Mogguhquote:Op maandag 30 maart 2009 07:18 schreef FJD het volgende:
Zeg Ijs, ik probeer m'n brood binnen te houden
Goedemorgen :w
Middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:58 schreef Viro het volgende:
Wat heb ik toch een fijn leven![]()
Bestaat alleen maar uit drama en/ of ruzie.Breken met je verleden, wellicht verhuizen naar een andere stad, zodat je niet meer in de negatieve sfeer zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het hele verhaal vertellen of niets vertellenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:07 schreef staticdata het volgende:
Breken met je verleden, wellicht verhuizen naar een andere stad, zodat je niet meer in de negatieve sfeer zit.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
En het hele verhaal vertellen of niets vertellen
Ben zojuist officieel huisloos gewordenIemand met veel belastingkennis?Ik ben in juni uit het huis gegaan maar ben tot nu eigenaar gebleven. Valt het huis in dat laatste half jaar dan plots als vermogen in box 3 en heb ik dan nog recht op HRA? In t Belastingdienstprogje heb ik twee huizen op t zelfde adres, eentje in box 1 en eentje in box 3 en ben benieuwd naar hoe dat doorwerkt. T gaat sowieso naar een adviseur
Ach tis meer nieuwsgierigheidquote:Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef ursel het volgende:
En denk dat die adviseur je er alles over kan vertellen.Denk beter dan dat je hier kan verwachten..
![]()
ik zou zeggen box 4, "overige"quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben zojuist officieel huisloos gewordenIemand met veel belastingkennis?Ik ben in juni uit het huis gegaan maar ben tot nu eigenaar gebleven. Valt het huis in dat laatste half jaar dan plots als vermogen in box 3 en heb ik dan nog recht op HRA? In t Belastingdienstprogje heb ik twee huizen op t zelfde adres, eentje in box 1 en eentje in box 3 en ben benieuwd naar hoe dat doorwerkt. T gaat sowieso naar een adviseur
Het hele topic? Dan hebben we allemaal binnen de minuut een banquote:
Binnen een minuut..quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Het hele topic? Dan hebben we allemaal binnen de minuut een ban
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
"De komende week biedt volgens het weercentrum veel zon en warmte van meer dan 15 graden. Later in de week is de eerste warme dag mogelijk. De kans is groot dat het rustige, droge en zonnige voorjaarsweer met aangename temperaturen voorlopig aanhoudt."BBQ
Zul je zien dat uitgerekend dan het regent..quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:58 schreef Viro het volgende:
Wat heb ik toch een fijn leven![]()
Bestaat alleen maar uit drama en/ of ruzie.als het echt zo dramatisch is, opknopen die hapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
anders rug recht, paar keer slikken, wat klappen uidelen links en rechts, paar keer voor je uit tuffen en gaan met die banaan![]()
maar niet op Fok! gaan halfbakken gaan zeuren..., daar wordt niemand beter van![]()
als je voor optie 1 gaat mag ik dan het nummer van bunny?
succes jochie, laat je niet gek maken![]()
Ik weet niet precies of ik ze al een keer aan Jorrit had beloofd voor weinig maar anders heb ik er nog wel een zooi liggen voor een extra kratje pilsquote:Op maandag 30 maart 2009 12:08 schreef ursel het volgende:
Zul je zien dat uitgerekend dan het regent..
In ieder geval wel mooi fietsweer..
Nu nog ff nieuwe bandjes charteren..
Fer, jij had toch een adresje van 10 voor weinig ofzo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |