quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja de bijdrage was 10.- de manWoei, da's ook niet duur, dat is inclusief voetbal kaartje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Degradatievoetbal he..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:56 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
Woei, da's ook niet duur, dat is inclusief voetbal kaartje..
Je moedertje is thuis? Zou je dat wel doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Stond in de mail; kratje pils of bonbons/bloemen voor de gastmoeder (whahah die sukkel woont weer thuis).
Die heb ik weggewerktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:21 schreef Keltie het volgende:
Je moedertje is thuis? Zou je dat wel doen?
Ja, maar wil ze dat doen dan??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Die heb ik weggewerktMaar ze moet toch ook een keer slapen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
Is dit een hint dat je Fer's moeder wil gaan versieren?
Als dat zou moeten om dichter bij Fer te komen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is dit een hint dat je Fer's moeder wil gaan versieren?
Ooh.. dan wel he..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Bart het volgende:
Mannen, even jullie aandacht voor Fok 10-jaarsmeet animo check
Zie het als een mogelijkheid tot een BoF-meet waar je geen moeite voor hoeft te doen om het te regelen, en jullie favo mod komt natuurlijk ook
"Turn on the base, boy!"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef FJD het volgende:
Aint no party like a Band of Fok!kers party
*zet beat aan*
Danny heb ik hier nog niet over gehoordquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Ooh.. dan wel he..![]()
Alstie Danny z'n kontje maar kan likken..
Nee, maar mag voor zich spreken dat die wel komt op een 10 jaars meet van FOK!..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Danny heb ik hier nog niet over gehoord
5 jaars meet was ie er geloof ik ook niet bij...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, maar mag voor zich spreken dat die wel komt op een 10 jaars meet van FOK!..
[rood]quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef FJD het volgende:
Aint no party like a Band of Fok!kers party
*zet beat aan*
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
* IJsmust hangt ursels houseparty poster op
hoorde ik net trouwens iets over stifflers mam![]()
[..]
[rood]
*hangt ursels houseparty poster op*
euh hallo moeder van FJD, tis al laat, en u gaat zo slapen, maar hier heeft u een vette, half warme worst,quote:
Die gingen we toch naar Bart sturen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:26 schreef IJsmuts het volgende:
euh hallo moeder van FJD, tis al laat, en u gaat zo slapen, maar hier heeft u een vette, half warme worst,
hij is inmiddels wat slap, maar hij ligt hier ook al een tijdje op u te wachten
Die had ik al geplaatst hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fok 10-jaarsmeet animo check
Wie gaan er mee?
quote:
Frank is ambtenaar.quote:
Ik vind t te massaal, tis ook een groep waar je verder niets mee hebt.quote:
En wou je zeggen dat je niet komt dan?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Bart het volgende:
Mannen, even jullie aandacht voor Fok 10-jaarsmeet animo check
Zie het als een mogelijkheid tot een BoF-meet waar je geen moeite voor hoeft te doen om het te regelen, en jullie favo mod komt natuurlijk ook
Bartje..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fok 10-jaarsmeet animo check
Wie gaan er mee?
Je moet het breder kijken Fer. Tis een groep waar je mogelijk wel wat mee kunt doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank is ambtenaar.
[..]
Ik vind t te massaal, tis ook een groep waar je verder niets mee hebt.
Hoezo? Als het merendeel van de BoF'ers komt, dan zijn er toch aardig wat mensen waar je wat mee hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef FJD het volgende:
Ik vind t te massaal, tis ook een groep waar je verder niets mee hebt.
ja, in een vulkaan dumpen. misschien wordt Fok! dan wat snellerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet het breder kijken Fer. Tis een groep waar je mogelijk wel wat mee kunt doen..![]()
Wat ik me trouwens afvraag.. Mensen die een ban hebben, mogen die daar wel komen??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Als het merendeel van de BoF'ers komt, dan zijn er toch aardig wat mensen waar je wat mee hebt
Hoezo, heeft een kloon van je een banquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag.. Mensen die een ban hebben, mogen die daar wel komen??
751 gebodenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
OMG, bijna rond met een MP ad![]()
spiksplinternieuwe hasselblad 500CM met alles erop en eraan voor 750e![]()
echt hopen dat die kerel geld nodig heeft![]()
![]()
pls say a little prayer for me
Als julie komen kom ik ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Als het merendeel van de BoF'ers komt, dan zijn er toch aardig wat mensen waar je wat mee hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |