quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
Is dit een hint dat je Fer's moeder wil gaan versieren?
Als dat zou moeten om dichter bij Fer te komen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is dit een hint dat je Fer's moeder wil gaan versieren?
Ooh.. dan wel he..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Bart het volgende:
Mannen, even jullie aandacht voor Fok 10-jaarsmeet animo check
Zie het als een mogelijkheid tot een BoF-meet waar je geen moeite voor hoeft te doen om het te regelen, en jullie favo mod komt natuurlijk ook
"Turn on the base, boy!"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef FJD het volgende:
Aint no party like a Band of Fok!kers party
*zet beat aan*
Danny heb ik hier nog niet over gehoordquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Ooh.. dan wel he..![]()
Alstie Danny z'n kontje maar kan likken..
Nee, maar mag voor zich spreken dat die wel komt op een 10 jaars meet van FOK!..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Danny heb ik hier nog niet over gehoord
5 jaars meet was ie er geloof ik ook niet bij...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, maar mag voor zich spreken dat die wel komt op een 10 jaars meet van FOK!..
[rood]quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef FJD het volgende:
Aint no party like a Band of Fok!kers party
*zet beat aan*
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
* IJsmust hangt ursels houseparty poster op
hoorde ik net trouwens iets over stifflers mam![]()
[..]
[rood]
*hangt ursels houseparty poster op*
euh hallo moeder van FJD, tis al laat, en u gaat zo slapen, maar hier heeft u een vette, half warme worst,quote:
Die gingen we toch naar Bart sturen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:26 schreef IJsmuts het volgende:
euh hallo moeder van FJD, tis al laat, en u gaat zo slapen, maar hier heeft u een vette, half warme worst,
hij is inmiddels wat slap, maar hij ligt hier ook al een tijdje op u te wachten
Die had ik al geplaatst hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fok 10-jaarsmeet animo check
Wie gaan er mee?
quote:
Frank is ambtenaar.quote:
Ik vind t te massaal, tis ook een groep waar je verder niets mee hebt.quote:
En wou je zeggen dat je niet komt dan?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Bart het volgende:
Mannen, even jullie aandacht voor Fok 10-jaarsmeet animo check
Zie het als een mogelijkheid tot een BoF-meet waar je geen moeite voor hoeft te doen om het te regelen, en jullie favo mod komt natuurlijk ook
Bartje..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fok 10-jaarsmeet animo check
Wie gaan er mee?
Je moet het breder kijken Fer. Tis een groep waar je mogelijk wel wat mee kunt doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank is ambtenaar.
[..]
Ik vind t te massaal, tis ook een groep waar je verder niets mee hebt.
Hoezo? Als het merendeel van de BoF'ers komt, dan zijn er toch aardig wat mensen waar je wat mee hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef FJD het volgende:
Ik vind t te massaal, tis ook een groep waar je verder niets mee hebt.
ja, in een vulkaan dumpen. misschien wordt Fok! dan wat snellerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet het breder kijken Fer. Tis een groep waar je mogelijk wel wat mee kunt doen..![]()
Wat ik me trouwens afvraag.. Mensen die een ban hebben, mogen die daar wel komen??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Als het merendeel van de BoF'ers komt, dan zijn er toch aardig wat mensen waar je wat mee hebt
Hoezo, heeft een kloon van je een banquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag.. Mensen die een ban hebben, mogen die daar wel komen??
751 gebodenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
OMG, bijna rond met een MP ad![]()
spiksplinternieuwe hasselblad 500CM met alles erop en eraan voor 750e![]()
echt hopen dat die kerel geld nodig heeft![]()
![]()
pls say a little prayer for me
Als julie komen kom ik ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Als het merendeel van de BoF'ers komt, dan zijn er toch aardig wat mensen waar je wat mee hebt
Kom de 11e gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |