dat dusquote:
ohw waren die er allemaal ook nog steeds?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Annnet het volgende:
Weet ik, heb ik al in een vorig topic gelezen.
yesssssquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:55 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
ohw waren die er allemaal ook nog steeds?
Dat wilde je toch ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
pffffff, kon nog wel es bekend worre hiero geloof ik
we zien je morgen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef slaaf_fikkie het volgende:
afijn te drinken is hier niks momenteel, een slechte zaak, dus ik ga de kroeg maar ff in (ken nou nog), wie weet vlieg ik hier morgen ook nog wel ff rond
ltrs
Toch wel met appel he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 06:43 schreef slaaf_fikkie het volgende:
welnee, wat is er zwaar aan?
Bovendien ben ik net een pannenkoekje aan het bakken want het brood is op, das pas zware kost op de ochtend
nee hoor, we zijn geen familie lolquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:02 schreef slaaf_fikkie het volgende:
nah nog niet wakker geloof ik ben ff in de war met die Huppelmuts geloof ik, familie?
kijk, jij snapt hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:17 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Kon toch?
Afijn, zit er maar niet mee je hupt nog , en daar gaat het om .
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Morge postbode, laat mijn bus maar met rust hoor geen blauwe prenten vandaag graag
alles goed?
tjonge alweer of_topic geloof ik
dat hoor jij voor mij te doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi fikkie!!!!
Als ik jou in huis zou nemen zou je dan de krant en mijn sloffen op bed brengen?
Nope, Ljouwert, al ken ik Emmen wel aardig hoor, zit ik hier toch lieverquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
zal ik doen hoor
geloof namelijk niet dat je in emmen woont dus
voor je het weet kun je voor heel fok! de sloffen en de krant komen brengenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:39 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Nope, Ljouwert, al ken ik Emmen wel aardig hoor, zit ik hier toch liever
Sloffen & ontbijtje met de krant?...................DEAL!
waarom ik nu weer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hup leven in de brouwerij, strax val ik nog in slaap hier
beats mequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
heen idee, wat was er te huppelen?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
geen idee eigenlijks heb de hele dag vrij, werk is al van de baan
maar eerst ff een bakkie en dan ga ik oa hier maar ff wat rondhangen of zo denk ik
Sorry, ik was het niet gewend dat je twee antwoorden in 1 post kwijt kon.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:03 schreef slaaf_fikkie het volgende:
jo , pierre
wel annet als je ff omhoog scrolt en dan ook daadwerkelijk leest zie je het antwoord
Is dat nuttig als ik hier rondhang?quote:
Oh jazekersquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Is dat nuttig als ik hier rondhang?
Nooouuu....quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
oeps, maar ff onderduike, lol
Ik dacht dat het allemaal wel wat meeviel
Ach we zien het wel, zal wel wat los lopenquote:
ow sorryquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ach we zien het wel, zal wel wat los lopen
lang leve de lsnol
ik zei toch sorry?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
lang leve de lsnol
das opzet, nou kom ik nooit weer !
hehe ik heb het gezien jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef slaaf_fikkie het volgende:
vooruit het is je vergeven
wel even een kleine wraak actie natuurlijk
Foto's blijven altijd welkomquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
je vroeg erom ,![]()
Goh hoest mogelijk de hele dag geen gezeur om een fotootje, das niet verkeerd.
Ik denk dat ik zo maar es ff de stad in ga, hoef niet ver want ik woon in het hart , es zien of er nog ergens wat valt te beleven
saaie bende momenteel die stad,maar goed ff de poten strekke
omdat hier neer te plebben zou helemaal geweldig zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
en uh omdat hier nou neer te plebben
Dat lijkt me ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
omdat hier neer te plebben zou helemaal geweldig zijn
Ah joh schaam je niet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:43 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uhm nou ik zal strax wel es zien dan
Het zou het topic wel een boost geven in ieder gevalquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:46 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tja in principe maakt het ook allemaal niet zoveel meer uit denk ik
Ik wachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |