het moet een hondje in een mand voorstellen toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:15 schreef slaaf_fikkie het volgende:
en maak daar ook nog wel even een andere voor, tikkie wazig, geloof ik
Neeeeeequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
misschien ga ik hier er ook wel weer vandoor
Hij is bijna volquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Verrek er leeft iets, al ist maar een wurm, ik blijf!
es zien of er nog wat leven in dat topicje is te blazen
Je hebt een vaste bazin? En bepaalt die dan normaal gesproken jouwe complete agenda?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:14 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Vol, verrek das, waar ook 300 toch?
Och dan maak ik wel weer een nieuwe,![]()
Nou valt tegen hoor, de Bazin is er niet, dus feitelijks weinig om handen nu.
Bovendien, maandag het academisch in, snikinfuusje met hemoglobine, volgens mij voel je je dan niet zo lekker) we zien het wel.
Tot die tijd hier maar ff wat rondhangen, ik ben er nou toch
Je moest je van haar registreren bij Fok!?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:17 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Tegenwoordig wel, nou ......... vast
laten we zeggen dat zij de dingen bepaald, zo kwam ik geloof ik ook hier terecht
Dan wordt 't tijd dat zij zich ook eens komt melden hier. ... lijkt me erg gezelligquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:32 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uhm nog niet, maar leest wel mee vanzelf
hey fikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:42 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ik dacht al dat je dat zou zeggen , ik zal het eens voorleggen
als je het plaatje op www.tinypic.com zet dan mag je avatar groter zijn. De link van het plaatje moet je dan in je profiel bij webicon neerzetten. Daarna kun je ergens bij het tabje opties kiezen dat je webicon weergegeven wordt. Nouja als je zover bent wil ik dat ook wel uitleggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:53 schreef slaaf_fikkie het volgende:
zo zo , ook alweer wakker? nou met die rottige avatar wil niet lukken hoor exact 60 bij 60 zat ie nog te zeuren van zoveel bytes te groot![]()
Uhm nou wat ik al zei ik ga het ff voorleggen, it's up to her!
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:48 schreef slaaf_fikkie het volgende:
wat een achterlijk gedoe zeg, maakte er 1 van 60 bij 60 exact, zit ie nog te zeuren dat ie een meter te groot is.
afijn wat maakt het uit, tis hier toch rustig, misschien ga ik hier er ook wel weer vandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |