TAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ EEEH SAHBE...VIEZE KANKERRR TATA'S DIE KAASKOPPEN JEWEETOGquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef DurumDoner het volgende:
GIERIGE KUTHOLLANDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hihi
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:52 schreef yootje het volgende:
[..]
De gemiddelde keniaan kan veel harder rennen dan jou hoorDit heeft niks met survival of the fittest te maken, maar meer met waar je begint. Als jij of ik in een ander werelddeel was geboren hadden we een grote kans gehad om zelf arm te zijn. Geluk. Dat is het, niet survival of the fittest. Die punt hoef je niet te zetten, want je kúnt er iets aan doen. Of het in ieder geval proberen.
Proberen is futile, het is doen of niet doen. En aangezien al mele malen bgebleken is dat de negertjes in Afrika moeilijk te helpen zijn, danwel dat er geen waardevolle vooruitgang geboekt wordt... Kankerstichtingen en leukemiestichtingen vind ik allemaal prima, maar daar merk je dan ook de vooruitgang van.quote:Survival of the fittest is een term die oorspronkelijk is bedacht door Herbert Spencer in zijn boek Social Statics uit 1851. Spencer stelde dat als de overheid niet zou ingrijpen de bekwaamste (rijkste) mensen uiteindelijk zouden overblijven en er een superbeschaving zou ontstaan waaruit de zwakkere groepen geëlimineerd zouden zijn.
Vooruitgang? Met kanker is het vechten met hele dure behandelingen voor een paar procentjes meer overlevingskans. Met een paar spuitjes een baby afhelpen van iets dat hem anders fataal was geworden dat is pas met grote stappen snel thuis!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:44 schreef Agorias het volgende:
[..]
[..]
Proberen is futile, het is doen of niet doen. En aangezien al mele malen bgebleken is dat de negertjes in Afrika moeilijk te helpen zijn, danwel dat er geen waardevolle vooruitgang geboekt wordt... Kankerstichtingen en leukemiestichtingen vind ik allemaal prima, maar daar merk je dan ook de vooruitgang van.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:43 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
TAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ EEEH SAHBE...VIEZE KANKERRR TATA'S DIE KAASKOPPEN JEWEETOG![]()
In Zeeland zijn wij nog niet zo verquote:Op maandag 30 maart 2009 11:44 schreef Salatrel het volgende:
wat helemaal triest is zijn die collectanten met een mobiel pinapparaat
Of oliebollen van de scouting, die zijn zo krenterig die doen er niet eens krenten inquote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef blaatertje het volgende:
Tja, ik doe inderdaad ook nogwel eens niet open. Maar dat komt omdat ik dan net aan m'n Hollandse kost met balletje gehakt zit als ze komen. Moet je eerst de kat achter slot en grendel zien te krijgen, deur open doen (zijn ze vaak al weg) e.d. tegen de tijd dat je weet verder kan met eten kun je net zo goed een maaltijd zo uit de diepvries in je strot mikken.
Ik geef aan goede doelen. Niet aan de lokale muziek club omdat die nieuwe uniformen of instrumenten nodig hebben. Dat vind ik toch de meest belachelijke onzin. Ik speel ook al jaren in bandjes en moet ook m'n eigen instrument kopen.
[edit] Oh ja, ik heb ooit een paar keer voor het diabetes fonds gelopen. Ik had op een keer na zo'n straat met flats waar vooral medelanders en studenten woonden. En ik had daar dus stevast de laagste opbrengst, zowel absoluut als gemiddeld per huishouden.![]()
Niet alleen Nederlanders zijn gierig.
Welkom op fokquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef koningdavid het volgende:
Opvallend veel mensen hier die niks geven.
Het valt me trouwens op dat als je aanbelt en iemand de deur opendoet je binnen 1 seconde kan zien of iemand geld geeft of niet, puur aan hoe hij eruit ziet. Mensen die er vriendelijk uitzien geven altijd geld, mensen die er niet vriendelijk uitzien geven geen geld.
Schokkende constateringen, dames en heren, schokkende constateringen...
Jouw hart zit op de goede plek.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:46 schreef Keltie het volgende:
Ik geef aan de hand van de inhoud van m'n geldzakje .. Dus soms een euro, soms 2.
Ow, ik koop ook altijd de kinderpostzegels maar dat is omdat ik het anders zielig vind om die kleine mensjes terug door de regen te laten lopen zonder dat ze iets verkocht hebben
Nah, het is meer omdat ik te lui ben om zelf wat te doen (vrijwilligerswerk).quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:54 schreef Keltie het volgende:
Eigenlijk vind ik vrijwilligerswerk ook te bezopen voor woorden en vind ik dat het eigenlijk niet eens moet mogen bestaan (laat uitkeringstrekkers dat maar doen voor de uitkering).
Ja. Dat weet ik. Dat doet mijn moeder ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:00 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Je weet dat hele verzorgingstehuizen en verenigingen draaien op de inzet van vrijwilligers?
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:02 schreef Keltie het volgende:
Ja. Dat weet ik. Dat doet mijn moeder ook.
Ik vind het grote onzin dat bejaarden verzorgt moeten worden door mensen die dit op vrijwillige basis "er wel even bij doen".
En ik vind eigenlijk dat "vrijwilligerswerk" de betaalde job moet worden voor mensen die anders maar een beetje thuis een uitkering zitten te vangen.
Dat soort types kan je ook uitstekend de straten laten vegen en dergelijke.
Niet vegen of bejaarden schrobben of iets anders? Dan ook geen centjes aan het einde van de maand.
op de achterkant stond 'behalve koningdavid'quote:
Je bent niet bepaald de snuggerste volgens mij.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef BK_102 het volgende:
Zeker collecteren om die aapjes van geld te voorzien waarvan ze een ticket naar Nederland kunnen kopen en hier lekker gratis een huis, geld en inboedel kunnen krijgen ?
Niet dus![]()
Ik gooi m'n geld liever weg.
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
Vrijwilligers doen hun werk niet voor geld, maar uit naastenliefde, charitas. Maar goed, die drijfveer is per definitie niet legitiem in jouw wereld waar het alleen maar draait om hoeveel je geld je voor iets krijgt.
Achterlijke, egoïstische lul.
Nee, kankerlul.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
Vrijwilligers doen hun werk niet voor geld, maar uit naastenliefde, charitas. Maar goed, die drijfveer is per definitie niet legitiem in jouw wereld waar het alleen maar draait om hoeveel je geld je voor iets krijgt.
Achterlijke, egoïstische lul.
Ik kan er niets aan doen dat die strontzak graag een bejaarde schrobt voor een goed geweten en vind dat uitkeringstrekkers maar uitkeringen moeten blijven trekken.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:28 schreef koningdavid het volgende:
Aardig doen Scaurus en Keltie. Niet zo schelden in mijn topic.
Dus omdat je aan het kankerfonds geld geeft mag je dit wordt te pas en te onpas gebruiken??quote:Op maandag 30 maart 2009 13:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, kankerlul.
Ik vind het te bezopen voor woorden dat er genoeg mensen thuis zitten, iedere maand geld krijgen en daarvoor practisch niets doen terwijl die personen zich extreem nuttig kunnen maken voor de samenleving door "vrijwilligerswerk" te doen.
Daarnaast vind ik het inderdaad bezopen dat verzorgings- en bejaardentehuizen staan of vallen met vrijwilligers.
Nee, ik heb de magische gave het woord als krachtterm los te zien van de ziekte.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus omdat je aan het kankerfonds geld geeft mag je dit wordt te pas en te onpas gebruiken??
Die geef ik dan juist wel om die reden. Het maakt muziek maken en onderdeel uitmaken van de cultuur betaalbaar. Muziek maken is het mooiste wat er is, maar als je er door te hoge kosten niet aan mee kan doen, dan doe je er later misschien ook wel niets meer mee. De instrumenten zijn dan ook niet van de leden, maar van de vereniging...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef blaatertje het volgende:
Ik geef aan goede doelen. Niet aan de lokale muziek club omdat die nieuwe uniformen of instrumenten nodig hebben. Dat vind ik toch de meest belachelijke onzin. Ik speel ook al jaren in bandjes en moet ook m'n eigen instrument kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |