M'n buurvrouw vindt je eng.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Pfff, was ook een opdracht destijds
lol volgens mij heb je die gister ook al gepostquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Pfff, was ook een opdracht destijds
onee mijn foutquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol volgens mij heb je die gister ook al gepostnouja blijft een grappige foto
en jij vindt het opwindend?quote:
maak er nog een mooie avond van fikquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ohw valt heel erg mee hoor, ik doe geen vlieg kwaad,denk dat de buurvrouw het allemaal wat te veel vind, kan ik wel vatte, np.
afijn dan ga ik maar weer es.
Ze vond je haar erg mooi zegt ze!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ohw valt heel erg mee hoor, ik doe geen vlieg kwaad,denk dat de buurvrouw het allemaal wat te veel vind, kan ik wel vatte, np.
afijn dan ga ik maar weer es.
Das ook niet zo raar neequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uhm nou ja het was een opdrachtje toen om er zo uit te zien, zelf zou ik het niet hebben kunnen bedenken.
heyquote:
Staat er toch verzuurde ex modquote:
heb je nog plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Staat er toch verzuurde ex mod![]()
Afijn we waren er weer het weekend ken beginnen
van wie ben jij een kloonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Staat er toch verzuurde ex mod![]()
Afijn we waren er weer het weekend ken beginnen
Jammer dat het geen mooi weer is dan had ik ergens op een terrasje kunnen gaan zitten. Beetje vroeg om nu al naar de kroeg te gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef slaaf_fikkie het volgende:
moah misschien es ff de kroeg in, das 100 meter lopen en dan hebben we de eerste al, eigenlijks best wel wat drankzin, het is tenslotte weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |