Laos klinkt goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nog ff, volgende week zit het er al wat aan te komen, bovendien ik heb zomer genoeg gezien, ben nog maar net terug uit laos, nog maar een goed weekkie thuis
Nee, met zijn schoenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laos klinkt goedWas je alleen op vakantie geweest?
die heeft de hele reis op z'n hoofd gestaanquote:
Dit is ZOOOON inkoppertjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:44 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Altijd alleen he, Laos Thailand China, Cambodja,Maleisië ik ben daar overal wel geweest met mijn rugzakkie
Leuke fotoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Das dan wel weer top van je, merci![]()
Och het zijn mooie landen ik boek nooit wat, reis gewoon 2 dagen hier 2 dagen daar.
toeristen kom ik niet bij in de buurt, ik reis mijn eigen reis.
De wereld is hard, maar zo verdomde mooi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef slaaf_fikkie het volgende:
nah normaal niet hoor,ik hou niet zo van matjes, maar zat daar al een paar maand, en ik vertrouw die kappers niet zo daar
als je helemaal naar boven gaat en dan op het knopje profiel klikken. Daar kun je die dingen instellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef slaaf_fikkie het volgende:
afijn waar ben ik?
en hoe zet je hier trouwens een avatar, en al die zooi waar zit dat?
Als ik hier dan toch ben ...................................
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:09 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zeker zo'n lijpe mod bij mij de knop er af geramd?
beats me, I must be blind, waar zit dat ding dan ?
Nee ik blijf voorlopig gewoon bij CS3quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah ik mag jouw steeds meer, lol, cs4 al binnen ?
lolquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:46 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah kut, zelfde kleur als die stomme banner van kriebello
maakt ook niet uit, cs3 is prima, voldeed altijd goed
zo nog maar ff de stad in wat flappen laten rollen
[ afbeelding ]
trek je cs4 pakket nog eens los daar moet vast wel wat leuks uit te persen zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
pffff ding zat wat te zeuren dat het wachtwoord en de account niet overeen kwamen, ik zie er later wel naar, en moet nog ff snel een passende avatar zien te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |