Niets dan dat.quote:
een topic heeft een maximum aan posts, 300 in dit gevalquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:18 schreef slaaf_fikkie het volgende:
overigens vreemd dat ze dat andere deel hebben afgesloten, wat dat nou weer voor zin had?
Na 300 posts gaat een topic automagisch op slot.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:18 schreef slaaf_fikkie het volgende:
overigens vreemd dat ze dat andere deel hebben afgesloten, wat dat nou weer voor zin had?
Hans Kazan en Magic Unlimited zijn er niks bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na 300 posts gaat een topic automagisch op slot.
je bedoeld mijn user icon? Met flash cs3 gemaaktquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef slaaf_fikkie het volgende:
doe ik
komt omdat de fikieaan er is hahaha, ken al dsat bezoek niet aan
hop spaarpot maar ff op de kop jongens en servertje uitbreiden
ps geinig gemaakt die plaat cs4?
pallets sorterenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef codemss het volgende:
fikkie! heb je ook werk ofzo?
ik denk dat het over deze gaat:quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
je bedoeld mijn user icon? Met flash cs3 gemaakt
Zie vorig topic, eigen baas, handelaar in het een of het ander. Waarvoor hij regelmatig naar het buitenland moet. Ik vraag me alleen nog af waarin hij handelt, zolang het maar geen mensen of drugs zijn......quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef codemss het volgende:
fikkie! heb je ook werk ofzo? en weten ze daar dat je ook slaaf bent?
hehe dat zou ook nog kunnen jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
ik denk dat het over deze gaat:
[ afbeelding ]
nice btw.
nee die bedoelde ik niet vanzelfquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
je bedoeld mijn user icon? Met flash cs3 gemaakt
FOEI, AF.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
nee die bedoelde ik niet vanzelf
cs4 is ook al zo uhm op te halen, cs4 collection heb je gelijk alles bij de hand, in en uitzoomen is nu traploos mits je grafische gld ondersteund, 3 dimensionaal, tis net een speeltuin afijn wat lul ik? Ben alweer off topic
![]()
Ach ben verders mijn eigen werkgever als er werk is en het staat me aan dan neem ik het aan, lol![]()
Nou uh ze mogen hier die paar gestoorde ict ers ook wel ff aan de mouw trekke, wat draaid dat ding pokke.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nou uh ze mogen hier die paar gestoorde ict ers ook wel ff aan de mouw trekke, wat draaid dat ding pokke.
dat stop je in je anus en dan ren je een rondje door de straatquote:
Ah, doe je gezellig mee?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat stop je in je anus en dan ren je een rondje door de straatdoe je ding slaaf......
ach waarom ook nietquote:
Ik bedoelde eigenlijk of je meedeed commanderen, maar je mag best een broodje in je achterste stoppen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ach waarom ook nietHeb toch geen zak te doen. Met een beetje geluk haal ik het journaal, wel kijken dan hé!
Zei ik niet dat je teveel typte?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ken rustig zeggen dat ik heel goed ben in huishouden, mijn huis houd ook van mij
heb ik net dat broodje erin zitten....quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of je meedeed commanderen, maar je mag best een broodje in je achterste stoppen.
Hoe voelt het?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb ik net dat broodje erin zitten....Maar voortaan hou ik het wel gewoon bij commanderen
wit of bruin?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb ik net dat broodje erin zitten....
je kent dat gevoel vast wel als je een deobus in je anus hebt zitten hé? nou zo ongeveerquote:
begon wit maar ik gok nu bruinquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
je kent dat gevoel vast wel als je een deobus in je anus hebt zitten hé? nou zo ongeveer![]()
Ik had trouwens ook knoflooksaus op het broodje gedaan en volgens mij stink ik nou echt uit m'n anus![]()
of bedoelde je hoe het voelt om te commanderen?
behoorlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef Annnet het volgende:
[..]Uit je anus stinken. Wat een schaamte.
Rusty trombone!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
behoorlijkik denk niet dat mijn vriendin me nog wil baffen
Maar vind je dat leuk of had je dat liever niet gehad? Want in het begin vroeg je hoe je nog bekender kon worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tja ik had ook niet zo zeer door dat er plotseling al die aandacht kwam
Ben je niet bang flink aangerand te worden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef slaaf_fikkie het volgende:
geen idee, het zal wel wat meevallen
Laten we zeggen dat ik er gezien geaardheid wat gemengde gevoelens onder hebquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar vind je dat leuk of had je dat liever niet gehad? Want in het begin vroeg je hoe je nog bekender kon worden.
je bent wel streng zegquote:
Geniet je een beetje van je macht?quote:
Ja, dat weet je toch.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geniet je een beetje van je macht?
wat zit je nou te vragenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:16 schreef Annnet het volgende:
En kan je snel nog meer leuke foto's uploaden?
Niks oude doos, stouterd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:16 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uh dan zou ik er eentje uit de oude doos moeten pleuren
haha geweldige foto weer TSquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uh ja maar.................. pffffffff , nou vooruit dan![]()
[ afbeelding ]
dacht ik doe maar niet een herkenbare
Oke nou je bent in ieder geval wel braaf danquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uh nou dat wil ik niet zeggen, maar wat ik zei was een Opdracht destijds, is ook alweer een jaartje of 3 terug
Is zo'n botje lekker trouwens?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tja geaardheid zal ik maar zeggen
was opdracht toen destijds en ik moest al die foto's bewaren, vandaar
dat dusquote:
ohw waren die er allemaal ook nog steeds?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Annnet het volgende:
Weet ik, heb ik al in een vorig topic gelezen.
yesssssquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:55 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
ohw waren die er allemaal ook nog steeds?
Dat wilde je toch ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
pffffff, kon nog wel es bekend worre hiero geloof ik
we zien je morgen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef slaaf_fikkie het volgende:
afijn te drinken is hier niks momenteel, een slechte zaak, dus ik ga de kroeg maar ff in (ken nou nog), wie weet vlieg ik hier morgen ook nog wel ff rond
ltrs
Toch wel met appel he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 06:43 schreef slaaf_fikkie het volgende:
welnee, wat is er zwaar aan?
Bovendien ben ik net een pannenkoekje aan het bakken want het brood is op, das pas zware kost op de ochtend
nee hoor, we zijn geen familie lolquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:02 schreef slaaf_fikkie het volgende:
nah nog niet wakker geloof ik ben ff in de war met die Huppelmuts geloof ik, familie?
kijk, jij snapt hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:17 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Kon toch?
Afijn, zit er maar niet mee je hupt nog , en daar gaat het om .
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Morge postbode, laat mijn bus maar met rust hoor geen blauwe prenten vandaag graag
alles goed?
tjonge alweer of_topic geloof ik
dat hoor jij voor mij te doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi fikkie!!!!
Als ik jou in huis zou nemen zou je dan de krant en mijn sloffen op bed brengen?
Nope, Ljouwert, al ken ik Emmen wel aardig hoor, zit ik hier toch lieverquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
zal ik doen hoor
geloof namelijk niet dat je in emmen woont dus
voor je het weet kun je voor heel fok! de sloffen en de krant komen brengenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:39 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Nope, Ljouwert, al ken ik Emmen wel aardig hoor, zit ik hier toch liever
Sloffen & ontbijtje met de krant?...................DEAL!
waarom ik nu weer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hup leven in de brouwerij, strax val ik nog in slaap hier
beats mequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
heen idee, wat was er te huppelen?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
geen idee eigenlijks heb de hele dag vrij, werk is al van de baan
maar eerst ff een bakkie en dan ga ik oa hier maar ff wat rondhangen of zo denk ik
Sorry, ik was het niet gewend dat je twee antwoorden in 1 post kwijt kon.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
jo , pierre
wel annet als je ff omhoog scrolt en dan ook daadwerkelijk leest zie je het antwoord
Is dat nuttig als ik hier rondhang?quote:
Oh jazekersquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Is dat nuttig als ik hier rondhang?
Nooouuu....quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
oeps, maar ff onderduike, lol
Ik dacht dat het allemaal wel wat meeviel
Ach we zien het wel, zal wel wat los lopenquote:
ow sorryquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ach we zien het wel, zal wel wat los lopen
lang leve de lsnol
ik zei toch sorry?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
lang leve de lsnol
das opzet, nou kom ik nooit weer !
hehe ik heb het gezien jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef slaaf_fikkie het volgende:
vooruit het is je vergeven
wel even een kleine wraak actie natuurlijk
Foto's blijven altijd welkomquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
je vroeg erom ,![]()
Goh hoest mogelijk de hele dag geen gezeur om een fotootje, das niet verkeerd.
Ik denk dat ik zo maar es ff de stad in ga, hoef niet ver want ik woon in het hart , es zien of er nog ergens wat valt te beleven
saaie bende momenteel die stad,maar goed ff de poten strekke
omdat hier neer te plebben zou helemaal geweldig zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
en uh omdat hier nou neer te plebben
Dat lijkt me ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
omdat hier neer te plebben zou helemaal geweldig zijn
Ah joh schaam je niet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:43 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uhm nou ik zal strax wel es zien dan
Het zou het topic wel een boost geven in ieder gevalquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:46 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tja in principe maakt het ook allemaal niet zoveel meer uit denk ik
Ik wachtquote:
M'n buurvrouw vindt je eng.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Pfff, was ook een opdracht destijds
lol volgens mij heb je die gister ook al gepostquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Pfff, was ook een opdracht destijds
onee mijn foutquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol volgens mij heb je die gister ook al gepostnouja blijft een grappige foto
en jij vindt het opwindend?quote:
maak er nog een mooie avond van fikquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ohw valt heel erg mee hoor, ik doe geen vlieg kwaad,denk dat de buurvrouw het allemaal wat te veel vind, kan ik wel vatte, np.
afijn dan ga ik maar weer es.
Ze vond je haar erg mooi zegt ze!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ohw valt heel erg mee hoor, ik doe geen vlieg kwaad,denk dat de buurvrouw het allemaal wat te veel vind, kan ik wel vatte, np.
afijn dan ga ik maar weer es.
Das ook niet zo raar neequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uhm nou ja het was een opdrachtje toen om er zo uit te zien, zelf zou ik het niet hebben kunnen bedenken.
heyquote:
Staat er toch verzuurde ex modquote:
heb je nog plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Staat er toch verzuurde ex mod![]()
Afijn we waren er weer het weekend ken beginnen
van wie ben jij een kloonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Staat er toch verzuurde ex mod![]()
Afijn we waren er weer het weekend ken beginnen
Jammer dat het geen mooi weer is dan had ik ergens op een terrasje kunnen gaan zitten. Beetje vroeg om nu al naar de kroeg te gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef slaaf_fikkie het volgende:
moah misschien es ff de kroeg in, das 100 meter lopen en dan hebben we de eerste al, eigenlijks best wel wat drankzin, het is tenslotte weekend
Laos klinkt goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nog ff, volgende week zit het er al wat aan te komen, bovendien ik heb zomer genoeg gezien, ben nog maar net terug uit laos, nog maar een goed weekkie thuis
Nee, met zijn schoenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laos klinkt goedWas je alleen op vakantie geweest?
die heeft de hele reis op z'n hoofd gestaanquote:
Dit is ZOOOON inkoppertjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:44 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Altijd alleen he, Laos Thailand China, Cambodja,Maleisië ik ben daar overal wel geweest met mijn rugzakkie
Leuke fotoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Das dan wel weer top van je, merci![]()
Och het zijn mooie landen ik boek nooit wat, reis gewoon 2 dagen hier 2 dagen daar.
toeristen kom ik niet bij in de buurt, ik reis mijn eigen reis.
De wereld is hard, maar zo verdomde mooi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef slaaf_fikkie het volgende:
nah normaal niet hoor,ik hou niet zo van matjes, maar zat daar al een paar maand, en ik vertrouw die kappers niet zo daar
als je helemaal naar boven gaat en dan op het knopje profiel klikken. Daar kun je die dingen instellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef slaaf_fikkie het volgende:
afijn waar ben ik?
en hoe zet je hier trouwens een avatar, en al die zooi waar zit dat?
Als ik hier dan toch ben ...................................
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:09 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zeker zo'n lijpe mod bij mij de knop er af geramd?
beats me, I must be blind, waar zit dat ding dan ?
Nee ik blijf voorlopig gewoon bij CS3quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah ik mag jouw steeds meer, lol, cs4 al binnen ?
lolquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:46 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah kut, zelfde kleur als die stomme banner van kriebello
maakt ook niet uit, cs3 is prima, voldeed altijd goed
zo nog maar ff de stad in wat flappen laten rollen
[ afbeelding ]
trek je cs4 pakket nog eens los daar moet vast wel wat leuks uit te persen zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
pffff ding zat wat te zeuren dat het wachtwoord en de account niet overeen kwamen, ik zie er later wel naar, en moet nog ff snel een passende avatar zien te krijgen
het moet een hondje in een mand voorstellen toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:15 schreef slaaf_fikkie het volgende:
en maak daar ook nog wel even een andere voor, tikkie wazig, geloof ik
Neeeeeequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
misschien ga ik hier er ook wel weer vandoor
Hij is bijna volquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Verrek er leeft iets, al ist maar een wurm, ik blijf!
es zien of er nog wat leven in dat topicje is te blazen
Je hebt een vaste bazin? En bepaalt die dan normaal gesproken jouwe complete agenda?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:14 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Vol, verrek das, waar ook 300 toch?
Och dan maak ik wel weer een nieuwe,![]()
Nou valt tegen hoor, de Bazin is er niet, dus feitelijks weinig om handen nu.
Bovendien, maandag het academisch in, snikinfuusje met hemoglobine, volgens mij voel je je dan niet zo lekker) we zien het wel.
Tot die tijd hier maar ff wat rondhangen, ik ben er nou toch
Je moest je van haar registreren bij Fok!?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:17 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Tegenwoordig wel, nou ......... vast
laten we zeggen dat zij de dingen bepaald, zo kwam ik geloof ik ook hier terecht
Dan wordt 't tijd dat zij zich ook eens komt melden hier. ... lijkt me erg gezelligquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:32 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uhm nog niet, maar leest wel mee vanzelf
hey fikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:42 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ik dacht al dat je dat zou zeggen , ik zal het eens voorleggen
als je het plaatje op www.tinypic.com zet dan mag je avatar groter zijn. De link van het plaatje moet je dan in je profiel bij webicon neerzetten. Daarna kun je ergens bij het tabje opties kiezen dat je webicon weergegeven wordt. Nouja als je zover bent wil ik dat ook wel uitleggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:53 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zo zo , ook alweer wakker? nou met die rottige avatar wil niet lukken hoor exact 60 bij 60 zat ie nog te zeuren van zoveel bytes te groot![]()
Uhm nou wat ik al zei ik ga het ff voorleggen, it's up to her!
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
wat een achterlijk gedoe zeg, maakte er 1 van 60 bij 60 exact, zit ie nog te zeuren dat ie een meter te groot is.
afijn wat maakt het uit, tis hier toch rustig, misschien ga ik hier er ook wel weer vandoor
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:24 schreef Lamon het volgende:
Mijn god, het is maar een kredietcrisis hoor, moeten we nu en masse compleet gestoord gaan worden?
Mijn zegen heb je, want eerlijker en idioter dan dit KAN gewoon niet, maar serieus? Echt? Is het echt nodig om zover te gaan?
laten we zeggen dat die al jaren in die wereld zit, heel bekend ook in die scene.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:53 schreef eNGine10 het volgende:
Woont die bazin eigenlijk bij je in huis en waar ken je haar van?
Welke films?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Grinn , die heb je snel gejat!
Nah moet nog ff als avatar, maar was ff snel 3 films van een .srt aan het voorzien ff synche, das ook alweer klaar, lang leve torrent.
Als annet met 3 ennen EY zegt, hoor jij natuurlijk gewoon te zeggen: "Hoi annnet, heb je nog opdrachten voor me?" Je doet je naam nu echt geen eer aan hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
EY?
ff het woordenboek erbij............EY?
Wees blij dat ik zo vergevingsgezind benquote:Op zondag 29 maart 2009 05:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Dat had ik even niet door hoor, net wakker![]()
Koffie.
Preciesquote:Op zondag 29 maart 2009 08:30 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Maf ze dan, ik geloof dat ik je hier kan horen ronken![]()
Ach ja ik ben altijd van de vroege laten we het er maar op houwe dat ik een ochtendmens ben, maar uh thanks, het komt wel goed...
Hoe het leven staat? het leven staat vandaag een uur later op kerel.
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:39 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ideaal baantje als je dan hier ook nog kan bankhangen, of hoor je bij het spul zelf?
Ja, das wel waar, ik zie ze hier komen en gaan. Vaak op de brancard richting het in-house mortuariumquote:Op zondag 29 maart 2009 08:45 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Kom er maar es op, maar ik kom er liever niet in, je komt er meestal niet lopend weer uit lijkt me zo toe, uhm vermoedelijk via de achterdeur
Hey fikkie nog plannen voor vandaag?quote:Op zondag 29 maart 2009 08:54 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Yep over het algemeen komen daar geen lange termijn planners
Het leven is mooi maar voor degenen die het nog niet wisten.......het loopt slecht af....
Hoezo?quote:Op zondag 29 maart 2009 09:24 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Yep, ben ff wat dingen op die pc aan het afmaken, en later maar ff de stad in, ik zit in het hartje stad, dus das makkelijk.
Gewoon elke dag maar even wat aan de wandel das vaste prik, ik heb fyshio, en moet die poot wat in beweging houwe.
Eens zien of er nog ergens wat te beleven valt, alhoewel ik laatst wat paranoia was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |