Vind ik wel erg, ook een kaartje voor jou dus.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:16 schreef Keltie het volgende:
Nah, als je het niet erg vind ga ik bij m'n matties () staan
is het erg dat ik dat gemist hebquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:22 schreef FJD het volgende:
Omdat ik geen zin had in een BoF! feest in het huis van m'n ex
Volgens mij moet ik graties een omwissel aan kunnen vragen :'-)quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Vind ik wel erg, ook een kaartje voor jou dus.
Ik wilde voor V gaan omdat dat dicht bij de hoolies zit maar met een grote groep zul je straks net weer zien datje nergens echt plek hebt en dan tegen de business seats aan zit te kijken dus ik denk dat t D gaat worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:28 schreef Keltie het volgende:
Volgens mij moet ik graties een omwissel aan kunnen vragen :'-)
Welk vak heb je kaarten gekocht? Dan mail ik wel even met de Feijenoord Klanten Pesten Service...
En ik speciaal een trampoline kopen, komen jullie nog steeds niet..quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had in een BoF! feest in het huis van m'n ex, omdat we bij Frank thuis een 4 uur durende presentatie over een Denon receiver zouden krijgen, omdat Keltie een uitreisverbod heeft en dus Zeeland niet in komt, omdat er bij Ursel levensgevaarlijke reptielen zijn ontsnapt en omdat JP z'n huis niet in ver genoeg gevorderde staat is om te verbouwen met een BoF! feestje.
Sega is niet nodig; heb SoR op de Wii gedownload
W4 is ook een goede optie, ¤20,- en een tof vakkiequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wilde voor V gaan omdat dat dicht bij de hoolies zit maar met een grote groep zul je straks net weer zien datje nergens echt plek hebt en dan tegen de business seats aan zit te kijken dus ik denk dat t D gaat worden.
Sorryquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:40 schreef ursel het volgende:
En ik speciaal een trampoline kopen, komen jullie nog steeds niet..
Mogguh allen.. [ afbeelding ]
Die schaal heb ik misschien nog wel ergensquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
SorryVolgende keer weer bij jou.
Heb je trouwens je voetbalschaal nog ergens Jorrit![]()
Keltie; W4 is idd erg gaaf en nog goedkoper ook maar de hoogteverschillen tussen de rijen zijn te laag waardoor net iedereen het nog evengoed kan zien. Vandaar eerste ring.
Kan ik nog steeds kampioen worden joh..??quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:26 schreef FJD het volgende:
De 11e is de uitslag ook nog niet bekend dat zal wel bij een volgende meet zijn
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:04 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
http://www.vincentchow.ne(...)idthorne-spider2.gif
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:19 schreef FJD het volgende:
Iemand een geniaal idee? Ik heb in Acces een zooi tijdsrecords staan die op het oog identiek zijn maar die niet gegroepeerd worden door Acces en die dus eigenlijkt niet identiek zijn.
Waar zit t probleem en hoe kom ik er vanaf
Of je je over een uurtje even bij m'n baas kan melden..quote:
Weet je zeker dat je wilt dat ik jou daar ter plekke kom verantwoorden??quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Of je je over een uurtje even bij m'n baas kan melden..
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:27 schreef ursel het volgende:
Weet je zeker dat je wilt dat ik jou daar ter plekke kom verantwoorden??
"Wat doet u op mijn vakantieadres Ursel?"quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef ursel het volgende:
"Goedemiddag meneer Baas, Ik ben ursel, woordvoerder namens mijn cliënt FJD"
"Mijn niet al te slimme cliënt vertegenwoordigen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
"Wat doet u op mijn vakantieadres Ursel?"
Zo, ik ga naar huis toe om te kijken of ik de gegevens in Excel 07 in kan lezen en zo aan kan passen dat ik er betere cijfers uit krijgen.
Dan denkt ie niet aan mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef ursel het volgende:
"Mijn niet al te slimme cliënt vertegenwoordigen.."
Tis hier nog steeds gezellig hoor..quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef ursul het volgende:
tvp
Wellicht laat je gewoon niet de tijd in zijn geheel zien. Hoe is het format waarin de tijd wordt getoond?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:19 schreef FJD het volgende:
Iemand een geniaal idee? Ik heb in Acces een zooi tijdsrecords staan die op het oog identiek zijn maar die niet gegroepeerd worden door Acces en die dus eigenlijkt niet identiek zijn.
Waar zit t probleem en hoe kom ik er vanaf
Snap'em nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Epic fail
ow ja, vond deze nog op de FP bij het bericht vand ie lerares.
[ afbeelding ]
![]()
In Excel klopt het getal tot alle cijfers achter de komma.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wellicht laat je gewoon niet de tijd in zijn geheel zien. Hoe is het format waarin de tijd wordt getoond?
je moet ook alle miliseconden laten zien??? Je zal dus de juiste representatie van de tijd moeten kiezen.
Gewoon in Acces de optie Group by gekozen dus dan zou er een enorme bug in Acces moeten zittenquote:Of je zal je groepering moeten corrigeren. Wellicht is die gewoon niet goed
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Snap'em niet
Of ik vind'em gewoon niet grappig
Of ik vind'em niet grappig omdat ik'em niet snap
Acces is ruk....quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef FJD het volgende:
[..]
In Excel klopt het getal tot alle cijfers achter de komma.
[..]
Gewoon in Acces de optie Group by gekozen dus dan zou er een enorme bug in Acces moeten zitten
Zal vast welquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Acces is ruk....
Een query met daarin alleen de tijdskolom en die dan op Group by. Dus een enkele kolom.quote:Wellicht is de Group by ook op een ander veld welke wel uniek is bij elke rij???
Dan is die gewoon stukquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal vast welhet blijft een MS product maar het is slechts voor data-analyse dus dan volstaat het.
[..]
Een query met daarin alleen de tijdskolom en die dan op Group by. Dus een enkele kolom.
Klinkt stom het volgende, maar in excel doe je tijd kolom eens de - vervangen door - en dan weer importeren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal vast welhet blijft een MS product maar het is slechts voor data-analyse dus dan volstaat het.
[..]
Een query met daarin alleen de tijdskolom en die dan op Group by. Dus een enkele kolom.
De min vervangen voor een min??quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Klinkt stom het volgende, maar in excel doe je tijd kolom eens de - vervangen door - en dan weer importeren.
nou vaak genoeg nodig hoor. vaak als je het eerst bijvoorbeeld 1-1-2000 in excel zet, ziet ie het als tekst doe je daarna - vervangen door - ziet ie het als een datum veld. snappiequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef ursel het volgende:
[..]
De min vervangen voor een min??
Logisch..
Goeie tipquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef staticdata het volgende:
nou vaak genoeg nodig hoor. vaak als je het eerst bijvoorbeeld 1-1-2000 in excel zet, ziet ie het als tekst doe je daarna - vervangen door - ziet ie het als een datum veld. snappie
Uhm, misschien toch nog eens een cursus excel doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou vaak genoeg nodig hoor. vaak als je het eerst bijvoorbeeld 1-1-2000 in excel zet, ziet ie het als tekst doe je daarna - vervangen door - ziet ie het als een datum veld. snappie
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm, misschien toch nog eens een cursus excel doen
Ik geloof je wel hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor
Maar kheb de hoop opgegeven omdat er int resultaat weinig meer zal veranderen en de gegevens slechts als indicatie worden gebruikt.
Goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |