ik denk dat het over deze gaat:quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
je bedoeld mijn user icon? Met flash cs3 gemaakt
Zie vorig topic, eigen baas, handelaar in het een of het ander. Waarvoor hij regelmatig naar het buitenland moet. Ik vraag me alleen nog af waarin hij handelt, zolang het maar geen mensen of drugs zijn......quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef codemss het volgende:
fikkie! heb je ook werk ofzo? en weten ze daar dat je ook slaaf bent?
hehe dat zou ook nog kunnen jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
ik denk dat het over deze gaat:
[ afbeelding ]
nice btw.
nee die bedoelde ik niet vanzelfquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
je bedoeld mijn user icon? Met flash cs3 gemaakt
FOEI, AF.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
nee die bedoelde ik niet vanzelf
cs4 is ook al zo uhm op te halen, cs4 collection heb je gelijk alles bij de hand, in en uitzoomen is nu traploos mits je grafische gld ondersteund, 3 dimensionaal, tis net een speeltuin afijn wat lul ik? Ben alweer off topic
![]()
Ach ben verders mijn eigen werkgever als er werk is en het staat me aan dan neem ik het aan, lol![]()
Nou uh ze mogen hier die paar gestoorde ict ers ook wel ff aan de mouw trekke, wat draaid dat ding pokke.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Nou uh ze mogen hier die paar gestoorde ict ers ook wel ff aan de mouw trekke, wat draaid dat ding pokke.
dat stop je in je anus en dan ren je een rondje door de straatquote:
Ah, doe je gezellig mee?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat stop je in je anus en dan ren je een rondje door de straatdoe je ding slaaf......
ach waarom ook nietquote:
Ik bedoelde eigenlijk of je meedeed commanderen, maar je mag best een broodje in je achterste stoppen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ach waarom ook nietHeb toch geen zak te doen. Met een beetje geluk haal ik het journaal, wel kijken dan hé!
Zei ik niet dat je teveel typte?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ken rustig zeggen dat ik heel goed ben in huishouden, mijn huis houd ook van mij
heb ik net dat broodje erin zitten....quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of je meedeed commanderen, maar je mag best een broodje in je achterste stoppen.
Hoe voelt het?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb ik net dat broodje erin zitten....Maar voortaan hou ik het wel gewoon bij commanderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |