben benieuwd naar hoe dat doorwerkt. T gaat sowieso naar een adviseur
Ach tis meer nieuwsgierigheidquote:Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef ursel het volgende:
En denk dat die adviseur je er alles over kan vertellen.Denk beter dan dat je hier kan verwachten..
![]()
ik zou zeggen box 4, "overige"quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben zojuist officieel huisloos gewordenIemand met veel belastingkennis?Ik ben in juni uit het huis gegaan maar ben tot nu eigenaar gebleven. Valt het huis in dat laatste half jaar dan plots als vermogen in box 3 en heb ik dan nog recht op HRA? In t Belastingdienstprogje heb ik twee huizen op t zelfde adres, eentje in box 1 en eentje in box 3 en ben benieuwd naar hoe dat doorwerkt. T gaat sowieso naar een adviseur
Het hele topic? Dan hebben we allemaal binnen de minuut een banquote:
Binnen een minuut..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Het hele topic? Dan hebben we allemaal binnen de minuut een ban
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
"De komende week biedt volgens het weercentrum veel zon en warmte van meer dan 15 graden. Later in de week is de eerste warme dag mogelijk. De kans is groot dat het rustige, droge en zonnige voorjaarsweer met aangename temperaturen voorlopig aanhoudt."BBQ
Zul je zien dat uitgerekend dan het regent..quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:58 schreef Viro het volgende:
Wat heb ik toch een fijn leven![]()
Bestaat alleen maar uit drama en/ of ruzie.als het echt zo dramatisch is, opknopen die hapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
anders rug recht, paar keer slikken, wat klappen uidelen links en rechts, paar keer voor je uit tuffen en gaan met die banaan![]()
maar niet op Fok! gaan halfbakken gaan zeuren..., daar wordt niemand beter van![]()
als je voor optie 1 gaat mag ik dan het nummer van bunny?
succes jochie, laat je niet gek maken![]()
Ik weet niet precies of ik ze al een keer aan Jorrit had beloofd voor weinig maar anders heb ik er nog wel een zooi liggen voor een extra kratje pilsquote:Op maandag 30 maart 2009 12:08 schreef ursel het volgende:
Zul je zien dat uitgerekend dan het regent..
In ieder geval wel mooi fietsweer..
Nu nog ff nieuwe bandjes charteren..
Fer, jij had toch een adresje van 10 voor weinig ofzo??
Op die manier bedoelde ik het eigenlijk niet, maar sla het in ieder geval ook niet afquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet niet precies of ik ze al een keer aan Jorrit had beloofd voor weinig maar anders heb ik er nog wel een zooi liggen voor een extra kratje pils
Weet ik maar bij mij liggen ze te vergaan in de schuur dus tja dan ben ik er liever voor een klein prijsje vanaf. Je kunt ze bij Futurumshop.nl goedkoop halen. 10 voor 40,- oid..quote:Op maandag 30 maart 2009 13:02 schreef ursel het volgende:
Op die manier bedoelde ik het eigenlijk niet, maar sla het in ieder geval ook niet af![]()
Laat maar weten
Maar waar had je ze gekocht dan eigenlijk?
Laat maar wetenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik maar bij mij liggen ze te vergaan in de schuur dus tja dan ben ik er liever voor een klein prijsje vanaf. Je kunt ze bij Futurumshop.nl goedkoop halen. 10 voor 40,- oid..
Edit
Staan er ook voor minder, we kijken wel efkes wat we doen. Kan de rest ook delen onder Jorrit, jij en Raffie
Van jou kregen we al harde worsten dus dan heb ik als man toch alles wat ik nodig heb in m'n levenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef IJsmuts het volgende:
jammer dat hier alles gesettled moet worden met drank
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jammer dat hier alles gesettled moet worden met drank
Zal wel niet (copyright oid?).quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef IJsmuts het volgende:
kan je een boek van google books in pdf downloaden![]()
zag een leuk boekie maar kan het niet saven
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zal wel niet (copyright oid?).
Vaak helpt google wel als je googled op de titel van het boek + "e-book" als bijvoeging
Je wilt alle oude playboys gaan saven??quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef IJsmuts het volgende:
kan je een boek van google books in pdf downloaden![]()
zag een leuk boekie maar kan het niet saven
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
Breken met je verleden, wellicht verhuizen naar een andere stad, zodat je niet meer in de negatieve sfeer zit.
Het is dat bunny en ik na een paar maanden samen zijn, bij haar ouders en mij vader bekend hebben gemaakt dat we een relatie hebben. Haar ouders en mijn pa vonden het niet raar dat we samen zijn. Maar goed daar gaat het niet om, punt is dat sommige familieleden (neefje en nicht) het niet fijn vinden dat ik een vriendin heb.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als het echt zo dramatisch is, opknopen die hap![]()
anders rug recht, paar keer slikken, wat klappen uidelen links en rechts, paar keer voor je uit tuffen en gaan met die banaan![]()
maar niet op Fok! gaan halfbakken gaan zeuren..., daar wordt niemand beter van![]()
als je voor optie 1 gaat mag ik dan het nummer van bunny?
succes jochie, laat je niet gek maken
neef 18, nicht 20.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:
Waarom hebben die neef en nicht er een probleem mee en hoe oud zijn die 2?
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:33 schreef Viro het volgende:
[..]
neef 18, nicht 20.
Ik weet ook niet waarom zij een probleem hebben. Maar ik ben helemaal klaar met die 2. Die hoeven nooit meer bij mij langs te komen voor excuses of wat dan ook.
Geef ze groot gelijk..quote:Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef FJD het volgende:
Volgens Flitsservice (SMS-service) staat de politie nu op de A15 te flitsen, maar dan in de richting die al maanden lang rond dit tijdstip muurvast staat
Dat doen ze om vervolgens aan te kunnen tonen dat flitsen helpt, aangezien er op de A15 geen snelheidsduivels zijn gepaktquote:Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef FJD het volgende:
Volgens Flitsservice (SMS-service) staat de politie nu op de A15 te flitsen, maar dan in de richting die al maanden lang rond dit tijdstip muurvast staat
Klopt welquote:Op maandag 30 maart 2009 17:14 schreef ursel het volgende:
Geef ze groot gelijk..
Tis mooi weer, ze hebben dus geen werk. Lekker tukkie doen in ut zonnetje..
Fucking gaaf gekquote:Beste,
Zomaar even een vriendelijke berichtje tussendoor. Wij vinden het leuk dat je lid bent van de FTD community en hebben je zojuist voor elke week dat je lid bent op FTD een kudo gegeven. Aangezien je al 231 weken (4.4 jaar) lid bent, zijn dat dus 231 kudos !
Hopelijk blijf je nog heel erg lang lid en kunnen wij de positieve toon die op FTD al sinds het begin overheerst doorzetten.
omdat er zo veel mensen al weg zijn gegaan nadat de NZB knop is verwijderdquote:Op maandag 30 maart 2009 17:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt welDe laatste keer dat ze er stonden was in augustus vorig jaar. Wel handig die smsjes
[..]
Fucking gaaf gek![]()
![]()
binnenkort maar es effe koffie doen daaro, als ik bij mijn vriendin benquote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef jpjedi het volgende:
yes mijn gsm nummer is binnen.Nu kan ik internet aanvragen.
![]()
Ferdi bedankt voor de hulp dit weekend!![]()
![]()
Indy mist je nu al.
Zojuist een bod gedaan op een mini one voor Lies. Lief karretje voor een mooi Belgisch prijsje. Gelukkig viel hij niet van zijn stoel af door mijn bod maar terugbellen doet hij ook niet.![]()
Nou ik voelde toch wel een klopje tegen t bureau toen ik dat mailtje opende hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 18:17 schreef Incolumis het volgende:
alsof die fucking kudo's wat betekenen
dat kwam gewoon van je 2e tabje meneer fapjequote:Op maandag 30 maart 2009 18:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ik voelde toch wel een klopje tegen t bureau toen ik dat mailtje opende hoor
Hey homo! Wil jullie huis ook wel eens checkenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef jpjedi het volgende:
yes mijn gsm nummer is binnen.Nu kan ik internet aanvragen.
![]()
Ferdi bedankt voor de hulp dit weekend!![]()
![]()
Indy mist je nu al.
Zojuist een bod gedaan op een mini one voor Lies. Lief karretje voor een mooi Belgisch prijsje. Gelukkig viel hij niet van zijn stoel af door mijn bod maar terugbellen doet hij ook niet.![]()
Ow ja ik had Pornolympics in dat tabje staan, dat was hetquote:Op maandag 30 maart 2009 18:39 schreef Incolumis het volgende:
dat kwam gewoon van je 2e tabje meneer fapje
geeft niet hoor FapJeDomquote:Op maandag 30 maart 2009 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja ik had Pornolympics in dat tabje staan, dat was het
Ik schrok toch eventjes hoor
Heel de week 's avonds behalve vanavond. Zaterdagavond zijn we weg en verder ligt het weekend ook open.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hey homo! Wil jullie huis ook wel eens checkenEn die hond lijkt me ook tof (Heb er zelf één van 42kg). Dusss wanneer schikt?
Geef Frank dan efkes mijn schoenen meequote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef jpjedi het volgende:
Heel de week 's avonds behalve vanavond. Zaterdagavond zijn we weg en verder ligt het weekend ook open.
adres?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heel de week 's avonds behalve vanavond. Zaterdagavond zijn we weg en verder ligt het weekend ook open.
Twee doeltjes en hoppakeequote:Op maandag 30 maart 2009 22:29 schreef ursel het volgende:
Mooi man.. .
Lekker ruim nog zeg. Kan een beste BOF BBQ gehouden worden..![]()
Wat heb je gestudeerd dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:30 schreef FJD het volgende:
Veels te rustig hiero![]()
Ben al ruim een jaar afgestudeerd ondertussenLijkt al veel langer eigenlijk
Bedrijfskunde met richting SCMquote:
onderbroek?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:03 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Eerste change alweer uitgevoerd
Neequote:
Kaartje niet gehad??quote:Op maandag 30 maart 2009 21:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
adres?
mischien dat Veer en ik ook langs komen mochten we geen zin hebben om te klussen
anders zien we jullie de 11e
collega is vanmorgen even langs geweest met de kettingzaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ruimte![]()
nu nog alles door de hakselaar stoppen
"Hey! Je veter zit los!"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:44 schreef FJD het volgende:
GoedemorgenHebben we nog gave 1 april grappen bedacht?
ja de bijdrage was 10.- de manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Hey! Je veter zit los!"
Moet ik eigenlijk nog iets betalen oid voor dat 11 april "WTFBBQROFLCOPTER" verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Stond in de mail; kratje pils of bonbons/bloemen voor de gastmoeder (whahah die sukkel woont weer thuis).
Zei de man die bij z'n schoonmoeder woontquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja de bijdrage was 10.- de manWoei, da's ook niet duur, dat is inclusief voetbal kaartje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Degradatievoetbal he..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:56 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
Woei, da's ook niet duur, dat is inclusief voetbal kaartje..
Je moedertje is thuis? Zou je dat wel doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Stond in de mail; kratje pils of bonbons/bloemen voor de gastmoeder (whahah die sukkel woont weer thuis).
Die heb ik weggewerktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:21 schreef Keltie het volgende:
Je moedertje is thuis? Zou je dat wel doen?
Ja, maar wil ze dat doen dan??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Die heb ik weggewerktMaar ze moet toch ook een keer slapen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
Is dit een hint dat je Fer's moeder wil gaan versieren?
Als dat zou moeten om dichter bij Fer te komen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is dit een hint dat je Fer's moeder wil gaan versieren?
Ooh.. dan wel he..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Bart het volgende:
Mannen, even jullie aandacht voor Fok 10-jaarsmeet animo check
Zie het als een mogelijkheid tot een BoF-meet waar je geen moeite voor hoeft te doen om het te regelen, en jullie favo mod komt natuurlijk ook
"Turn on the base, boy!"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef FJD het volgende:
Aint no party like a Band of Fok!kers party
*zet beat aan*
Danny heb ik hier nog niet over gehoordquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Ooh.. dan wel he..![]()
Alstie Danny z'n kontje maar kan likken..
Nee, maar mag voor zich spreken dat die wel komt op een 10 jaars meet van FOK!..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Danny heb ik hier nog niet over gehoord
5 jaars meet was ie er geloof ik ook niet bij...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, maar mag voor zich spreken dat die wel komt op een 10 jaars meet van FOK!..
[rood]quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef FJD het volgende:
Aint no party like a Band of Fok!kers party
*zet beat aan*
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
* IJsmust hangt ursels houseparty poster op
hoorde ik net trouwens iets over stifflers mam![]()
[..]
[rood]
*hangt ursels houseparty poster op*
euh hallo moeder van FJD, tis al laat, en u gaat zo slapen, maar hier heeft u een vette, half warme worst,quote:
Die gingen we toch naar Bart sturen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:26 schreef IJsmuts het volgende:
euh hallo moeder van FJD, tis al laat, en u gaat zo slapen, maar hier heeft u een vette, half warme worst,
hij is inmiddels wat slap, maar hij ligt hier ook al een tijdje op u te wachten
Die had ik al geplaatst hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fok 10-jaarsmeet animo check
Wie gaan er mee?
quote:
Frank is ambtenaar.quote:
Ik vind t te massaal, tis ook een groep waar je verder niets mee hebt.quote:
En wou je zeggen dat je niet komt dan?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Bart het volgende:
Mannen, even jullie aandacht voor Fok 10-jaarsmeet animo check
Zie het als een mogelijkheid tot een BoF-meet waar je geen moeite voor hoeft te doen om het te regelen, en jullie favo mod komt natuurlijk ook
Bartje..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fok 10-jaarsmeet animo check
Wie gaan er mee?
Je moet het breder kijken Fer. Tis een groep waar je mogelijk wel wat mee kunt doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank is ambtenaar.
[..]
Ik vind t te massaal, tis ook een groep waar je verder niets mee hebt.
Hoezo? Als het merendeel van de BoF'ers komt, dan zijn er toch aardig wat mensen waar je wat mee hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef FJD het volgende:
Ik vind t te massaal, tis ook een groep waar je verder niets mee hebt.
ja, in een vulkaan dumpen. misschien wordt Fok! dan wat snellerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet het breder kijken Fer. Tis een groep waar je mogelijk wel wat mee kunt doen..![]()
Wat ik me trouwens afvraag.. Mensen die een ban hebben, mogen die daar wel komen??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Als het merendeel van de BoF'ers komt, dan zijn er toch aardig wat mensen waar je wat mee hebt
Hoezo, heeft een kloon van je een banquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag.. Mensen die een ban hebben, mogen die daar wel komen??
751 gebodenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
OMG, bijna rond met een MP ad![]()
spiksplinternieuwe hasselblad 500CM met alles erop en eraan voor 750e![]()
echt hopen dat die kerel geld nodig heeft![]()
![]()
pls say a little prayer for me
Als julie komen kom ik ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Als het merendeel van de BoF'ers komt, dan zijn er toch aardig wat mensen waar je wat mee hebt
Kom de 11e gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |