wit of bruin?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb ik net dat broodje erin zitten....
je kent dat gevoel vast wel als je een deobus in je anus hebt zitten hé? nou zo ongeveerquote:
begon wit maar ik gok nu bruinquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
je kent dat gevoel vast wel als je een deobus in je anus hebt zitten hé? nou zo ongeveer![]()
Ik had trouwens ook knoflooksaus op het broodje gedaan en volgens mij stink ik nou echt uit m'n anus![]()
of bedoelde je hoe het voelt om te commanderen?
behoorlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef Annnet het volgende:
[..]Uit je anus stinken. Wat een schaamte.
Rusty trombone!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
behoorlijkik denk niet dat mijn vriendin me nog wil baffen
Maar vind je dat leuk of had je dat liever niet gehad? Want in het begin vroeg je hoe je nog bekender kon worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tja ik had ook niet zo zeer door dat er plotseling al die aandacht kwam
Ben je niet bang flink aangerand te worden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef slaaf_fikkie het volgende:
geen idee, het zal wel wat meevallen
Laten we zeggen dat ik er gezien geaardheid wat gemengde gevoelens onder hebquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar vind je dat leuk of had je dat liever niet gehad? Want in het begin vroeg je hoe je nog bekender kon worden.
je bent wel streng zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |